---------------------------------Optional Step------------------------------------------------
HiTiles Step (OPTIONAL)
(Use the ORIGINAL HiTiles; NOT the AF HiTiles)**
http://tomch.com/ht/index.htm
* HiTiles (Use the "HiTiles2Falcon4+" installer for FreeFalcon)
* Terraintexcompress ("0" recommended) [Utilities Folder]
* TerrainMerger_01 (or TerrainMerger_03a) [Utilities Folder]
[ ** IF you are installing over AF, use the AF HiTiles http://www.hitiles.com/indexF4AF.htm ]
[ ** IF you are installing over AF, use the AF HiTilesRozumiem, że są to Hitiles na AF, ale co w wypadku, gdy na tym AF siedzi RV?
Czy jest w kabinie przycisk odpowiadający kombinacji "/ + Shift" ? Czy tylko skrótem klawiaturowym da się obsługiwać funkcję skręcania/blokowania koła przedniego?
To już widzę, kto będzie stawiał serwer ;) Może coś spróbujemy online?
Ja mam na to sposób następujący:
Otwieram sobie misję treningową, robię save i potem edytuję ją dowolnie (klikając edit).
Korzystam z radaru [..]
[..] sprawdzam na widoku tankera z jaką prędkością leci ale w realu i online tak się nie da :(
Poprawna kontrola prędkości wg mnie sporo zależy to od precyzji przepustnicy jaką posiadasz. Jeśli jest taka sobie, to pomocne może być delikatne posługiwanie się hamulcami aerodynamicznymi.
SUNRISE Informative call that C functions are available. 2.(opposite of MIDNIGHT).Niestety, nigdzie już nie mogę znaleźć wytłumaczenia "C functions".
Może tutaj coś sobie upatrzysz http://www.cockpits.nl/
Sprawdź czy nie przestawiłeś w opcjach awioniki na wersję uproszczoną (simplified).
I moved from Catalyst to Omega driver 3.8.360 and everything is ok now.To chyba jesteś w stanie zrozumieć, a jak nie to są tłumacze internetowe, bo...
Mój angielski nie jest zbyt dobry :/
Falcon mi się nie znudzi bo nie jestem byle dzieciakiem, który zobaczył ładne opakowanie i się zacieszył. Chce i będę wykonywał treningi i mam nadzieje, że będzie mi w miare dobrze szło. Ja naprawde kocham lotnictwo i samoloty. Tyle, że nie każdy jest dobry w j. angielskim i nie wszystkich stać na dobry sprzęt do symulatora.
Panowie jest na to sposób.
Powiedzmy że 20 osób daję po 100 pln. Oddaje się manuala do tłumacza i jechane, Macie polskiego Manuala. :P
Może by wyszło nawet taniej :)
Może by wyszło nawet taniej :)
Chyba kokpicie się świecą.
1. Z jaką prędkością mam schodzić do lądowania, by samolot mi nie siadał jeszcze przed pasem, że to wina podwozia, które na moje oko jakoś tak niepełnie się rozkłada, choć przecież lampki w ani nie odbijał się od niego? Próbowałem tak w przedziale od 100 mil/h (w tym chyba mierzy prędkość), ale usiadłem na 20 metrów przed pasem, a około 250 już się od niego odbijam. Chyba kokpicie się świecą.Pogrubienie moje.
Po 2. Cóż, teraz widzę iż są to kilometry/h. Byłem pewien, że jak eFka jest z Ameryki, to musi mieć mile, przepraszam.
[Akurat odpisałeś wtedy, kiedy przenosiłem posta do odpowiedniego działu. My Bad. :) Syringe.
ale przydałoby mi się to do nauki
... Uciekam, ale wtedy bardzo szybko kończy się paliwo. Czy jest jakiś moment kiedy powinienem przestać uciekać i spróbować ją wymanewrować?Jest.
OK. Pomaga jeśli chodzi o rakiety z aktywnym radarem.No niestety tutaj zaczyna się już loteria. Trzeba tak latać aby nie dopuścić do walki WVR. Oczywiście to jest teoria, a w praktyce wiadomo, czasami i tak Cię coś podejdzie.
A co jeśli idzie o walkę w zasięgu wzroku, o rakiety typu na przykład R-73.
Jak tych unikać? Jak w ogóle je znaleźć na niebie?
Czy jest jakiś moment kiedy powinienem przestać uciekać i spróbować ją wymanewrować?W zasadzie to nie. Pociski klasy "odpaj i zapomnij" posiadają własne naprowadzanie aktywne. Znaczy to, iż dostaniesz sławetną "M" na RWR. Jeżeli uda się uciec to po prostu zniknie "M" na RWR. W grze, rakiety tego typu można teoretycznie wymanewrować jednak odradzam początkującym - rakiety te są zdolne do trafienia prawie do ostatniej fazy swojego lotu.
Czy jest jakiś sposób na utrzymanie stałej prędkości ?
Autopilot w F-16 jest, ale bardzo prosty, zupełnie nieprzydatny do tankowania w powietrzu.Dodatkowo nie działający gdy wlew jest otwarty ;)
Jest sens zabawy ze stabilizatorem wysokości ?
Tak, szczególnie jak masz długi i nudny dolot do celu lub powrót, a chcesz się iść na przykład wylać. :020:Jest jedna ciekawa rzecz związana z ALT HOLD, w 13ej eskadrze dość popularna. Po wrzuceniu na ALT HOLD samolot leci ładnie, ale po paru chwilach dochodzi do wytrącenia z równowagi i zaczyna na przemian podnosić i opuszczać dziób, co raz bardziej, aż do wyłączenia stabilizatora...
Jest sens zabawy ze stabilizatorem wysokości ?
W Falconie bomby opisane jako BSU-49,50,85 to wersje high-drag kolejno Mk-82,84 i chyba 83.
Nie dam sobie nic uciąć, ale samo BSU, to dotyczy chyba tylko tego systemu metalowych "łyżek" otwierających się na ogonie bomby.
Czyli mam rozumieć, że BSU różnią się od MK wysokością zrzutu i torem lotu?
To switch the Sensor of Interest to the TGP page press DMS-Down (SHIFT+ NUMPAD 2).Ponieważ mam profil Jagstanga do Cougara to DMS-Down przełącza na widok 3D w związku z czym mogę wykonać tylko SHIFT+NUM2.Po wykonamiu tego działania na ekranie nic się nie zmienia.Tzn.nie znika NOT SOI i nie pojawiają się napisy AREA oraz POINT.Ta sprawa się wyjaśniła.Winny jest profil Jangstanga w którym DMS jest zdefiniowany w Foxy a w setup brak przypisania.W innym miejscu profilu jest funkacja odpowiadająca za aktywność lewego lub prawego MFD.Teraz to działa tzn. mogę zrobić TGP aktywny.Przy okazji definiowania setup w OF okazuje się,że nie można zlikwidować przypisania??Trzeba robić kopie aby uniknąć niespodzianek.