Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: some1 w Grudnia 26, 2008, 16:43:13
-
Krążą słuchy że 29 grudnia czyli w najbliższy poniedziałek, Captain Sim robi wyprzedaż pt. "wszystko za 9,99 Euro". Promocja ma być ważna tylko w poniedziałek, według czasu GMT :)
Warto się zainteresować, bo normalnie firma jest powszechnie znana z jednych z najwyższych cen na rynku. Niektóre ich produkty są zresztą niewiele warte, ale C130 Hercules i Boeing 757 za 10 ojro to faktycznie okazja.
Recenzje:
http://www.avsim.com/pages/0308/C130X/C130X.htm
http://www.avsim.com/pages/0908/CaptSim/CS757.htm
Oba samoloty o ile się orientuję można pobrać z Avsim w wersji "DEMO": jeden skin, niedziałające zegary i zablokowane stery. Ale można ocenić przynajmniej stronę wizulaną.
-
Oj, ja bym chętnie tego Herkulesa nabył, szczególnie że pojawia się możliwość zrobienia polskich malowań.
-
Pro Pack już macie za 9.99 Eu :banan
http://www.captainsim.com/store/co/c131_index.html
-
Już zakupiony :banan
Byłem przekonany że tylko Base Pack będzie za 9.99, a tutaj wszystko za tyle :karpik
-
Trochę śmiesznie, że każdy z "packów" kosztuje 9,99, a "Pro pack" zawierający wszystkie z nich też kosztuje 9,99 - uważajcie żeby się nie naciąć ;)
-
Liczą chyba na nieznajomość angielskiego :118:
-----------------------
Uwaga! Zgodnie z informacją, którą otrzymałem od Captain Sim - ważna wiadomość dla osób, które już kupiły produkt i miały problem ze ściągnięciem dodatków od CS (w zawiązku z przepełnieniem ich serwerów), a wiem, że dotyczy to też osób z PL. Produkty będą dostępne na kontach. Można też wypełnić formularz zgłoszeniowy o błędzie pobierania http://www.captainsim.com/cgi-bin/user_.pl?action=rescue . Prośba od CS o wyrozumiałość :).
-
Liczą chyba na nieznajomość angielskiego :118:
-----------------------
Uwaga! Zgodnie z informacją, którą otrzymałem od Captain Sim - ważna wiadomość dla osób, które już kupiły produkt i miały problem ze ściągnięciem dodatków od CS (w zawiązku z przepełnieniem ich serwerów), a wiem, że dotyczy to też osób z PL. Produkty będą dostępne na kontach. Można też wypełnić formularz zgłoszeniowy o błędzie pobierania http://www.captainsim.com/cgi-bin/user_.pl?action=rescue . Prośba od CS o wyrozumiałość :).
Heheheh, dobre z tą nieznajomością angielskiego :020:
Ja myślę, że po prostu konsekwentnie podeszli do hasła tej wyprzedaży - "Wszystko po 9.99". Jak wszystko to wszystko :D
Ja zakupiłem C130 Pro Packa i rzeczywiście miałem mały problem bo nie otrzymałem żadnego linku do ściągniecią, ani numeru zamówienia. Po 10h oczekiwania wypełniłem powyższy formularz i 5 minut później już ściągałem zakupionego Herculesa, więc złego słowa o wsparciu CS nie mogę powiedzieć :)
-
Ja dostałem maila z linkiem niemal od razu, ale wylądował razem ze spamem. Także kto korzysta z gmaila, niech zajrzy do śmieci.
-
U mnie poszedl byskawicznie. Juz 6 minut po zakupie mialem go na dysku.
-
Ja się wcale nie cieszę. Kupiłem we wrześniu Base Pack Herculesa i co mam teraz powiedzieć? Tak się nie robi. Polecieli sobie troszkę.
-
Ja się wcale nie cieszę. Kupiłem we wrześniu Base Pack Herculesa i co mam teraz powiedzieć? Tak się nie robi. Polecieli sobie troszkę.
A to już złorzeczenie :021:
-
No właśnie. Wiem, że to może boleć, ale pomyśl, że Ty latałeś a inni się ślinili.
Sytuacja rynkowa determinuje takie akcje, ot i tyle.
-
Zaraz tam złorzeczenie. Udanych lotów życzę wszystkim posiadaczom Herculesa. Też jest "drogi" memu sercu bo spędziłem pare dni na powidzkim pasie startowym.
Pozdrawiam.
-
Ja właśnie przewożę kilku "bad guys" z Iraku na nasze lotnisko Szymany :banan Wszystko dzięki pomocy Incognito :001:
PS: Teraz można formować wirtualną 14.esk :004:
-
Dobra, to teraz mały tutorial na początek: http://www.fsstation.com/tutorials/captain-sim-lockheed-c130.html
-
Dzięki uprzejmości some1 też stałem się szczęśliwym posiadaczem pro packa, zawsze miałem na niego chrapkę :003:
Wielkie dzięki some1 :banan
-
Może ktoś pomoże mi :011: Zero na PayPalu ale co nieco na mBank więc jeśli ktoś pomoże z transferem...
-
Wszystko dzięki pomocy Incognito :001:
Nie rozumiem, o czym mowa. Tekstury kokpitu z FS9 pod FSX wygladaja troche byle jak. Jako mocno rozpieszczony samolotami Michala czlonek grupki SimHangar.nets. pl. czuje sie troche zawiedziony. Tekstury kokpitu z FS9 pod FSX wygladaja byle jak. Nie bede psioczyl za 10€, ale za za pelny pack tyle pieniedzy...Poczekajmy na "Orlika". Empeck pokaze, jak powinien wygladac samolot!
-
Hehe, dzięki :)
Ja z kolei jestem zadowolony. Nie jest to poziom pewnego 377 wiadomej grupy magików i cudotwórców FSowych, ale jest to bardzo przyjemny w prowadzeniu kloc. Jestem właśnie po pierwszym locie, do tego we mgle i bardzo mi się samolot podoba. Muszę jutro wydrukować manual i nauczyć się nim latać tak jak się latać powinno :)
-
Muszę jutro wydrukować manual i nauczyć się nim latać tak jak się latać powinno :)
http://yoyosims.pl/FSdownloads.html pierwsza pozycja dla tych którzy nie mieli do tej pory styczności z Herkiem od CS
-
Czy to przez Wasze zakupy wczoraj tak gwałtownie (ponoć o 11 gr. w ciągu godziny) skoczyło Euro? :002: :002:
A wracając do Herculesa, czy u was też nawigator siedzi na półce?
U mnie jak się przesiądę na jego miejsce to oglądam jego fotel z góry i z boku :003:
-
Takie mają regulaminy, że też o tym Magneto nie wiecie :121: :002:
To się da zmienić w aircraft.cfg Pod zestawem malowań są parametry [camera definition], które można pozmieniać. Swego czasu Razorblade się tym bawił, dorabiając widoki bodajże do darmowego Mustanga. Ale to było jakieś 1,5 roku temu.
-
To ja bym wam polecał na IVAO zrobić tego typu zabawę mogli byście wykonywać regularne loty C130 i treningowe f16 a dodatkowo zrobili byście nam lepszy klimat na serwerze :003:
Wtedy przechwytywały by mnie Polskie f-16a nie Hiszpańskie f18 jak to mi się zdarzyło pewnego dnia podczas lotu EPWA-> LEMD "ciołem" moim Airbusem TS 500kt a jak jeden odłączył się z formacji i dał w palnik to poczułem się jak bym pocinał maluchem po autostradzie :007:
-
http://www.captainsim.com/ Ciekawy sposób promocji firmy. Pewnie bedzie testował Space Shuttle 2 :118:
-
http://www.captainsim.com/company/jobs/
Szukają zawodników do pracy
-
Strzelanie w FSX? Czemu by nie, jest komercyjny dodatek wydany cichaczem przez CS, link i info:
http://www.captainsim.com/products/w001/
Do tego:
Military traffic sceneries add AI military aircraft operations on the following ten areas of the world:
1. Iraq (90-00-s)
2. Yugoslavia (90-s)
3. Afganistan (80-s)
4. Germany (80-s)
5. Western Europe (80-s)
6. Eastern Europe, USSR (70-s)
7. Middle East (60-70-s)
8. Vietnam (60-s, Vietnam war)
9. Korea (50-s, Korean war)
10. Far East (40-s, WWII, 'Ramp Tramp')
-
Fajne to. Dodali jakimś cudem kolimację do F/A-18.
-
I w sumie fajne konflikty, pobadam w praniu jak to wygląda.
-
Szkoda, że nie ma multi, to w sumie najciekawsza funkcja nadchodzącego TacPack.
-
Nad podobną zabawką walczą ludzie z VFR: http://www.vrsimulations.com/tacpack.htm (http://www.vrsimulations.com/tacpack.htm)
Może jeden team drugiemu podkrada kąsek marketingowy ?!
-
Może jeden team drugiemu podkrada kąsek marketingowy ?!
Na to wygląda. Produkt CaptainSim to na moje wyciąganie kasy na hype który jest wokół TacPack. Generalnie, nie polecam. Lepiej te piętnaście ojro wydać na browar.
-
Testowałeś ruch AI? Trzeba się ustawić w odpowiedni też rok? (np. Irak lata -01.01.90... ? )
Ja jeszcze się nie bawiłem.
-
Szczerze mówiąc, to już ten 'produkt' odinstalowałem, a po tym, jak traktuje się klienta na forum CS już nigdy nie dam im złamanego grosza.
Nawet jak zrobią wyprzedaż za jednego eurocenta.
-
Empeck, nie gorączkuj się. A jak jest gdzie indziej? Daleko szukać? Forum A2A i niejaki nick "Allcott". Pisał o historyczności paru tematów, że nie chce, jest niezadowolony i wogóle. Posty w kosmos, on zbanowany. Nie ma tematu. Zły, aż tak zły marketing nie jest mile widziany. Nie każdemu może coś pasować, ale ktoś tam musi opłacić etaty. Ja się nie dziwię. Zdania jeszcze nie mam, bo na razie latałem tylko z AI i całkiem miło, ale uzbrojenia itp nie testowałem. Nie wiem o co poszło, ale sam pisałeś że to "crap" ( http://www.dict.pl/dict?word=crap&words=&lang=PL ) i, że oddać w te pędy kasę ;).
-
Nad podobną zabawką walczą ludzie z VFR: http://www.vrsimulations.com/tacpack.htm (http://www.vrsimulations.com/tacpack.htm)
Może jeden team drugiemu podkrada kąsek marketingowy ?!
Ładne ładne ale tak mnie nachodzi pytanie ... po co to?
FSX jest do czegoś innego ... chyba.
Ewidentnie wiecej radochy jest z B-377 z Accusimem :)
-
FSX jest do symulacji maszyn latających... tak się akurat składa, że sporo z nich jest uzbrojona :121:
-
@Yoyo - Nie gorączkuję, się. Po prostu nie podoba mi się, że jadą na popularności TacPack i chcą to wykorzystać, nie podoba mi się kasowanie postów na forum, ani to, że nie można się z nimi skontaktować mailem, refund też jest niemożliwy, bo nie. Do tego kolimowany HUD wcale nie jest taki kolimowany, bo nie działa z Trackiem, o czym 'zapomnieli' napisać w manualu.
To jest taki półprodukt, podobnie jak ten exterior do F-117. Może coś z tego kiedyś będzie, ale ja jestem niezadowolonym klientem i tyle.
@Mac - po to, że niektórym się taki produkt podoba, ot co. Porządnie zrobione systemy bojowe (wraz z AI które potrafi oddać) dałyby FSXowi coś, czego nie ma żaden bojowy symulator. Potencjalnie jakikolwiek teatr, kiedykolwiek.
-
@Mac - po to, że niektórym się taki produkt podoba, ot co. Porządnie zrobione systemy bojowe (wraz z AI które potrafi oddać) dałyby FSXowi coś, czego nie ma żaden bojowy symulator. Potencjalnie jakikolwiek teatr, kiedykolwiek.
Niby tak Empeck cały świat. Ale czy przypadkiem nie trzeba by całego silnika FSX przepisać na nowo i dopisac mu odpowiedni kod ?
Co do strącania niemilców z niebios to ja zostane przy dedykowanych do tego aplikacjach.
PS.
Nabyłem Spita jestem po pierwszym locie .... muzyka po prostu muzyka :)
-
Niby tak Empeck cały świat. Ale czy przypadkiem nie trzeba by całego silnika FSX przepisać na nowo i dopisac mu odpowiedni kod ?
Co do strącania niemilców z niebios to ja zostane przy dedykowanych do tego aplikacjach.
Właśnie o to chodzi, że FSX i jego SimConnect mają potencjał by po prostu dodać funkcjonalność w pewnych granicach, które jestem w stanie zaakceptować. Dedykowane aplikacje mają jeden duży problem, są pozamykane przed modderami i z tego powodu nie można przy nich podłubać, a jeśli już są otwarte, to SDK, lub funkcjonalność są do bani.
-
Empeck, nie gorączkuj się. A jak jest gdzie indziej? Daleko szukać? Forum A2A i niejaki nick "Allcott". Pisał o historyczności paru tematów, że nie chce, jest niezadowolony i wogóle. Posty w kosmos, on zbanowany.
YoYo, to był zbanowany poprzednio użytkownik, który obrażał / atakował innych użytkowników (bany ma na większości forów). Wrócił w przebraniu, z pianą na ustach aby się zemścić. To był zdaje się jedyny ban i zamknięty temat w całej histori A2A.
Empeck, możesz z czystym sumieniem gorączkować się ;)
pozdrawiam
ROB
-
Co do AI nie wiem czemu zrezygnowano z oznaczeń Państw. Wybieg, bo przypadkiem nie spotkać na swoim lotnisku wrażego samolotu (z innym oznakowaniem), czy po prostu chodzi o to by sobie nie strzelać np. do "Ruskich" bo niech mają.
(http://img193.imageshack.us/img193/8159/75634491.jpg)
-
YoYo, to był zbanowany poprzednio użytkownik, który obrażał / atakował innych użytkowników (bany ma na większości forów). Wrócił w przebraniu, z pianą na ustach aby się zemścić. To był zdaje się jedyny ban i zamknięty temat w całej histori A2A.
Otóż to, Yoyek, gość ma nicka "Snave", sporo wie o lataniu i o samolotach A2A pisał bardzo dobrze, nawet na innych forach robił nam reklamę :D Ale niestety ma paskudny zwyczaj najeżdżania na innych użytkowników, zwłaszcza początkujących i nie chciał zejść z tonu mimo próśb, i telefonów Scotta. Możesz sobie poczytać jego posty na forum Aerosoftu, tam go chyba jeszce nie zbanowali.
ROB, był chyba jeszcze jeden zawodnik w czasach P47, który przyczepił się do czegoś i z trzech kont męczył ten problem (każde pisane innym stylem) :)
Jeśli chodzi o produkty Captain Sim to jestem ostrożny w zakupach, nie dlatego, że są specjalnie złe, ale mimo wszystko każdy, który kupiłem mnie rozczarował. Z supportu nie musiałem korzystać na szczęście :)
A co do zwrotów za zakupione produkty, to niestety zależy to od polityki sprzedawcy i tutaj nie poradzisz ani nie ma się specjalnie co oburzać. Idź na forum PMDG czy VRS i napisz, że nie podoba ci się zabawka i chcesz zwrotu pieniędzy, dostaniesz tą samą odpowiedź. Chyba tylko Flight1 honoruje zwroty w terminie 30 dni bez podawania przyczyny.
-
Spoko, już mi przeszło, jestem zły na siebie, bo z reguły nie daję się ponieść hype'owi i nie kupuję nic pod wpływem impulsu. A tutaj dałem się podejść jak dziecko :D
Idź na forum PMDG czy VRS i napisz, że nie podoba ci się zabawka i chcesz zwrotu pieniędzy, dostaniesz tą samą odpowiedź
Jakbym dostał odpowiedź na forum, lub chociaż na priwie to bym słowa nie powiedział, ale CS ma brzydki zwyczaj kasowania niewygodnych postów z forum, to właśnie mnie zirytowało najbardziej :)
-
Co do AI nie wiem czemu zrezygnowano z oznaczeń Państw. Wybieg, bo przypadkiem nie spotkać na swoim lotnisku wrażego samolotu (z innym oznakowaniem), czy po prostu chodzi o to by sobie nie strzelać np. do "Ruskich" bo niech mają.
http://img193.imageshack.us/img193/8159/75634491.jpg
Yoyo... Tekstury to żaden problem :P AI też mozna nauczyć że ma latać tak a nie inaczej. Znaczy uczyłem je tego gdy bawiłem się w World of AI
Teraz to już mi się raz nie chce a i zabawka zastępująca WOAI została wymieniona na taką bardziej bezobsługową :)
A wracając do tematu
Gdyby M$ chciał żeby w FSX była zabawa w strzelanego to by to dodał na samym początku lub przy dodatku ACC a tak to jest to przyklejanie małpie drugiego ogona :020:
-
Gdyby M$ chciał żeby w FSX była zabawa w strzelanego to by to dodał na samym początku lub przy dodatku ACC a tak to jest to przyklejanie małpie drugiego ogona :020:
Ja na przykład nie rozumiem modowania LO i DCS, mnóstwo pracy która nie wnosi absolutnie żadnej nowej funkcjonalności do tytułu, bo engine na to nie pozwala. Dla mnie szkoda czasu na takie zabawy :) O lataniu F-14 z kabiną od Su-33 przez grzeczność nie wspomnę :)
Microsoft nie dał strzelania, bo po pierwsze większość userów patrzy tak jak Ty, po drugie FS miałby grupę wiekową nie 3, a co najmniej 16 lat, a po trzecie musieliby napisać funkcjonalność bojową kosztem funkcjonalności cywilnej. Nie rozumiem tak po prawdzie niechęci do bojowych samolotów i rozszerzania funkcjonalności FSa o strzelanie. Przecież nikt nie zmusza by używać takich dodatków, nikt Cię w multi nie zestrzeli dla zabawy.
Poza tym, właśnie to jest najlepszą cechą FSa - to, że można mu przylepić wiele ogonów o których MS nie pomyślał - By wspomnieć choćby o ILS dla ruchomych lotniskowców, FMC, Vatsim, Accusim, AI śmigłowców, pływanie statkami, czy strzelanie właśnie. Dlatego właśnie jest to dla mnie najlepszy symulator dostępny na rynku, ponieważ jest niesamowicie elastyczny.
-
Empeck jest jeszcze jedna sprawa... każdy z nas ma inne zestawy maszyn komercyjnych / darmowych. Jakoś nie wyobrażam sobie latać powiedzmy P-51 i prażyć do Cessny bo nie mam na ten przykład Messa albo Foczki albo Zero a FSX wiadomo zamienia czym popadnie. Wczoraj np. na 15.000FT mijałem lotniskowiec (ten z FSN) choć wiem że kolo leciał Belugą której nie mam zainstalowanej.
I to jest jeden z kilku powodów dla których pomysł strzelania w FSX wydaje się .... słaby.
-
Na wszystko jest rozwiązanie, ci co wykonywali loty oldtimerami je znają - po prostu wiedząc zawczasu czym będą latać znajomi, pobiera się daną maszynę w wersji freeware ;) Zwykle są zbyt tandetne by nimi latać, ale jako cele są ok ;)
-
Empeck jest jeszcze jedna sprawa... każdy z nas ma inne zestawy maszyn komercyjnych / darmowych. Jakoś nie wyobrażam sobie latać powiedzmy P-51 i prażyć do Cessny bo nie mam na ten przykład Messa albo Foczki albo Zero a FSX wiadomo zamienia czym popadnie. Wczoraj np. na 15.000FT mijałem lotniskowiec (ten z FSN) choć wiem że kolo leciał Belugą której nie mam zainstalowanej.
I to jest jeden z kilku powodów dla których pomysł strzelania w FSX wydaje się .... słaby.
Trudno, trzeba się umówić ze znajomymi na konkretną maszynę. Ten sam problem występuje w zwykłym multi, czyli multi w FSie też jest słabe :)
-
Na wszystko jest rozwiązanie, ci co wykonywali loty oldtimerami je znają - po prostu wiedząc zawczasu czym będą latać znajomi, pobiera się daną maszynę w wersji freeware ;) Zwykle są zbyt tandetne by nimi latać, ale jako cele są ok ;)
Może szukam dziury w tym całym bajzlu ale co tam ktoś musi.
Mnie ciągle interesuje jak to zostanie rozwiązane. Zamiennik brzydki jest dobry w sytuacji gdy polujemy na AI ale co gdy będziemy chcieli sobie zrobić Hitlerboy-e vs fajfokloki z zywymi graczami. AI nauczyć odpowiedniego zachowania po otrzymaniu serii z zer i jedynek to bedąc programistą* żaden problem. Ale jak nauczyć normalny model który nie jest przystosowany do tego TacPack by tak samo reagował via maszyna gracza i tu już problem.
To jest nadal zbyt głębokie grzebanie w kodzie. O ile VRS czy CS to się to uda w ich wyrobach o tyle co z np. Warbirdsim których P-51B / P-51C III** lub D do którego zakupu się przymierzam -- jak to z tym połączysz ???
Trudno, trzeba się umówić ze znajomymi na konkretną maszynę. Ten sam problem występuje w zwykłym multi, czyli multi w FSie też jest słabe :)
Ale o wiele lepiej wyglada latanie Zlinem w towarzystwie cessny niż P51 w obecności np Trike.
*programista nie jestem
** P51 B i C mam są warte wydanej sumy.
*** Co do tego lotniskowca pewnie by mi nadpisało jakimś boeingiem gdyby nie było Nimitza XD
-
By wspomnieć choćby o ILS dla ruchomych lotniskowców
Znasz jakiś? Opcja jest ale chyba tylko we Flight Deck, Nimitz z AI Carriers już nie?
-
Znasz jakiś? Opcja jest ale chyba tylko we Flight Deck, Nimitz z AI Carriers już nie?
To nie jest uzależnione od lotniskowca tylko samolotu. Kod samolotu wykrywa gdzie jest lotniskowiec i z jaką prędkością się porusza i na tej podstawie wylicza ILS i TACAN. ILS dla ruchomych lotniskowców ma SuperBug, oraz defaultowy Hornet, Goshawk i F-14 od Dino Cattaneo z alternatywnym HUDem od Neutrino. Supportowane lotniskowce to defaultowe, Nimitz i Clemenceau w przypadku SuperBuga. Czy HUD od Neutrino wspiera Clemenceau to nie wiem.
Czyli taka funkcjonalność zależy tylko od chęci i umiejętności developera samolotu.
-
Choć FSX ma parę poważnych utrudnień - jak choćby generowanie pogody, to właściwie większość da się tak sympatycznie obejść, że istnieje możliwość wykorzystania symulatora jako platformy dosłownie do wszystkiego. Zewnętrzne moduły mogą liczyć wiele, a sam symulator to platforma, która zajmuje się przede wszystkim grafiką, terenem i podstawową fizyką.
Problemem jest jedynie konstruowanie maszyn od początku pod kątem zabawy w symulator bojowy. Dodanie odpowiednich tekstur, urywanych skrzydeł, obsługi sieciowej zniszczeń - to jest kłopot. Gdyby każdy samolot budowano z uwzględnieniem pewnych zasad pozwalających na późniejsze wykorzystanie bojowe, to skonstruowanie prostej paczki do pojedynków powietrznych byłoby tylko niewielką trudnością. Wystarczyłby Spitifre na Bf 109 i byłoby mnóstwo zabawy. Dlatego trochę żałuję, że A2A nie zaplanowało czegoś podobnego przy projektowaniu swoich samolotów. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę z nakładu pracy, jakiego to wymaga. W sytuacji, gdy problemem są już niekręcące się śmigła w multi, trudno oczekiwać, żeby szybko dało się przystosować samoloty do działań bojowych w sieci.
Myślę, że w FSX nie doczekamy się już porządnego strzelania, ale możliwe, że jakiś producent zechce wydać kompleksowy zbiór maszyn dla okresu/teatru działań, gdy pojawi się MS Flight.
Poza tym rzecz idzie o stosunek kasa/praca. Po co wkładać 2 razy więcej pracy, jeśli można sprzedać coś za taką samą cenę, ale z mniejszą funkcjonalnością?
-
Empack, trochę przesadzasz że to taki totalny szicior. Wiadomo, produkt nie będzie jakiś super, bo to nie domena FSX, ba, ja tutaj dużej balistyki nie widzę nawet. Nie miałem czasu testować wszystkiego, ale na ocenę takiego programiku to potrzeba minimum tydzień, ja po 1-2 h wiem, że nic nie wiem, trzeba też zajrzeć do SDK,a. Strzela się, można nawet coś rozwalić. W sumie da się jakoś temat dopasować do tego co się ma. Nie jest najgorzej, ale jak dla mnie to za wcześnie by coś powiedzieć więcej poza tym że dźwięki kiepskie i nie da się wszystkiego włączać myszką tylko z klawy.
Poniżej atak na F9F rakietami niekierowanymi. Oczywiście potem są wybuchy (szkoda tylko, że nie unosi się długo dym).
(http://img811.imageshack.us/img811/6113/f9fvertigo21.jpg)
(http://img690.imageshack.us/img690/8552/f9fvertigo22.jpg)
(http://img815.imageshack.us/img815/4721/f9fvertigo23.jpg)
+ video strzelania dla strzelania, widzę że AI na ziemi wybucha, nice: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IfcT610X8ac
W tej wersji bomb nie pospuszczamy. Mamy zatem Gun, Missiles & Rackets
Film reklamowy: http://www.youtube.com/user/captainsimcom#p/a/u/2/wlGXksV2C_Y
-
Yo-yo ;) Coś dla Ciebie:
http://www.youtube.com/watch?v=ri7Jwxae58U
-
Uuuuu hehe. :002: Tylko właśnie gościu to zrobił automatycznie, dlatego pod samolot nie mógł podwiesić modeli uzbrojenia ponieważ mu pożarło panele od tego i strzela z pustego skrzydła. Jest na to związanie :).
Jest z programem problem z panelami - to znaczy jak samolot ma ich za duzo (mowa o 2D) to sam installer je przesówa, w wyniku czego mogą one ginąć. Da się jednak wyedytować to wszystko i tutaj właśnie przykład z panelami w F9F jak je poprawnie ustawić by wszystko działało. pewnie jak nie ma paneli 2D działa ok, ale np. z takim Accu Simem może już być problem gdzie wszystkie Shifty+ numerki mamy zajęte. W takim wypadku trzeba będzie wybierać, czy chcemy strzelać, czy korzystać z Accu (robi się backup automatycznie więc spokojnie)
http://www.vertigostudios.co.uk/forum/showthread.php?115-F9F-and-CS-Weapon-for-FSX!
-
Samolot może mieć więcej niż 9 okienek paneli, przecież kombinacja shift+cyfra to nie jedyny sposób wyświetlania - jest jeszcze menu widoków (alt>view>instrument panel), skąd można wywołać kolejne okna.
-
Bawię się troszkę w config uzbrojenia. Jeśli chodzi o położenie i kąt strzału (km, rakiety niekierowane) to mamy taki parametr:
<Station name="Nose" params="0,9,0,0,0.075,0,600" /> w <Weapon> / w CSWeapon.xml dany samolot
czerwony - kąt góra dół ostrzału, należy modyfikować o małe wartości, można dzięki temu ustawić w miarę ok jeśli chodzi o jakiś defaultowy celownik (np. Spit A2A), wartość dodatnia - pochylenie w dół, ujemna do góry
zielony - lewo prawo, ujemna odchylenie kątu na prawo, zero, strzał w osi samolotu prosto
wartość ostatnia - liczba ammo
(http://img832.imageshack.us/img832/3060/f9fvertigo25.jpg)
-
Yoyo co to za sceneria na screenach powyżej ?
-
Ta? ;) http://www.youtube.com/watch?v=r4RSqu6Jua8
-
Po ukształtowaniu terenu nie poznaje, a w opisie filmiku nic nie znalazłem. Pozostaje żyć w nieswiadomości :008:
-
Po ukształtowaniu terenu nie poznaje, a w opisie filmiku nic nie znalazłem. Pozostaje żyć w nieswiadomości :008:
http://www.megascenery.com/MegaSceneryXLasVegas.htm prawie jak DCS
-
No tak, jak pałacu Cezara nie widać to człowiek orientację traci :004: Przy okazji na filmiku wspomnianym wcześniej straszne klatkowanie. Z tego co pamiętam sceneria przyjazna, o panterce też złego słowa nie można powiedzieć. Czyżby ten dodatek tak drastycznie wpływał na fsx'a ?
-
Jakie klatkowanie? Stałe fpsy 37. Przecież film jest zupełnie płynny.
-
Nie chce się sprzeczać, ale do płynności to trochę brakuje, ale skoro stałe 37 to you tube musi przekłamywać.
-
Po ponad roku od zakupu B767 tej firmy, postanowiłem spróbować się przekonać do samolotu. Klatkowanie na ogół mnie przerażało i w ogóle wykonanie denerwowało (choćby niekonsekwencja przy przełącznikach - jedne mają "-" i "+", inne lewy i prawy przycisk myszy)... ale spróbowałem. Postanowiłem rozgryźć FMS vel. CDU. Od dobrych kilkudziesięciu minut siedzę i szukam, jak w tym samolocie zmienić na HSI ustawienia z VOR1 (czyli L) na VOR2 (czyli R). Jeśli ktoś ma tę wiedzę, będę wdzięczny za podzielenie się.
-
CS wydał grubasa B 777 http://www.captainsim.com/products/x777/200/exterior.html
Na razie poszło w stronę B-52 czyli sam exterior, w przygotowaniach kolejne elementy.
(http://img69.imageshack.us/img69/8004/boening777odcaptainsim.jpg)