Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: Tal-Rash w Lutego 25, 2009, 19:40:18
-
Witam
Czy możliwe jest naprawienie samolotu gdy jest uszkodzony po wylądowaniu?
Wiem że to nie realne gdy jest pokiereszowany jak ser szwajcarski ale jednak chciałbym dokończyć misję. Nie mogę mimo wszystko bo wylądowałem ale oba silniki mi nie działają radar nie działa i kiszka jest... Co robić?
Latam angieską wersją flaming cliffs full real ale niestety za pomocą klawiatury :)
-
Musisz wyłączyć silniki, otworzyć owiewkę, wyjść po drabince z samolotu, wypić kawę i po około 5 minutach powinien zostać jako tako naprawiony.
-
:002: Właśnie. Da się wychodzić z samolotu gdy otworzy się już kabinę i wyłączy silniki?
-
Da, da, tylko trzeba wrzucić do napędu GTA
-
Hahaha generalnie dobrze jest jak jeszcze zaparkujesz maszynę niedaleko jakiegoś Kamaz'a z częściami zamiennymi - może to skrócić czas naprawy do 3 minut ;-)
Tak na poważnie procedura jest taka, że stajesz na miejscu parkingowym (na pasie startowym to chyba nie działa), wyłączasz silniki, bierzesz stoper do ręki i odliczasz 3 minuty. Po 3 minutach masz do dyspozycji wygłaskaną nóweczkę...
-
Z tym silnikiem do GTA to dobry pomysł...tak pozwiedzać planszę na pieszo... :002:
-
Spróbuj, zrobić to co napisał Sniffer ale na pasie startowym. Ja stosowałem to tylko w szybkich misjach i tylko do odnawiania zasobów amunicji czy rakiet (zazwyczaj wracam na lotnisko cały albo nie wracam w ogóle :002: ). Nie było potrzeby jechania na miejsce parkingowe i tracenia czasu skoro można zabić kilku wrogów :118:.
Skoro zbrojmistrze są w stanie operować na pasie startowym to mechanicy chyba też :004:
A co do reszty wpisów to chyba nie powinniście, panowie, od razu drzeć łacha z kolegi :010: . Fajnie, że gość ma odwagę zadawać takie pytania. W instrukcji do Lock On nie jest, chyba, napisane nic na ten temat. Ja przypadkowo dowiedziałem się o tym, że można uzupełnić uzbrojenie ale nie wiedziałem o tym, że można naprawić maszynę.
Pozdro
-
A sprawdził ktoś czy ekipa jest w stanie naprawić złamane podwozie po zbyt twardym przyziemieniu?
-
Podwozia połamanego nie naprawiają... Ja tak raz oberwałem że nawet się nie dało go otworzyć... I położyłem Orzełka na brzuchu, przy czym silników nie musiałem gasić bo już nie działały w locie, a owiewkę wykopałem nogą... :118: Czekałem 10 minut i nic z tego nie wyszło.
-
Spróbuj, zrobić to co napisał Sniffer ale na pasie startowym. Ja stosowałem to tylko w szybkich misjach i tylko do odnawiania zasobów amunicji czy rakiet (zazwyczaj wracam na lotnisko cały albo nie wracam w ogóle :002: ). Nie było potrzeby jechania na miejsce parkingowe i tracenia czasu skoro można zabić kilku wrogów :118:.
Skoro zbrojmistrze są w stanie operować na pasie startowym to mechanicy chyba też :004:
A co do reszty wpisów to chyba nie powinniście, panowie, od razu drzeć łacha z kolegi :010: . Fajnie, że gość ma odwagę zadawać takie pytania. W instrukcji do Lock On nie jest, chyba, napisane nic na ten temat. Ja przypadkowo dowiedziałem się o tym, że można uzupełnić uzbrojenie ale nie wiedziałem o tym, że można naprawić maszynę.
Pozdro
Chyba żartujesz. Moim zdaniem pytanie czy można wyjść z maszyny jest lekko mówiąc idiotyczne.
Mówisz że ma odwagę zapytać, a czy ma kolega odwagę kliknąć "szukaj"?
Mało razy było?
-
Owszem pytanie o wyjście z kabiny jest idiotyczne, ale nikt o to nie zapytał :banan
-
:002: Właśnie. Da się wychodzić z samolotu gdy otworzy się już kabinę i wyłączy silniki?
-
Owszem pytanie o wyjście z kabiny jest idiotyczne, ale nikt o to nie zapytał :banan
Kilka razy trzeba nacisnąć CTRL+E.
-
Mazak: ale jak wciśniesz Ctrl+E 3 razy to tak właściwie nie wychodzisz tylko "wylatasz" :002:
-
Mazak: ale jak wciśniesz Ctrl+E 3 razy to tak właściwie nie wychodzisz tylko "wylatasz"
A kto mówił, że nie może to być wyjście z pompą? :021:
Syringe, czytaj dokładniej. Tal - Rash wcale nie pytał o wychodzenie z kabiny :568:
-
Hahaha... Dajcie spokój - chłopak zapytał bo nie wiedział, dostał odpowiedzi wyczerpujące pod każdym względem, a to że wielu z nas tu na forum ma nieziemskie poczucie humoru tylko dobrze świadczy o naszej społeczności... Nie ma sensu nikomu niczego zarzucać... niby gdzieś było już ale chłopak jest jeszcze nowy tutaj, więc nie ma go co atakować, nawet temat dobrze zatytułował. Każdy z nas kiedyś zadawał głupie pytania, lub się wstydził i nie zapytał :118:
-
A czy ja piszę o nim?
Piszę ogólnie. Jeden zadaje pytanie o naprawę drugi o wyjście z kabiny.
Moja odpowiedz nie była skierowana bezpośrednio do Tal-Rasha.
Poza tym nie musisz mi uwagi zwracać na PW :118:
-
A moja odpowiedź była właśnie do niego i o nim. Na PW napisałem dlatego, że uważałem iż tak będzie kuturalniej :002:
Ale już spoko :564: - zdrówko :004:
Wygląda na to, że zajęliśmy się naprawianiem wzajemnych relacji a nie naprawianiem uszkodzonych maszyn :002:
Trochę to nie na temat. Jak Admin uzna to wywali te wiadomości
-
Było by kuturalniej gdybyś nie zwracał uwagi w tym temacie.
No ale ok :D
Podsumowując:
naprawić się da
-wyłączasz silniki i czekasz 5 minut
wyjść też się da
-katapulta ( po browary nie dolecisz :D )
-
Dziekuję Wam za... Zadowolenie mnie do pełna hie hie hie :) :banan :karpik
-
Dwie uwagi:
- imho lepiej nie otwierać owiewki, bo jak się sama otworzy, to niewątpliwy znak, że samolot się naprawił,
- rzadki przypadek skończenia paliwa już po wylądowaniu może sugerować, że zgasły silniki, co nie jest prawdą i nie dojdzie do naprawy (odkryte przez boskiego, testowane podczas fisiobicia).
pozdrawiam,
qrdl
-
@ Szelma
Rozwalone podwozie da się naprawić, wysunąłem podwozie przy 700km/h w su25t, oczywiście się zacięło i przyziemiłem na "parkingu", samolot zaczął płonąć ja tylko wyłączyłem silniki i po około 3minutach samolot stanął na kółkach, z otwarta kabinką(tej wcześniej nie posiadał :D)
PS.
Witam Wszystkich użytkowników forum i fanów Lock-on'a :)
-
Być może SU-25T posiada taką zdolność ponieważ jest on wymodelowany od zera i załączony w dodatku Flaming Clifs, pozostałe samoloty a na 100% Orzełek takich zdolności nie posiada a szkoda :005:
Witaj kolego :001:
-
Zwracam honor, masz rację ;) stałem su27 na "parkingu" i "nyc" :D czyli działa to tylko w przypadku su25t, a szkoda...
-
Było by kuturalniej gdybyś nie zwracał uwagi w tym temacie.
No ale ok :D
Podsumowując:
naprawić się da
-wyłączasz silniki i czekasz 5 minut
wyjść też się da
-katapulta ( po browary nie dolecisz :D )
Hmmmm, poproszę o dokładniejsze dane, wylądowałem, zjechałem z pasa, wyłączyłem silniki, podniosłem owiewkę i nic. Czy trzeba zjechać w jakieś jedno pewne miejsce? Gdzie? Co z uzbrojeniem? W tym przypadku również nie wróciło do stanu. Nie wolno dotykać klawiatury w tym czasie? Czy wszystko dochodzi do skutku, ale tylko w tym jednym miejscu? W którym? Aha, latałem w kampanii, jeżeli to ważne. Rozumiem, że modyfikacja uzbrojenia na lotnisku nie wchodzi w grę ?
-
Zatrzymać się możesz gdziekolwiek na lotnisku. Przede wszystkim doczytaj sobie manual i klawiszologię. Jak nie zostałeś uszkodzony to przecież nie ma co naprawiać. Zaś do uzupełnienia paliwa i uzbrojenia służą odpowiednie kombinacje klawiszowe.
W czasie misji nie możesz modyfikować stanu podwieszeń - jest to możliwe tylko w edytorze w sekcji Payload.
-
Doda-m, że chcąc się naprawić należy zgasić motor, a następnie praktyczniej jest zamknąć owiewkę, bo jak się sama otworzy, to znak, że się poładowało.
-
Ctrl i R- uzupełnianie paliwa, wyczytałem, ale nie znalazłem(albo kolejny raz przeoczyłem ) kombinacji na uzupełnianie uzbrojenia,pomóżcie.
-
Cóż, nic innego nie pozostaje jak stanie bez uzbrojenia - siej miłość nie wojnę. Będziesz miał sporo czasu na przemyślenia i ponawianie przeglądu klawiszologii.
Tako rzecze Zaratustra (ctrl+e, ctrl+e, ctrl+e :karpik)
TEMAT ZAMYKAM