Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => IŁ-2 Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Leszek957 w Stycznia 07, 2010, 22:03:58

Tytuł: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Stycznia 07, 2010, 22:03:58
Wygląda na to, że tylko ja zakładam tematy o kolejnych wersjach U&P  :001:
Przez analogię do http://www.il2forum.pl/index.php?topic=12523.msg214822#msg214822
i ponieważ część plików klas w 2.0 różni się mocno od 1.8 "zrobiłem nowe klasy" do 2.0 :
http://www.plikos.pl/yf0/ClassFileswithPaintSchemes_UP20.zip.html
"W pakiecie" jest plik tekstowy z opisem i instrukcją.
Proszę o uwagi.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Stycznia 09, 2010, 12:23:31
http://www.mediafire.com/?hhdulnzxqbe

co z tym dalej zrobić ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Stycznia 11, 2010, 12:43:36
Już o nic nie pytam, ale dla formalności:
http://www.mediafire.com/?ie5dgjmkicb
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Stycznia 11, 2010, 13:12:55
Nikt Ci nie pomoże, bo chłopaki wybierają Sunowi kubek do kawy i są bardzo zajęci :D. Wiesz, jak jest pokój to wojacy mają bardziej przyziemne zajęcia. Jutro będzie poradnik jak obcinać zgrabnie paznokcie u nóg by w walonkach obtarcia nie dostać.

Ja dziękuję za info że wersja 2.0 "się wydała".
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Stycznia 11, 2010, 18:54:59
... Jutro będzie poradnik jak obcinać zgrabnie paznokcie u nóg by w walonkach obtarcia nie dostać.
...
.... ja się zapisałem na kurs specjalistyczny "rozróżnianie przeddzidzia od śróddzidzia dzidy w warunkach polowych, warunki techniczne i podstawy prawne obsługi zadzidzia dzidy bojowej". No, ale to za parę dni ..... więc się trochę nudzę  :001:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Stycznia 21, 2010, 20:01:37
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,3146.msg33367.html#msg33367
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Lutego 17, 2010, 21:00:12
Witam. Jak dodać nowe mapy do UP 2.0, np. nowe mapy Kyushu (te fotorealistyczne z forum AAA) i czy w ogóle można to zrobić?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Lutego 18, 2010, 18:17:45
Takie pytanie mam, wiążące się z pytaniem kolegi powyżej - czy to nowe Kiusiu można dodać sobie "na sucho" że tak powiem, do Iłka, bez instalowania Ultra Packa? Bo męczę się z tą mapką już półtorej godziny, efektów nie widać :006:
Więc dochodzę do wniosku, że trzeba ściągnąć UP.2.0, ale nie jestem pewien - może po prostu nie potrafię tego dobrze zrobić :008:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: leszek660 w Lutego 18, 2010, 21:23:44

   Mapę foto Kyushu zainstalowałem na modzie rodem z AAA czyli AAA 1.2 , na ultrapaku chyba się nie da.
Mapa rzeczywiście bardzo fajna oby takich więcej.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Lutego 18, 2010, 21:37:18
A czy mając AAA, można mieć jednoczesnie UP? Bo już jestem przy 5 lusterku z 7, tyle roboty poszłoby na marne :005:

EDIT: ok, już się dowiedziałem że nie można... czyli trzeba obejść się ze smakiem z tą mapką :006:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Lutego 19, 2010, 09:18:50
....na ultrapaku chyba się nie da.
...
... jeśli mówimy  o http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=22275&postdays=0&postorder=asc&highlight=kyushu&start=0&sid=7e6049e0c1d4db679818bc9217e7c7ee
to "się da" na U&P 2.0 (człowiek nie czuje jak mu się rymuje  :001: )
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: leszek660 w Lutego 19, 2010, 14:14:49


     Leszek957  @
   Dokładnie chodzi o to samo , więc ponieważ w readme instalacji mapki są ścieżki do instalacji jak dla moda AAA  , to prosimy o info jak zainstalować mapkę w UP 2.0 :001:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Lutego 19, 2010, 20:20:09
wpis >>redko_japan1 redko_japan1/load.ini<< trzeba "wstawić" do pliku all.ini, w katalogu ..\IL-2 Sturmovik 1946\Files\maps
Cały "pakiet" mapmods trzeba "wstawić" do ..\IL-2 Sturmovik 1946\Mods\
Można też przez JSGME , ale  trzeba "użyć" tego, który kopiuje pliki do katalogu ..\Mods, a nie do ..\files - choć i to powinno "działać" ale nie sprawdzałem. Nie sprawdzałem też online  :001:

Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Lutego 19, 2010, 23:31:13
Coś nie działa. Którą mapę ma zastępować ten mod. Czy ma znaczenie używanie QMB Pro V2.0 lub QMBProPAL ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Lutego 20, 2010, 07:35:46
.... Którą mapę ma zastępować ten mod. Czy ma znaczenie używanie QMB Pro V2.0 lub QMBProPAL ?
To jest osobna mapa, zestaw plików na to wskazuje, ale wygląda jak poprzednia Kyushu z nowymi teksturami.
Tak, też, "wstawiłem" wpis do All.ini:
...
Kwajalein Kwajalein/load.ini
Kyushu Japan1/load.ini
redko_japan1 redko_japan1/load.ini
ag_Madagascar ag_Madagascar/load.ini
MakinAtoll Makin2/load.ini
...
QMB wywołuje tylko istniejące/doinstalowane mapy i uruchamia preinstalowane w ..\Quick misje.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Lutego 21, 2010, 19:00:42
Nie działa...
W All.ini mam ten wpis - nawet kopiowałem go bezpośrednio stąd, żeby mieć pewność, że nie popełniam błędu przy wpisywaniu. Moda wstawiłem do "-MODS" (u mnie plik ma jeszcze pauzę), jako "MAPMODS", znajduje się pod plikiem "STD". No ale jak wchodzę i w Edytorze Pełnych Misji chcę wybrać mapę "redko_japan1", to ekran robi się czarny (tzn.- tam gdzie ma być mapa, nie cały, menu jest) i na dole mam błąd o następującej treści: "section [MAP2D] not found in 'maps/redko_japan1/load.ini". Sprawdziłem, ta sekcja znajduje się w pliku "load.ini" w "-MODS/MAPMODS/maps/redko_japan1", pod "_Tex". Wygląda jednak prawidłowo:
[MAP2D]
;map_ed.tga
;ed_m03.tga
ed_m02.tga
ed_m01.tga

Jakiś wiersz zapewne mam zwyczajnie niepoprawny, tylko nie wiem który.
Innego nic nie mogę wymyślić... pomożecie? :004:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Lutego 21, 2010, 19:12:48
Jeśli moda wrzuciłeś do katalogu -MODS, to nie dziw się , że nie działa. W takiej postaci pliki zawarte w tym katalogu nie są wczytywane przez iłka. Aktywny katalog powinien mieć nazwę MODS
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Lutego 21, 2010, 20:25:25
Wielkie dzięki, już wszystko gra :002:
PS. Swoją drogą to człowiek nie zauważy czasem błędu z racji jego zbytniej oczywistości - co mi właśnie się przytrafiło :003:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: jaeger w Lutego 21, 2010, 22:27:32
Mam ten kłopot z UI 2.0 że nie mogę uruchomić praktycznie prawie żadnej kampanii z tych które są już zintegrowane z tym modem.
 Najczęściej gra nie widzi map jak np Murmańsk.

Z kolei inne kampanie można uruchomić po dokonaniu zmian w JSGME. Czy to znaczy że kłócą się jakieś mody ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tichy w Lutego 23, 2010, 20:31:45
Taka sprawa. Patchowałem sobie Iłka UP 2.0 (przy okazji Hades z kolegami wydali patch do wersji 2.0 n: http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1536.0.html). Zrobiłem to z wersji 1.8 updatem do 2.0.
Buszuje na ichniejszym Forum i nie mogę znaleźć, a interesują mnie następujące rzeczy:
- Czy istnieją pod ten znakomity patch jakieś dodatkowe kampanie, mapy i samoloty? Chodzi mi o wersję free, choć może się skuszę na płatne (w rozsądnej cenie)? Jeśli tak,
 to gdzie mogę je znaleźć?
- Jak można w QMB dodać inne mapy? Czy można je znaleźć na Internecie?

Jeśli któryś z pilotów byłby w stanie mi pomóc, to z góry dziękuję za wszelkie informację.
 :002:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: jaeger w Lutego 23, 2010, 23:42:54
Generalnie ww dodatki są dostępne na stronie mission4today
http://mission4today.com/index.php?name=Downloads3
http://mission4today.com/index.php?name=Downloads

Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tichy w Lutego 24, 2010, 10:16:21
Cytuj
Generalnie ww dodatki są dostępne na stronie mission4today

Problem w tym, że jestem po 4 próbach zarejestrowania się w M4T i nie przysyłają mi linka aktywacyjnego na skrzynkę (nawet z wyłączonym anty-spamem). Spróbuję ponownie dzisiaj.
Mimo wszystko, dzięki za informację.  :002:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 17, 2010, 08:51:36
Jest już Ultra Pack 2.01 i kilka hotfixów do niego.
Dlaczego wspominam o tym? W nowej odsłonie UP pojawiły się modyfikacje FM większości samolotów których autorem jest Kwiatek.
Musze powiedzieć że po tym update lata mi się całkowicie inaczej, wszystkie zapamiętane do tej pory zachowania samolotów nie mają wykorzystania. Spit już nie kręci jak głupi, FW ma kopa odpowiedniego, Mustanga się nie dojdzie na wznoszeniu... i wiele innych polecam sprawdzić.
Może to tylko wrażenie i autosugestia ale jedno da się zauważyć na serwerach, prawie każdy zalicza stalla i to na serwerach gdzie się rzadko widziało takie wyczyny. Sam zacząłem kombinować z ustawieniem joya bo coś mi ciężko ciągnąc wajchę na siebie ma maxa  :020:

Dodatkowo poprawiono połączenie net podobno nie gubione są już paczki.
Stworzono dodatkową aplikacje autoupdate , działa wyśmienicie , skończy się wreszcie ciągłe poszukiwanie nowych update.
W nowej wersji UP pojawił się też nowy MDS1.13 który wnosi nowe zachowania ai polecam przetestować ai jest naprawdę błyskotliwe. Zmieniono też sposób zarządzania danym lotniskiem. Jeśli serwer ustawi odpowiednią liczbę danego samolotu dla danego lotniska to gdy się skończą to po prostu znikają z listy wyboru, do tej pory trzeba było śledzić komunikaty serwera a jak się wystartowało samolotem którego zasoby się skończyły dostawaliśmy KICK.

Jest jeszcze więcej zmian moim zdaniem w dobrą stronę.
Tutaj wątek gdzie jest opis oraz można pobrać pakę!!

http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1536.0.html
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Pan_B w Kwietnia 17, 2010, 09:54:49
Właśnie ciągnę:).
A to pod napisem ATTENTION też trzeba zainstalować bo nie bardzo rozumie. Czy, skoro pobieram po 15 kwietnia to ten hotfix juz jest?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 17, 2010, 09:58:35
Tak wszystkie hotfixy są już w instalacyjnej wersji po 15.04
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tichy w Kwietnia 17, 2010, 10:11:31
Działam już na nim kilka dni (tylko offline). Bardzo kosmetyczne zmiany, które dobrze wpływają na rozgrywkę. Pewne niuanse dodają smaczków. Kompatybilność z innymi społecznościami zachowana. Bezproblemowa instalacja (w przypadku niższych numerów nie było tak kolorowo).  Dodatkowe funkcje Switcher i Update. Na razie nie sprawdzałem Update. Wydaję się, że chłopaki idą w kierunku zachowania realiów historycznych. Słowem: brawo UP! Kolejna wyśmienita robota!   :023:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Pan_B w Kwietnia 17, 2010, 12:25:55
Dzięki Noe za dopowiedz.

Mam jeszcze jedno pytanie : Czy zmieniony model lotu mają tylko samoloty oznaczone "*" i "~" czy zmiany dotkneły wszystkie maszyny?

a i jeszcze jedno: Kompatybilności online nie ma tak jak to bylo w przypadku poprzednich wersjii?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 17, 2010, 16:52:49
Z tego co załapałem samoloty z * są to samoloty robione na nowo przez moderów. Modele lotów są zmienione w większości jak nie we wszystkich inaczej nie miałoby to sensu poprawić model dla BF a zostawić spita kręcącego.
O co chodzi z kompatybilnością? nadal trzeba mieć zgodne wersje aby wejść na serwer czyli jak serwer stoi na UP2.0n nie da się wejść mając wersję UP2.01
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 19, 2010, 09:59:35
O co chodzi z kompatybilnością? nadal trzeba mieć zgodne wersje aby wejść na serwer czyli jak serwer stoi na UP2.0n nie da się wejść mając wersję UP2.01

To nie tak. Zależy to od serwera i jego systemu sprawdzania wersji. Z włączonym CRT=2 będzie ciężko. Przy CRT=0 można wejść z UP 2.01 na serwer UP2.0n, o ile w JSGM ustali się właściwą wersję modu ZUTI, najczęściej 1.2 lub 1.3.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Kwietnia 19, 2010, 11:10:12
* oznaczają FM'y "by UP team", głównie by Kwiatek. Jak się dobrze przyjrzeć, to "do pracy zaprzęgnięto" kilku pilotów testujących, kilku "zbieraczy danych źródłowych" itp współpracowników. Trudno jest podważyć dane, "używane" przez Kwiatka w programiku IL2 Compare : http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1308.0.html
a takie próby: http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,2158.0.html
są raczej normalne. To powinna być "walka na źródła danych" :001:
" Sprawa zamienności " jest rozwiązana:
http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,2150.0.html
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: MiGol w Kwietnia 20, 2010, 23:17:19
Czy stoją jakieś serwery, gdzie można przetestować "in combat" nowy model lotu samolotów z *? Pytam, bo nie udało mi się dotąd takowych odnaleźć. Serwery postawione na modzie 2.01, np. niemiecki Kampfverband13
http://www.kampfverband13.de/Content/about/1/
używają tylko samolotów ze "starym" FM. Tymczasem, po pierwszych testach off line UP 2.01, mam wrażenie, że FM z * jest bardzo obiecujący, nieco przypomina bowiem ten ze starego Sturmovika, a to krok w dobrą stronę.                       
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Pan_B w Kwietnia 21, 2010, 00:54:50
Ja mam zainstalowany 2.01 a wszedłem na serwer ZEKEvsWILDCAT, za to nie mogę wejść na SPITvs109 (Timeout 0). Na wspomniany przez ciebie Kampfverband13 też nie mogę wejść zgłasza że mam nie tą wersje gry. Jak uaktywnię tylko Zuti Mds 1.13 to znowu mam TimeOut 0. Wygląda na to że nie mam gdzie polatać :(
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 21, 2010, 06:56:10
Kampfverbands ma włączone CTR=2 więc musisz mieć włączone dokładnie takie same mody.Spit jeszcze nie przeszedł na 2.01 co pewnie na dniach się stanie patrząc na rosnącą liczbę ludzi na serwerach z 2.01.
Jest jeszcze jeden serwer na 2.01, UKD3 MOD.
Jeśli chodzi o gwiazdkę przy samolotach to te samoloty są już od dawna więc już w wcześniejszych paczkach były z nowym FM. To co Kwaiatek zrobił to jest na wszystkich samolotach. Inna zmiana nie miałaby sensu gdyż tak jak MiGol zauważył nie ma ich gdzie przetestować. Mała ilość serwerów jest też związana z FM gdyż lata się trudniej nie ma arcade i dlatego nie wszyscy przejdą na 2.01 a uważam że powinno być obowiązkowe. Jak teraz lecę na 2.0n to wydaje mi się takie łatwe zestrzelenie BFa. Wsiadam w spita czy cokolwiek innego i dawaj wajcha na siebie. UP 2.01 jest naprawę świetne i kierowane dla strych wyjadaczy na pewno dzieciaki nie będą chciały tego instalować.
Nie ma sensu wchodzić mając 2.01 na jakiekolewiek serwery które są na innych modach, będziecie dostawać bęcki.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 21, 2010, 08:05:58
Potwierdzam, że serwer Spit vs 109 MOD niedługo przejdzie na 2.01. Trwają nadal testy, głównie map (czasami drobne zmiany powodują problemy, np. miejsca spawn po nowej aranżacji lotniska) i misji (zmiana MDS z 1.12 na 1.13). Podawana wcześniej data 27.04 jest raczej graniczna, przejście powinno odbyć się na dniach.

Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Karlos18 w Kwietnia 21, 2010, 13:42:30
Mam problem ;( zainstalowałem (wypakowałem) Ultra Packa 2.0 i nie mogę go odpalić bo plik JGSME jest bez
punktu docelowego .. nie mam pojęcia jak to zrobic

Gram jeszcze w Silent Hunter III z modami i nie mam problemów z modowaniem  :015:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 22, 2010, 09:38:17
Jak już to zrobiło pół świata, serwery Warbirds Of Prey Zeke vs Wildcat oraz Spit vs 109 MOD przechodzą na UltraPack 2.01 w ten piątek, 23/04/2010. Wymagany wybór w JSGM zbioru modów 00_WarBirdsOfPrey. Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Kwietnia 22, 2010, 21:02:57
Z kategorii "Pytania małego nooba :003:":
Który z linków podanych tam na stronce podnosi 2.0 do 2.01? Bo jak coś zaczynam ściągać z większości podanych tam linków, to jest to całość, 4 giga. Zaś kiedy pobieram coś oznaczone jako "patch", to nie jest napisane ile to waży. Nakierujcie mnie na właściwą ścieżkę, dobrzy ludzie. ;)

Ps. jak to jest z tym 2.0n? Bo na dole pisze "(Requires that UP 2.0n already be installed)" zaś na górze, gdy się na nią wrócę, "Download Links for the obsolete UP 2.0n have been removed. Download latest UP version 2.01" :karpik
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Kwietnia 22, 2010, 21:19:15
A którą wersję w tej chwili masz? 2.0m czy 2.0n? Każą instalować na N więc jeśli masz M to może będziesz musiał ściągać całe 2.01.

To co jest w 3 partach to update z 2.0n o 2.01, to co w 9 - pełny 2.01, jest też torrent.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 22, 2010, 22:19:28
"Wersjonowanie" (numerowanie) UltraPacka jest tematem na osobny wątek, woła o pomstę do nieba. Te wszystkie M, N, 2.01 (już lepiej), hotfix-y, micro patch'e... Straszny bałagan. Może - podkreślam może! - auto update'y pomogą i przechodzenie do następnych wersji będzie płynniejsze. Przykro mi za zaistniałe u Panów problemy.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Redspider w Kwietnia 23, 2010, 08:21:46
Czy plik buttons z SAS jest taki sam jak z UP.2.01 ? Czy w tym pliku znajduje się flight model poszczególnych samolotów ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Destracto w Kwietnia 23, 2010, 08:40:34
Wczoraj zakończyłem zasysać UP201 z torrenta, no ... trochę to trwało, ale ...zainstalowałem świeżego iłka, spaczowałem 4.08,4.09m i bez problemów zainstalowałem UP201. Wszystko chodzi bez problemów  :010:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Kwietnia 23, 2010, 10:05:10
Czy plik buttons z SAS jest taki sam jak z UP.2.01 ? Czy w tym pliku znajduje się flight model poszczególnych samolotów ?
Te pliki nie są takie same co do zawartości. Główna różnica polega na stosowaniu przez UP FM'ów "od Kwiatka". SAS "wprowadza" i "uaktualnia" plik buttons bardziej kompleksowo, przez stosowanie mod activatora - zawierającego np nowe zestawy dźwięków. Od "wydania" UP2.01 minęło już trochę czasu, więc może już być nowszy "button SAS".
Trzeba też pamiętać, że SAS preferuje "rozwiązania off-line" a UP "stawia na sieciowe", głównie MDS: http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,2123.0/topicseen.html
 z tego powodu mogą występować jakieś "niezgodności" - tak jak wcześniej występowało jakieś "smużenie" na niektórych serwerach.
Można sobie przygotować "wymienne pliki buttons" przez JGSME - tak jak jest zrobiony "mod" HSFX w UP2.01. Ja tak zrobiłem, głównie po to , by "sprawdzać" sobie faktyczne różnice FM'ów, głównie pod kątem "twórczości Kwiatka" i własnych FM'ów.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Kwietnia 23, 2010, 11:21:00
Witam. Jak załadować dodatkowe skiny dla maszyn zmodowanych (oznaczonych *) w UP 2.01
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Kwietnia 23, 2010, 23:24:30
Witam. Jak załadować dodatkowe skiny dla maszyn zmodowanych (oznaczonych *) w UP 2.01
Wszystko zależy od posiadanej wersji gry i zainstalowanych modów, różnice w nazewnictwie katalogów są minimalne, ale wystarczająco upierdliwe przy stosowaniu modów od różnych "dostawców". Uniwersalne rozwiązanie, u mnie działa:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,4278.0.html
Generalnie powinna to być nazwa maszyny z pierwszej kolumny pliku air.ini lub plane_ru.*, ale nie zawsze to się zgadza, np dla 109E4/B.
Jak zmienić skiny "defaultowe":
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,13.0.html
Jak zmienić PaintScheme:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,3146.0.html
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Kwietnia 25, 2010, 15:15:50
Tak chwaliliście bezproblemową instalację...

Otóż tak - znalazłem i ściągnąłem UP2.0n. Zainstalowałem. Potem zassałem trzyczęściowego patcha z 1 mirrora podanego na stronie. W czasie instalacji wyskoczyły mi 2 błędy odnośnie map - jedna z nich to było "Zuti_Slovakia" czy coś w ten deseń, to pamiętam. Podobno plik "actors-50s.static" nie zgadzał się z jakimś innym, podanym w "cab setup" (tak to mniej więcej brzmiało). Kliknąłem "Ignoruj" i poszło dalej. Jednak przy odpalaniu Iłek zamykał się automatycznie po 60 proc. Cóż, nie chciało mi się bawić za wiele, więc odinstalowałem wogóle Ultrapacka i na nockę zapuściłem ściąganie pełnego UP2.01. Przedłużyło się to ściąganie do 2 dni, ale mniejsza z tym. Dziś rano wstaję, zadowolony, instaluję - nie ma żadnych błędów, nic. Ale kiedy odpaliłem Iłka... zamknął się przy 60 prockach tak jak wcześniej. I byłoby to dla mnie zjawisko paranormalne wręcz, gdyby nie to, że majstrując przy plikach, odkryłem, że mój Winzip nie potrafi otworzyć poszczególnych tam ściągniętych kawałków (data1, data2, data3 itd.). Przy chęci ich rozpakowania wyskakuje taki komunikat: "WinZip cannot open (..)data1.cab because it is not in the standard Microsoft CAB format (as defined in mid-1998). The "signature bytes" required by the Microsoft CAB specification are missing."

No i w tej chwili nie wiem co mam robić. Podejrzewam że to się poprostu nie wypakowało w pełni, ale jak sprawić żeby to się wypakowało (sory za powtórzenie), to nie mam pomysłu... Posłużcie radą, proszę.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 25, 2010, 15:27:49
Proponuję zainstalować najnowszego WinRara!
Generalnie powinno być tak:
ił1946+4.08+4.09+UP2.0+UP2.0n+UP2.01+ew.hotfix, taka kolejność była u mnie i żadnych błędów.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Kwietnia 25, 2010, 15:34:11
Od siebie dodam tylko, że mimo iż nie mogę otworzyć archiwów .cab (tych z 3-częściowego patcha 2.01) to wszystko działa bez problemów.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Kwietnia 25, 2010, 17:57:25
Zainstalowałem Winrara - "Archiwum ma niewłaściwy format lub jest uszkodzone".
A instalowałem za pierwszym razem w podanej przez Ciebie Noe kolejności, potem Il21946+4.09m+UP2.01 i dalej to samo.
Czyli to dalej nie to...

EDIT: Teraz to mnie nawet przy 5 procencie wywaliło.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 25, 2010, 19:43:16
Hmmmm mi tez wywala że nie prawidłowe archiwum jak chce rozpakowac ale to normalne. Do zainstalowania trzeba użyć tego pliku exe i nie rozpakowywac archiwów.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Kwietnia 25, 2010, 20:14:54
No do instalcji też używałem tego .exe, ale skoro nie działało, to szukałem czy wszystko wszędzie jest wporządku. Archiwa się nie otwierały, więc myślałem że to ich wina... cóż, widać to nie to...
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Kwietnia 25, 2010, 20:30:56
Zainstalowałem Winrara -....
WinRar nie jest potrzebny. Instalator sam sobie rozpakowuje cab'yi nie trzeba tam zaglądać.
Sprawdź czy masz wszystkie części/pliki instalacji, jak chcesz obejrzeć co jest nowe,  to zainstaluj sobie UP2.01 do ..\TMP\.
Ja tak zrobiłem, głównie po to, by sprawdzić pliki button, air.ini i inne ważne, bo sporo się napracowałem nad ich "dopracowaniem".
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Kwietnia 26, 2010, 20:08:13
Cóż mi da, że sobie obejrzę co jest nowe... Części mam wszystkie, ściągałem z torrenta poza tym więc to niemożliwe byłoby żeby coś się po drodze zagubiło. Tak mi się wydaje...
Ciekawe czy z następnym też będę miał taki problem ;/
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Kwietnia 29, 2010, 14:00:08
Czy plik buttons z SAS jest taki sam jak z UP.2.01 ? Czy w tym pliku znajduje się flight model poszczególnych samolotów ?
Właśnie się ukazał:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,97.msg37883.html
i są opisy.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Kwietnia 30, 2010, 17:45:27
To teraz takie głupie pytanie - jak odinstalować 2.01? Przy 2.0 był deinstalator, przy 2.01 jakoś nigdzie go nie widzę.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tafi w Maja 01, 2010, 09:36:58
Takie pytanko trochę teoretyczne... Czy można jakoś ustawić w Ultra&Pack v 2.0 mapki do szybkich misji z Ultra&Pack v 1.8? Latam głównie solo a w starszym było sporo ciekawych mapek które zniknęły wraz z instalacją c2. Nie wszystkie samoloty mogę mieć dostępne w 1.8
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Maja 01, 2010, 19:57:34
... w starszym było sporo ciekawych mapek które zniknęły wraz z instalacją c2. Nie wszystkie samoloty mogę mieć dostępne w 1.8
Generalnie to wszystko można , co nie można, byle z wolna i z ostrożna  :001:
Mapy nie "znikają", mogą nie występować w menu wyboru.
Poszukaj tematu o modowanym QMB.  QMB Pro_PAL v. 1xx  ten mod ( są chyba dwa o podobnych nazwach, różnych autorów ) daje możliwość "wywoływania" każdej z zainstalowanych przez Ciebie map, zawiera osobne misje dla map podstawowego zestawu.
Co to jest " c2 " ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Maja 01, 2010, 20:16:27
To teraz takie głupie pytanie - jak odinstalować 2.01? Przy 2.0 był deinstalator, przy 2.01 jakoś nigdzie go nie widzę.
Deinstalator jest od wersji 1.8 AFAIK, tylko po co deinstalować ?
Zaglądajcie na strony UP, SAS i podobne. Tu nie ma sensu "powielać odpowiedzi" na zadane już przez innych pytania.
http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1904.msg22688/topicseen.html
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tafi w Maja 01, 2010, 23:15:53
Wielkie dzięki, jest dokładnie tak jak chciałem :)
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Maja 11, 2010, 02:20:40
Do tej pory jechałem na HSFX, bo jest w miarę kompaktowy i sprawia wrażenie właściwie kompletnego, ale rozumiem, że UP jest standardem online itd. Czy UP jest jakoś lepiej zorganizowany niż HSFX, czy to po prostu zbiór modów jak leci? Warto zasysać te gigabajty?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Maja 11, 2010, 09:03:54
UP2.01 zawiera HSFX jako mod.
To znaczy że przez JSGME możesz sobie wybrać HSFX jako jedną z wielu "opcji grania", łącznie z zestawem kampanii HSFX OFFLine.
To nie jest "zbiór modów jak leci", bo te , które są zaimplementowane są, przyzwoicie sprawdzone pod kątem grania w sieci - nie mówię o modach ZUTI bo on jest klasą dla siebie.
Wiele modów z wcześniejszych wersji UP "wypadło" z powodu błędów kodu i "czekają na poprawki" jak np P24, ale zawsze możesz sobie "doinstalować" wg gustu - zwracajac uwagę na CRT i inne "dupersznyty".
Ściągnij, zainstaluj i .... graj.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Maja 11, 2010, 21:11:30
Ok zainstalowałem, ale czy mi się wydaje, czy UP leci na standardowych dźwiękach (brzmi biednie, włączanie i wyłączanie default sounds nic nie daje)? HSFX brzmiał dużo lepiej, ale tutaj jak przełączam na HSFX, to jest tak samo. Próbowałem zainstalować Ultimate Sound Mod V2, według instrukcji ze sturmovik.pl, ale wywala się na 60%.

Może ktoś coś doradzić?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Maja 12, 2010, 09:14:05
...Może ktoś coś doradzić?
Mogę doradzić:
http://www.sas1946.com/main/index.php
http://ultrapack.il2war.com/index.php
http://allaircraftarcade.com/forum/
bo istnieje dowolność konfiguracji a o gustach się nie dyskutuje.
Warto sprawdzić więcej modów dźwiękowych, bo nikt z nas - tak na prawdę - nie wie, "jak to naprawdę było z tymi dźwiękami". A jak nie znajdzie się "odpowiedniego" dźwięku, to zawsze można "zrobić własny" - odpowiadający wyobrażeniom  :001:
Podobnie jest z mapami - z powodu marudzenia graczy np na temat "odcieni cienia", powstało wiele nowych i "repaint'ów" starych map. I to się nazywa postęp/rozwijanie gry/dopasowanie do gustów.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sobilak w Maja 14, 2010, 11:08:46
Witam.
Zadownloadowałem sobie Mod Freddy'ego "Mod P-51 cockpit's". Czy wypakowć go do gfolderu MOD'S, czy do Files żeby móc z niego korzystać?
Pozdrawiam Sobilak.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Maja 14, 2010, 12:43:04
Powinno "działać" w obu folderach. Kolejność "sprawdzania plików" przy starcie gry zaczyna się od katalogu ..\Mods, potem ..\Files . Jeśli grasz w sieci z tym modem, to trzeba wiedzieć o zgodności CRT moda i serwera.
Najwygodniej, wg mnie, jest mieć mody przez JSGME, nawet jak Cię coś zaskoczy w sieci (zgodności z CRT), to zawsze możesz bezpiecznie "zdeaktywować" kłopotliwego moda.
Może się jednak zdarzyć, że masz zupełnie nietypową strukturę katalogów instalacji - wtedy trzeba metodą prób i błędów.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sobilak w Maja 14, 2010, 12:46:36
Dobra. Jeszcze jedno pytanie.
UP2.01 jest fajny, tylko mam taki ból z gierką, że po zainstalowaniu UP przez kilka dni chodzi pięknie, mogę włączać i wyłączać grę ile chcę, ale po pewnym czasie KLOPS, po wciśnięciu uruchom, kleknięciu ikonki exe, start z płyty, gra w ogóle się nie załącza. Brak ekranu startowego i jakiejkolwiek reakcji z wyjątkiem standardowego buczenia dysku. Mogę robić reset komputra i inne cuda i nic.
Może ktoś miał tak lub wie jak to leczyć?
Pozdrawiam Sobilak
Nie chce mi się kolejny raz robić reinstalki.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: JG300_Shoki w Maja 14, 2010, 12:54:41
To nie wina UP tylko niewłaściwego posługiwania się nim. Musiałeś instalować dodatkowe mody bez wcześniejszego deaktywowania modów w JSGM lub aktywowałeś mody, które nie powinny być razem aktywwowane.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sobilak w Maja 14, 2010, 13:40:46
Da się to podratować czy od nowa install game?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: JG300_Shoki w Maja 14, 2010, 14:38:02
Raczej nowa instalka.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Maja 14, 2010, 14:49:56
Próbowałeś wyłączyć wszystkie mody? (O ile jakieś aktywowałeś).
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Maja 14, 2010, 18:00:05
Też tak czasem mam, trzeba poczekać z minutę i się załączy, ewentualnie kombinować z włączaniem tych modów z określoną ilością pamięci, dla mnie nieźle praży na 1200.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Maja 15, 2010, 23:59:43
Zacznę od tego, że zawsze używałem modów od AAA, jednak chciałbym zainstalować UP i teraz pytanie: jak to zrobić?

Rozumiem, że potrzebna jest mi gra IL2 1946 w wersji 4.09, czy 4.09b1m? Oraz czy ktoś może mi łopatologicznie napisać jaka jest kolejność instalowania UPków?

Również w formie przypomnienia, gra w wersji 4.09 nie będzie zmodowana, czy będę musiał ją zmodować ręcznie, czy zrobi to za mnie instalator UP? Pytam ponieważ ostatni raz modowałem tą grę gdy trzeba było ręcznie robic katalogi i przenosić pliki oraz wszystko dopisywać, czyli pamięć mi się trochę zakurzyła ;) .
Dzięki za cierpliwość ;) .
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Maja 16, 2010, 10:00:54
Najnowszą wersję UP, czyli 2.01, instalujesz na oficjalny patch 4.09m. UltraPacka najwygodniej ściągnąć przez torrent - jest to parę GB danych, dlatego można np zapuścić na noc, przez torrent rzadziej też zdarzają się błędy w archiwach. Po instalacji masz już wersję zmodowaną, a przez dołączony program JSGME możesz dołączać inne mody, a także włączyć czystą wersję bez modów. Jest też przełącznik zmieniający "wersję" na mody HSFX.

http://ultrapack.il2war.com/index.php?topic=1536.0   (wybierasz Full Torrent)

Więcej o instalacji modów znajdziesz na stronie naszego dywizjonu (link w sygnaturze) w dziale Mody (górna belka) > Ultra Pack
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Maja 16, 2010, 13:01:54
Ok, dzięki za odpowiedź. :)

Z ściąganiem nie było tak źle, 2 godzinki i na dysku :) .

Od razu też się zapytam, ten przełącznik do modów. Rozumiem, mogę włączać lub wyłączać mody, jednak gdzie je umieścić by móc to robić? Tzn. do którego katalogu powinienem je wkleić, mam kilka modów i map, które sam pobrałem i dograłem do UI1.2 i chciałbym je też mieć dostępne w UP.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Avat w Maja 16, 2010, 13:05:29
Mody wgrywasz do IL-2 Sturmovik 1946\jsgmemods
Potem aktywujesz w JGSME
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Maja 16, 2010, 13:08:11
Ok, dzięki :)
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Apek w Maja 17, 2010, 11:39:59
Witam.

Mam problem.
Na grze Il-2 1946 zainstalowałem patch 4.08m a potem 4.09b.
Na koniec UP 2.0. Okazało się, że ilość samolotów "do latania" jest taka sama jak przed instalacją UP.
Co zrobiłem źle? Proszę o pomoc.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Maja 17, 2010, 11:52:33
....Co zrobiłem źle?....
http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1904.0.html
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Apek w Maja 17, 2010, 12:51:36
Ok dzięki za pomoc :)
Polatałem trochę B-17 :) ale okazało się, że nie ma widoku z kokpitu (F1)?
Czemu?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: jaeger w Maja 29, 2010, 01:38:18
Znalazłem na yt filmik z "ultimate sound mod"  http://www.youtube.com/watch?v=cxH_mOfyODA&feature=related
Wie ktoś co to za "cudo" ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Maja 29, 2010, 02:10:55
Owszem, to najbardziej odjechany mod z dżwiekami do Iłka "na rynku", niestety ma kilka zasadniczych wad:

1. Cieżko go zamontować by działał z UP, próbowałem zgodnie z instrukcjami, które miały działać i nie poszło. Ponoć lepiej działa pod UI, ale to nieco przeżytek już.
2. Ponoć mod mocno ingeruje w kod Iłka, a ściślej w dźwięki flyby i niestety jakieś tam dźwięki przestają w ogóle działać.
3. Ponoć z tego samego powodu co wyżej są problemy z wchodzeniem na serwery.

Pewnie będzie w kolejnym UP, więc lepiej się wstrzymać.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Maja 29, 2010, 08:36:39
Owszem, to najbardziej odjechany mod z dżwiekami do Iłka "na rynku", niestety ma kilka zasadniczych wad:

1. . .... Ponoć lepiej działa pod UI, ale to nieco przeżytek już.
2. Ponoć mod mocno ingeruje w kod Iłka, ....
3. Ponoć z tego samego powodu co wyżej są problemy z wchodzeniem na serwery.

Pewnie będzie w kolejnym UP, więc lepiej się wstrzymać.
Czyli "...przychodzi baba do lekarza..." - tylko co to ma do rzetelnej informacji, jakiej oczekujemy na Forum ?.
"Ponoć" w następnym UP ma nie być dźwięku  :icon_rolleyes:
http://www.sas1946.com/main/index.php/board,33.0.html
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=20507&postdays=0&postorder=asc&highlight=ultimate+sound&start=405
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: jaeger w Czerwca 03, 2010, 23:42:02
Mam taki generalny kłopot z modami że w niektórych kampaniach które to ściągam z M4T i uruchamianych na  niektórych modach jak np UP 2.0 , samoloty mają skiny default'owe które są wtedy zupełnie niedopasowane do mapy.

Ale w innych wersjach modów na "iłka" te same kampanie nie sprawiają takich problemów  i kłopot ten nie występuje.   :011:

Co ciekawe gdy w UP 2.0 uruchomiłem jedną z wbudowanych kampanii na mapie MTO to wtedy także był ten kłopot i samoloty prezentowały się w domyślnych kamuflażach.

Dodam że przy nowej instalce gry przenoszę skiny , profil użytkownika a czasem także i kampanie.

Wie ktoś co może być powodem tego dziwnego zachowania "iłka " i czy można temu jakoś zaradzić ?

Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Czerwca 04, 2010, 09:02:21
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,13.0.html
Nie wszystkie mapy "zmieniają" default skin, Sands of Time należy do tej grupy.
Można to "naprawić" definiując skiny w odpowiednich plikach (*.db kampanii dla DGen lub bezpośrednio w plikach *.mis jeśli kampania jest "statyczna").
Nie wszystkie "modowane" maszyny mają odpowiednie katalogi ..\winter i ..\desert, niektóre "korzystają" z takich katalogów w plikach *.SFS - więc nie można ich zmienić (choć można próbować zastąpić nowymi/własnymi).
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Piniol w Czerwca 04, 2010, 21:35:17
Mam pytanie. Nie jestem na bieżąco z modami - szukałem ale nie natknąłem się na mod typu post effects. Czy jest coś takiego żeby był efekt "filmowego" rozmycia ekranu przy obracaniu głową lub kamerą na eksternalu jak to ma miejsce w WOP lub ARMA II?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: jaeger w Czerwca 04, 2010, 23:56:12
To znowu ja  :003: Czy istnieje możliwość zamiany map np pomiędzy różnymi wersjami UP ?
Chciałbym zamienić mapę Władywostok która w UP 1.7 jest bardzo ładnie zrobiona i na moje oko przerasta poprzednią jej wersję.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Czerwca 05, 2010, 09:11:33
To znowu ja  :003:...
Wstrząsające.
Istnieje możliwość "zamiany", "dodawania" i "odejmowania" map między różnymi wersjami UP.
Robi się to przez programik do "aktywowania modów" JSGME,
lub http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1674.0.html
Trzeba pamiętać o wszystkich wpisach do plików konfiguracyjnych i o tym, że "na oko" to chłop w szpitalu umarł.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 09, 2010, 14:00:06
Chciałbym zadać takie banalne pytanie:
Opłaca się instalować UP 2.01?
Przez szereg miesięcy zgromadziłem mody, które mnie absolutnie satysfakcjonują i nie wiem, czy performance po przesiadce na UP 2.01 nie będzie gorszy.....

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Leszek957 w Czerwca 09, 2010, 19:53:36
Ty masz tyle kłopotów ze swoją "sklejaną" instalacją, że sam już nie wiesz z czego te problemy wynikają. Żadne rady, ani od posiadaczy UP, ani posiadaczy od UI, nawet zdrowy rozsądek, nie pomagają w rozwiązywaniu Twoich kłopotów. Nawet experci SAS są bezradni :001:
Ostatnio okazało się, że masz jakiś "przedwojenny" QMB, który "nie obsługuje" Ci nowych map i misji.
Więc Twoje pytanie nie jest banalne, decyduje o "być albo nie być" kilku wątków na naszym Forum :001:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 10, 2010, 10:10:17
Widzę Lechu że nie mam szans na polemikę.  :002:
Jako przyszły użytkownik UP chciałbym zapytać o rzeczy następujące:

1. Czy można przenieść z mojej obecnej instalacji kolekcję skinów?
2. Czy można również zrobić to z profilem gracza - ustawienia klawiszy, etc?
3. W jaki sposób na UP instalujemy nowe mody np. samoloty?

Dzięki.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Czerwca 10, 2010, 18:01:46
Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale:

1. można
2. można
3. mody instaluje się na 2 sposoby: albo jak w AAA, czyli do katalogu mods, albo do katalogu jsgmemods i uaktywnia się za pomocą jsgme. Nie jest natomiast pewien, czy to też się tyczy samolotów, ale w UP jest ich od metra, więc jeżeli nie chcesz pakować jakichś niekanonicznych (np Łośa), to powinno Ci wystarczyć.

Ja mam natomiast pytanie odnośnie AI moda w najnowszej wersji UP. Ponoć jest już wbudowany, ale jakoś nie widzę, żeby działał - komputer wciąż oszukuje po całości (chowanie się za ramy owiewki, nieśmiertelna beczka, ogonowy Zajcew itd). Wiem, że kilka osób psioczyło na AI moda, bo bugi przeszkadzały w coopach i chcieli usunąć. Więc jest, czy trzeba sobie doinstalować?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 10, 2010, 18:58:11
1. można
2. można

1. Jak ?
2. Jak ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Czerwca 10, 2010, 19:03:55
Skiny są w IL-2 Sturmovik 1946\PaintSchemes\Skins
A profil gracza zostaje ten sam po instalacji UP, w każdym razie wszystkie dane pilota i guzików są w podkatalogu users.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 10, 2010, 19:30:39
Ok,
Czyli po instalacji UP, mogę ze "starego" IL2 przenieśc katalogi:
1.Mods - z samolotami/mapami których UP nie zawiera?
2. Conf.ini
3. Users
4. Skins

Bo szczerze powiedziawszy jak uruchomiłem UP - to trochę tam ubogo...
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Avat w Czerwca 10, 2010, 20:46:13
Tak, ale jeśli poprzenosisz swoje mody do jgsme, to będziesz miał straszny bałagan. Większość najczęściej używanych modów jest już w UP w różnych zaimplementowanych paczkach, więc proponuję przeglądnąć co ci jest naprawdę potrzebne :)
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 10, 2010, 22:07:04
Ok, dziękuję.
Czy dysponuje ktoś może osobnym modem - dokładne nie pamiętam nazwy - coś w rodzaju "Perfect Terrain" lub "Perfect Textures". (?)
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Czerwca 10, 2010, 22:11:21
W UP można przez JSGME włączyć "Perfect Map Textures", o to chodzi?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 10, 2010, 22:39:59
Tak - o to.
Masz może ten mod jako "stand - alone", lub też bezpośredni link do niego?
Dziękuję.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Czerwca 10, 2010, 22:47:56
Niestety nie mam go "oddzielnie". Od kiedy używam UP w ogóle przestałem się bawić w pojedyncze mody, wystarcza mi to co UP oferuje.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 10, 2010, 22:51:27
Ok - wydaje mi się, że w folderze "jsgmemods" w UP jest folder z tym modem, zatytułowany: "00_Perfect MapTextures".  :008:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Czerwca 10, 2010, 22:56:49
Znaczy, jeśli o to chodzi, to ogólnie ten mod mam: http://rapidshare.com/files/397582890/00_Perfect_Map_Textures.rar.html

Myślałem po prostu że chodzi Ci o pliki które kiedyś wrzuciłoby się do katalogu MODS, zanim zaczęto to w UP i HSFX pakować w .sfs.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Czerwca 10, 2010, 23:33:22
Zack, odpal sobie jsgme (UP domyślnie robi skrót na pulpicie), mod będzie na liście, wystarczy aktywować i będzie działał.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: zack w Czerwca 11, 2010, 08:26:46
--> Minamir - bardzo dziekuję.
--> Mmaruda - wiem, tylko że chciałem sprawdzić jak ten mod działa poza Ultra Packiem.

Jeszcze raz wielkie dzięki Panowie!
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tafi w Czerwca 22, 2010, 13:51:15
Mam takie pytanko ... instalowałem UP 2.0 a potem UP 2.01. Niestety gdzieś zapodziała mi się instalka UP 2.0, czy mógł by ktoś podać aktualnego linka. Na stronie z UP 2.01 niestety juz nie ma poprzedniej wersji (lub nie umiem jej znaleźć).
Z góry dzięki za pomoc.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Czerwca 22, 2010, 13:55:07
Pełna instalacja IP 2.01 nie wymaga 2.0, potrzebujesz 2.0 do czegoś konkretnego?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tafi w Czerwca 22, 2010, 13:59:34
Nie mogę w UP 2.01 edytować misji i zapisywać ich modyfikacji. Mogę pod UP 1.8, chcę sprawdzić czy będzie chodziło pod UP 2.0. No i dla celów archiwalnych ;)
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Pan_B w Czerwca 28, 2010, 12:00:39
Tak z ciekawości zapytam: Czy w UP 2.01 i uaktywnionym modzie WarBirdsOfPray też nie macie smug ciągnących się  za pociskami z działek i karabinów w samolotach BF109, ZERO, spit (te na pewno u mnie nie mają)- czy to tylko u mnie coś skiszone?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: macras w Lipca 03, 2010, 19:58:40
Siema,

A ja mimo ze zrobiłem wszystko jak w instrukcji i offline smiga az milo nie moge sie polaczyc z serwerem Spi vs 109 jestem tam zalogowany itd...caly czas timeout
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Mr.Red w Lipca 05, 2010, 21:36:06
Posiadam UP2.01
Czy jest mozliwosc wlaczenia 6DOF kiedy mam uaktywniony Stock czyli 00_Stock_4.09m? Kiedy uaktywnie 00_Stock_4.09m i jednoczesnie 00_6DOF_LookAround niestety 6DOF nie dziala  :015:
Poprostu chcialbym posiadac wersje stock wraz z 6DOF.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: JG300_Shoki w Lipca 05, 2010, 22:08:44
Nie ma takiej możliwości. Stock to czysta wersja bez modów więc mody odpadają.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Czesiu w Lipca 16, 2010, 14:56:08
Witam, jestem nieco zielony w temacie owego Ultra paka, więc od razu przejdę do rzeczy. Mój problem polega na dwóch następujących kwestiach
a) braku odpowiedniego poziomu znajomości angielskiego,
b) blisko zerowym zdolnościom modowania Iła, z czego wynika następująca kwestia:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,2652.0.html - korzystam z tego poradnika. A więc:
- ściągam odpowiedniego patcha i instaluję - gra działa poprawnie.
- ściągam i instaluję torrenta z wersją 2.0 - gra działa poprawnie.
- ściągam plik "Buttons" i tu pojawia się mój problem w instrukcji pisze że mam wejść do folderu Mods, znaleźć STD/gui/game i tam wkleić pobrany poprzednio plik, niestety takowych folderów w "MODS" nie ma. Czy ktoś z szanownych zechciałby mi podpowiedzieć/wskazać/udzielić porady, co robię źle, lub gdzie tkwi szkopuł i jak sobie z tym poradzić?

Ewentualnie prosiłbym o jakiegoś działającego mirrora do pobrania modu AAA, którego instalacja była (dla wersji 1.8 przynajmniej tak rozumowałem z zapisu na ich torrencie), o wiele prostsza w instalacji.

Dziękuję i pozdrawiam
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Lipca 16, 2010, 15:28:37
Jeśli nie zleży Ci na dodatkowych modach i samolotach nie zawartych w UP, to pliku Buttons nie musisz ruszać. Mając UP 2.01, masz, łącznie z różnymi wersjami, jakieś 400 maszyn, myślę że to wystarczy.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Lipca 16, 2010, 15:31:11
http://ultrapack.il2war.com/index.php?topic=1536.0
Teraz gra się albo na UP2.01 albo na czystej wersji. Nie wiem po co Ci 2.0.
Ja też w modowaniu jestem cienki Bolek, o czym świadczą wypowiedzi na tym Forum, ale wystarczy kliknąć 2 razy, żeby mi się torrent ściągnął i drugi, żeby mi się wypakował. Proste.

EDIT: Minamir był szybszy. Jak zawsze :004:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Czesiu w Lipca 16, 2010, 22:01:49
Ok, a co powinienem zrobić w sytuacji, gdy pojawia mi się coś takiego?

Przyznam że "zonk" pojawił mi się, gdy próbowałem polatać Avią na QMB
(http://img16.imageshack.us/img16/9472/probld.png)
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Lipca 16, 2010, 22:51:43
Widocznie coś namieszałeś. Co to za wersja UP? Dodałeś coś do niej?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Czesiu w Lipca 17, 2010, 10:38:51
Wersja UP 2.01 pobierana z Torrenta. Nic do niej nie dodawałem. Zdecydowałem się wywalić Iła, zainstalować wszystko od początku. Zobaczymy, czy problem się powtórzy.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: jaeger w Sierpnia 23, 2010, 13:14:20
Swego czasu zainstalowałem na czystego IL2 1946 zbiorczy mod UP 2.01 ( 4,03 GB ) którego to ściągnąłem z torrenta.

 Jedna rzecz mnie martwi , być może to nieistotne , ale w czasie uruchamiania gry na planszy startowej widnieje napis " UP 2.0 " a powinno chyba być "UP 2.01 "  :005:

Czy jest możliwe że posiadany przeze mnie pack jest np wadliwy / niekompletny  :011:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: barteus w Sierpnia 29, 2010, 11:24:10
A ja mam problem z instalacją...
pobrałem wszystkie 9 plików z http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1536.0.html , klikam dwa razy na UltraPack201_Client instaluje się przez chwilę aż dochodzi do pliku fb_hfx3do04.sfs
(http://img265.imageshack.us/img265/4676/bladt.png) (http://img265.imageshack.us/i/bladt.png/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Wie ktoś może o co chodzi? Bo z moim angielskim to się dowiedziałem że setup może być skorumpowany XD.
A na serio to wchodziłem do katalogu z iłem i szukałem tego pliku by go ewentualnie usunąć, ale go nie znalazłem...
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Sierpnia 29, 2010, 17:40:32
Weź ściągnij z torrenta, bo jak ja ściągałem po kawałku, to miałem to samo. Innej rady nie mam.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: barteus w Sierpnia 29, 2010, 20:16:57
Właśnie mi się skończyło ściągać z torrenta, zainstalowałem, wszystko gra i śpiewa.
Tylko przy su 25 jest problem... zamiast niego jest IAR 80... też ktoś miał taki problem?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Yarden w Sierpnia 29, 2010, 22:40:33
Su-26 chyba ;] A to akurat jest normalne, każdy tak ma.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mahound w Grudnia 10, 2010, 18:09:31
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć: ile miejsca z dysku zeżre mi instalacja UP2.01 na czystego Iła 1946?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Grudnia 10, 2010, 18:32:31
U mnie całość z UP 2.01 zajmuje 11GB, instalka ma już jednak trochę czasu i coś mogło dojść.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: emce77 w Grudnia 10, 2010, 21:16:37
U mnie przed instalacją UP 2.01 Ił zajmował 5.29GB, po instalacji 11.2GB.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: tafi w Grudnia 12, 2010, 08:00:26
16G up+mody no i trochę skórek.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: boberm w Grudnia 12, 2010, 10:58:08
23,4 GB - głównie mody oraz trochę extra skinów,
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: salvadore w Stycznia 06, 2011, 19:37:40
Panowie,

Gdzie mozna uzyskać informacje za co dane mody pod UP2.01 odpowidadaja. Bo te informacje podane pod JSGME to marniutkie.
Ktore z modow warto uruchamiac? I czym rozni sie UP2.01 od HSFX?
dzieki
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Stycznia 07, 2011, 13:33:39
HSFX to inny mod, ale jest wmontowany w UP i można go włączyć w JSGME, jest inny zestaw samolotów i siła broni też jest zmieniona (w UP są standardowe wartości). Jeśli idzie o mody... Informacje w JSGME wcale nie są marniutkie, dokładnie opisują co dany mod robi.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: salvadore w Stycznia 07, 2011, 16:09:35
Ok rozumiem. A proszę wytłumacz mi jeszcze do czego służą mody typu -Exe1200MB; Exe128MB; Exe258MB_6DOFTiR;Exe&68MB??
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: adampolska7 w Stycznia 07, 2011, 18:34:38
Ił 2 to bardzo stara gra początki coś około 2001 r, kiedyś komputery niebyły tak za awansowane jak dzisiaj miały
bardzo mało pamięci ram więc gra rezerwowała dla siebie mniejszą ilość pamięci ram . Ale komputery poszły do
przodu i teraz mają  więcej pamięci ram np 3 lub 4GB ,to dzięki tym Exe 1200MB , Exe2GB możesz sobie uprzyjemnić grę,
jeśli posiadasz system 64bitowy i masz np 6GB ramu to możesz nawet skorzystać z Exe4GB i wtedy gra nie będzie dostawać
czkawki kiedy brakuje pamięci ram i trzeba odczytać dane z wolnego dysku twardego .
Co do Exe256MB_6DOFTiR  to chyba jeszcze nie jesteś świadom istnienia takich urządzeń jak:
http://www.sklep.pilots.pl/product_info.php/cPath/22/products_id/503
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=7343.0
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: boberm w Marca 17, 2011, 19:19:28
Dla informacji osób zainteresowanych :
Wyszedł HSFX5.0 dla 410.1
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,14610.0.html
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Marca 17, 2011, 20:33:05
Wreszcie! To i UP nadejdzie rychło... Rychło w czas...
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: boberm w Marca 18, 2011, 00:23:50
Up - podobno na początku kwietnia- coś tam plumkali na SAS.

I know you are all impatient and rightful so for New UP. We expect it to release it between 1-7 of April.
http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,3791.msg35988.html#msg35988
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: whiskey111 w Marca 18, 2011, 01:00:00
Co by nie mówić - najwyższy czas na pełnoprawne instalki pod najnowsze pacze. Nie mogę się doczekać.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Zefir w Marca 21, 2011, 00:43:53
Próbowałem ostatnio nagrać powtórkę z prostego lotu na zmodowanej wersji Iłka z najnowszym UP (lokalnie stawiany dogfight, jedynie z moim samolotem, poza tym żadnych obiektów, mapa z jakiś pierwszych odsłon Sturmovika). Niestety, przy odtwarzaniu mam co chwila efekty takie jak zwyczajne lagi w sieci. Czy znacie jakieś wytłumaczenie tego efektu i rozwiązanie, które może go zlikwidować? Dodam, że przy włączeniu w JGSME wersji stock 4.09, a także przy 4.101 przycięcia/lagi są takie same.
Zainstalowałem też dziś czystego 4.09 i tam nie miałem tego problemu. Po nagraniu na niego UP, lagi powróciły.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: whiskey111 w Marca 21, 2011, 12:03:26
Dziwna sprawa, nie ukrywam. Najlepiej dla Ciebie by było gdybyś napisał o tym na forum UP. Co jak co, ale w końcu kto lepiej zna dany produkt jak sam jego twórca ?

Swoją drogą...
UP wsadza kilka nowych bajerów, dosyć grafikożernych, np: ładniejsze kokpity, chmury itd. Może masz za słaby hardware ?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Zefir w Marca 21, 2011, 12:41:06
Też bym o tym pomyślał, gdyby nie fakt, że problem występuje również przy nałożeniu przez JGSME wersji "stock 4.09m".
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Kwietnia 03, 2011, 16:55:45
Dzisiaj zainstalowałem IL2 1946 + do tego wszystkie pacze do 4.10.1 i na to UP 2.1. Po instalacji wybrałem interesujące mnie mody i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu na samolotach niemieckich nie mam żadnych oznaczeń, widoczna jest tylko sama skórka. Czy ktoś już się z tym spotkał?

Oraz też mam pytanie odnośnie wersji 4.10.1. Myślałem, że jak zainstaluję najpierw IL21946, później wszystkie pacze i na końcu UP'ka podczas ładowania się gry będę miał widoczne cyfry odpowiadające najwyższej wersji pacza, jak zaobserwowałem widoczna jest wersja 4.09m. Czy w związku z tym zrobiłem coś źle, czy zwyczajnie nie mam na to zwracać uwagi gdyż poprawki i dodatki z wersji 4.10.1 jednak są aktywne mimo wyświetlania wersji 4.09m?
Wiem, że w JSGME mogę wybrać ctock 4.10.1, jednak nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to by mieć wersję 4.10.1 i UP'ka. Czy tak się da?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 03, 2011, 18:31:33
Chodzi mi o to by mieć wersję 4.10.1 i UP'ka. Czy tak się da?

Przykro mi, musisz jeszcze chwilę poczekać. Niedługo, ale jednak...
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Kwietnia 03, 2011, 20:01:51
Ok, dzięki :)
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Kwietnia 04, 2011, 15:54:11
Dzisiaj zainstalowałem IL2 1946 + do tego wszystkie pacze do 4.10.1 i na to UP 2.1.

Ultra Packa w instaluje się na wersję 4.09m, nie ma jeszcze UP pod 4.101.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Kwietnia 04, 2011, 16:12:25
Tak wcześniej też zrobiłem.
Z braku wiedzy, że jeszcze nie ma, to zainstalowałem wszystkie pacze i dopiero UP. Trzeba powiedzieć, że gra działa po czymś takim.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 10, 2011, 16:44:19
Coś gdzieś niedawno wyczytałem (albo mi się śniło bo nie mogę znaleźć) że ma wyjść UP 3.0!
Ktoś zna jakieś szczegóły?
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 10, 2011, 19:12:18
UP 2.2 instalowany na Ile 4.10.1 ma być wydany do 7-go kwietnia. Czyli "miał być" wydany, ponieważ już jest 10-ty kwietnia, rocznica. Przykro mi z obu powodów.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: boberm w Kwietnia 10, 2011, 19:15:57
Coś gdzieś niedawno wyczytałem (albo mi się śniło bo nie mogę znaleźć) że ma wyjść UP 3.0!
Ktoś zna jakieś szczegóły?

 Tak. Na forum UP jest notka o tym  dziele.
 Skrótowo- ma byc super OK ...i jeszcze bardziej.
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 10, 2011, 21:01:19
Czyli co cicho sza i nikt nic nie wie?
Szkoda bo byłoby to niezłym lekarstwem na nieudane zabawy z CoD!!
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: boberm w Kwietnia 16, 2011, 10:35:46
 Dla zainteresowanych.
 Idzie nowe UP .
 http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,3892.0.html
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 16, 2011, 12:14:05
WRESZCIE. Się nie mogłem doczekać się... O! Są nawet polskie akcenty w ilości paru maszyn...
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: noe w Kwietnia 16, 2011, 14:27:26
Ciekawe ile to będzie ważyć??
Ma być dynamiczna pogoda, zmienione FM i coś z cieniami robią
Ciekawe kiedy planują wyjść z ukrycia z tym dodatkiem
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: jaeger w Kwietnia 16, 2011, 21:31:35
WRESZCIE. Się nie mogłem doczekać się... O! Są nawet polskie akcenty w ilości paru maszyn...
Nie dopatrzyłem się Łosia a szkoda  :015:
Tytuł: Odp: Ultra&Pack v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Kwietnia 17, 2011, 12:34:20
To prawda, nie ma ci go... Jest Karaś i ten dziwny Karasiowaty dwupłetwowy...