Autor Wątek: Ultra&Pack v 2.0  (Przeczytany 30446 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 17, 2010, 11:39:59 »
Witam.

Mam problem.
Na grze Il-2 1946 zainstalowałem patch 4.08m a potem 4.09b.
Na koniec UP 2.0. Okazało się, że ilość samolotów "do latania" jest taka sama jak przed instalacją UP.
Co zrobiłem źle? Proszę o pomoc.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 17, 2010, 11:52:33 »
Leszek

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #77 dnia: Maja 17, 2010, 12:51:36 »
Ok dzięki za pomoc :)
Polatałem trochę B-17 :) ale okazało się, że nie ma widoku z kokpitu (F1)?
Czemu?

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #78 dnia: Maja 29, 2010, 01:38:18 »
Znalazłem na yt filmik z "ultimate sound mod"  http://www.youtube.com/watch?v=cxH_mOfyODA&feature=related
Wie ktoś co to za "cudo" ?

mmaruda

  • Gość
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #79 dnia: Maja 29, 2010, 02:10:55 »
Owszem, to najbardziej odjechany mod z dżwiekami do Iłka "na rynku", niestety ma kilka zasadniczych wad:

1. Cieżko go zamontować by działał z UP, próbowałem zgodnie z instrukcjami, które miały działać i nie poszło. Ponoć lepiej działa pod UI, ale to nieco przeżytek już.
2. Ponoć mod mocno ingeruje w kod Iłka, a ściślej w dźwięki flyby i niestety jakieś tam dźwięki przestają w ogóle działać.
3. Ponoć z tego samego powodu co wyżej są problemy z wchodzeniem na serwery.

Pewnie będzie w kolejnym UP, więc lepiej się wstrzymać.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #80 dnia: Maja 29, 2010, 08:36:39 »
Owszem, to najbardziej odjechany mod z dżwiekami do Iłka "na rynku", niestety ma kilka zasadniczych wad:

1. . .... Ponoć lepiej działa pod UI, ale to nieco przeżytek już.
2. Ponoć mod mocno ingeruje w kod Iłka, ....
3. Ponoć z tego samego powodu co wyżej są problemy z wchodzeniem na serwery.

Pewnie będzie w kolejnym UP, więc lepiej się wstrzymać.
Czyli "...przychodzi baba do lekarza..." - tylko co to ma do rzetelnej informacji, jakiej oczekujemy na Forum ?.
"Ponoć" w następnym UP ma nie być dźwięku  :icon_rolleyes:
http://www.sas1946.com/main/index.php/board,33.0.html
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=20507&postdays=0&postorder=asc&highlight=ultimate+sound&start=405
Leszek

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 03, 2010, 23:42:02 »
Mam taki generalny kłopot z modami że w niektórych kampaniach które to ściągam z M4T i uruchamianych na  niektórych modach jak np UP 2.0 , samoloty mają skiny default'owe które są wtedy zupełnie niedopasowane do mapy.

Ale w innych wersjach modów na "iłka" te same kampanie nie sprawiają takich problemów  i kłopot ten nie występuje.   :011:

Co ciekawe gdy w UP 2.0 uruchomiłem jedną z wbudowanych kampanii na mapie MTO to wtedy także był ten kłopot i samoloty prezentowały się w domyślnych kamuflażach.

Dodam że przy nowej instalce gry przenoszę skiny , profil użytkownika a czasem także i kampanie.

Wie ktoś co może być powodem tego dziwnego zachowania "iłka " i czy można temu jakoś zaradzić ?


Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 04, 2010, 09:02:21 »
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,13.0.html
Nie wszystkie mapy "zmieniają" default skin, Sands of Time należy do tej grupy.
Można to "naprawić" definiując skiny w odpowiednich plikach (*.db kampanii dla DGen lub bezpośrednio w plikach *.mis jeśli kampania jest "statyczna").
Nie wszystkie "modowane" maszyny mają odpowiednie katalogi ..\winter i ..\desert, niektóre "korzystają" z takich katalogów w plikach *.SFS - więc nie można ich zmienić (choć można próbować zastąpić nowymi/własnymi).
Leszek

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 04, 2010, 21:35:17 »
Mam pytanie. Nie jestem na bieżąco z modami - szukałem ale nie natknąłem się na mod typu post effects. Czy jest coś takiego żeby był efekt "filmowego" rozmycia ekranu przy obracaniu głową lub kamerą na eksternalu jak to ma miejsce w WOP lub ARMA II?

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 04, 2010, 23:56:12 »
To znowu ja  :003: Czy istnieje możliwość zamiany map np pomiędzy różnymi wersjami UP ?
Chciałbym zamienić mapę Władywostok która w UP 1.7 jest bardzo ładnie zrobiona i na moje oko przerasta poprzednią jej wersję.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 05, 2010, 09:11:33 »
To znowu ja  :003:...
Wstrząsające.
Istnieje możliwość "zamiany", "dodawania" i "odejmowania" map między różnymi wersjami UP.
Robi się to przez programik do "aktywowania modów" JSGME,
lub http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1674.0.html
Trzeba pamiętać o wszystkich wpisach do plików konfiguracyjnych i o tym, że "na oko" to chłop w szpitalu umarł.
Leszek

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 09, 2010, 14:00:06 »
Chciałbym zadać takie banalne pytanie:
Opłaca się instalować UP 2.01?
Przez szereg miesięcy zgromadziłem mody, które mnie absolutnie satysfakcjonują i nie wiem, czy performance po przesiadce na UP 2.01 nie będzie gorszy.....

Pozdrawiam.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 09, 2010, 19:53:36 »
Ty masz tyle kłopotów ze swoją "sklejaną" instalacją, że sam już nie wiesz z czego te problemy wynikają. Żadne rady, ani od posiadaczy UP, ani posiadaczy od UI, nawet zdrowy rozsądek, nie pomagają w rozwiązywaniu Twoich kłopotów. Nawet experci SAS są bezradni :001:
Ostatnio okazało się, że masz jakiś "przedwojenny" QMB, który "nie obsługuje" Ci nowych map i misji.
Więc Twoje pytanie nie jest banalne, decyduje o "być albo nie być" kilku wątków na naszym Forum :001:
Leszek

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 10, 2010, 10:10:17 »
Widzę Lechu że nie mam szans na polemikę.  :002:
Jako przyszły użytkownik UP chciałbym zapytać o rzeczy następujące:

1. Czy można przenieść z mojej obecnej instalacji kolekcję skinów?
2. Czy można również zrobić to z profilem gracza - ustawienia klawiszy, etc?
3. W jaki sposób na UP instalujemy nowe mody np. samoloty?

Dzięki.

Bis zum bitteren Ende.

mmaruda

  • Gość
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 10, 2010, 18:01:46 »
Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale:

1. można
2. można
3. mody instaluje się na 2 sposoby: albo jak w AAA, czyli do katalogu mods, albo do katalogu jsgmemods i uaktywnia się za pomocą jsgme. Nie jest natomiast pewien, czy to też się tyczy samolotów, ale w UP jest ich od metra, więc jeżeli nie chcesz pakować jakichś niekanonicznych (np Łośa), to powinno Ci wystarczyć.

Ja mam natomiast pytanie odnośnie AI moda w najnowszej wersji UP. Ponoć jest już wbudowany, ale jakoś nie widzę, żeby działał - komputer wciąż oszukuje po całości (chowanie się za ramy owiewki, nieśmiertelna beczka, ogonowy Zajcew itd). Wiem, że kilka osób psioczyło na AI moda, bo bugi przeszkadzały w coopach i chcieli usunąć. Więc jest, czy trzeba sobie doinstalować?