Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => A-10C Warthog => Wątek zaczęty przez: YoYo w Marca 15, 2011, 23:38:49

Tytuł: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 15, 2011, 23:38:49
Nie jeszcze jej nie ma, ale pojawiła się zapowiedź patcha: http://twitter.com/eagledynamics
Bardziej będzie dotyczył stabilności gry.

Końcówka marca.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 21, 2011, 09:17:18
Z usprawnień, patch ma rozwiązać wykrzaczenia się tytułu, może też już wniesie cienie do kabiny (albo to będzie w 1.1.0.8 ) oraz będzie znikać kursor w kabinie szybciej niż dotychczas.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 28, 2011, 21:55:19
Jutro instaler rusza do testów, jak pójdzie ok patch 0.7 będzie na wieczór albo na środę :).
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: empeck w Kwietnia 05, 2011, 15:56:55
Patch ma być za około godzinę, info z Twittera ED.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: zartekB w Kwietnia 05, 2011, 16:23:56
Już jest! DOWNLOADING...
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Kwietnia 05, 2011, 18:28:30
Z nowości tego patcha:
-miękkie cienie, na YT wydawały się przyzwoite,
-HDR coraz słabszy,
-skróciła się odległość widoczności budynków, a w zasadzie na ustawieniach maksymalnych rysują się praktycznie pod samolotem
-ponoć działa DATALINK w MP (jeszcze nie sprawdzałem).

Cytat: GGTharos
It was a major focus for this patch and should be fixed.

A tak poza tym:
Cytuj
FIXED BUGS AND ISSUES

    Adjustments to reduce probability of stuttering
    Fixed some bugs in the campaigns and missions
    Fixed some bugs that caused tracks to play back incorrectly
    Fixed force correlate mode for AGM-65K/H/G
    Fixed missions sometimes crashing before getting to cockpit
    Some glitches with GUI images are fixed
    Assigning the same function twice to input device causing a crash is fixed
    A new fuel tanks depot of 3D models was added
    Fixed tracking of Aerial Refueling in Logbook
    TACAN crashes if beacon activated by AI AFTER radio it turned on inside the player's plane is fixed
    Fixed of a Molniya animations
    E-3A now able to mid-air refuel
    Fixed the damage model of the Su-25
    AI helicopters will now hold assigned airspeed
    Changed CCIP INVALID message logic
    Fixed a bug with smoke that caused it not to follow wind direction
    Landing and taxi issues of AI at Gelendzhik are resolved
    Gun sight was changed from fixed 41 mil sight to 4000ft cross when CCIP INVALID condition exists in CCIP mode
    Fixed GBU-38 inaccuracy when target designation is set a Markpoint
    Fixed memory management during textures loading
    Faster textures loading at start up
    Fixed occasional crash on exit
    Tuned textures loading procedure
    E-3A pilots will no longer eject
    Resolved issue with AI "traffic jams" at Sukhumi afld
    Multiplayer - Exterior airbrake sound on other client loop is fixed
    Restored key commands for quick communications without radio menu
    AI getting damaged when refueling is fixed
    AI flight members not forming up correctly with flight lead after takeoff is resolved
    Fixed the crash with Effects.dll
    Player pilot suffers hypoxia after shutting down engines on the tarmac is fixed
    AI aircraft during taxi at Vaziani is resolved
    Buildings that flicker and visibly grow up out of the ground on Low graphics settings is fixed
    Aircraft shelters will use season textures
    AI wingman Maverick usage causes crash is fixed
    Crash when grass comes into view in not certain conditions is fixed
    Problems with AI on the landing in Sukhumi, Krymsk, Anapa are fixed
    Problems of AI aircraft on the taxi ways are solved
    Mission crash caused some data from preparing mode is fixed
    The switching of high-order digits on the VHF radios is fixed
    Solved problem when a light source is present, fog disappears when viewed from above
    DX renderer errors with textures loading are fixed
    WorldManager error at mission editor loading is fixed
    Mission generator error from mission editor is solved
    MP- FMBase error with repeated connection to server is fixed
    Adjusted taxi light of aircrafts
    Fixed some bugs with the Buk and Patriot SAMs and their adjusted their behavior
    The yellow cross cursor will be hidden if inactive for more than five seconds
    Fixed G-meter in A-10C
    Weapons.dll crash after Player Aircraft is Destroyed by Patriot or S-300 is fixed
    ME. The mission browser opening is better optimized
    Role changes of AI will not cause error in mission editor
    ECM pod will work after rearming
    Crash on cockpitbase.dll while watching the track is fixed
    Crash on unpausing the MP track is fixed
    Air Defense units will distinguished from other ground vehicles in the debriefing
    Some bugs in the logbook are fixed
    Fixed some a textures Z-fighting bugs on the ground
    Fixed a time combo-box in the mission generator
    Adjusted A-10C oxygen system when the aircraft is on the ground
    MP- Fixed crash whenever a client or the server pilot uses the emergency External Store Jettison button
    UnitGroup crash with ship shooting is fixed
    Adjusted input default profiles
    The buildings shadow glitch in the TGP video is fixed
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 05, 2011, 18:31:33
Super, zaczynam ciągnąć po drucie ;) .
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/downloads/patches/dcs-wh_patch_1.1.0.7_en/

Jak wrażenia? Śmiga pięknie obecnie, kolejny krok in plus. Natomiast nie podoba mi sie to, że teren dobudowuje się znacznie później, co głupio wygląda. Do tego domki rosną dosłownie w oczach nawet na wysokich ustawieniach, a do tego jakby strzelają. Raz na jakiś czas pojawia się biały kwadracik przy niskich przelotach. Ktoś to potwierdzi? Postaram się nagrać filmik.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: jaro70000 w Kwietnia 05, 2011, 21:10:10
Obawiam się że optymalizacja poszła w drastyczne przycięcie zasięgów renderowania obiektów.
A opcji self shadows w kokpicie jeszcze nie dodali?
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 05, 2011, 21:24:21
Tak ustawienie mam nawet na High (dystans, co poprzednio zabierało baaaardzo dużo klateczek), śmiga miło, ale gorzej teraz widać wszystko. Randerowanie następuje tuż przed nosem, co przy przycelowaniu np. w trybie CCIP nie jest dobrą opcją. Nowych cieni w kabinie brak (tych z YT).

Ok zrobiłem nagranie z bugiem o którym pisze, stery, karta itp, wszystko to samo co w 1.1.0.6 a tutaj nagle pojawiąją się takie białe kwadraciki co jakis czas.
http://www.youtube.com/watch?v=mYasz69Fzu4 CCC 11.4 oraz 11.3 to samo.
Tytuł: Odp: Wydajność DCS: A-10C na naszych komputerach
Wiadomość wysłana przez: jagular w Kwietnia 06, 2011, 01:04:31
Sprawdziłem działanie gry po zaaplikowaniu nowego patcha. Nie bawiłem się długo, ale na razie wygląda na to, że solidnie zminimalizowano wszelkie przeskoki, zaś sama gra jest znacząco bardziej płynna. Wlecenie w chmury dalej oznacza spadek fps do wartości, która powoduje, że już nie jest płynnie, ale nie ma już takich gigantycznych przycięć.
Gra jednak zauważalnie dłużej się ładuje. Może w ten sposób rozwiązano problem - załadowania wcześniejszego większej "partii" danych.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 06, 2011, 17:34:46
http://www.youtube.com/watch?v=L1d9m8131y4

Zrobiłem nowy film z tym bugiem, wygląda na to, że dotyczy kart z serii Ati 6xxx, czyli temat dość popularny :(.

Uwaga: odkryliśmy, że to bug nowego HDR.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Gallusso w Kwietnia 06, 2011, 19:10:50
Czy też macie takie wrażenie, że również majstrowano przy oddziaływaniu warunków zewnętrznych na płatowiec? Lądowanie z silnym wiatrem bocznym,  czy nawet samo obciążenie bardziej czuć na Warthog'u.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: jaro70000 w Kwietnia 06, 2011, 19:58:47
Czy też macie takie wrażenie, że również majstrowano przy oddziaływaniu warunków zewnętrznych na płatowiec? Lądowanie z silnym wiatrem bocznym,  czy nawet samo obciążenie bardziej czuć na Warthog'u.

Jakież było moje zdziwienie jak okazało się że nie potrafię wylądować :) Ze trzy razy podchodziłem do pasa  i tak połamałem podwozie, masakra!!
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Kwietnia 06, 2011, 20:15:46
Czy też macie takie wrażenie, że również majstrowano przy oddziaływaniu warunków zewnętrznych na płatowiec? Lądowanie z silnym wiatrem bocznym,  czy nawet samo obciążenie bardziej czuć na Warthog'u.

Przepraszam, że pytam ale nie mogę się powstrzymać. Jesteś może zganionym, a zarazem owianym legendą tutaj bratem Galimexa czy to tylko zbieżność nicków? :).
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Gallusso w Kwietnia 06, 2011, 20:26:18
Przepraszam, że pytam ale nie mogę się powstrzymać. Jesteś może zganionym, a zarazem owianym legendą tutaj bratem Galimexa czy to tylko zbieżność nicków? :).



Zbieżność, bez posmaku legendy :)
Pozdrawiam

 
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Kwietnia 06, 2011, 20:36:15
A szkoda... ehhh ;). Dzięki za odpowiedź.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Gallusso w Kwietnia 06, 2011, 23:40:08
Troszkę polatałem na nowym patch'u i mam mieszane uczucia.
Potwierdzam, że poprawili bombardowanie GBU-38 kilku celów przez Markpoint choć zauważyłem, że celniej się strzela kiedy wyznaczy się cel na TGP lekko pod celem a nie centralnie. No ale działa i można cieszyć się jak wybuchają po kolei wybrane cele po jednym przelocie.
Jak już wcześniej  pisałem na ustawieniach dynamicznych pogody jest trudniej wystartować. Bardzo mocno trzeba pracować pedałami i trzeba odpowiednio wcześniej wziąć drążek na siebie. Dłuższe "spacerowanie" po pasie z dużą prędkością może skończyć się złamaniem przedniej goleni. (Nie próbowałem startu z trymem na siebie, które nie działało w 1106).
 Lądowanie z wiatrem bocznym to teraz moim zdaniem PIEKŁO. Już dawno nie miałem takich problemów jak teraz. A kiedy A-10tka jest maksymalnie obciążona to z 14 lądowań 3 razy nie skończyłem na poboczu z poprzebijanymi oponami.
Optymalizacja troszkę mnie rozczarowała. Jasne sim chodzi teraz płynniej ale to nagłe pojawianie się budynków ... błeeee... kiszka i nie naturalnie to wygląda.
Co do samego pilotażu nie wiem czy macie podobne odczucia ale Warthog złagodniał i łatwiej przyśpiesza po odchyleniu drążka. Samo sterowanie też jest bardziej precyzyjne. Nie próbowałem jeszcze tankowania ale coś czuje, że powinno być łatwiej w lotach w szyku.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 07, 2011, 01:03:38
Jak już masz tę misję z tym "piekłem" to wrzuć. Nie będę już kombinował z edytorem ale aż takich różnic do 1.1.0.6 nie odczułem - przeszedłem jedną misję z kampanii na nowych patchu plus parę testów z bombardowaniami i low passami. Wg. mnie poprawiono AI, zwłaszcza w misjach SEAD. Obecnie F-16ście faktycznie wyczyściły mi teren, bo w tej samej misji na poprzedniej wersji zaliczyłem niezłego zonka i parę niespodzianek po drodze :D.

Osobiście to nie podoba mi się, że teren buduje się tak późno. Owszem, efekt w fps teraz jest rewelacyjny, nad ziemią na ustawieniach wszystko właściwie high mam 50 fps (i taką ilość w FPSMAX). Jednak jeśli lecisz wysoko, punkty, poprzednio zwane miastami itp. wyglądają prawie jak zwykłe tekstury bez niczego. Do tego jeśli mamy cel jakiś na zmieni to dużo prościej go dostrzec (obraz jednak na TGP jest już poprawny). Powinni to zmieć wg. mnie, więc obecne ustawienia maksymalne, powinny być jako medium, a high to tak jak kiedyś było po prostu. Co ciekawe, zmiana budowania się sceny poprzez zmianę dystansu obecnie niewiele pomogą. Wydaje mi się, nawet, że ta opcja jest niepotrzebna nawet bo wygląda to zawsze tak samo.

No i bug z "white flash" z kartami 6xxx i włączonym HDR.

Reszta podoba się bardzo (na to co latałem).
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Yossarian w Kwietnia 07, 2011, 11:03:08
A ja mam mieszane uczucia po tym patch'u. Niby wszystko działa mi płynnie ale ładowanie prostej misji, którą zrobiłem do celów treningowych, jest koszmarnie długie.
Czas ładowania wydłużył się 2x a może nawet 3x. Teraz muszę czekać 5min a może i więcej. Nie sprawdzałem czasu ale mogę iść do kuchni nastawić wodę w czajniku i jeszcze zdążę zrobić sobie herbatę  :005:.
Coś mi się zdaje, że będę musiał zrobić reinstalkę, bo z tego co czytałem to ładowanie misji miało się poprawić a nie pogorszyć...
Ale może jest to spowodowane też tym, że zmieniłem sobie w tym samym czasie kartę graficzną. Zaszalałem i kupiłem sobie 560Ti  :002:. Ale co dziwne fps'y mam tylko na poziomie 25 (w kabinie na wprost przyrządów) po bokach trochę lepiej a u góry ok.50.
Coś mi się zdaje, że reinstalka będzie niezbędna. Zresztą chyba czytałem gdzieś na forum, że jak upgrade nie wyjdzie to proponują reinstalację.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: some1 w Kwietnia 07, 2011, 11:10:38
Ale patch .7 i tak chyba trzeba instalować na .6, więc nie wiem co "clean install" ma pomóc.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 07, 2011, 11:24:10
Ale co dziwne fps'y mam tylko na poziomie 25 (w kabinie na wprost przyrządów) po bokach trochę lepiej a u góry ok.50.
Coś tutaj nie halo. Jeśli to odpowiednik mojego 6970 to ja mam na wprost, po bokach na górę i dół po nowej łatce 50fps (blokada 50) "on the ground", czyli masz coś nędznie (A-10 działa, bo wyłączony to dodatkowe fps), większość High. Jeśli chodzi o czas ładowania, to może lepiej SSD wstaw jak za długo. U siebie widzę, że jest dłużej, ale nie ma dramatu, jakieś może 20% dłużej, ale za to od razu zauważ masz płynny obraz, a nie doczytywanie się jeszcze tekstur na pauzie przez kolejne naście sekund (i mówię to na przykładzie misji z kampanii z około 150 obiektami).
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Yossarian w Kwietnia 07, 2011, 12:57:09
Ja w kompie mam wpięty stary dysk IDE w łańcuchu z DVD, być może to coś zwalnia. No ale na tym dysku mam tylko backup. No i to jest na osobnym kanale IDE...
Dyski na system i dane to dwa dyski SATA. No i mam też wpięty dysk SATA na USB.
Ale tak jak pisałem wcześniej do tego patch'a ładowało się wolno ale nie aż tak, zazwyczaj ok. 2 min.

Bo z karty jestem raczej zadowolony, CoD teraz hula dużo lepiej  :003:
U mnie jeszcze wąskim gardłem jest procesor. Czytałem, że aby karta graficzna pokazała co potrafi CPU też musi być dobre. A ja mam C2D chyba 2,33Ghz na podstawce 775. I muszę też kupić więcej RAM'u bo mam tylko 3GB. Planuję kupić jakiś procek dualcore 3,3GHz ale jeszcze na starą podstawkę 775 i rozbudować RAM do 6GB. No ale muszę trochę uzbierać kasy...

Wcześniej miałem podłączony też drugi monitor (na TM MFD) i fps'y też miałem w okolicach 25 ale jak zmieniałem widok (TrackIR) to czasami spadały do pojedynczych fps'ów. Także tutaj podejrzewam, że to CPU i RAM powodowały te zacinki, bo generalnie te 25 fps'ów było. Po odłączeniu drugiego monitora fps'y mam stabilne.

Może coś w ustawieniach mam nie tak...? Generalnie wszystko na HIGH, włączony antyaliasing, krzaki i trawa chyba z odległości 100m, a drzewa 6000m o ile dobrze pamiętam.

Dzisiaj wieczorem spróbuję odłączyć ten dysk IDE i obaczę jak to wpłynie na ładowanie misji. Jak nie pomoże to reinstalka.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Mekki w Kwietnia 07, 2011, 15:44:49
Generalnie Yossarian to Ty chłopie potrzebujesz 4 jajek powyżej 3GHz do tej karty. :021:
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 07, 2011, 16:13:14
Tak, zapomnij o zmianie na kolejnego C2D z tą podstawką. Może zyskasz 2 fps i tyle. Nie idź tą drogą ! :D Jak już Sandy Bridge i najlepiej 2600K
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Kwietnia 07, 2011, 16:21:58
Tak, zapomnij o zmianie na kolejnego C2D z tą podstawką. Może zyskasz 2 fps i tyle. Nie idź tą drogą ! :D Jak już Sandy Bridge i najlepiej 2600K

Raczej bym powiedział, że 2500k. A swoją drogą lepiej się zainteresować podstawką AM3, bo koszta podobne co do LGA775. A i ta ostatnia to jeszcze całkiem nieźle sobie radzi, zwłaszcza w mocnych konfiguracjach.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Yossarian w Kwietnia 07, 2011, 19:42:25
Hehe, dzięki za porady. Szczególnie z ta inną podstawką.
Koszty procka 3GHz na allegro to ok. 500zł. Muszę pokalkulować ile wyjdzie nowa płyta i CPU z inną podstawką.

I chyba doszedłem dlaczego mam tak mało fps'ów i dlaczego misja ładuje się tak długo. Zainstalowałem wersję 32bitową bo myślałem, że tak jak w becie zainstaluje binarki do 32 i 64 bitów.
Właśnie robię reinstalkę  :002:
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Mekki w Kwietnia 07, 2011, 19:44:33
Eee to nie to. U mnie też się zauważalnie dłużej ładuje, a nic nie zmieniałem.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: jaro70000 w Kwietnia 07, 2011, 19:47:37
Ja też zauważyłem że misje ładują mi się dłużej po zainstalowaniu nowego patcha.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: empeck w Kwietnia 07, 2011, 19:52:07
Zgadza się, to ma zapobiec doczytywaniu się tekstur w czasie lotu, po prostu wczytują się wcześniej. Dzięki temu w samym locie nie ma skoków FPSów.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Mekki w Kwietnia 07, 2011, 19:53:25
A to jakaś ogólnie znany fakt był? Kurna nie doczytałem. :118:
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: empeck w Kwietnia 07, 2011, 19:56:08
Skąd, Wags mi wczoraj przy piwie powiedział  :021:
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 07, 2011, 20:17:41
A to jakaś ogólnie znany fakt był? Kurna nie doczytałem. :118:
Nie trzeba czytać, widać jak na dłoni :).
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Yossarian w Kwietnia 07, 2011, 20:25:46
Oj tam, oj tam.... a jednak podziałało. Po reinstalacji na 64bitach czas ładowania mojej misji testowej wynosi 3,20 min. Faktycznie jest to trochę dłużej niż było przed patch'em ale to i tak lepiej niż to co było, 5-6min bez żadnej przesady.

A fps'y... no cóż. Tu też doszedłem dlaczego mam 25fps. Ano bo odpalam ekran z dodatkowymi 2x MFD, bo zdecydowałem się przykleić moje TM MFD na moim głównym ekranie (na rzepy  :002:)
Jak uruchomiłem bez tych dodatkowych MFD to miałem na wprost ok 31-32 fps - stabilnie.
Muszę poszukać jak wyłączyć MFD w kabinie, wtedy może wzrosną też fps'y. Chyba ktoś to już zrobił...
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 08, 2011, 08:57:39
Przy nowej łatce jeszcze zauważyłem, że przed eksplozją, jeśli mamy ją na TGP, gra na chwilę pauzuje, jakby myślała co tam ma zapodać jeśli chodzi o wybuch czy teksturę?

Podobno zmiana tej linijki może pomóc: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1164853&postcount=40 , przetestuję wieczorem.
Podobno też warto zainstalować całego DCS'a od nowa, bez patchy a jako pełną wersję 1.1.0.7
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Kwietnia 08, 2011, 14:51:25
Podobno zmiana tej linijki może pomóc: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1164853&postcount=40

Jest błąd w "poprawnej" linijce, który powoduje wysypanie się DSC-a przynajmniej u mnie.
Cytuj
// mode = "USE_PRECOMPILED_EFFECTS_FOR_UNCHANGED_FILES";
mode = "USE_PRECOMPILED_EFFECTS_ONLY"

Poprawna powinna być
Cytuj
// mode = "USE_PRECOMPILED_EFFECTS_FOR_UNCHANGED_FILES";
mode = "USE_PRECOMPILED_EFFECTS_ONLY";

Faktycznie już nie pauzuje, ale raz mi się zwiesił system/komputer podczas dolotu drugiego maverick'a.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 08, 2011, 18:46:35
Jeśli ktoś jest niezadowolony z faktu, że po 1.1.0.7 teren ładuje się dużo bliżej nas możemy zmienić następujące linie:

line 56: "farDistance = 30000.0;"
line 39 "noise1back = 80000.0;"

Przykład.
(http://img820.imageshack.us/img820/8378/screen110408133346.jpg)
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: jaro70000 w Kwietnia 08, 2011, 21:15:21


line 56: "farDistance = 30000.0;"
line 39 "noise1back = 80000.0;"



U mnie nie ma takich linijek.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Kwietnia 08, 2011, 21:28:24
(dysk)\Eagle Dynamics\DCS A-10C\Config\terrain- High.lua i zmień na takie wartości (lepiej zoptymalizowane):

line 21 "townFarDistance = 45000.0;"
line 39 "noise1back = 80000.0;"
line 56 "farDistance = 25000.0;"

W ustawieniach grafiki, VISIB RANGE na High.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 08, 2011, 21:56:20
Faktycznie już nie pauzuje, ale raz mi się zwiesił system/komputer podczas dolotu drugiego maverick'a.

Też to zmieniłem i jest ok, przy piętnastu trafieniach żadnej zwiechy jak poprzednio :). DCS mi się nie wykrzaczył. Wpisałem z tą poprawką.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: jaro70000 w Kwietnia 08, 2011, 22:20:49
Dzięki Troghv za podpowiedź, ja głupi szukałem w graphics.cfg.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: art.pl w Kwietnia 11, 2011, 13:02:29
Gdzie można sprawdzić aktualny wersje gry ( numer patch,a) ?
Po instalce , mam wersje 1.1.0 , po odpaleniu patcha (1.1.0.7) , nadal jest 1.1.0
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 11, 2011, 14:19:25
Odpal Edytor misji i weź Credits (autorzy gry)
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Logan w Kwietnia 11, 2011, 19:57:22
Też się strasznie motałem ze sprawdzeniem mojej wersji gry,ale pomimo,że mam najnowszą 1.1.0.7 to Track Ir mi nie działa.Chyba powinien?Coś przeoczyłem?
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: zartekB w Kwietnia 11, 2011, 21:36:22
Musisz sprawdzić sterowniki do TiR'a, do Świnki potrzebne są najnowsze.
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: art.pl w Kwietnia 11, 2011, 21:57:14
Odpal Edytor misji i weź Credits (autorzy gry)

Dzięki :)
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Logan w Kwietnia 11, 2011, 22:51:15
Musisz sprawdzić sterowniki do TiR'a, do Świnki potrzebne są najnowsze.
Tak jest zartekB! Dzięki! Kurde,ale ten sim jest zarąbisty!
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: poko24 w Kwietnia 12, 2011, 07:31:03
Tak jest zartekB! Dzięki! Kurde,ale ten sim jest zarąbisty!
Będzie jeszcze lepszy, bo łatka 1.1.0.8 już w drodze (cieniowanie w kokpicie, kolejne usprawnienia i fixy). A później, gdy już zrobią kompatybilność z BS i FC2 (mam nadzieję, że się uda), to sim dopiero rozwinie pełne skrzydła. Wtedy będzie można cierpliwie czekać na "DCS US Fixed Wing". Złota era symulatorów powraca? :banan
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Logan w Kwietnia 12, 2011, 17:09:35
To się nazywa rzemiosło!I niech to będzie przykład dla innych twórców symulatorów jak należy traktować swoich wiernych fanów.W tym przypadku deweloperzy zachowali się wzorowo wydając wersje Beta i ostrzegając przed niespodziankami ewentualnych nabywców i konsekwentnie dążą do poprawy jakości swego produktu.God bless them,czy jakoś tak.W każdym bądż razie  dla mnie BOMBA! :banan
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Solo w Kwietnia 12, 2011, 20:28:11
Panowie, trochę nie na temat, ale co to jest ten TiR? To jakiś sprzęt, czy oprogramowanie?
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: Kusch w Kwietnia 12, 2011, 20:31:40
Gerat pozwalający na rozglądanie się i kontrolowanie pola widzenia w symulatorach poprzez ruchy głową.

http://www.naturalpoint.com/trackir/
Tytuł: Odp: DCS: A-10C Warthog - Patch 1.1.0.7
Wiadomość wysłana przez: zartekB w Kwietnia 12, 2011, 20:33:38
Tak będzie chyba bardziej "obrazowo"... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=9wXx3vMy_AQ (http://www.youtube.com/watch?v=9wXx3vMy_AQ)