Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => IŁ-2 Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Tomasz M w Lipca 31, 2011, 16:52:46
-
Witam wszystkich użytkowników forum zamieszczam info o poborze modderów do nowego moda mojego pomysłu,chętnych zdolnych programistów proszę o zgłaszanie się do współpracy przy opracowaniu moda.
Modyfikacja przewiduje:
1 Wojna światową,
Samoloty 1,2 i 3 płatowe:
-Myśliwce,
-2 miejscowe samoloty,
-Bombowce,
-Zeppeliny,miejsca strzeleckie na balonach zaporowych,
-Artyleria naziemna,
-Modyfikacja terenu według map ROF-a,
-Czołgi i pojazdy pancerne z 1 wś;
-samochody i balony zaporowe 1 wś;
-Historyczne malowania samolotów i nazwiska pilotów,
-40 map multiplayer(misje i dogfight);
-mapa polskiego frontu(polskie lotnictwo);
-Lotniska i eskadry według historycznych zapisów.
Chętnych przy współpracy moda proszę o wpisywanie się w temacie i na nr.gg.4342032.
-
A co się stało z Il2 Canvas Knights mod? Padł był?
-
Ech mod mojego pomysłu miał by być lepszy tylko sam tego wszystkiego nie zrobie potrzebuje pomocy Canavas knight prawdopodobnie nigdy może nie wyjść.
Ps:Jak ktoś jest z gminy Iwierzyce tym bardzie proszę o pomoc w modzie.
-
Napisz Tomaszu coś więcej o sobie, jesteś programistą grafikiem ?
Nie lepiej przyłączyć się do SAS lub UP i tam rozwijać projekt?
-
Tomaszu - mimo podziwu dla Twoich planów uważam, ze porywasz się z motyką na słońce. Chyba nie zdajesz sobie sprawy, ile pracy trzeba włożyć w "budowę" jednego samolotu, mapy czy choćby obiektu. To po pierwsze. Po drugie trzeba to umieć zrobić, a takich osób na polskiej scenie iłka jest 2-3, max 5. Myślę, że jeśli sam potrafisz coś do iłka zmajstrować (jeśli tak to pochwal się), to najrozsądniejszym będzie stworzenie jakiejś grupy (przyłączenie się) na SAS.
-
Przyczytaj uważnie mój pierwszy post,a dowiesz się że właśnie służy on ku poborowi(rekrutacji)chętnych modderów.
-
Powodzenia panie Tomaszu.
-
Widzę, że jeden z tych trzech już się wypowiedział :021:.
-
Po pierwsze temat służy rekrutacji kto jest chętny do pomocy niech pisze o swoje chęci udziału :006:,po drugie panie Kelso pisz ze zrozumieniem co znaczy "widzę że jeden z tych trzech się już wypowiedział"?! a jak sam pan umie modyfikować to proszę się pochwalić.
PS:Głupie komentarze to rodzicom zostawcie jak was nie nauczyli,jak nie chcecie pomóc to nie piszcie! :006:
-
Nie mam wystarczająco wolnego czasu na granie, a cóż powiedzieć o radosnym domowym programowaniu... Jak tylko wygram w totka(*), to idę w open source, plus narzędzia i mody do Iła (tak, na początek do niego). Obiecuję!
(*) albo pójdę na emeryturę, ale ktoś tu w innym wątku twierdził, że na emeryturze to się ma mniej czasu niż wcześniej na swoje przyjemnostki!
-
Panie Tomaszu jak by pan uważniej śledził to forum to naprawdę by pan wiedział że osób potrafiących
coś zdziałać na tym forum w tym temacie jest tyle co podał pan Kelso.
Bynajmniej nie chodzi tu o obrażanie pana osoby ale takie są fakty!
Więc niech się pan nie spina bo niema o co i samemu proszę przemyśleć własne komentarze.
Bez urazy pozdrawiam i powodzenia :001: .
-
Teraz się wypowie "drugi z trzech",jak Ci zapewne wiadomo pomysł zrobienia moda w temacie I WŚ przewija sie od czasu kiedy modowanie stało się faktem,wielu już było chętnych z zapałem ale życie szybko zweryfikowało te plany.Zobacz na stronce SAS czy AAS (ta już prawie zdechła) ile projektów w temacie WWI tam już było rozpoczętych a ile zostało ukończonych.Słynny "Canvas Knights" z byłego już AAA obecne AAS to najlepszy przykład,szumnie rozpoczęty i jak zwykle nic z tego nie wyszło (faktem jest że się później okazało że całe to "CK" to była zwykła ściema mająca na celu wyłudzanie od ludzi kasy "dotacje na forum" i przeznacznie ich na prywatne potrzeby przez kolesia który zarządzał tą stronką).Nawet taka duża grupa moderów jaka jest na SAS nie była wstanie zrobić tego co Ty zamierzasz,a istnieje już parę lat.Mod jaki zamierzasz stworzyć to biorąc pod uwagę co chcesz tam mieć to praktycznie nowa gra na enginie il2,praca na lata.Nie to żebym Cię zniechęcal ale z własnego doświadczenia wiem ile pracy to wymaga.Osoby które miały by to robić muszą już być obeznane z silnikiem gry il2,a nie na zasadzie "ja chce zrobić moda XYZ ale nie mam zielonego pojęcia jak,niech mi ktoś pomoże" a potem jak się taka osoba dowiaduje ile czasu trwa zaznajomienie z enginem to zapał pryska jak bańka mydlana.
-
Więc niech się pan nie spina bo niema o co i samemu proszę przemyśleć własne komentarze.
I proszę nie donosić bo to nie ładnie.
(http://img94.imageshack.us/img94/7608/tom2d.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/94/tom2d.jpg/)
Luger może obrócić się przeciw pańskiej osobie.
-
Po pierwsze temat służy rekrutacji kto jest chętny do pomocy niech pisze o swoje chęci udziału :006:,po drugie panie Kelso pisz ze zrozumieniem co znaczy "widzę że jeden z tych trzech się już wypowiedział"?! a jak sam pan umie modyfikować to proszę się pochwalić.
PS:Głupie komentarze to rodzicom zostawcie jak was nie nauczyli,jak nie chcecie pomóc to nie piszcie! :006:
Po pierwsze to trochę kultury by się Panu przydało. Ciekawi mnie tez Twój wiek ? Bo takie pisanie przypomina mi rozkapryszonego 10-cio latka, znudziło mi się granie na kompie więc zrobię sobie własną grę, szukam kogoś do pomocy bo pojęcia o tym nie mam. Ja zajmuję się grafiką 3D zawodowo i wiem ile czasu zajmuje zrobienie DOBREGO modelu samolotu, czołgu czy innego ustrojstwa... Nie mówiąc o tym, że trzeba było by przygotować także FM dla latadeł.
Jeżeli ktoś taki jak Ranwers tłumaczy, że nic z tego nie będzie to znaczy, że ma rację i nie dyskutuj z nim :118:
W dodatku masz w planie przygotować 40 mam MP, życzę sukcesów.
-
Biorąc pod uwagę te (4 gb wymogów grafiki na szturmovika)...to naprawdę strasznie długo to nie jest "Rise of flight".
-
Proszę przestać spamować raportami do moderatorów, bo się Mazak ze snu obudzi i będzie bolało.
-
Biorąc pod uwagę te (4 gb wymogów grafiki na szturmovika)...to naprawdę strasznie długo to nie jest "Rise of flight".
Rozjaśnij bo się pogubiłem!
A najlepiej daj sobie spokój bo głupstwa pleciesz.
Z twoich postów widać że jesteś osobą młodą pełną zapału ale niemającą doświadczenia z programowaniem i
grafiką komputerową. Ale jeśli masz taki zapał możesz zacząć się tego uczyć bo naprawdę miło by było zobaczyć
od ciebie chociaż jedną maszynę na niebie tej gry. Daj ci boże jak najlepiej.
-
OT: Ranwers - ale fajne narzędzie, pogłówkowałem i znalazłem link do niego na stronie głównej :) Właśnie 2 osoby oglądają ten wątek...
-
Moje 3 grosze: wątpię, żeby coś takiego jak mod WW1 powstało do Iłka. Modowanie tej gry jest na porządku dziennym już od ładnych paru lat i wciąż jeszcze nie dokończono Korei - niby wszystko jest, ale to wciąż w sporej mierze beta. Co więcej, sam Iłek ukazał się już dekadę temu, a wciąż nie naprawiono podstawowych bugów (np głupie uber-AI) - i to nie dlatego, że nikt się nie stara i nie wkłada w to czasu.
Koledzy już pisali, że to wymaga czasu i talentu. Był już projekt modu Canvas Knights i za wiele nie pokazali po latach tworzenia, aż w końcu zabrali swoje grabki do innej piaskownicy i może wydadzą tę grę na innym enginie jako payware.
Ukazanie się RoFa na pewno odebrało sporej grupie ludzi zapał do tworzenia teatru działań I wojny, bo w końcu po co robić coś co już jest i jest lepsze niż wszystko co da się osiągnąć na silniku Iła? I tu właśnie pojawia się problem - sam silnik, jego AI i masa innych rzeczy, które są na tyle specyficzne, że zrobienie sima szmatolotów, który miałby ten magiczny feeling jest chyba niemożliwe.
Wszyscy są sceptyczni i nie dziwie im się, ja też jestem. Poza tym uważam, że nie ma sensu - jest RoF, jak komuś mało to jeszcze jest Screaming Demons z milionem modów i WW1 też tam mają, ponadto Over Flander's Fields i jakiś koleś robi jeszcze Dicta Boelcke o First Eagles nie wspominając. Jedynym sposobem na przekonanie kogokolwiek jest pokazanie, że coś już się samemu zrobiło, choćby model Fokkera w 3d Maxie. W przeciwnym wypadku zbiera się cięgi za zbyt entuzjastyczne wychodzenie przed szereg - jak w Związku Radzieckim :D
-
Proszę przestać spamować raportami do moderatorów, bo się Mazak ze snu obudzi i będzie bolało.
Skąd ta pewność, że śpię :021:.
-
Panie Tomku,
Pozwoli Pan iż wrzucę mój kamyk do tego ogródka.
Po pierwsze - czy może zaprezentować nam Pan jakies próby Pańskiego modowania? Ma Pan osiągnięcia w tej dziedzinie?
Po drugie- radzę zapoznać się ze środowiskiem moderów (np. SAS) - to cholernie ciężki kawałek chleba.
Po trzecie - jeżeli w tonie "wątpiącym" wypowiedziało się "Dwóch z Trzech" :002: - to proszę przyjąć to za pewnik.
Zarówno Loku jak i Ranwers - są mistrzami w tej dziedzinie i nie ma co polemizować. Mimo iż do końca będę twierdził, że Ranwers używa do modowania zastępu szatanów i nawet nie chcę wiedzieć jakie gotowe maszyny trzyma w swym wirtualnym hangarze. :001:
-
Po pierwsze - czy może zaprezentować nam Pan jakies próby Pańskiego modowania? Ma Pan osiągnięcia w tej dziedzinie?
Po drugie- radzę zapoznać się ze środowiskiem moderów (np. SAS) - to cholernie ciężki kawałek chleba.
Po trzecie - jeżeli w tonie "wątpiącym" wypowiedziało się "Dwóch z Trzech" :002: - to proszę przyjąć to za pewnik.
Dobrze gada polać mu :002:
-
Panowie, naświetlajcie koledze problemy ale na Boga nie zniechęcajcie od razu! Niech sam przekona się czy da radę, może mu sie uda. Nawet jeżeli nie nauczy sie sporo co moze zaprocentuje jemu a nam da w przyszłości kolejnego modera i co za tym idzie jakieś dodatki do ulubionego sima. Powtórzę więc - nie zniechęcać i nie pisać "nie da się" - da się ale droga jest niesamowicie długa kręta i wyboista. Ode mnie masz poparcie - niestety tylko moralne bo nieznam się za grosz na tym.
-
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,15875.0.html
Kolega powinien chyba zainteresować się tematem na SAS 1946, zwłaszcza, że sporo maszyn i map z okresu WWI jest już przez zapaleńców zrobionych.
-
Mmaruda dotknął sedna problemu - "po co robić takiego moda"? Znacznie większy sens miałby mod WWII na enginie RoF, niż mod WWI na kulawym engine Iła. Jak komuś z różnych powodów nie leży RoF to jest wspomniany również OFF. Żeby zrobić coś lepszego niż te dwa tytuły na temat WWI to trzeba by po prostu zrobić nową grę.
-
Myślę, że kolega Tomasz M miał pomysła i wizję. Szukał tylko ludzi, którymi pokieruje, żeby to dobrze zrobili.
-
Myślę, że kolega Tomasz M miał pomysła i wizję. Szukał tylko ludzi, którymi pokieruje, żeby to dobrze zrobili.
Widzisz Kelso, problem w tym, że tych z pomysłami jest na pęczki.
http://realbusiness.co.uk/matthew_crowe/ideas_are_cheap_execution_is_rare
Dlatego właśnie ludzi którzy nagle wyskoczą znikąd z 'oszałamiającym pomysłem', bardzo rzadko traktuje się poważnie. Ludzi ściąga się do projektu pokazując własną pracę. Jeśli Tomasz M sam by zaczął tworzenie mapy, samolotów itd, to być może znalazłby chętnych do pomocy. Sposób w jaki zareklamował swój projekt na forum pokazał od razu, że nie ma on raczej szans powodzenia.
Wystarczy prześledzić fora typu warsztat, albo max3d gdzie regularnie wyskakuje ktoś z pomysłem na genialną grę, usiądzie i czeka, aż ludzie zaczną wcielać jego pomysł w życie.
-
Tomasz,
zerknij sobie jeszcze tutaj: http://www.il2forum.xt.pl/index.php/topic,11783.0.html
grafika jak grafika, mod jak mod, ale robiliśmy to 4 lata. Zbieranie dokumentacji, zrobienie terenów, scenariuszy, modeli 3d, itd. itd. W szczytowym okresie siedziało przy tym około 10 osób, każda odpowiedzialna za jakiś mały fragmencik. Zaznaczam jeszcze raz, może i grafika jest słaba, ale nad modelami trzeba było posiedzieć. Jest tu też temat wojny 1919/20 i praktycznie kompletny zestaw maszyn z, jak to określasz, "polskiego frontu"...
Sposób w jaki wymieniłeś komponenty przyszłego modu kompletnie mnie nie przekonuje do pomysłu. Wybacz...
-
Idea I WW w iłku może i dobra, ale kolega Tomasz zaproponował tak rozległy temat do rozpracowania i zrobienia (toż to mogłaby być w tym kształcie całkiem nowa gra bazująca na silniku iłka), że wg mnie świadczy to o jego kompletnej niewiedzy o nakładach pracy potrzebnych do zrealizowania jego wizji. Myślę, ze szkoda już wracać do tego tematu, a na pomysł Tomasza spuśćmy zasłonę miłosierdzia.