Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: garrett w Sierpnia 13, 2011, 13:50:53
-
Sekcja archeo- wielkanocnej wyprzedaży ciąg dalszy w/z z ogłoszeniem nowego patcha, końcem urlopu itd:
http://riseofflight.com/Blogs/post/2011/08/12/Hooray!-End-of-vacation.aspx
Spad(ł) VII na znaczku poczt... na pierwszym screenie:
(http://riseofflight.com/SharedResources/Blog/posts/2011_08_12/spad71.jpg)
-
I Spad VII trafił do preorderu:
http://riseofflight.com/en/store/planes/SPAD_7C1_180HP
Można trochę pogrymasić, że Albatrosa II, w dwóch wersjach dostawało się w cenie jednego [AFAIR], tymczasem zerwano z tą miłą portfelowi tradycją.
Pytanie, czy field mody też rozpiszą na dwie maszyny, co byłoby chyba jednak nadużyciem /w Bristolu tego zaoszczędzono, więc jestem dobrej myśli/.
[Albatros II- 2 w 1, cena zachowana, ale mody dla każdego osobno;
Bristol- drożej, dwa silniki- jeden mod na oba]
-
Filozofia zakupów "wszystkie myśliwce" zobowiązuje... kupiony :021:
Co do ceny specjalnie nie ma co narzekać, w pre-orderze nie jest droższy od innych maszyn, potem z kolei jakieś promocje się trafią. Jedynie nie ma przecen na field mods.
-
Ja dziękuję za info bo zakupiłem taniej Bristola który z miejsca stał się moim ulubionym samolotem.
Ostatnio po doświadczeniach na praktycznie tylko dwóch serwerach gdzie ktoś lata zdradziłem stronę niemiecką bo znudziło mi się latanie na Albatrosie przeciw rojom Cameli i Triplanów.. I podziwiam tych co na Albach mimo to potrafią coś zestrzelić....
-
Tym razem Jason zapowiadał, że czas preorderu będzie krótki, około 1 tygodnia. Aktualizacja jest na ukończeniu.
-
I podziwiam tych co na Albach mimo to potrafią coś zestrzelić....
A tych co na S.13, Se.5, Biffie, czy też innym aliancie niszczą roje Dr'ek to kolega nie podziwia? :121:
-
Trochę drogawo jak za jednomiejscowy myśliwiec i nie podoba mi się kierunek, w którym podążają. Obawiam się, że doszli do wniosku, że $7,62 za myśliwiec to za mało, więc klonując silnik można zarobić 2x tyle.... Domyślam się, że mogą być w patowej sytuacji bez dobrego wyjścia. W sporym tempie pojawiają się kolejne poprawki i _udoskonalenia_ , a to niewątpliwie kosztuje. Tak więc, albo zrobiliby płatne update do wersji połówkowej, ale wówczas sypie się idea centralnego zarządzania puthami i serwerami on-line, albo należy podnieść cenę za samoloty, co imo obserwujemy wariantami silnika. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie field mody to porażka (mam ich trochę, ale nigdy mi się do niczego nie przydały), która chyba miała poratować kasę, szczególnie, że np. celowniki są tak umieszczone, że ja muszę wstawać z krzesła żeby w ogóle przez nie patrzeć.
Tak więc nie wiem czy kupię tego szpadla, bo wygląda jakby nie miał szyi. Jak jednak kupię, to raczej traktując zakup jako dotację na dalszy rozwój tytułu.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Dondal - nie podziwiam bo na Spadzie to sam to robię dość łatwo, a niestety DrI nie umiem i nigdy się nie nauczę latać...
W ogóle po red stronie lata się łatwiej bo bombowce szybsze i o niebo lepiej uzbrojone, a myśliwce to albo szybkie i niedościgłe (przy wprawnym prowadzeniu) albo kręćki które wszystko poza DrI wkręcą w ziemię.. Moim ukochanym Albatrosem to ani nie pokręcisz ani nie uciekniesz nawet przed głupim Camelem :)
Dalej mimo wszystko tęsknie za czymś fronto podobnym na serwerach bo latanie co wieczór na dwóch tych samych mapach przeciw tym samym przeciwnikom jest z czasem lekko nudnawe.. (a nie mam z kim latać w parze co by mi pozwalało nudę zabić).
P.S. Ja najbardziej czekam na zapowiadane zmiany w karierze, czyli mapka po misji z trasą przelotu i zestrzeleniami, możliwość zestrzelenia asa i jeszcze parę...
-
celowniki są tak umieszczone, że ja muszę wstawać z krzesła żeby w ogóle przez nie patrzeć.
Ustaw się tak, żeby widzieć przez celownik i naciśnij F10. Od tej pory w tym miejscu będzie neutrum kamery.
Co do reszty, mam podobne wrażenie. Samolot kosztuje więcej niż pozostałe tej klasy mimo, że nie był tworzony od zera a w oparciu o solidną bazę jaką był Spad XIII.
Po prostu podwyżka cen i tyle. Z czegoś trzeba żyć.
-
Dondal - nie podziwiam bo na Spadzie to sam to robię dość łatwo, a niestety DrI nie umiem i nigdy się nie nauczę latać...
W ogóle po red stronie lata się łatwiej bo bombowce szybsze i o niebo lepiej uzbrojone, a myśliwce to albo szybkie i niedościgłe (przy wprawnym prowadzeniu) albo kręćki które wszystko poza DrI wkręcą w ziemię.. Moim ukochanym Albatrosem to ani nie pokręcisz ani nie uciekniesz nawet przed głupim Camelem :)
Oczywiście. Te niemieckie samoloty to same padaki - ot taki D.VIIF, co może na Hochengazie latać na dowolnym alcie przez dobre pół godziny bez żadnych kłopotów z motorem, albo Pfalz D.IIIa, co się może ładnie kręcić z Camelem, czy też Dr.I robiący dobre 10 km/h więcej, niż powinien.
Najbardziej przerąbane, to ma oczywiście Eindecker walczący z D.H.2, albo Albatros bijący się z N.11, czy tym bardziej N.17 :P
S!
-
Dobór tematyki - samolot na którym w sumie można w miarę spokojnie jeszcze coś tam pościągać praktycznie do końca wojny. A do tego dość wczesny. Bo w sumie kto by chciał wydawać ciężko zarobione $ na coś czym statów nie podciągnie? :118:
Traun, słabo szukasz skrzydłowych albo jesteś bardzo wybredny.
Co do osiągów, nie ma dobrej gry bez tej dyskusji :021: Jeśli wszyscy są zgodni co do "przemodelowania" to znaczy, że musi być mocna kaszana :118: Niemniej zgodzę się z Traunem, rój Fokkerów Dr.I wystarczy... no po prostu nie zwalniać :D albo nie przeszkadzać strzelcom AI jeśli są to jakieś szybsze niż Dr.I zwierzaki. Inna sprawa, że dobór dwu-stołków ententy jest dość zabójczy. Wszystko z 2xLewis z tyłu :D Mam przykre skojarzenia z Pe-2 z innego tytułu. Typowych koni roboczych tej wojny od choćby R.E.8 brak.
-
Ustaw się tak, żeby widzieć przez celownik i naciśnij F10. Od tej pory w tym miejscu będzie neutrum kamery.
Co najlepiej zrobić pauzując TrackIR/FreeTracka oraz ustawić sobie widoczek klawiszami Ins, Del, Home, End, PgUp, PGDown- precyzyjnie i wygodnie. Potem F10 i mody od razu nabierają nowego sensu.
Co do reszty, mam podobne wrażenie. Samolot kosztuje więcej niż pozostałe tej klasy mimo, że nie był tworzony od zera a w oparciu o solidną bazę jaką był Spad XIII.
Po prostu podwyżka cen i tyle. Z czegoś trzeba żyć.
Jason pisał w weekend,że ceny wciąż nie ustalili- jakby wciąż się jeszcze o nią spierali? Stanowczo też zaprzeczył plotkom o zmianach w FM.
[luźne, własne dywagacje]
Niewątpliwie trochę się zmieniło w modelu ROF- w kilka lat po premierze trudno wzbudzać zainteresowanie tą samą wersją pudełkową- chyba, że gdy kariera wyjdzie z bety, kolejna edycja gry w pudełku trafi do sklepówModel free2play [free2pay] chyba jednak trochę klientów przyciągnął- podczas przerwy urlopowej Jason wspominał o opóźnieniu wynikającym ze zmiany siedziby moskiewskiego studia, zakłdam, że taki manewr trochę zasobów pochłonął. Dalej- ze strzępków informacji wiadomo, że próba umieszczenia gry na platformie Steam się nie powiodła, obok rozwijania ROD, 777 pracują nad jakimś silnikiem na sprzedaż dla innych developerów i/lub czymś co niekoniecznie musi być symulatorem, wreszcie sam Jason w czasie pamiętnego czerwcowego padu serwerów Amazonu bawił na targach E3. Pytanie, czy prezentując grę publiczności, czy raczej usiłując nią zainteresować któregoś z dużych graczy(? ROF w rękach EA lub UBI, hm?]
-
[luźne, własne dywagacje]
Niewątpliwie trochę się zmieniło w modelu ROF- w kilka lat po premierze trudno wzbudzać zainteresowanie tą samą wersją pudełkową- chyba, że gdy kariera wyjdzie z bety, kolejna edycja gry w pudełku trafi do sklepówModel free2play [free2pay] chyba jednak trochę klientów przyciągnął- podczas przerwy urlopowej Jason wspominał o opóźnieniu wynikającym ze zmiany siedziby moskiewskiego studia, zakłdam, że taki manewr trochę zasobów pochłonął. Dalej- ze strzępków informacji wiadomo, że próba umieszczenia gry na platformie Steam się nie powiodła, obok rozwijania ROD, 777 pracują nad jakimś silnikiem na sprzedaż dla innych developerów i/lub czymś co niekoniecznie musi być symulatorem, wreszcie sam Jason w czasie pamiętnego czerwcowego padu serwerów Amazonu bawił na targach E3. Pytanie, czy prezentując grę publiczności, czy raczej usiłując nią zainteresować któregoś z dużych graczy(? ROF w rękach EA lub UBI, hm?]
Duzi gracze raczej nie będą zainteresowani, symulatory przynoszą zyski na waciki najwyżej, patrząc na mainstream. Kto wie, czy nie szukają chętnych na licencję na engine, co w sumie z punktu widzenia gracza byłoby całkiem na miejscu. Coś jak Arma2 i IRON FRONT: Liberation 1944.
-
RoGaLMiG29 - toż ja nie pisałem ogólnie tylko o dwóch konkretnych serwerach gdzie nie ma limitu samolotów i albo wszyscy latają na PuPach i Triplanach albo na Camelach a spotkać innego przeciwnika to rodzynek.. a po przeciwnej stronie też 15 DrI i dwa Albatrosy...
-
Dlatego ja akurat omijam te serwery jak tylko mogę - wolę coś ambitniejszego od zwykłej naparzanki przy decku ;) W sumie to najlepszym rozwiązaniem są serwy Les Hellequins i Syndicate (ten ostatni szczególnie w piątkowe wieczory). Są tam w miarę ambitne scenary, różne typy maszyn i sporo graczy.
Co się zaś tyczy FMów, to każda maszyna ma swoje wady, dzięki którym można ją pokonać i swoje zalety, dzięki którym można na niej wygrać. Trzeba ją tylko dobrze poznać i dobrać odpowiednią strategię do sytuacji.
S!
-
To akurat wiem ..
Marzy mi się jednak front coś na kształt iłkowego...
Konkretne misje (a teraz rozpoznanie czy korekta ognia mają w końcu sens) niszczenie wrogich i osłona własnych samolotów rozpoznawczych i bombowych,. Jakieś statystyki dla pojedynczych pilotów jak i dla całych dywizjonów. Punkty za misje ale i za przeżycia misji itd itd
Spada pewnie kupię choć nie miałem takiego zamiaru bo ostatnio na XIII bardzo mi się dobrze lata... Ciekawe na ile będzie zwrotniejszy od XIII.
-
Jednak się skusiłem, dam im zarobić na 1.021, bo tak traktuję zakup spadziocha :-)
-
Dopiero teraz zauważyłem ten temat... Wakacje! Spada nie kupię, ten co jest mi wystarczy, ale zmiany w patchu dotyczące wydajności są mile widziane! Inna sprawa, że ktoś napisał, że preorder miał być krótki, tydzień, a już trochę czasu minęło. Ale cóż - wakacje ;)
-
Jason napisał jedynie chyba, ze userzy nie będą musieli czekać aż tyle co w przypadku wcześniejszych zamówień (czasami czekaliśmy ponad miesiąc). Wydaje mi się, że update będzie w ten piątek, bo wyraźnie wspominali o początku września.
Zmiany wydajnościowe skierowane będą raczej do obsługi serwerów RoF, co też jest dobrą nowiną. Oprócz tego twórcy mieli poprawić obsługę gry w konfiguracji Windows 7 - Core2 Duo, która niejednokrotnie szwankowała.
-
Ot, siurpryza.
Skin paczki nr 8.
Field mod dla Spada nr 7 za 3.5 prezydenta.
I patch 1.021 do pobrania od kilku minut.
-
Ogólnie ujmując u mnie (nie zmieniłem ustawień grafy) zaczęło mocno klatkować i przycinać. A miało być tak pięknie :-)
-
Nie tylko u Ciebie. Ogólnie coś skopali z suportem ATI. Poza tym wątek o wydaniu patcha jest już u nich na forum zamknięty - po ośmiu stronach uwag o klatkowaniu lub podniecania się jaki SPAD 7 jest genialny.
-
Definitywnie jest coś nie tak, wyłączyłem cały post effects, użycie pamięci gfx spadło do 77%, grafa znacznie gorsza, a tnie okropnie. To nie jest klatkowanie związane z małą ilością fps ale przycięcia, efekt podobny do - kiedyś powszechnego - efektu przycięć w grach podczas gdy komp coś doczytywał z hdd.
Tak więc czekamy na hotfixa. A spadzioch chyba będzie popularny... wersja 150hp lata za joyem jak po przysłowiowym sznurku :-).
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Panowie,
spróbujcie zmniejszyć "shaders quality" z maximum (o ile tak macie) na high
U siebie nie zauważyłem żadnych problemów wydajnościowych. Powiem więcej - mikro przycinki miałem na wersji open beta. Zgłaszałem, ale chyba zignorowali. Natomiast po pobraniu patcha, wszystko pracuje OK. Z tym, że latam raczej na średnich ustawieniach, bo preferuję płynność.
i5 760 2,67, ATI 5850, 4GB Ram ddr3, win7 64bit
-
Mimo, że mam nvidię a problem dotyczy bardziej ATI, też u siebie zauważyłem przycięcia w momentach, kiedy fps spada poniżej ustawionego limitu. Sytuację poprawiło nieco zmniejszenie limitu fps z 60 do 50.
-
Niestety, ustawienia
(http://img163.imageshack.us/img163/340/rof021.jpg)
Tnie i to tak samo jak przy wyższych. Karta 6850 stery 11.8. Win 7 64b, q9550@3.7, 4gb.
Rzecz w tym, że to nie spadek fpsów, który regularnie zauważam z putha na putha, tylko cięcie, skokowość, freezowanie... czy jak to inaczej nazwać :-) Wcześniej tego nie miałem.
Dla mnie w tym momencie gra jest niegrywalna i to na niskich ustawieniach.... :(
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Ustaw FPS limiter na 30 lub 50, tak jak pisałem.
-
Co prawda ATI 5650 to nie wymiatacz, ale przy video memory usage 16% wciąż mam przycięcia. Na forum 1.Pułku chłopaki zastanawiają się w czym będą latać w razie upadku kolejnego wczesnookresowego sima. Chyba coś w tym jest.
-
Bez przesady. Nie ma co podnosić pierdolamento z powodu sytuacji, która trwa 2 dni :-) Problem nie jest marginalny i chyba nikt nie będzie udawał, że go nie ma. A nawet jakby tak zostało, to będzie +- tak jak w klodzie :-))).
-
Och a już mnie strach za jaja złapał że mi się komputer zawirusował, che che a u was też te przyciachy :)
P.S. Podobają mi się zmiany w karierze - drobne ale w bardzo dobrym kierunku...
-
Troszkę się pobawiłem ustawieniami, dziękuję również za sugestie Kolegów zarówno tutaj jak i na priv.
Moje "badania" - ograniczone procedurą zmiany ustawień, która woła o pomstę do nieba przez konieczność wychodzenia z gry - sugerują, że - podkreślam: u mnie - AntyA jest głównym czynnikiem sprawczym braku płynności i spadków fps. W drugiej kolejności są Post Effects.
Poniżej jest konfiguracja, która u mnie wyrabia pomiędzy 30-50 fps, tzn. im niżej ziemi, tym mniej. Próby robiłem przy QM 3x3 latając nowym spadziochem. Reasumując przy DF da się płynnie walczyć, być może przy misjach typu AGD będzie trzeba jeszcze nieco zjechać w dół. Oto te ustawienia:
(http://img51.imageshack.us/img51/679/rofmed.jpg)
Grafika to 6850 CF (od gejobajta, lekki OC).
Tako rzecze,
Zaratustra
-
U mnie przycinanie niemal ustało przy drzewach na low... Wyglądają biednie, ale nawet z resztą ustawioną praktycznie tak jak przed puczem jest prawie fajnie.
-
Wczoraj trochę polatałem on-line na syndykacie. Cóż.... jakoś da się ustawić grafę, żeby było w 95% czasu płynnie, chociaż chmury tradycyjnie potrafią ładnie przyklatkować. Niestety, coś się ogólnie zepsuło... o ile RoF był wzorcem wydajności grafiki na rynku symulatorów, to teraz chyba wpadł do puli tytułów, które wywołują pytanie "dlaczego tak mało (relatywnie do "normalnych" gier) fpsów przy tak mocnym sprzęcie i tak przeciętnej grafie?" Rozumiem, że można unowocześniać produkt, wręcz to chwalę, ale dotychczasowa metoda była doskonała, czyli dodawano dodatkowe opcje w ustawieniach, które wynosiły efekty na wyższy poziom. Teraz od razu zostałem zmuszony (jak wielu, wielu graczy) do zejścia z ustawieniami, żeby było płynnie. Oznacza to, że po puthu ten sam poziom grafiki wymaga lepszego sprzętu - jak dla mnie jest to bardzo niepokojące, a w wręcz paradoksalne - utrzymanie dotychczasowego poziomu grafiki wymaga inwestowania w sprzęt, więc, do diaska, po co zmieniać coś co dobrze działało....?
Mam jednak nadzieję, że opisana sytuacja jest wynikiem jakiegoś błędu, nietrafionej "optymalizacji" i hot fix to naprawi, a w najgorszym razie następny puth. Dla jasności dodam, że grać będę nawet jak się nic nie zmieni, choć RoF dla mnie spadnie z piedestału.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
I tak macie lepiej niż ja , Wam przycina , a u mnie "updater " wywala błąd ;
[22:06:02] Checking for updates
[22:06:04] Started update
[22:06:04] Failed to perform update, see update.log for details
-
Skoro pojawiają się problemy z wydajnością to prawie nie śmiem poruszać innych oczekiwań.
Może najpierw co mi się podoba - rewelacyjny wiatr który czuć czy to w locie bo jest fantastyczne znoszenie boczne i w czasie bombardowania bo jak się nie weźmie na niego poprawki to się w nic nie trafi. Zmiany w karierze - w końcu jest lista zestrzeleń i dokładny raport po misji.
Co mi się nie podoba - o ile w samolotach jest stały postęp i niedługo może będzie pełny przekrój maszyn zarówno myśliwskich jak i rozpozawczo -bombowych, o tyle na ziemi jest całkowity galimatias historyczny i po prostu bieda.
Te same kolumny transportowe atakujemy zarówno N11 w 1916 jak i Bristolem w 1918, te same natężenie ognia opl na początku wojny jak i na jej końcu itd itd
-
Jak ktoś ma kartę od Ajtiego i mu się pogorszyło się, a także leży mu na sercu rozwój RoFa, to możne wziąć udział w testach 1.021b.
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=353&t=23552
Tako rzecze,
Zaratustra
ps. Jest nadzieja, że się niebawem pozbędziemy problemu :-)
-
U mnie po zaaplikowania patcha 1.021 wszystko działa jak powinno. Nie zauważyłem żadnych anomalii. Inna sprawa, że mam nVidię i słaby sprzęt, a więc i tak wszystko prawie na low - ale Object visiblitiy na 100% - po co się ograniczać, panie Nadczłowiek!
-
Service maintance. Znak, że dziś ujrzymy hotfix 1.021b, który ma poprawić pracę RoF. Ciekawe czy znajdzie się tam również poprawka FMu dla SE5a (silnik, śmigło) oraz D.VII/D.VIIF (kąty wychylenia lotek)
-
Ciekawe czy znajdzie się tam również poprawka FMu dla SE5a (silnik, śmigło) oraz D.VII/D.VIIF (kąty wychylenia lotek)
Znaczy będzie łatwiej, czy trudniej?
-
Znaczy będzie inaczej. A konkretnie, SE5a będzie w końcu mógł się porządnie rozpędzić w nurkowaniu, nie ryzykując błyskawicznego przekręcenia silnika. Z drugiej zaś strony, pewnie nie będzie miał już takiego przyspieszenia jak ma obecnie. Coś za coś. Jeżeli zaś chodzi o D.VII, to twórcy korespondowali z właścicielem latającej repliki D.VII i pytali się go o manewry na tym płatowcu i sposób ich wykonywania. Poprawka wychylenia lotek uczyni ten samolot bardziej podatny na pochylanie. Ale nie jestem pewny czy pojawi się to w hotfixie.
Dla chcących wiedzieć więcej, polecam post An.Petrovicha, odpowiedzialnego za FM w RoF:
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=351&t=22802&start=110
-
Zauważył ktoś problemy z ustawieniami steru kierunku? W niektórych samolotach nie mogę uzyskać pełnego wychylenia, a w takim np Pfalzu DIIIa mam jeszcze dziwniejsze zachowanie - mniej więcej w połowie wychylenia orczyka uzyskuję pełne wychylenie w prawo, natomiast dalsze naciskanie pedału/a powoduje ruch w przeciwną stronę, przy tym samym ustawieniu wychylenie w lewo jest mniejsze pomimo zaznaczonej symetrii krzywej. Nie mogę dojść z tym do ładu, nawet przy zupełnie liniowym ustawieniu krzywej reakcje steru nie są do końca adekwatne. Zachowanie pedałów w systemie bez zarzutu.
-
Ja mam około 20% mniej klatek. Tam gdzie miałem stabilne 40, teraz potrafi zejść poniżej 30 fps.
-
Tak, kolega Frog od nas ze squadronu miał w 1.021 skok do 70 klatek, a teraz znów ma 30-40. Ja mam 40-60, w zależności od liczby towarzystwa. Gra chodzi płynniej, ale jednak lekki spadek klatek mam.
-
W sklepie pojawił się preorder na R.E.8
-
Coraz weselej.
Rozbawił mnie ten tekst o licznych prośbach o wydłużenie przedsprzedaży i w związku z tym przedsprzedaż właściwie wstępnej fazy samolotu. Może niedługo zaczną nazwy samolotów w przedsprzedaży umieszczać....
Ciekawe czy ten R.E.8 będzie taki jak w opisach:
Prace nad samolotem rozpoczęto w 1915 r. Pierwszy prototyp R.E.8 (skrót od Reconnaissance Experimental 8, tj. Rozpoznawczy Eksperymentalny nr 8 ), został oblatany 17 czerwca 1916 r. Produkcja seryjna rozpoczęła się w sierpniu 1916 r. zaś pierwsze egzemplarze seryjne w listopadzie 1916 r. przybyły do Francji. Samolot był jednak niestabilny i miał tendencję do wpadania w korkociąg, czego wynikiem było wiele wypadków śmiertelnych. Próbowano temu zaradzić powiększając stary kierunku, jednak wada nie została w ten sposób usunięta, ujawniły się natomiast problemy z wytrzymałością.
Dość często zdarzało się także, że przy postrzeleniu w bak, paliwo miało tendencję do szybkiego zapalania się. O wysokiej podatności samolotu na zestrzelenie świadczy przykład z 13 kwietnia 1917 r., kiedy to sześć egzemplarzy R.E.8 zetknęło się podczas lotu z jednym myśliwcem ze słynnej jednostki Jasta 2 i w ciągu kilku minut wszystkie brytyjskie samoloty zostały zestrzelone.
-
Może niedługo zaczną nazwy samolotów w przedsprzedaży umieszczać....
777 Studios jak do tej pory nie zawiedli z wydaniami nowych maszyn, więc czemu nie ? Jakoś nikomu nie przeszkadzają pre-ordery nieukończonych gier, czy DLC.
-
Ten cytat z Wiki to bzdura, lol. Owszem, sześć leciało, sześć spadło, ale w walce z sześcioma maszynami z Jasta 11. Robi to lekką różnicę. Samolot doczekał się zestawu poprawek na przełomie 1916 i 1917 roku - powiększono mu m.in. statecznik poziomy. Wcześniejsza wersja sprawiała problemy przy lądowaniach, zdarzało się, że maszyna ryła nosem w ziemię, gdy podchodziła pod zbyt dużym kątem. Wtedy silnik wybudowywał się i wchodził w zbiornik paliwa, po czym następował pożar. Nic dziwnego, że bodajże 53 dywizjon, który otrzymał R.E.8, zamienił je na B.E.2c, ponieważ były one bardziej przewidywalne.
Po wspomnianych poprawkach, maszyna stała się standardowym, wielozadaniowym samolotem RFC, wykorzystywanym praktycznie do końca wojny.
Zgadzam się z Sunem, maszyny to dla nich źródło kasy, by opłacić cały zespół. Na razie nie zawiedli. R.E.8 będzie pewnie trochę przesunięty w czasie, ze względu na 1.021b. Nie doszukiwałbym się tu teorii spiskowych. Przedsprzedaż SPAD 7 trwała rzeczywiście bardzo krótko, bo raptem tydzień. Ponieważ wyszło im, że taki pre-sale generuje najwięcej zysków, to go wydłużyli. Mam tylko cichą nadzieję, że nie będzie aż tak długi jak w przypadku np. Gotha, gdzie czekaliśmy miesiąc, czy półtora.
-
Dobra zgłaszam samokrytykę.
Już zacząłem czytać: "Profile 085 - The R.E.8".
Mam pretensję do 777 tylko o to że nic nie robią z ziemią a oprócz samolotów mogli by od czasu do czasu zaproponować coś nowego na ziemi...
-
To prawda. Bardzo przydałyby się jakieś wozy taborowe, zaprzęgi artyleryjskie, czy nawet kolumny piechoty. Szczególnie, że w kolejce jest przecież Halberstadt Cl.II, który uzbrojony był głównie w granaty, czy pociski moździerzowe.
-
A tak przy okazji, to u mnie 1.021b rozwiązał sprawę cięcia. Teraz znowu mogę latać pełną przepustnicą :-)