Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: traun w Grudnia 02, 2011, 18:31:38

Tytuł: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 02, 2011, 18:31:38
Nie na darmo oszczędzałem pieniążki, w końcu samolot dla mnie....
http://riseofflight.com/en/store/planes/Halberstadt_CLII
Już nie mogę się go doczekać....

P.S.  Podoba mi się kierunek w jakim idą. Jeszce po stronie Entanty F.E.2b i ewentualnie Royal Aircraft B.E.2 i jeszcze z jeden lub dwa po stronie państw Centralnych i będę szczęśliwy...
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Grudnia 02, 2011, 19:19:29
OMFG! Przecież na takich chyba latali nasi w 1920! Miałem model tego cacka w skali 1:48. Wisiał pod sufitem zaraz obok SE5A. Nie no, ekipa 777 nie przestaje zaskakiwać.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Grudnia 02, 2011, 19:27:31
Dranie, dopiero co wydałem na nich 12 dolców, teraz kolejne 9 chcą ode mnie wytargać  :121:
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: LMP w Grudnia 02, 2011, 19:40:07
Nasi w 1920 latali chyba na połowie samolotów w grze ;).

Też się cieszę, że ta maszyna jest następna w kolejce. Preorder już opłacony.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sherman w Grudnia 02, 2011, 20:14:41
Przydała by się dwómiejscówka z wcześniejszego okresu.

Cytuj
Nasi w 1920 latali chyba na połowie samolotów w grze ;).
W okresie 1918-1920 przez polskie lotnictwo przewinęło się ok 95 typów maszyn ;)
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Grudnia 02, 2011, 21:08:50
No cóż, widać musiałbym sobie o tym wreszcie porządnie poczytać, Halbiego kojarzę, bo miałem model i był w polskie szachownice. No i znów trzeba będzie hajs wywalić.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 03, 2011, 08:34:37
Dranie, dopiero co wydałem na nich 12 dolców, teraz kolejne 9 chcą ode mnie wytargać  :121:
No nie wiem 9 za samolot + jeszcze ze 2 za światełko w kabinie i jakiś celownik rurowy pewnie:)

Przydała by się dwómiejscówka z wcześniejszego okresu.
Dokładnie tak samo uważam... przynajmniej po jednej na stronę z 1916 roku...

No cóż, widać musiałbym sobie o tym wreszcie porządnie poczytać
Polecam, mnie RoF zaraził tematem i teraz pochłaniam książki o IWŚ jedna po drugiej....
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 05, 2011, 10:53:19
Chłopaki nie próżnują, aż dziw na serio :).
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sherman w Grudnia 05, 2011, 14:54:32
No cóż, widać musiałbym sobie o tym wreszcie porządnie poczytać
W takim razie zapraszam na http://www.1pl.boo.pl/magazyn_pl_bibliografia_do_historii_polskiego_lotnictwa_1918.htm

Oraz ewentualnie tutaj http://www.1pl.boo.pl/magazyn_pl_lotnictwo_polskie_w_zarysie.htm
Ale tekst mam zamiar niedługo napisać od nowa, obecna wersja nie zachwyca ;)
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Grudnia 21, 2011, 10:47:46
No nie wiem 9 za samolot + jeszcze ze 2 za światełko w kabinie i jakiś celownik rurowy pewnie:)
To dopiero po wydaniu maszyny, wiec jeszcze się nie przejmuję ;) Póki co  Halberstadt CL.II kupiony i czekam na przecenę żeby kupić pozostałe 4 duże szmatoloty.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: garrett w Grudnia 23, 2011, 12:16:06
Changelog na chwilę pojawił się, by zniknąć.
Na ile zdążyłem zauważyć (w kolejce do kasy w sklepie;)
Nie ma w nim Halberstadta:(
Są zmiany w AI, szperacze (searchlights?) i pistolety sygnałowe tj. z flarami,
Zaskoczeniem są na pewno Colt 1911 jako ostateczne narzędzie zagłady oraz _płatne_ pilot-packi jako to: szaliki, gogle oraz... wąsy. Nie wiem, jak będzie kształtować się cena, ale jesli owe wąsy mi się nie przywidziały, to jednak jest to lekki facepalm.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Grudnia 23, 2011, 12:19:14
Powinieneś być na to uodporniony, po tym jak Valve sprzedawał czapki, okulary itp gadżety do Portal 2, do wykorzystania w trybie multiplayer... który jest dwuosobowym coopem i przejście głównego trybu to zaledwie parę godzin zabawy... i tylko raz ;)
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 23, 2011, 18:01:08
ale jeśli owe wąsy mi się nie przywidziały

Przywidziały Ci się.

Na razie za 7,99$ (jak ja lubię te końcówki 99) jest colt, szalik i szarfa dowódcy...

Poza tym za 9.99$ jest do kupienia kampania: "St Mihiel".

No ja przynajmniej kampanię i szaliczek sobie podaruję...

Podoba mi się praca którą wkładają w grę ale jak by chcieć usiąść z kalkulatorem to jeszcze kila patchów i gra będzie stanowiła równowartość komputera :)
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: lucas w Grudnia 23, 2011, 18:09:25
To prawda. To są dodatkowe wydatki.
Jeżeli chodzi o szczegóły, to kampania St.Mihiel została w całości stworzona przez Vandera z Syndicate (tego, który organizuje coniedzielne eventy "Vintage Mission"). Kampania jest quasi-historyczna i osadza nas w pierwszej połowie września 1918 roku w rejonie Verdun-St Mihiel, gdzie miała miejsce amerykańsko-francuska ofensywa aktywnie wspierana przez US Air Service. Po stronie przeciwnej stacjonowała JG2 z Jasta 12, 13, 15 i 19 oraz Jasta 64w i 65. Gracz bierze udział w walkach po obu stronach. Fajne jest to, że są to znacznie dokładniejsze misje, niż te z trybu Kariery. Ci co wykonali misje z Hat in the Ring, czy Du Doch Nicht będą wiedzieli o co chodzi. Dodano kilka fajnych elementów wizualnych, muzyczkę... Wszystko w Mission Editorze, który pokazuje, że jest naprawdę potężnym narzędziem.

Co do Colta, to jest możliwość postrzelenia samego siebie, czy też uszkodzenia własnej maszyny, jeżeli źle przymierzymy. Ot takie bajery, które zapowiadali już wcześniej. Zrewidowano kampanię, dodając misje relokacji danych jednostek, odświeżając FM Nieuporta 11 oraz "ogłupiając" AI, która nie zobaczy nas teraz przez chmury.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 23, 2011, 18:19:53
No ze zmian to najbardziej podoba mi się nowe AI i to że teraz po uszkodzeniu samolotu ma uciekać na swoje lotnisko a nie latać aż mu się paliwo skończy albo silnik zatrze...
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: poli w Grudnia 23, 2011, 19:05:31
Czy po instalacji pucza ,dalej macie wersję 1.022 !!.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: JG300_Shoki w Grudnia 23, 2011, 20:13:03
Mam może głupie pytanko. Do tej pory latałem niemieckimi maszynami, a od niedawna próbuję alianckich i tak się złożyło, że akurat dzisiaj po raz pierwszy dłuższy czas latałem SE5. Latałem już po instalacji patcha. Podczas walki przegrzałem delikatnie silnik, który za nic nie chciał się schłodzić. Wylądowałem, wyłączyłem silnik i przyspieszyłem czas. Po godzinie temperatura silnika bez zmian...czy to normalne, czy może to wina nowego patcha?
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 23, 2011, 20:58:39
To ja z innej beczki... Szaliczek mam, proporczyk mam ale pistoletu sygnalizacyjnego za cholerę. Czy muszę kupić kolta aby mieć???

I jeszcze jak i co ustawić aby przy oglądaniu filmiku z misji mieć ikony pod samolotami?
Kiedyś miałem a potem nagle gdzieś zniknęły..
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Grudnia 23, 2011, 22:40:29
Musisz przypisać klawisze do pistoletu sygnalizacyjnego. Ew. wczytać standardowe ustawienia (będą to lewy ctrl + 1, 2, 3, 4). Właśnie przetestowałem i działa, nie mam personal package.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 24, 2011, 12:34:49
(http://riseofflight.com/SharedResources/Blog/posts/2011_12_23/7.jpg)

Ale za to podobają mi się szaliki dowódcy!
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 24, 2011, 14:01:21
Tak te dodatki drobne ale bardzo klimatyczne..

Przepraszam za pytanie ale co znaczą poszczególne kolory flar?
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sherman w Grudnia 24, 2011, 15:00:49
Do ustalenia przez graczy.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Grudnia 24, 2011, 15:56:43
Czerwony - kończy mi się piwo
Zielony - vote za wyrzuceniem Qrdla z serwera
Żółty - "patrzcie na mnie zaraz zrobię coś głupiego"
Biały - "nic nie widzę!"


 :118:
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Grudnia 24, 2011, 17:48:54
Był kiedyś taki film... chyba z alpacino gdzie policjant infiltrował środowisko gejów. Oni nosili chustki w tylnej kieszeni spodni... typu sado-maso, francuski łącznik etc. to pewnie trzeba by przykukać co oznacza dany kolo. Osobiście stawiam żółty na golden rain.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: jurekt49 w Grudnia 25, 2011, 13:48:13
Mam może głupie pytanko. Do tej pory latałem niemieckimi maszynami, a od niedawna próbuję alianckich i tak się złożyło, że akurat dzisiaj po raz pierwszy dłuższy czas latałem SE5. Latałem już po instalacji patcha. Podczas walki przegrzałem delikatnie silnik, który za nic nie chciał się schłodzić. Wylądowałem, wyłączyłem silnik i przyspieszyłem czas. Po godzinie temperatura silnika bez zmian...czy to normalne, czy może to wina nowego patcha?
Podejrzewam, że przyspieszenie czasu tu akurat nie działa. Gdyby wylądować i zaczekać chociaż kilkanaście minut bez przyspieszania czasu, silnik by się schlodził...
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: lucas w Grudnia 25, 2011, 18:32:13
Z tym wychładzaniem to sprawdzę po świętach. Raz, gdy chłodnica nie będzie uszkodzona, dwa, gdy będzie już po wycieku wody.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: kwiatek.pl w Grudnia 26, 2011, 18:41:38
Czy po instalacji pucza ,dalej macie wersję 1.022 !!.
Czy kolegą też się wyświetla wersja1.022 po spatchowaniu do 1.023 ?
Pzdr.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Grudnia 26, 2011, 19:49:54
Też mam w About 1.022, no ale to chyba nie ma znaczenia, skoro pierdolety działają.
Natomiast inna rzecz jest zastanawiająca. Na hellkłinsie wisiały drzewa, latały domy i takie tam.... Żeby nie było, że to po browarach tak miałem, ale inni też tak mieli. Nie wiem czy to nie jest przypadek serwera hell, bo tam czasami różne dziwactwa się dzieją (np. nagłe wywalenia). Zaobserwowane na sterach ati i to na najnowszych jak i starszych.

Tako rzecze,
Zaratustra
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Dondal w Grudnia 26, 2011, 23:05:39
Te drzewa, budynki itp. wiszące nad ziemią to taki nieładny babol po nowym paczu i występuje nie tylko na serwerze Huliganów. Zarzekali się, że niedługo wypuszczą hotfixa.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 27, 2011, 19:42:51
Właśnie ssam 1.023b
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: traun w Lutego 04, 2012, 07:57:12
Nikt jakoś nie kwapi się napisać że pokazali zdjęcia Halberstadt CL.II.
Pochwalili się równocześnie nową ekipą.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Lutego 04, 2012, 08:41:05
Heh, miejmy nadzieję, że ci nowi w 777, to nie jest core iłkowej zarazy :-).

Tako rzecze,
Zaratustra
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lutego 04, 2012, 08:52:00
Ta drukarka jest bardzo ładna:
(http://riseofflight.com/SharedResources/Blog/posts/2012_02_03/6.jpg)
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Marca 04, 2012, 14:41:53
Wzięli gość-modelarzy od Kloda i chyba się zapowietrzyli. LOL. Be shure 2 weeks. Ma ktoś jakieś budujące wieści? Nie to, że jakoś specjalnie się spinam, ale czas tak szybko leci, że mamy już marzec.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: some1 w Marca 04, 2012, 16:49:19
Poza "be sure it's coming along' nic niestety nie słychać.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Marca 04, 2012, 18:18:24
Jeśli wzięli team z zewnątrz, to nie jest tak, że będą pracować na początku 100% wydajnie... Szkolenia, praktyka, praca pod nadzorem, przeglądy, więcej testów - to kosztuje... Chociaż, jeśli to rzeczywiście goście od CloD'a, to może oni tak mają zawsze...
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: garrett w Marca 09, 2012, 22:57:49
http://riseofflight.com/Blogs/post/2012/03/09/The-CL2-cockpit.aspx (http://riseofflight.com/Blogs/post/2012/03/09/The-CL2-cockpit.aspx)
Hm, Halb z zamkniętych testów dopiero w drodze do otwartych, w podanym wyżej poście na blogu wyjaśniają dlaczego. A dopiero następny wpis wyjaśni  co też planują w wersji 1.024 (mam nadzieję, że już z Halbem, a nie możliwością zakupu Ray- banów dla pilota)
(http://riseofflight.com/SharedResources/Blog/posts/2012_03_09/3.jpg)
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: lucas w Marca 12, 2012, 03:31:03
Z Halbem, Halbem. Teraz to już naprawdę "two weeks" :) Putche zawsze wychodzą na koniec miesiąca.
Tytuł: Odp: Patch 1.023 / Halberstadt CL.II
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Marca 12, 2012, 15:16:16
Ze screenów wygląda bardzo apetycznie, a jako że ostatnio latam tylko 2m, to miodzio!
Myślę, że jak ktoś jeszcze nie zrobił przedpłaty, a się zastanawia, to warto to zrobić teraz.
Trochę poczekaliśmy, ale poziom dopracowania szczegółów (na podstawie zrzutów) jest więcej niż zadowalający. Zaczynam już gromadzić zapasy browarów na loty  :banan.

Tako rzecze,
Zaratustra

ps. Dzięki lucas za za info  :004: :003:.