To prawda. To są dodatkowe wydatki.
Jeżeli chodzi o szczegóły, to kampania St.Mihiel została w całości stworzona przez Vandera z Syndicate (tego, który organizuje coniedzielne eventy "Vintage Mission"). Kampania jest quasi-historyczna i osadza nas w pierwszej połowie września 1918 roku w rejonie Verdun-St Mihiel, gdzie miała miejsce amerykańsko-francuska ofensywa aktywnie wspierana przez US Air Service. Po stronie przeciwnej stacjonowała JG2 z Jasta 12, 13, 15 i 19 oraz Jasta 64w i 65. Gracz bierze udział w walkach po obu stronach. Fajne jest to, że są to znacznie dokładniejsze misje, niż te z trybu Kariery. Ci co wykonali misje z Hat in the Ring, czy Du Doch Nicht będą wiedzieli o co chodzi. Dodano kilka fajnych elementów wizualnych, muzyczkę... Wszystko w Mission Editorze, który pokazuje, że jest naprawdę potężnym narzędziem.
Co do Colta, to jest możliwość postrzelenia samego siebie, czy też uszkodzenia własnej maszyny, jeżeli źle przymierzymy. Ot takie bajery, które zapowiadali już wcześniej. Zrewidowano kampanię, dodając misje relokacji danych jednostek, odświeżając FM Nieuporta 11 oraz "ogłupiając" AI, która nie zobaczy nas teraz przez chmury.