Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Wątek zaczęty przez: Kusch w Grudnia 05, 2013, 23:16:29

Tytuł: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Kusch w Grudnia 05, 2013, 23:16:29
Dość obfita zapowiedź zmian w 1.2.7:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1940605#post1940605

Z tych ciekawszych to:

Poprawa FPS podczas zabaw amunicją kasetową,  dodanie efektu dymienia silnika dla samolotów z tą przypadłością (w końcu niektórzy nie będą mieli potrzeby włączania radaru by namierzyć filozofa), lepsza stabilność online, poprawa efektywności ECM przy zakłócaniu opl.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Grudnia 06, 2013, 00:27:14
Tankowanie wraca ?! Wreszcie...
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 06, 2013, 08:01:35
Szkoda, że jeszcze tylko nie dodali AFM dla 15C, ale tak wygląda z opisu i tak ciekawie. Ciekawe też co innego się "popsiuje". ; )
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudnia 06, 2013, 11:16:05
Bardzo mi się podoba sposób "optymalizacji" działania gry, który jak widać na stałe już zagościł w ED - jak coś powoduje klatkowanie...uprościć lub obciąć! ;-)
Zdaje się, że ten sam model działalności stosowało 1C w swoich ostatnich chwilach pracy nad CoD'em.
Tytuł: Odp: DCS: World
Wiadomość wysłana przez: sokolus w Grudnia 11, 2013, 10:08:22
Pojawiła się rozszerzona wersja poprawek do Huey'a z wersji 1.2.7:

Bardzo mnie te zmiany cieszą.

Corrected missions for UN Pilot campaign.
Added M134 minigun as door gun option.
Added new M134 and M60 payload icons in the ME payload editor menu.
Implemented AI fire control logic for left pilot, left and right door gunners.
Added hint indicator for status and ROE setting of AI gunners.
Implemented countermeasures (flare dispenser) system.
Implemented external sling model and hooking assist system.
Implemented correct throttle model including ignition, STOP, IDLE, and IDLE RELEASE functionality.
Implemented “hot start” dynamics as a result of throttle mismanagement during engine start (WIP).
Corrected main rotor shaft assembly tilt angle.
Corrected collective control animation of the main rotor assembly (WIP).
Visual cyclic and collective pitch angles of the rotor blades now derived from FM data rather than raw control settings.
Fixed flight model bug causing erroneous “warping” in translational lift.
Cockpit doors can now be opened/closed with mouse click over the door handles.
Added seatbelts to pilot 3D models.
Added new door gunner human 3D models.
Added recoil visual effect when firing M60 and M134 door guns.
Implemented airframe configuration panel in the UH-1H Helicopter Group menu of the ME to control setting of external hardpoints, IR suppression kit, engine lifespan.
Fixed and updated Elbrus Rescue mission.
Changed the logic of door gunner commands so that the “3” and “4” keys affect left and right door gunners, respectively.*
Added “External Cargo” input category.*

*Changes in input commands require resetting input profiles to new default settings. To do so, delete (or rename if you wish to keep a backup) the saved input configuration folders (files) located in \WINDOWS DRIVE\User\User Name\Saved Games\DCS\Config\Input\UH-1H\.

Źródło: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1944486&postcount=239
Tytuł: Odp: Odp: DCS: World
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudnia 11, 2013, 11:40:46
Rewelacja, oby tylko obyło się bez nowych bugów ;-)
Tytuł: Odp: Odp: DCS: World
Wiadomość wysłana przez: LMP w Grudnia 11, 2013, 11:58:05
Super! Oby changelog do Mi-8 też nam tak ładnie urósł :).

Implemented AI fire control logic for left pilot, left and right door gunners.
Implemented external sling model and hooking assist system.

To mnie chyba najbardziej cieszy. Latanie z ładunkiem podwieszonym to będzie fajne wyzwanie :).

Implemented airframe configuration panel in the UH-1H Helicopter Group menu of the ME to control setting of external hardpoints, IR suppression kit, engine lifespan.

Też bardzo fajne, tylko o co chodzi z tym silnikiem? Czy bardziej zużyty będzie generował mniej mocy, częściej się psuł?

*Changes in input commands require resetting input profiles to new default settings. To do so, delete (or rename if you wish to keep a backup) the saved input configuration folders (files) located in \WINDOWS DRIVE\User\User Name\Saved Games\DCS\Config\Input\UH-1H\.

LOL.
Tytuł: Odp: Odp: DCS: World
Wiadomość wysłana przez: Qbeesh w Grudnia 11, 2013, 12:08:07
Jeszcze brakuje przypisania oświetlenia paneli do poszczególnych pokręteł. Sry, strasznym szczególarzem jestem.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: LMP w Grudnia 11, 2013, 18:38:29
Taka mała zajawka dla posiadaczy CA:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1944862&postcount=279

W nieokreślonej przyszłości ma się pojawić większa seria poprawek i ficzerów pod nazwą Combined Arms 1.5.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: _michal w Grudnia 11, 2013, 19:31:12
Taka mała zajawka dla posiadaczy CA:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1944862&postcount=279

W nieokreślonej przyszłości ma się pojawić większa seria poprawek i ficzerów pod nazwą Combined Arms 1.5.

Nie napisali za ile $. ;)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Grudnia 11, 2013, 19:36:26
Whoa! Pora przeprosić się z DCSem. Czy ja dobrze rozumiem, że dostaniemy flary i zagłuszanie systemów IR? Latanie z podwieszonym ładunkiem? Czyżby UH-1 dobił do 1.0? :D

Taka mała zajawka dla posiadaczy CA:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1944862&postcount=279

W nieokreślonej przyszłości ma się pojawić większa seria poprawek i ficzerów pod nazwą Combined Arms 1.5.

Nie mogę się już doczekać...  ???
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Forsberg w Grudnia 12, 2013, 00:04:53
Nie napisali za ile $. ;)

Za tyle  :020:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1909716&postcount=5 (http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1909716&postcount=5)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 12, 2013, 08:42:25
Może w tym nowym CA dodadzą obsługę Drona?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudnia 13, 2013, 16:19:08
Say bye bye to sling load :-( Wycofali tą funkcję ze zmian w 1.2.7, ale oczywiście samej klawiszologii nie mogli podpiąć i efekcie trzeba będzie 2x kasować ustawienia klawiszy... Z innymi betami modułów też były takie jazdy, czy tylko Belsimtek odwala taką fuszerę?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 13, 2013, 23:04:55
Say bye bye to sling load :-( Wycofali tą funkcję ze zmian w 1.2.7, ale oczywiście samej klawiszologii nie mogli podpiąć i efekcie trzeba będzie 2x kasować ustawienia klawiszy... Z innymi betami modułów też były takie jazdy, czy tylko Belsimtek odwala taką fuszerę?

Faktycznie, http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=117324 zniknęło to, nawet jest edit na dzień 13.12.13. Słabe faktycznie, mogliby już zdjąć tę nazwę beta, a jak widać jeszcze to zagości, może nawet do kolejnego patcha (ten z FM do Orzełka w połowie roku 2014 : /).
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: _michal w Grudnia 13, 2013, 23:20:12
Ja najbardziej czekam na multi coop na jednej maszynie. :(

Jak niedawno jeździliśmy w Armie czołgami to był czad, jeden kieruje, drugi strzela, chcę tak samo tutaj, bo pojazdy w Armie to jakiś żart mało śmieszny...
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Grudnia 14, 2013, 23:29:29
Chyba nie było:

Cytuj
We will first release DCS 1.2.7 as an Open Beta using a web installer. This open beta install will be separate from your release DCS World (1.2.6) install and have separate configuration files. Once you download the open beta, you will use the Module Manager to install your modules. We particularly hope that this, combined with the automatic track crash generator, will help us resolve remaining network issues prior to the final release version of DCS 1.2.7. This is an optional beta, and if you do not wish to take part, you certainly do not have to.

Open beta? Nie za dużo tego już?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Grudnia 15, 2013, 02:15:48
To ja poczekam na final. Niech oni się wreszcie ogarną z tym DCSem. Foch u mnie dalej jest, ale polatałbym sobie Prosiakiem.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 15, 2013, 11:31:20
To ja poczekam na final. Niech oni się wreszcie ogarną z tym DCSem. Foch u mnie dalej jest, ale polatałbym sobie Prosiakiem.

Te open bety to już kiedyś były zapowiadane, chyba już miały wejść od 1.2.4, ale dokładnie tak samo - ostatnio same bety tylko wyłażą (nie dość, że całe simy to i dodatki do nich), więc nie mam ciśnienia na jazdę na czymś niedokończonym po raz kolejny, zwłaszcza jeszcze w temacie czegoś, co już istnieje na rynku, więc to nie żadna nowość. Poczekam na wersję oficjalną. Plus może taki, że finalnie te nowe patche od ED będą bardziej dopracowane ale też jest ryzyko, że będzie się czekać na cokolwiek 2x dłużej.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Grudnia 16, 2013, 07:36:59
Jak się nad tym zastanowić, to nasze podejście nie przyczynia się do przyspieszenia premiery - im mniej beta testerów, tym dłużej trwa proces testów. Tylko, że ja płaciłem za ten sim i to całkiem niemało jak podliczyć wszystkie moduły, więc zabawę w testy wolę pozostawić innym. :(
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 16, 2013, 08:17:54
Jak się nad tym zastanowić, to nasze podejście nie przyczynia się do przyspieszenia premiery - im mniej beta testerów, tym dłużej trwa proces testów. Tylko, że ja płaciłem za ten sim i to całkiem niemało jak podliczyć wszystkie moduły, więc zabawę w testy wolę pozostawić innym. :(

Spokojnie, na niebieskim forum jest sporo klakierów ;).
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudnia 16, 2013, 08:50:09
Jak się nad tym zastanowić, to nasze podejście nie przyczynia się do przyspieszenia premiery - im mniej beta testerów, tym dłużej trwa proces testów. Tylko, że ja płaciłem za ten sim i to całkiem niemało jak podliczyć wszystkie moduły, więc zabawę w testy wolę pozostawić innym. :(

Biorąc pod uwagę, że cały DCS:W to jedna wielka beta, a cały czas jednak w niego gram, to osobiście czuję się betatesterem pełną gębą ;-)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Grudnia 17, 2013, 10:53:55
Mi-8MTV2 changelog:

Cytuj
DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight

    Added Mi-8 Spring Tension campaign EN and RU. Beta
    Adjusted main rotor droop (underspeed) dynamics in the flight model
    Implemented tailboom strike modeling
    Installation of IR suppression devices will now reduce the helicopter’s IR signature and performance characteristics (slightly lower engine power output)
    Implemented RI-65 voice warning system failure reporting (WIP)
    RI-65 and autopilot stabilization channels will now be on by default when starting “hot”
    Implemented ESBR (electrical bomb release control panel) functionality with all associated weapon systems modeling
    Corrected the number of preset channels for the R-863 radio
    Circuit breaker “bump plates” are now clickable and animated
    UV-26 countermeasures dispenser will now indicate selection of port/starboard/both release modes
    Added visual canopy damage effects in the cockpit
    Numerous updates and corrections to elements of cockpit geometry, textures, and lighting
    New custom sounds for numerous cockpit switches/controls, pilot blisters, cabin door, and engine start audio
    Restored wheel brake volume level in the cockpit
    Updated Autostart and Autostop scripts
    Implemented airframe configuration panel in the Mi-8MTV2 Helicopter Group menu of the ME to control setting of engine IR suppression devices, weapon hardpoints, addon armor plates, and engine lifespan condition (WIP)
    Added numerous new skins
    Added command to toggle mirrors ([M])*
    Expanded list of assignable joystick commands*

Dodano dla UH-1H:

Cytuj
    Reduced recoil when firing unguided rockets
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: LMP w Grudnia 17, 2013, 12:16:36
Fajnie :)

Cytuj
    Corrected the number of preset channels for the R-863 radio
Tak przy okazji, ktoś wie jak korzystać z tych kanałów? Byłem przekonany, że ten feature jeszcze nie jest w grze i R-863 działa tylko w trybie ręcznego wprowadzania częstotliwości.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Grudnia 18, 2013, 17:37:21
Można ściągać betę:

http://www.digitalcombatsimulator.com/en/downloads/world/dcs_world_open_beta/

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1949115&postcount=539
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Qbeesh w Grudnia 18, 2013, 18:59:00
Dość mam szczerze już tych bet, alf i innych omeg.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: GGTharos w Grudnia 18, 2013, 19:05:49
Nikt nie zmusza do uzywania bety.  Nie chcesz uzywac, ok, nie musisz, grasz na 1.2.6.   Ten kto chce uzyc Open Beta moze swobodnie i bez obawy ze to zle wplynie na poprzednia wersje.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Grudnia 18, 2013, 20:34:42
Generalnie po szybkich testach jestem pozytywnie zaskoczony. Nie będę się rozdrabniał co na plus co na minus, bo to jeszcze wyjdzie w praniu, ale jestem zadowolony z nowego efektu wizualnego w postaci "kopcenia" a także z możliwości przypisywania klawiszy z poziomu samej gry (szkoda, że nie ma tego w multi). Na plus - dwa tryby lockowania w trybie wizualnym.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 18, 2013, 22:19:15
Czekam na Fulla, jesnego ;). A jak z CBU-87? Ma tu być ponoć lepiej...
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Grudnia 18, 2013, 22:23:48
A jak z CBU-87? Ma tu być ponoć lepiej...

Nie latam prosiakiem, ale sprawdzę. Póki co niepokoją mnie mikro-zacięcia, coś a'la kłoda :|
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 18, 2013, 22:31:42
Nie latam prosiakiem, ale sprawdzę. Póki co niepokoją mnie mikro-zacięcia, coś a'la kłoda :|

Spox, ale czerwonej stronie też mamy takie odpowiedniki.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Grudnia 18, 2013, 23:06:40
Witam.
Czy ja dobrze rozumiem, że na tą open betę 1.2.7 nie ma w tej chwili FC3 i P51 ? Próbowałem zainstalować na nią dodatki ale instalator wymaga wcześniejszej wersji
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Elian w Grudnia 18, 2013, 23:51:18
Oba moduły się instalują normalnie. Tylko starsza wersja Ka-50 potrzebuje takiej weryfikacji.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: LMP w Grudnia 19, 2013, 02:10:35
Póki co niepokoją mnie mikro-zacięcia, coś a'la kłoda :|

Też to mam. Nie widzę istotnego spadku klatek, ale gra wyraźnie przycina. Mam nadzieję, że to tylko przypadłość bety...
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Grudnia 19, 2013, 09:54:15
Oczywiście, że to przypadłość bety. Problem w tym, że ostatnio wszystko co wychodzi od ED to beta. Wcześniej brakowało tego słowa w nazwie produktu, ale jakość wykonania była i jest na poziomie beta. Od kiedy wydali DCS World, mam wrażenie, że ta gra staje się coraz większym gniotem z każdym kolejnym patchem. Dochodzą nowe "ficzersy", ale razem z nimi nowe babole których naprawianie zajmuje wieki.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudnia 19, 2013, 10:27:49
Z tego co widziałem udało im się już zepsuć "bit test" w A-10C, a próba zamknięcia drzwi myszką w Hueyu kończy się ich ponownym otwarciem ;-)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Poko w Grudnia 19, 2013, 11:14:06
Zgadzam się z Wami. Proponuję przemianować produkt na "BCS World" – od "Beta Combat Simulator". Słowo "Digital" jest tu zbędne, bo i tak dane przesłanie określa człon "simulator". Unikną tym samym wielokrotnego dodawania BETA na końcu nazw różnych patchy czy świeżo wypuszczonych na rynek produktów. ;)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Grudnia 19, 2013, 22:25:50
Polatałem trochę  UH-1H ze strzelcami AI. Co do samej koncepcji i trybów prowadzenia ognia jestem zadowolony, ale....właśnie jest ale...celność owych strzelców pozostawia wiele do życzenia...czułem się podczas ostrzału wrogiego konwoju jakbym to ja był pragnieniem a oni Sprite :) Jednak w tego typu multirolle jak zwał tak zwał brakuje "żywego" strzelca/coopilota itp.

A teraz uwaga, uwaga...MIG-29 nie jest w stanie wykręcić Su-27!!! (testowane w multi z Qrdl'em  8) ) i w dodatku (Mig) jest niesamowicie widoczny podczas swojego prykania z dysz :evil: W momencie, gdy pilot Miga dostał prezent, nie wiedział czy mu padł silnik czy to ten sam efekt :021:.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Grudnia 20, 2013, 00:52:26
Czytam sobie tutaj Wasze wrażenia i pozytywnie się nastawiam. Nie wiem jak z tym Migiem i Suczą powinno być, ale laickie pierdzielenie na internatach i Discovery zawsze malowało Su-27 jako uber-zwrotny myśliwiec...

Mam natomiast takie pytanie - jak Mustang? Widziałem w notatkach, że dodali jakieś efekty uszkodzeń silnika - czyli DM napędu nie był jednak tak lans odpicowany, jak można było wyczytać. Z tego co rozumiem, to uszkodzenie silnika daje nam efekt coś jak w rodzaju tego w CloDzie - coś pęka i cieknie olej, ewentualnie leci biała smuga (chłodziwo?). Zawsze irytowało mnie, że jak rozwalam silnik, to po prostu zamiera, ot tak, bez żadnych "powiadomień". Jeśli ktoś łaskawie napisałby parę słów, to byłbym zobowiązany - tęsknie do Kucyka i potrzebuję pretekstu.

PS Widziałem kilka screenów na forum EDwarda - Su-33 wygląda najs. :)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Grudnia 21, 2013, 09:49:53
Polatałem trochę UH-1H online.
Polatałem trochę  UH-1H ze strzelcami AI. Co do samej koncepcji i trybów prowadzenia ognia jestem zadowolony, ale....właśnie jest ale...celność owych strzelców pozostawia wiele do życzenia...

Zmieniam zdanie.
Wczoraj miałem okazję polatać on-line, a efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Uzbrojony po zęby w cztery M134 na polu bitwy robiłem totalny popłoch w kurniku. Nawet śmigłowce, szczególnie Ka-50 spadały jak gwiazdki z nieba. Niestety Mi-8 jest "twardszy". Piorunujący efekt wizualny z AI strzelcami podczas jednoczesnego strzelania minigun'ów zapiera dech w piersiach :evil:, przy czym nie zauważyłem spadku fps-ów, co jest na plus. Dzisiaj pewnie powtórka na wiadomym serwerze :).
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Grudnia 21, 2013, 09:54:23
Ja mam problem z Freetrackiem pod 1.2.7. Za diabła nie mogę go odpalić. Mieliście z tym jakiś problem?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudnia 21, 2013, 11:07:16
Ja mam problem z Freetrackiem pod 1.2.7. Za diabła nie mogę go odpalić. Mieliście z tym jakiś problem?
Powinien działać tak jak poprzednio - http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1952018&postcount=5
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudnia 21, 2013, 20:39:50
Mam prośbę - czy któryś z szanownych kolegów będzie tak miły i wystawi gdzieś do pobrania poprawioną (potencjalnie) kampanię dla Hueya z 1.2.7? Nie wiem ile przyjdzie czekać na finalną wersję aktualizacji, a chciałoby się dalej polatać :-)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: spitfire w Grudnia 25, 2013, 13:03:16
Mam prośbę aby ktoś napisał jak mam zainstalować na tą wersję moduły BS2 i A-10C? Mam je zainstalowane w wersji standalone ale Module Manager w DCS World ich nie widzi. Z góry dzięki.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: zioma w Grudnia 25, 2013, 13:48:42
Musisz przypisać nr seryjny dodatku do konta na stronie DCS  https://www.digitalcombatsimulator.com/en/personal/licensing/
Jak to zrobisz powinno bez problemu wykryć.

pzdr
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: LMP w Grudnia 25, 2013, 15:39:55
DCS 1.2.7 Update 1 - Change Log
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1955432&postcount=1

M. in. powinny zniknąć mikrozacięcia - problem był związany z obsługą myszki.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: spitfire w Grudnia 25, 2013, 16:09:10
Mam prośbę aby ktoś napisał jak mam zainstalować na tą wersję moduły BS2 i A-10C? Mam je zainstalowane w wersji standalone ale Module Manager w DCS World ich nie widzi. Z góry dzięki.

Musisz przypisać nr seryjny dodatku do konta na stronie DCS  https://www.digitalcombatsimulator.com/en/personal/licensing/
Jak to zrobisz powinno bez problemu wykryć.

pzdr

Działa. Dzięki  :)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Grudnia 25, 2013, 23:23:31
Szukać, szukac i jeszcze raz szukac. Jest to opisane tutaj kilka razy i na forum ED.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: macieksoft w Stycznia 04, 2014, 22:37:13
Zmiany, które ja widzę to:
-BTR są bardziej odporne na ostrzał pociskami 30mm AP.
-W zasobnikach GUV amunicja 12,7 szybciej się kończy, niż w 7,62, czyli najpierw przestaje strzelać YaK-B kalibru 12,7.
-Chyba jakieś nowe dźwięki strzelania z tych broni.
-Naprawiono błąd polegający na wymuszeniu brzydkich modelów 3D uzbrojenia (opisywany gdzieś wcześniej w innym temacie).

Błędy:
-Po załadowaniu czasami gra wywala do pulpitu (sama się minimalizuje, nie chodzi mi o crash).
-Jak już maksymalizuje grę to czasami tekstury wody zaczynają tak jakby migać.

Modyfikacje GUV podów i wszystkie inne modyfikacje działające w 1.2.6 działają i w 1.2.7.
FPSy chyba bez zmian, ale jak wybieram samolot w MP to maszyna szybciej się ładuje.

Download niestety powolny, jakieś 150 Kb/s. Jednak większa część plików została automatycznie przeniesiona z 1.2.6, więc tylko nowe pliki pobierał z neta.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: LMP w Stycznia 21, 2014, 10:01:33
Default DCS 1.2.7.22998.348 Update 2 - Change Log:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1974538&postcount=3
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Stycznia 21, 2014, 15:49:44
Cytuj
Fixed JTAC doesn't answer.
Ten bug pojawił się ponad rok temu! Dopiero teraz go naprawili, czy wraca do życia na nowo w co drugim "patchu"?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Poko w Stycznia 21, 2014, 17:43:48
Jest patch tylko do Open Bety - nie do wersji normalnej. Mam za mało miejsca na dysku. Nie zmieszczę obu instalek. Czy to znaczy, że regularne update'y będą tylko w Open Becie? Normalną można śmiało odinstalować, bo zawsze będzie grubo uwsteczniona czasowo? A jak wygląda sprawa z serwerami - każdy działa na innym patchu? Nie chcę marudzić, ale chwilę nie ogarniałem tematu i już mam straszny galimatias... Którą wersję najlepiej trzymać, żeby być zawsze up-to-date z serwerami?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 21, 2014, 17:54:03
Jest patch tylko do Open Bety - nie do wersji normalnej. Mam za mało miejsca na dysku. Nie zmieszczę obu instalek. Czy to znaczy, że regularne update'y będą tylko w Open Becie? Normalną można śmiało odinstalować, bo zawsze będzie grubo uwsteczniona czasowo? A jak wygląda sprawa z serwerami - każdy działa na innym patchu? Nie chcę marudzić, ale chwilę nie ogarniałem tematu i już mam straszny galimatias... Którą wersję najlepiej trzymać, żeby być zawsze up-to-date z serwerami?

Beta jak beta - poprawią większość bugów to wyjdzie normalna wersja 1.2.7 do nadinstalowania na 1.2.6. Część serwerów chodzi na 1.2.7 beta, a część na 1.2.6
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: LMP w Stycznia 24, 2014, 11:58:58
DCS 1.2.7 is now available
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/news/dcs_1_2_7_is_now_available/
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Stycznia 24, 2014, 13:26:51
Mam równolegle zainstalowaną 1.2.6 i 1.2.7 beta. Ciekawe, że aktualizuje się tylko beta... Czyli stare 1.2.6 do usunięcia?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 24, 2014, 14:35:30
Przebijam wersją 1.2.6.99999.3  :-) , która mi się wyświetliła jako aktualizacja do 1.2.6 - 1.2.7 beta nie instalowałem.

EDIT: Taka śmieszna liczba wersji to ponoć norma, ale ja się chyba wstrzymam żeby nie było aktualizacji do aktualizacji do aktualizacji ;-)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Stycznia 24, 2014, 15:30:42
Przebijam wersją 1.2.6.99999.3  :-) , która mi się wyświetliła jako aktualizacja do 1.2.6 - 1.2.7 beta nie instalowałem.

Aktualizuje się updater (kilkukrotnie) więc takie dziwne liczby się pojawiają.

Mam równolegle zainstalowaną 1.2.6 i 1.2.7 beta. Ciekawe, że aktualizuje się tylko beta... Czyli stare 1.2.6 do usunięcia?

Można zaktualizować betę jak i normalnego DCS-a. Ja zaktualizowałem nie-betę, a tą drugą odinstalowałem.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Stycznia 24, 2014, 15:34:45
Moja 1.2.6 normalnie staruje - twoja pytała o aktualizację?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Poko w Stycznia 24, 2014, 16:33:11
Aktualizuje się kilka razy, bo zmienił się też sam programik autoupdater.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Stycznia 24, 2014, 16:33:42
Moja 1.2.6 normalnie staruje - twoja pytała o aktualizację?

Tak, zaktualizowałem 1.2.6. do 1.2.7.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 24, 2014, 18:49:18
Można zaktualizować betę jak i normalnego DCS-a. Ja zaktualizowałem nie-betę, a tą drugą odinstalowałem.

Mogłeś zostawić jeżeli interesuje cię udział w becie 1.2.8, chociaż z drugiej strony może to lepiej instalować za każdym razem czystą wersję w celach testowych.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Stycznia 24, 2014, 19:32:01
Mogłeś zostawić jeżeli interesuje cię udział w becie 1.2.8, chociaż z drugiej strony może to lepiej instalować za każdym razem czystą wersję w celach testowych.

Jeżeli będzie kolejna beta, to i tak instalator do niej skopiuje pliki z podstawki, utworzy osobny folder, plus dociągnie ileś tam megabajtów, więc nic straconego.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 25, 2014, 18:23:53
Mam problem z aktualizacją 1.2.7 i Huey'em:
Pomimo 2-krotnego skasowania starych ustawień kontrolerów oraz wyczyszczenia kolumn w samych ustawieniach gry nie mogę przyporządkować niektórych funkcji do joysticka i przepustnicy - np. wyrzutnika flar. Tą samą pozycję mogę podpiąć natomiast pod orczyk...normalnie ręce mi opadły.
Spotkał się ktoś z takim "błędem"?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Stycznia 25, 2014, 19:30:13
Mi wyrzutnik działa bez problemu na własnym przypisaniu. X52 nie pro, pod przyciskiem "D" na przepustnicy.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 25, 2014, 20:12:43
Dobrze kojarzę, że twoje pliki konfiguracyjne kontrolerów pochodzą jeszcze z 1.2.7 beta, czy ustawiałeś na czysto po aktualizacji?

Rozumiałbym jeszcze gdyby z wszystkimi nowymi funkcjami był problem, ale tak nie jest - co dziwniejsze podobny problem mam z ustawieniami "pilot sight" (oba pokrętła i podświetlenie).
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Stycznia 25, 2014, 20:54:22
Po aktualizacji z 1.2.6. do 1.2.7 wywaliłem cały folder UH-1H włącznie z C:\Users\nazwa użydkownika :)\Saved Games\DCS\Config\Input.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 25, 2014, 21:04:54
Ok, dziękuję za informację.
Też już próbowałem takiego rozwiązania, ale nic to nie dało - jakoś z tym będę musiał żyć ;-)
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 25, 2014, 21:38:43
W sumie okazało się, że łatwo je dodać ręcznie do plików konfiguracyjnych, więc jest w porządku chociaż oczywiście wolałbym żeby nie było takich numerów.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 31, 2014, 08:09:02
Nie ma ktoś wrażenia, że po 1.2.7 jest nieco gorzej z klatkami (np. miałem F-15C z VC poprzednio 60, teraz jest w tym samym miejscu 47). Dalej to akceptowalna cyfra jak najbardziej, ale mam wrażenie, że coś tutaj pozmieniali.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Elian w Stycznia 31, 2014, 09:35:27
Być może że tak jest,bo właśnie zakupiłem nową grafkę i nic lepiej w płynności symulatorka. Może to kwestia tych ciągłych nakładek update?!
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Stycznia 31, 2014, 09:48:19
Nie ma ktoś wrażenia, że po 1.2.7 jest nieco gorzej z klatkami (np. miałem F-15C z VC poprzednio 60, teraz jest w tym samym miejscu 47). Dalej to akceptowalna cyfra jak najbardziej, ale mam wrażenie, że coś tutaj pozmieniali.

U mnie w miejscu testowym jest tyle samo ile było.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: LMP w Lutego 07, 2014, 15:38:33
DCS 1.2.7.23803 Release Update 1:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1989994&postcount=3
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Lutego 14, 2014, 19:09:12
Dziś włączyłem grę, oczywiście aktualizacja do 1.2.7.23803.  i  klapa. Gra przestała widzieć główne osie Joysticka, widzi tylko przyciski, mam dwa joystick-i, na obu jest to samo. Ustawienia , przypisania wcześniejsze znikły, zostały tylko klawiszy. Czy ktoś wie co to może być ?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Lutego 15, 2014, 14:50:41
Dziś włączyłem grę, oczywiście aktualizacja do 1.2.7.23803.  i  klapa. Gra przestała widzieć główne osie Joysticka, widzi tylko przyciski, mam dwa joystick-i, na obu jest to samo. Ustawienia , przypisania wcześniejsze znikły, zostały tylko klawiszy. Czy ktoś wie co to może być ?


Czeka cię zapewne skasowanie ustawień kontrolerów i przypisywanie wszystkiego od nowa na "dziewiczych" ustawieniach.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Lutego 18, 2014, 16:59:01
Jeszcze jedna zmiana po tej aktualizacji, mianowicie wczytywanie się misji, bardzo długo program jest bezczynny, dopiero po 20-30 s rusza ładowanie się misji. Wcześniej ładowała się bardzo szybko. Czy u kolegów jest podobnie ?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: legwan10 w Marca 01, 2014, 21:20:24
Jest jakiś sposób by zagrać na własnym serwerze ze znajomymi ?
Tworzyłem własny serwer publiczny, ale nie był on widziany w przeglądarce, próba połączenia bezpośrednio przez IP też nic nie dała.
Można to jakoś naprawić/ominąć ?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: MatrixSTR w Marca 02, 2014, 18:33:52
Może masz zablokowane jakieś porty? Niech ktoś inny spróbuje dla testu założyć.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: legwan10 w Marca 03, 2014, 00:22:20
Inni też mają ten problem.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Marca 09, 2014, 22:58:09
Jest nowa wersja beta - 1.2.7.24040.356.
Na razie nie ma changelog'a, ani nie ma tak wyczekiwanego nowego kokpitu Su-33.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 10, 2014, 08:06:13
Jest nowa wersja beta - 1.2.7.24040.356.
Na razie nie ma changelog'a, ani nie ma tak wyczekiwanego nowego kokpitu Su-33.

Przynajmniej teraz - nic nie idzie. Może wycofane?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Marca 10, 2014, 10:01:11
Przynajmniej teraz - nic nie idzie. Może wycofane?

Patch jest pod wersje open beta, a nie regularną.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Marca 10, 2014, 10:47:02
Nic nie rozumiem - to równolegle jest patchowana 1.2.7 i open beta 1.2.6 ???
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Marca 10, 2014, 11:06:05
Nic nie rozumiem - to równolegle jest patchowana 1.2.7 i open beta 1.2.6 ???

Nie, wersja regularna 1.2.7 nie jest wersją beta i nie da jej się spatchować do kolejnych beta patchy.
Natomiast ten kto ma open bete 1.2.7 może na nią zainstalować tego patcha. Co więcej wersje open beta DCS:World'a są kompatybilne w takim samym poziomie z regularnymi, tyle tylko, że mają możliwość wszcześniejszego dostępu do beta patchy. Obecny beta patch jest kompatybilny z serwerami non-beta-patch'owymi.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Marca 10, 2014, 11:39:08
Zastanawiam się czy tylko u mnie z każdą kolejną wersją DCS: Mundo, różnica w wydajności miedzy "wszystko na LOW", a "wszystko na High!" zmniejsza się coraz bardziej ?
Przy 1.2.7 to jest około 20fps różnicy i za CHRL nie da się skonfigurować sima by wyszedł ponad 45fps, a "medium" i "high" działają tak samo.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: sokolus w Marca 10, 2014, 11:45:27
Dla mnie DCS: World jest na takim etapie rozgrzebania/patchowania, że nie mam ciśnienia do niego zasiadać. Nie widać konkretnych postępów w ekipie ED, third party też żyje własnym życiem. Liczę na potężny reset serii po przejściu na mityczny EDGE, bo jak narazie to mamy bałagan totalny.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Marca 10, 2014, 12:10:39
Dokładnie tak
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: adampolska7 w Marca 10, 2014, 12:22:38
Co to jest EDGE?
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Marca 10, 2014, 13:09:02
Co to jest EDGE?

"What is EDGE?
EDGE, dubbed internally, Eagle Dynamic Graphic Engine, is a new Image Generator (IG) built from the ground up that allowed for numerous benefits to the DCS environment."

Tu jest więcej informacji - http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=121146
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Qbeesh w Marca 10, 2014, 13:24:47
Zastanawiam się czy tylko u mnie z każdą kolejną wersją DCS: Mundo, różnica w wydajności miedzy "wszystko na LOW", a "wszystko na High!" zmniejsza się coraz bardziej ?
Przy 1.2.7 to jest około 20fps różnicy i za CHRL nie da się skonfigurować sima by wyszedł ponad 45fps, a "medium" i "high" działają tak samo.

Nie tylko u Ciebie. Dzięki uprzejmości Kolegi RashbaNor z naszego foruma, zmieniłem kompa na nieco nowszego. W okolicach 1.2.6 było cudownie. W okolicach 1.2.7 tragedii nie ma, ale spadek FPSów dość irytująco zauważalny. Można by się z driverami pobawić, ale średnio mi się chce.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Marca 10, 2014, 13:35:44
Jeśli każdy kolejny patch będzie nas zmuszał do wymiany podzespołów w kompie to zabraknie im użytkowników  :evil:
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 10, 2014, 13:38:43
Nie, wersja regularna 1.2.7 nie jest wersją beta i nie da jej się spatchować do kolejnych beta patchy.
Natomiast ten kto ma open bete 1.2.7 może na nią zainstalować tego patcha. Co więcej wersje open beta DCS:World'a są kompatybilne w takim samym poziomie z regularnymi, tyle tylko, że mają możliwość wszcześniejszego dostępu do beta patchy. Obecny beta patch jest kompatybilny z serwerami non-beta-patch'owymi.

Aaa, okej.

Tylko to może please dyskutować o wersji Open Beta w osobnym temacie, tak robi się bałagan, że sam się gubię również :).
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Marca 10, 2014, 13:44:13
Wystarczy poczytać forum ED żeby zauważyć, że ilu użytkowników tyle różnych przypadków z wydajnością - jednym chodzi z każdym kolejnym patchem lepiej, innym gorzej. U mnie gra działa w gruncie rzeczy ciągle tak samo od n-tego pacza. Ciekawe, czy kolejne łatki do wersji 1.2.7 świadczą o tym, że na EDGE przyjdzie jeszcze sporo poczekać - Wags też coś od zeszłego roku nabrał wody w usta jeżeli chodzi o Nevadę.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Troghv w Marca 10, 2014, 20:45:32
Poprawili, przynajmniej ja mam takie wrażenie szybkość wczytywania się map.

Wystarczy poczytać forum ED żeby zauważyć, że ilu użytkowników tyle różnych przypadków z wydajnością - jednym chodzi z każdym kolejnym patchem lepiej, innym gorzej. U mnie gra działa w gruncie rzeczy ciągle tak samo od n-tego pacza. Ciekawe, czy kolejne łatki do wersji 1.2.7 świadczą o tym, że na EDGE przyjdzie jeszcze sporo poczekać - Wags też coś od zeszłego roku nabrał wody w usta jeżeli chodzi o Nevadę.

EDGE jak i NTTR ma być w tym roku, jakoś maj/czerwiec, w każdym bądź razie okolice wakacji. Generalnie za nowy engine odpowiedzialny jest całkowicie inny (nowy) team bezpośrednio nie związany z ED/TFC/DCS, choć prawdopodobieństwo poślizgu jest całkiem możliwe, myślę, że jednak to nie nastąpi, z racji i tak sporego poślizgu od momentu wydania DCS:A-10C, gdzie był obiecywany nowy silnik w przeciągu roku, a przynajmniej mapa Newady.
Tytuł: Odp: DCS World 1.2.7
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Marca 10, 2014, 22:19:52
Wiesz czego bym sobie życzył najbardziej? Żebyśmy te informacje mieli podane oficjalnie, a nie spekulowali w kółko nad kolejną "wielką niewiadomą made in ED".