Autor Wątek: DCS World 1.2.7  (Przeczytany 20763 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 18, 2013, 22:31:42 »
Nie latam prosiakiem, ale sprawdzę. Póki co niepokoją mnie mikro-zacięcia, coś a'la kłoda :|

Spox, ale czerwonej stronie też mamy takie odpowiedniki.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 18, 2013, 23:06:40 »
Witam.
Czy ja dobrze rozumiem, że na tą open betę 1.2.7 nie ma w tej chwili FC3 i P51 ? Próbowałem zainstalować na nią dodatki ale instalator wymaga wcześniejszej wersji

Offline Elian

  • Trolle
  • *
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 18, 2013, 23:51:18 »
Oba moduły się instalują normalnie. Tylko starsza wersja Ka-50 potrzebuje takiej weryfikacji.

Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 19, 2013, 02:10:35 »
Póki co niepokoją mnie mikro-zacięcia, coś a'la kłoda :|

Też to mam. Nie widzę istotnego spadku klatek, ale gra wyraźnie przycina. Mam nadzieję, że to tylko przypadłość bety...

Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #34 dnia: Grudnia 19, 2013, 09:54:15 »
Oczywiście, że to przypadłość bety. Problem w tym, że ostatnio wszystko co wychodzi od ED to beta. Wcześniej brakowało tego słowa w nazwie produktu, ale jakość wykonania była i jest na poziomie beta. Od kiedy wydali DCS World, mam wrażenie, że ta gra staje się coraz większym gniotem z każdym kolejnym patchem. Dochodzą nowe "ficzersy", ale razem z nimi nowe babole których naprawianie zajmuje wieki.

Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #35 dnia: Grudnia 19, 2013, 10:27:49 »
Z tego co widziałem udało im się już zepsuć "bit test" w A-10C, a próba zamknięcia drzwi myszką w Hueyu kończy się ich ponownym otwarciem ;-)

Poko

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 19, 2013, 11:14:06 »
Zgadzam się z Wami. Proponuję przemianować produkt na "BCS World" – od "Beta Combat Simulator". Słowo "Digital" jest tu zbędne, bo i tak dane przesłanie określa człon "simulator". Unikną tym samym wielokrotnego dodawania BETA na końcu nazw różnych patchy czy świeżo wypuszczonych na rynek produktów. ;)

Troghv

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 19, 2013, 22:25:50 »
Polatałem trochę  UH-1H ze strzelcami AI. Co do samej koncepcji i trybów prowadzenia ognia jestem zadowolony, ale....właśnie jest ale...celność owych strzelców pozostawia wiele do życzenia...czułem się podczas ostrzału wrogiego konwoju jakbym to ja był pragnieniem a oni Sprite :) Jednak w tego typu multirolle jak zwał tak zwał brakuje "żywego" strzelca/coopilota itp.

A teraz uwaga, uwaga...MIG-29 nie jest w stanie wykręcić Su-27!!! (testowane w multi z Qrdl'em  8) ) i w dodatku (Mig) jest niesamowicie widoczny podczas swojego prykania z dysz :evil: W momencie, gdy pilot Miga dostał prezent, nie wiedział czy mu padł silnik czy to ten sam efekt :021:.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 20, 2013, 00:52:26 »
Czytam sobie tutaj Wasze wrażenia i pozytywnie się nastawiam. Nie wiem jak z tym Migiem i Suczą powinno być, ale laickie pierdzielenie na internatach i Discovery zawsze malowało Su-27 jako uber-zwrotny myśliwiec...

Mam natomiast takie pytanie - jak Mustang? Widziałem w notatkach, że dodali jakieś efekty uszkodzeń silnika - czyli DM napędu nie był jednak tak lans odpicowany, jak można było wyczytać. Z tego co rozumiem, to uszkodzenie silnika daje nam efekt coś jak w rodzaju tego w CloDzie - coś pęka i cieknie olej, ewentualnie leci biała smuga (chłodziwo?). Zawsze irytowało mnie, że jak rozwalam silnik, to po prostu zamiera, ot tak, bez żadnych "powiadomień". Jeśli ktoś łaskawie napisałby parę słów, to byłbym zobowiązany - tęsknie do Kucyka i potrzebuję pretekstu.

PS Widziałem kilka screenów na forum EDwarda - Su-33 wygląda najs. :)

Troghv

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #39 dnia: Grudnia 21, 2013, 09:49:53 »
Polatałem trochę UH-1H online.
Polatałem trochę  UH-1H ze strzelcami AI. Co do samej koncepcji i trybów prowadzenia ognia jestem zadowolony, ale....właśnie jest ale...celność owych strzelców pozostawia wiele do życzenia...

Zmieniam zdanie.
Wczoraj miałem okazję polatać on-line, a efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Uzbrojony po zęby w cztery M134 na polu bitwy robiłem totalny popłoch w kurniku. Nawet śmigłowce, szczególnie Ka-50 spadały jak gwiazdki z nieba. Niestety Mi-8 jest "twardszy". Piorunujący efekt wizualny z AI strzelcami podczas jednoczesnego strzelania minigun'ów zapiera dech w piersiach :evil:, przy czym nie zauważyłem spadku fps-ów, co jest na plus. Dzisiaj pewnie powtórka na wiadomym serwerze :).

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 21, 2013, 09:54:23 »
Ja mam problem z Freetrackiem pod 1.2.7. Za diabła nie mogę go odpalić. Mieliście z tym jakiś problem?

Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 21, 2013, 11:07:16 »
Ja mam problem z Freetrackiem pod 1.2.7. Za diabła nie mogę go odpalić. Mieliście z tym jakiś problem?
Powinien działać tak jak poprzednio - http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1952018&postcount=5

Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 21, 2013, 20:39:50 »
Mam prośbę - czy któryś z szanownych kolegów będzie tak miły i wystawi gdzieś do pobrania poprawioną (potencjalnie) kampanię dla Hueya z 1.2.7? Nie wiem ile przyjdzie czekać na finalną wersję aktualizacji, a chciałoby się dalej polatać :-)

Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 25, 2013, 13:03:16 »
Mam prośbę aby ktoś napisał jak mam zainstalować na tą wersję moduły BS2 i A-10C? Mam je zainstalowane w wersji standalone ale Module Manager w DCS World ich nie widzi. Z góry dzięki.

Odp: DCS World 1.2.7
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 25, 2013, 13:48:42 »
Musisz przypisać nr seryjny dodatku do konta na stronie DCS  https://www.digitalcombatsimulator.com/en/personal/licensing/
Jak to zrobisz powinno bez problemu wykryć.

pzdr