Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => A-10C Warthog => Wątek zaczęty przez: Holkar w Grudnia 11, 2013, 19:34:43
-
Witam.
Czy dobrze rozumiem, że w DCS A-10C nie ma możliwości wyboru uzbrojenia przed misją, tak jak np. ma to miejsce w BMS 4.32?
A jeśli jest taka opcja, to w jaki sposób to zrobić?
-
Jest możliwość. Tuż przed startem misji naciskasz na MISSION PLANER , następnie po lewej na środku wchodzisz w zakładkę PAYLOAD i wybierasz. Potem wracasz klikając na czerwony przycisk w lewym dolnym rogu i startujesz misje.
-
Jak by tego było mało, można też przezbroić maszynę stojąc już na płycie lotniska, ale nie pamiętam jaki to był skrót.
-
Po lewej na pasku, tak na skraju ekranu? Tam widzę tylko zakładki: "Set map options" i "Use ruler". Nie wiem czy dobrze patrze, ale zakładki "Payload" tam nie widzę...
-
Przepraszam, po prawej stronie, nie lewej. Śpiący już jestem i nie myślę...
-
Czy przezbroić maszynę mogę tylko z dostępnych profili, czy mogę sam tworzyć takie ?
-
W edytorze misji możesz stworzyć profil uzbrojenia. Zaś w grze, gdy wybierzesz menu przezbrajania na stojance, to klikając prawym guzikiem myszy na symbol pylonu możesz sobie wybrać z listy dostępnych podwieszeń co tam chcesz.
-
Przy przezbrajaniu musi być wyłączony silnik ? Po odczekaniu jakiegoś czasu nic się nie dzieje. Panowie gdzie robię błąd ?
-
Przy przezbrajaniu musi być wyłączony silnik ? Po odczekaniu jakiegoś czasu nic się nie dzieje. Panowie gdzie robię błąd ?
Nie musi być włączony, ale musi ci działać przynajmniej radio, z którego się kontaktujesz plus odpowiednia częstotliwość dla ground crew danego lotniska (zdaje się w A-10C). Wszystko zależy też od modułu. W niektórych działa od razy po włączenia radio jak się jest na lotnisku.
-
A tu różnie bywa, radio oczywiście tak ale z mojego doświadczenia wiem, że jak się przezbrajam na pasie startowym, to wpierw muszę otworzyć owiewkę. Inaczej nie szło przezbrajanie, jedynie tankowanie. Myślę , że to oczywiście DCS ERROR.
-
Musisz albo otworzyć owiewkę, albo przełączyć radio w INTERCOM, żeby móc komunikować się z obsługą naziemną. Sprawdzone - właśnie zmieniłem uzbrojenie z włączyonym silnikiem i zamkniętym kokpitem.
-
Aaaaaaa, no widzisz. Tylko o tankowaniu jakoś słyszą he he he
-
Może łatwiej pokazać gestem, że chcesz przetankować samolot niż na migi tłumaczyć co ma być podwieszone na jakim pylonie. ;)
-
Musisz albo otworzyć owiewkę, albo przełączyć radio w INTERCOM, żeby móc komunikować się z obsługą naziemną. Sprawdzone - właśnie zmieniłem uzbrojenie z włączyonym silnikiem i zamkniętym kokpitem.
Które radio masz na myśli ?
-
(http://i829.photobucket.com/albums/zz218/paulrkiii/IntercomPnl.jpg)
Widzisz to największe pokrętło (lewa konsola prawie z tyłu)? Musi być przekręcone maksymalnie w prawo, żeby kresczka pokazywała "INT" (intercom) i wtedy na przepustnicy Mic Switch Forward. Oczywiście musi być włączone zasilanie. Bez zasilania wystarczy mieć otwartą owiewkę i wtedy "easy comms" klawiszem "\".
DCS A-10C Warthog Ground Crew Interaction via Intercom Panel Tutorial (https://www.youtube.com/watch?v=vZTQ1GFYSKs)