Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => F-86F Sabre => Wątek zaczęty przez: LMP w Kwietnia 26, 2014, 13:27:55
-
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2051599&postcount=2646
F-86F już lata, systemy gotowe ale jeszcze nie wytestowane i nie zaakceptowane (poza uzbrojeniem). Kobra niestety opóźniona, o ile dobrze rozumiem, ze względu na obciążenie pracami nad PFM dla F-15C.
-
Pierwsza paczka screenów:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2065178&postcount=257
:)
-
"Lubię to!" ;)
-
Co jak co, ale Belsimtek to najsolidniesza ekipa z kręgów DCS'a. Pewnie bedę mało tym latał, ale kupię napewno ;)
-
Najsolidniejsza to mało powiedziane. Poważna firma nastawiona na zarabianie poprzez jakość, przewidywalność i zwyczajne tworzenie konkurencyjnego produktu, bez tego całego, będącego znakiem obecnych zlewaczonych czasów, indie-brandzlowania się. Dysponująca tez odpowiednim zapleczem i środkami. Po prostu poważni, właściwi ludzie na właściwym miejscu.
-
Szabla weszła w fazę zamkniętej bety:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2077352&postcount=73
-
Chyba tuż-tuż: http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2078175#post2078175
-
Bardzo fajnie. Jak chyba każdy fan lotnictwa kupię i tego eFa, bo sprawia mi wielką frajdę umiejętność obsługi danego typu samolotu. W zeszłą sobotę miałę okazję na żywo zapoznać się z kokpitem A-10C i Huey'a - wrażenia niesamowite, wszystko wygląda identycznie jak w DCS. Dodatkowo rozmawiałem z pilotem A-10C, który potwierdził bardzo duży realizm jeśli chodzi o odwzorowanie maszyny w symulatorze. Zapowiada się ciekawe, symulatorowe lato! :)
-
Mam go od innej znanej stajni i sam nie wiem czy się rzucać na ten mode l!?
-
Zależy czy jesteś w stanie wydać 50 dolarów za działające KMy, jednocześnie ograniczając teren tylko do Gruzji.
-
Ja tam odpuszczam, MiG-21 będzie musowy, ale na tę chwilę ten F-86 w FSX mi wystarczy, no chyba, że dadzą kiedyś Koreę oraz jakąś sensowną kampanię z MiGami 15/15bis.
Mustanga mam w DCS i nawet jakoś do tej pory nim się nie bawiłem. Nie ten teatr, nie ta epoka vs. inne modele AI w DCS. Czeka na inne czasy.
-
Tak przy okazji jeśli chodzi o zakup, czy mając kilka produktów, mam te zniżki o których było kiedyś?
-
Zniżki są do wykorzystania do 1 czerwca (poniedziałku), nie są na nowe produkty, poza tym, można wykorzystać je tylko do 20% ceny produktu, pod warunkiem, że akurat nie ma na nie promocji.
Przykładowo abym wykorzystał moje $18 zniżki, musiałbym kupić Flaming Cliffs 3 i Combined Arms w tej chwili, gdy nie są w przecenie, płacąc łącznie $71,98.
-
Ja biorę F-86 od razu jak tylko wyjdzie. W FSXa od dawna nie latam, zresztą F-86 nie miałem (Ale kusi mnie coś ten Prepared, czy jak to tam się zowie). MiGa też od razu (będę żarł chleb z wodą, a co tam). Hawka raczej sobie odpuszczę, ani mnie specjalnie to nie jara, ani, z tego co pokazali, dupy nie urywa. Poczekam cierpliwie na przecenę. Natomiast bardzo chętnie i od razu wziąłbym T-2 Buckeye, gdyby tylko ludzie tworzący ten moduł byli nieco bardziej poważni i przewidywalni w swoich planach wydawniczych. No cóż, i tak jest nieźle w tym roku, a BST znów ratuje honor DCSW.
-
Na Facebooku ED potwierdziło to, co można już między wierszami w tym newsie wyczytać - będzie MiG-15 w wersji AI. Nie wiem czy od razu, czy po jakimś czasie. No i chodzą ploty, że BST ma zrobić też wersję flyable.
-
BST ma zrobić też wersję flyable.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2075229&postcount=33
-
Widzę, że trzeba będzie sporo oszczędzać... Lub rzucać monetą. Ciekawe czy chociaż kody promocyjne, które ED wysłało użytkownikom Mi-8 nie wygasną za szybko.
-
Wybaczcie, że post pod postem.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2079000&postcount=1
Można wygrać licencję na F-86, w stosownym wątku na forum ED trzeba wrzucić skrin wykonany z jednym z produktów Belsimteka. Czyli Mi-8 lub UH-1. Nie napisali czy jest limit skrinów na użytkownika... ;) Powodzenia!
-
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2105905&postcount=19
BST celuje z wydaniem bety w 15 - 25 lipca.
-
MariuszDW wygrał Sabra za screena, no pozostaje mieć nadzieję że się podzieli....
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2112561&postcount=2
... opinią. ; >
-
(http://www.belsimtek.com.images.1c-bitrix-cdn.ru/upload/medialibrary/75b/75b3082aba7aae46263ddb039bebd9ef.png)
(http://www.belsimtek.com.images.1c-bitrix-cdn.ru/upload/medialibrary/b17/b173494e9ba067160f34265a44bfe47a.png)
-
Wsadzają te skriny na nowym engine, podobnie jak i z Foką i co (zamknięta grupa beta)?
Będzie czy nie będzie teraz...?
Tamte to chyba były, te są nowe:
(https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10156145_251904261680746_7684742008580756803_n.png)
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10341463_251904475014058_1374052227513343605_n.jpg)
-
Ślicznie to wygląda. W sam raz żeby poganiać si za Ołówkiem ;).
-
(https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTtHs-WkXhynN7rBR-IMO9Y62j4IVTTTCtMRdbiHRUhOkxptZAEjQ)
17 grudnia 1971
(http://media0.giphy.com/media/7PzJuo9UtVo5y/giphy.gif)
-
Opcja przedsprzedaży na Sabre ruszy w sobotę, 26.07.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2125511&postcount=4
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=101494&d=1406135883)
Jest instrukcja, na tę chwilę jedynie QS jak z Mi-8: http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=101507&d=1406141524 .
Wygląda na to, że obecnie tylko do Dorki jest full.
Na początku chyba nie będą działać GAR-8, bo nic nie ma o tym, chociaż jako model do podwieszenia jest.
-
Szybka procedura startowa, filmik z starszej wersji:
http://www.youtube.com/watch?v=StjeOgdfNoI
-
Ja bym powiedział, że chodzi raczej o wczesną (early) wersję EDGE. Co by to nie było, w piątek wypłata... :D
-
Zgadza się - wreszcie jakiś filmik z EDGE, który jest 'czystym' nagraniem z gry. Wygląda bardzo ładnie, szczególnie polerowane pokrycie Sabre'a.
-
Uwinęli się. Moduł już w sklepie:
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/sabre/
-
Patch 1.29 też już wydali.
OT
Którą nerkę sprzedać.
Koniec OT
-
Dobrze, akurat dziś nie muszę spać.
Lewą nerkę. I tak jest niewydajna.
EDIT: No, 15 dolków wyniosło z kuponem :D
-
Nawet się sklep nie wiesza, jak w przypadku Hjułeja :D
-
Może dlatego, że miało być jutro i większość osób jeszcze nie siedzi na forum i nie wali w F5 ;).
Jak uda mi się znaleźć kupon z TIRa to może sobie nawet kupię :).
-
Oky, zatem pierwsze wrażenia. Procedura startowa niewiele odbiega od samolotów z FC3. Wystarczy raz obejrzeć tutkę na znanym portalu z materiałami wideo, i powinno wystarczyć. Sterowanie kółkiem przednim jest yyy... dziwne. Jeśli tak faktycznie działa to w prawdziwym samolocie, to zastanawiam się ilu z nich trzeba było wymieniać podwozie po pierwszych kołowaniach do pasa startowego. Pilotem nie jestem, więc nie będę się wypowiadał na temat właściwości lotnych, ale nie rozbiłem się ani w trakcie startu, ani lądowania. Jedynie trzeba zwracać uwagę na silnik, bo tu widać jego archaiczność, i raz nawet zgasł mi w powietrzu gdy zbyt niefrasobliwie obchodziłem się z wajchą przepustnicy. Broni żadnej póki co nie używałem. Wydaje mi się, że biorąc pod uwagę rozmiary i stopień skomplikowania samolotu, to nie będą od niego mocno odbiegać przyszłe moduły z maszynami szkolno-bojowymi. Adrenalina nie skacze. Ale maszynka całkiem miła i prosta w obsłudze.
-
Również jestem po pierwszy locie. Brakuje obsługi freetracka jeszcze (bieda, to trzeba sobie jakoś radzić). Tylko jedno malowanie. Fajnie, gdyby był wybór modelu pilota, bo tego samego, co w P-51, dupka o twarzy wypłosza proszącego się o fangę to niezbyt lubię :D. Ja bardzo lubię "rury", więc jestem happy. Zaraz sprawdzę, czy jest jakieś oświetlenie tablicy rozdzielczej.
-
Trochę ognia: http://www.youtube.com/watch?v=ZJSBk1VLxhw
Lądowanie: http://www.youtube.com/watch?v=GVRlHM0390Q
-
Ładnie, ładnie. Ale kupię jak Mi-8 wyjdzie z bety. :P
-
Na początku chyba nie będą działać GAR-8, bo nic nie ma o tym, chociaż jako model do podwieszenia jest.
Sidewindery działają :).
-
Podogowałem trochę i doszedłem do takich wniosków: MiG-15 to ufo latające według innych praw fizyki. L-39 to też ufo, które spokojnie jest w stanie wydymać mnie w pionie lecąc sobie z prędkościami rzędu 125. Nie mówiąc o tym, że władowanie ołowiu w rzeczonego, nie robi na nim wrażenia. Najśmieszniejsze jest to, że egzemplarz F-86 mojego skrzydłowego jest jakiś felerny. AI po mojej stronie nie jest w stanie dotrzymać mi kroku w powolnym locie po prostej. O tym, żeby łaskawie włączyło się do doga, już nie wspomnę. Raz tylko odpalił Sidewindera, z marnym skutkiem. Dla Was to pewnie nie nowość. Do tej pory dogowałem sobie F-15 vs Su-33 ( i vice versa) i tam wszystko trzymało się kupy, więc tu trochę jestem zaskoczony. Generalnie czuje się trochę jakbym grał w Civkę na wyższym poziomie trudności, który polega na tym, że kompa nie tyczą się pewne reguły i ograniczenia... rozumiem, że wynika to, oprócz zdolności AI do perfekcyjnego trymu itd. , również z uproszczonych modeli lotu dla AI.?
A poza tym, coś tam się kaszani z radiem, po wyłączeniu rakiet nadal słychać to sidewinderowe brzęczenie i cała masa różnych pierdółek. Ale samolocik bardzo fajny. Choć jak zajrzałem mu w dupkę, to stwierdziłem, że parę detali więcej w modelu zewnętrznym i większa pieczołowitość w odtworzeniu owych, to coś, co na pewno by nie zaszkodziło.
Pytanie do ekspertów: F-86 w realu miał w ogóle jakieś oświetlenie kabiny albo tablicy przyrządów? Nie znalazłem żadnego wihajstra za to odpowiedzialnego, który sugerowałby, że oświetlenie zostanie dodane w puczu.
-
Oświetlanie jest i działa. W prawej, hmm, "wnęce na nogę" są trzy pokrętła. Zaznaczyłem strzałeczką:
(http://i.imgur.com/OF8Xddj.jpg)
Na MiGa ufolota wiele osób zwróciło uwagę. Mają to poprawić.
Problemy z AI F-86 oraz Sidewinderami też są zgłoszone.
-
Dzięki serdeczne. LOL. Dobry jestem...
-
Hmmm, to oświetlenie mogłoby być nieco lepsze, tak jest w tej FSX'owej wersji:
(http://yoyosims.pl/sites/default/files/Obrazki/FSX/F86Sabre/F-86F-30_Sabre_41.jpg)
-
Koledzy, co sygnalizuje ta mrugająca czerwona lampka na lewo od celownika - przeciągnięcie ???
-
Że radiodalmierz widzi cel (albo ziemię, albo chmurkę... ;) ). Poczytaj sobie quick start manual dołączony do modułu.
Co do oświetlenia, mi to wygląda na dwie różne metody - ten w FSX ma tarcze oświetlone od przodu, ten w DCS podświetlone od tyłu. Nie wiem, która metoda jest poprawna w przypadku F-86 (może obie?).
-
Powinno być tyle opcji świateł kokpitu co w Mustangu, dwa rodzaje oświetlenia tablicy przyrządów i jeden ogólny paneli.
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/DCS/Sabre1.jpg)
-
I faktycznie są trzy gałki odpowiedzialne za przednią część kokpitu, boczne panele i to światło w nogach. Ale czy przyrządy powinny być oświetlone od przodu (jak w FSX) czy podświetlone od tyłu (jak w DCS)?
-
I faktycznie są trzy gałki odpowiedzialne za przednią część kokpitu, boczne panele i to światło w nogach. Ale czy przyrządy powinny być oświetlone od przodu (jak w FSX) czy podświetlone od tyłu (jak w DCS)?
Te tutaj wydają się fluorescencyjne (F-86A).
(http://en.valka.cz/files/f-86a_cockpit_318.jpg)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=101754&d=1406471368)
Nie mój ale fajny ;).
-
Jak oni to przeżyli ?
-
W jaki sposób wykonać podgląd dokumentów, tak jak na tym filmie prawy dolny róg: http://www.youtube.com/watch?v=2apqB691Ah0&list=UUChA7JzaWoakPbvpmUzMH5g Czy jest jakiś program który zadziała w każdym module DCS-a? Prosił bym o wskazówki. Wiadomo loty trwają długo a można by poczytać :).
-
"K", "Shift-K" - na stałe oraz przydatne to: "[" i "]" - przerzucanie stron, a także "Alt-K" - markowanie własnej pozycji. Oprócz check listy posiada także flight plan, mapę wycinka obszaru na którym jesteśmy, mapę całego obszaru wraz z lotniskami, a także same lotniska z drogami kołowania, startu oraz podejścia do lądowania i częstotliwości.
-
Ten Kneeboard dodano już w DCS w jakimś patchu. Też w sumie odkryłem go jakoś w miarę niedawno. Dobra opcja jak latamy nisko i powoli czyli np. śmiglakami z mapką VFR (chociaż mogłyby być dokładniejsze).
-
Pojawiła się nowa zakładka na stronce DCS'a z modułami, tym razem z Sabre: https://www.digitalcombatsimulator.com/en/products/sabre/ .
-
Jak oni to przeżyli ?
Ha! Słuszna uwaga. Przecież nie mieli fotela klasy 0-0... Bug! :D
-
Proszę powiedzcie mi jak rozumieć ten bonus 10%. Czy zależy to jeszcze od ilości produktów zakupionych, bo jak widzę w promocji F-86 nie jest więc ..Byłby ktoś tak miły i wytłumaczyłby staremu umysłowi już :-P
-
Proszę powiedzcie mi jak rozumieć ten bonus 10%. Czy zależy to jeszcze od ilości produktów zakupionych, bo jak widzę w promocji F-86 nie jest więc ..Byłby ktoś tak miły i wytłumaczyłby staremu umysłowi już :-P
Chodzi ci o 10$ pod ceną w sklepie? To kwota, którą zapiszą ci na konto po zakupie modułu. Będziesz mógł ją sobie odpisać przy kolejnych zakupach, ale nie przy promocji.
-
Nawet jeśli wykorzystałem 70%-owy bonus za Mi-8?
-
Nawet jeśli wykorzystałem 70%-owy bonus za Mi-8?
Podłączam się pod pytanie
-
Najlepiej byłoby sprawdzić po zakupie (i rejestracji zakupu), czy do profilu użytkownika zastała dopisana dana kwota, ale jeżeli dobrze pamiętam, użycie jakiegokolwiek kodu równało się utratą "bonusu". On jest tylko naliczany od pełnej kwoty produktu.
-
FW-190 kupiłem z kodem za Mi-8 za piętnaście dolców, i mimo to dostałem $10 bonus. F-86 kupiłem korzystając ze zgromadzonych środków bonusowych i za ten zakup nie dostałem nic.
-
Bonus, bonusowi nierówny.
-
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/DCS%20F-86F%20Sabre/th_MiG-15bis_1_zpsfd06b308.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/DCS%20F-86F%20Sabre/MiG-15bis_1_zpsfd06b308.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/DCS%20F-86F%20Sabre/th_MiG-15bis_2_zps9ca03f5f.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/DCS%20F-86F%20Sabre/MiG-15bis_2_zps9ca03f5f.jpg.html)
Z MiGiem to trochę szaleńcza jazda. Jakby miał dzięki silnikowi +30% kudosów do energii. Modele lotu powinny mieć dość podobne, a tutaj MiG i nas dogoni i wykręci. Trzeba się sporo natrudzić by go pacnąć, ale zajawka pod klimat jetowych dogów całkiem, całkiem.
-
MiG był bardzo zwrotny i przeznaczony do walk kołowych. W owych czasach był mistrzem bloku wschodniego.
-
Witam.
Czy ktoś wie lub ma sposób na sprzężenie klawisza "S" do sterowania przednim kołem z orczykiem (u mnie kołyska na przepustnicy). Obecnie jest to bardzo kłopotliwe w użyciu rozwiązanie.
-
Witam.
Czy ktoś ma już jakieś doświadczenie z walki z Mig15. Z wszystkich moich dotychczasowych prób wynika jedno. Mig jest panem sytuacji w każdym aspekcie: zwrotność, prędkość, wznoszenie. Wejście mu na ogon graniczy z cudem, bo kiedy Sabre w zakręcie zaczyna po chwili spadać bez prędkości, Mig daje świecę do góry jak gdyby w ogóle nie tracił energii i pozamiatane.
Wiem, że w realu miał lepsze wznoszenie, ale tu coś jest chyba przemodelowane.
-
MiG15 nie ma jeszcze modelu lotu, poza tym model lotu Sabre nie jest jeszcze w finalnej postaci - podobnie jak i F-15 są np problemy ze sterem kierunku, który obraca maszyną, ale nie wpływa na kierunek lotu.
To mniej więcej tak jak obecnie walka MiGiem 21 przeciwko F-4, obie maszyny wewnątrz symulatora dzieli przepaść odwzorowania fizyki i nie ma sensu stawiać ich przeciwko sobie, bo ta prostsza ma znaczną przewagę.
-
Witam.
Czy ktoś ma już jakieś doświadczenie z walki z Mig15. Z wszystkich moich dotychczasowych prób wynika jedno. Mig jest panem sytuacji w każdym aspekcie: zwrotność, prędkość, wznoszenie. Wejście mu na ogon graniczy z cudem, bo kiedy Sabre w zakręcie zaczyna po chwili spadać bez prędkości, Mig daje świecę do góry jak gdyby w ogóle nie tracił energii i pozamiatane.
Wiem, że w realu miał lepsze wznoszenie, ale tu coś jest chyba przemodelowane.
Na ED jest cały serial o tym. Tak jak pisze Sunny, FM, FM i jeszcze raz inny FM (niestety na te chwilę...).
-
Albo obniżyć poziom ai, ale wtedy to strzelanie do kaczek.
-
Moja propozycja obecnie to po prostu walka z innym Sabre, albo ćwiczenie dostarczania pakunków systemem grawitacyjnym. Nawigacja IFR też jest sporym wyzwaniem, mając do dyspozycji tylko ADF i sztuczny horyzont, który potrafi być mniej intuicyjny od rosyjskiego ( ;) ). Do tego nie ma GCA, więc lot w mleku z jednego lotniska, na drugie jest wyzwaniem, które potrafi sprawić sporo satysfakcji.
Alternatywy to walka przeciwko F-15, MiG-21, P-51 lub A-10. Inne maszyny będą zachowywać się dziwnie z punktu siedzenia pilota F-86 (BTW siedzi zbyt nisko). Przykładowo Albatros będzie wisieć wewnątrz naszego promienia skrętu na krytycznych kątach natarcia, nie pozwalając na nic innego niż snapshoty, natomiast taki An-26 potrafi rozpocząć z nami walkę manewrową, a nawet wdać się w pościg i próbować staranować gdy podchodzimy do lądowania.
-
F-86 AI i inne AI (F-15, MiG-21, A-10 itd) to w ogóle używają zaawansowanego modelu lotu? Mój skrzydłowy F-86 to w ogóle ma problemy z lataniem i dotrzymaniem mi kroku w formacji.
-
Nie, ale używają ograniczeń jakie ten model lotu narzuca.
-
Czyli swego rodzaju kaszanka, o której już gdzieś pisano odnośnie całego DCS. Powinni jeszcze wypuścić tak do kompletu Fokkera VII z AFM coby mógł sobie powalczyć z F-15 nad Gruzją.
-
Póki co Sabre ma dość biedne uzbroje w stosunku do tego co przez te kilka dekad służby przenosił, np Pakistańskie F-86F latały z takim zestawem:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/Pictures/Sabre/f-86_weapon_load.jpg)
Gdzie widzimy mniejsze bomby, oraz wyrzutnie pocisków niekierowanych 2.75" zamontowane w dość interesujący sposób do zaczepów rakiet 5". Takich zabawek było znacznie więcej:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/Pictures/Sabre/F-86_load.jpg)
Więc zacząłem się bawić:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/DCS/Sabre/2014-10-03_00001.jpg)
-
Tez Wam poznikaly amerykanskie znaczki z Sabra po ostatnich latkach?
-
Owszem. Amba zjadła je w paczu 1.2.12. Podobnież problem zaraportowany i usunięty w "wewnętrznej" wersji, ale kiedy fix dotrze do nas - nie znaju.
-
Owszem. Amba zjadła je w paczu 1.2.12. Podobnież problem zaraportowany i usunięty w "wewnętrznej" wersji, ale kiedy fix dotrze do nas - nie znaju.
Ten Sabre nie jest głupi. Przydałoby się go wreszcie nauczyć - mogły by być fajne walki online na Qrdlowym dołku MiG-15 vs. Szabla.
No tylko o co chodzi? 21-ka nie ma numerków, ten nie ma gwiazdek. Ekhhhh?
-
Ten Sabre nie jest głupi. Przydałoby się go wreszcie nauczyć - mogły by być fajne walki online na Qrdlowym dołku MiG-15 vs. Szabla.
Wierz lub nie, ale Szabla vs Ołówek też daje radę. Rzekłbym nawet, że dla Miga to strasznie upierdliwa walka i wcale nie jest powiedziane, że zawsze zwycięska. Główna przewaga Miga, to możliwość ucieczki w stronę Słońca. Oczywiście musi być zbalansowane uzbrojenie: F-86 ma 2xAIM-9P (czy jak to tam się zwie GAR), a Mig 2x3S (klon AIM-9B) i nieco nowocześniejsze R-60 (bez M), których skuteczność jest dyskusyjna. A na mistrza szabli wyrasta nam poczciwy Troguś (TM).
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Troguś (TM).
Tako rzecze,
Zaratustra
A co? Przeinstalował radar z F-15 i pika już na stojance :D !?
-
No tylko o co chodzi? 21-ka nie ma numerków, ten nie ma gwiazdek. Ekhhhh?
Bo decale przystosowują do DX12. To długi, żmudny, skomplikowany i najeżony pułapkami proces :D Żarty żartami, ale ciekawi mnie co oni kombinują z tym.
-
A co? Przeinstalował radar z F-15 i pika już na stojance :D !?
Nie przeinstalował, robimy ustawki nad cypelkiem (maszt, lata-renka morska) vis a vis Wąwozu Miłości. Teren tam lekko pagórkowaty, więc jest się gdzie ukryć i zaczaić. Przyjdź Yoyek, to sam zobaczysz.
-
Hej. Czy jest jakiś sposób na pozbycie się tych oślepiających "mazów" na owiewce kabiny ? Strasznie to męczące. Ciekawe, czy w Mig-15 też tak jest.
-
^ Na niebieskim forum był gdzieś jakiś plik do podmiany / parametry do edycji, ale nie mogę tego znaleźć teraz.
-
Trzymaj @Lipas70
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/1169830/
a tu redukcja dymu z działek:
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/1249288/
-
Dzięki.
-
Cześć.
Taki mały problem. Gdy modyfikuję plik F-86.lua w notatniku (wpisując np. zamiast SmokeEffect NoSmokeEffect) po zapisie i odpaleniu gry Sabre staje się niedostępny. Nawet przywrócenie zmian w pliku nic nie daje, dopiero zamiana na oryginalny pomaga. Czy to może być problem w zapisie ? Jakiś inny format, kodek, kompresja lub Bóg wie co ?
p.s.
Zauważyłem, że gun rate występuje w kilku pozycjach: ogólnie i dla każdej pary kmów. Więc można zmienić tu lub tak jak pisałem powyżej, w obu przypadkach jednak z efektem, że Sabre jest niedostępny.
-
Sorry, sam sobie odpowiadam. Wybrałem przy save as metodę kodowania ANSI i jest teraz OK.
-
Parę smaczków:
Szabla nie używa prawidłowej amunicji? -http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140942
dzięki czemu Mig-15 odbija pociski lol- http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=141142
plus warto dodać, że F-86 od premiery, aż do praktycznie teraz nie latał z prawidłowym fire rate oraz nie ma prawidłowego modelu lotu, gdyż lepiej ją trzymać w stadium "beta".
Ciekawe jakie jeszcze niespodzianki (negatywne) się znajdą?
Szczerze, to zaczynam mocno wątpić w poziom wykonania samolotów przez ED/ Belsimtek. Takiej fuszerki to dawno nie widziałem.
-
Mnie najbardziej bawi Sithspawn, który zamyka od pół roku wątki, w których ludzie narzekają na nadmierny dym z działek, bo "w DCS 2.0 jest lepiej więc nie ma o czym dyskutować".
Cóż, większość na ich forum i tak tylko piszczy kiedy następny moduł a najdłuższe wątki to wishlisty. To i dopasowują się do audiencji.
-
Moderatorzy na ichnim forum to już szczyt wszystkiego a całość dopełniają ich klakierzy/ przydupasy. Walka z wiatrakami. Jak coś sensownego się napiszę to zaraz, albo poleci temat, albo klakierzy tak zmanipulują, że aż się odechciewa.
Wracając do tematu, w szczególności walki między F-86 a Mig- 15. Okazuję się, że piloci Miga mają skafandry antyprzeciążeniowe. O ile jest to kwestia dyskusyjna o tyle sam Guru DCS-owego forum to potwierdził.
Za Chizh'em:
Please take into account that pilot of MiG-15 has anti-g suit in game, that was never in reality. Saber should has advantage by pilot at high Gs.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2359734&postcount=60
-
Moderatorzy na ichnim forum to już szczyt wszystkiego a całość dopełniają ich klakierzy/ przydupasy. Walka z wiatrakami. Jak coś sensownego się napiszę to zaraz, albo poleci temat, albo klakierzy tak zmanipulują, że aż się odechciewa.
Wracając do tematu, w szczególności walki między F-86 a Mig- 15. Okazuję się, że piloci Miga mają skafandry antyprzeciążeniowe. O ile jest to kwestia dyskusyjna o tyle sam Guru DCS-owego forum to potwierdził.
Za Chizh'em:http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2359734&postcount=60
Gdzie tam, czarno się robi przed oczami jak tylko za bardzo pociągniesz drąga. Nie mówiąc jak go oddasz. Na minusie czarno się robi momentalnie (powinien być tu redout tak naprawdę). Sabrem trochę latałem, jakoś nie zauważyłem tutaj różnic przy przeciążeniach.
-
Mnie najbardziej bawi Sithspawn, który zamyka od pół roku wątki, w których ludzie narzekają na nadmierny dym z działek, bo "w DCS 2.0 jest lepiej więc nie ma o czym dyskutować".
Bawiąc się w adwokata diabła, zapytam jednak akurat w tym przypadku:
a) Po kiego grzyba ludzie zakładają (a raczej zakładali ;) ) n-naście wątków o tym samym cholernym dymie? Jeden wystarczy. Jeśli "devsi" uwagi przyjmą, to naprawią, jeśli jednak będą mieli tenże dym w dupie, to nie naprawią i żadne spamowanie forum tego nie zmieni;
b) Jaki sens dla programisty grzebać w aktualnym dymie, skoro praca ta za parę miechów pójdzie na śmietnik po premierze "edża"? LN fixy do "ołówka" też trzyma w zamrażarce, bo teraz albo nie można albo nie opłaca się już ich implementować.
No i ED jednak jakieś poprawki do "swoich" letadeł dłubie, niespiesznie, ale dłubie i wydaje. Zgodzę się natomiast, że BST z dotychczasowymi modułami właściwie stoi w miejscu. Zobaczymy jak będzie z 15-stką.
-
A które to samoloty BST a które ED, bo na przykład w manualach do BF-109 i UH-1 przewijają się te same nazwiska? Manual DCS:F-15 ma oficjalne loga Belsimtek :D
Kwestia dymów to tylko przykład ogólnej tendencji zamykania wątków na tamtym forum gdy ludzie zaczynają zwracać uwagę na powtarzające się problemy. To, albo "było nie kupować bety". Fajnie, że 2.0 się robi, ale przypominam, że skoro nie zostało to jeszcze wydane, to znaczy, że nie nadaje się do szerszej dystrybucji nawet biorąc poprawkę na niskie standardy ED, które od lat wszystko wydaje jako bety. Czyli musi być naprawdę nieużywalne. Nawet to co dostaniemy za miesiąc/dwa/trzy/kiedyśtam to będzie "alfa", całkiem prawdopodobne, że zamiast rozwiązać obecne problemy wprowadzi sporo nowych na których rozwiązanie poczekamy sobie kolejne pół roku albo dłużej.
W dymie programista nie musi grzebać, może go wyłączyć, co zresztą ludzie robią na własną rękę. To samo zrobił LN kiedy okazało się, że numery burtowe zżerają fps'y, zamiast wmawiać ludziom że tak ma być i w 2.0 będzie lepiej, tylko niewiadomokiedy. Da się, tyko trzeba mieć odpowiednie podejście.
Same błędy mi tak nie przeszkadzają, wiem że to skomplikowany proces i nie da się wszystkiego od razu wychwycić. Cieszy też, że świat DCS się rozszerza i jest czym latać. Bardziej martwi mnie, że development coraz bardziej przesuwa się w kierunku wydawania niedokończonych porduktów, żeby cyrk się dalej kręcił. Podobnie było w RoFie, gdzie najpierw mogłeś kupić samoloty w momencie premiery, potem były preordery, ale na screenach i filmikach samolot był prawie skończony, a na końcu robiąc preorder widziałeś tylko zarys sylwetki samolotu na obrazu, a samolot wychodził pół roku później, zanim w ogóle wszystko stanęło. Kiepso to świadczy o kondycji finansowej producenta.
-
Parę smaczków:
Szabla nie używa prawidłowej amunicji? -http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140942
dzięki czemu Mig-15 odbija pociski lol- http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=141142
plus warto dodać, że F-86 od premiery, aż do praktycznie teraz nie latał z prawidłowym fire rate oraz nie ma prawidłowego modelu lotu, gdyż lepiej ją trzymać w stadium "beta".
Ciekawe jakie jeszcze niespodzianki (negatywne) się znajdą?
Szczerze, to zaczynam mocno wątpić w poziom wykonania samolotów przez ED/ Belsimtek. Takiej fuszerki to dawno nie widziałem.
Jaki wpływ na cokolwiek ma to, że zewnętrzna aplikacja TACVIEW nazwała sobie amunicję Sabre'a "M2 Shell"? Czy to naprawdę aż takie nieprawdopodobne, że część pocisków zrykoszetowała po trafieniu w samolot wyposażony w chociażby opancerzony zagłówek fotela pilota i mnóstwo innych twardych bebechów pod poszyciem? Mam wrażenie, że kilka osób strasznie uczepiło się tego Sabre'a i MiGa. Najpierw MiG miał być ufolotem, ale szybko się okazało, że poza dwoma czy trzema osobami tutaj nikt się tego nie dopatrzył. Teraz amunicja niby nie ta, ale już w drugim poście tematu, który zalinkowałeś okazuje się, że chyba jednak nie ma sprawy... DCS ma chyba wystarczająco dużo problemów, żebyśmy nie musieli wymyślać sztucznych? :)
P.S. Znalazłem tracka, w którym E-2 odbija dwa moje pociski z NR-23. Więc to chyba nie jest wielki spisek mający na celu zniszczyć legendę Sabre'a ;).
-
A czy nie jest tak, że przecież w DCS są symulowane rykoszety? Bardzo dobrze to widać jak się strzela po ziemi. To nie jest tak, że wszystko wchodzi jak w masełko. Nawet RoF tak ma.
Zatem jeśli pocisk trafia w samolot pod małym kontem, to i tutaj może to zadziałać, niezależnie od tego czy to MiG, czy F, czy coś innego. Jak lataliśmy ja też słałem całe serie w Sabre i co? I nic. Leciał dalej. Od samolotu też mogą w realu odbijać się pociski i historie z DWŚ nie raz to pokazały.
-
Jestem pewny, że to symulacja rykoszetów. Sam nie mam żadnych problemów ze zdejmowaniem AI ani eFa, ani MiGa. Jak pisałem wcześniej. MiGowe działka po prostu zmiatają eFa z nieba. Pod wpływem eFowych Browningów, MiG rozsypuje sie w powietrzu aż miło.
-
Skoro wątek przeniósł się tutaj, to może i ja coś napiszę, ponieważ on-line miałem przyjemność zestrzelić już kilka Sabre`ów z MiGa-15. Swoich spostrzeżeń nie jestem w stanie odnieść do rzeczywistości analogowej, bo nie latałem ani jedną ani drugą maszyną przeciwko sobie w wojnie w Korei. Jeśli chodzi o Miga z DCSa, to oferuje on niespotykany wręcz komfort pracy jednostki napędowej. Obecnie w DCSie zarówno Su-27 jak i MiG-21 stosunkowo często łapią pompaż silnika. Piętnastka jest od tego wolna, tzn. może latać z jaką chce prędkością i pod jakim chce kątem bez negatywnych efektów dla pracy silnika. W przypadku 27 i 21 tak nie jest, co oczywiście przekłada się na warunki walki. Jak jest w Sabre? Nie wiem, może latający nim Koledzy napiszą czy silnik ma jakieś problemy z pracą podczas intensywnej walki. Kolejna sprawa to dymy z działek MiGa. Z lenistwa zapominam ich wyłączyć, a strzelanie w dymie nie należy do łatwych, tzn. jak seria nie wejdzie, to po sekundzie mamy szary ekran z dymu. Nie wiem czy tak było, ale jest to irytujące, jednak nie przeszkadza aż tak, żeby nie można było kogoś zestrzelić. Ma to nawet swoje pozytywne strony, ponieważ uczy, żeby strzelać tylko bardzo krótkimi seriami i z pozycji dobrze wypracowanych :-). MiG niewątpliwi jest maszyną bardzo mocną, która idzie lekko do góry... ale Sabre z umiarkowaną ilością paliwa i bez GARów wcale mu nie ustępuje, albo nie jest to takie widoczne. Na dalej jak wczoraj musiałem się napracować kilkanaście minut, żeby wejść na pozycję strzelecką, ale to też tylko dlatego, że Kolega w Szabli popełnił błąd. Tak więc Szabla w doświadczonych rękach wcale nie jest taka bez szans, zważywszy, że ma większą prędkość maksymalną i przy odpowiednio prowadzonej kołówce, MiGowi wcale nie musi się udać wejść na 6. Ja się nie spodziewam, że kiedyś będzie osiągnięty jakiś ideał, że samoloty w tym sensie będą `prawdziwe` w klasycznym Arystotelesowskim rozumieniu, że veritas est adequatio rei et intellectus. Mamy to co mamy i pamiętajmy, że jest to gra. Rozumiem, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale 2-3 lata temu jakby ktoś nam dał 15 i 21, to byłyby goździki, rajstopy i łzy.
Pamiętam czasy jak nie było możliwości kontaktu z twórcami, a gra wychodząc miała zwykle ostateczny kształt. Nie twierdzę, że tak było lepiej, nauczyło mnie to jednak, że raczej cieszę się, że w ogóle coś mam, niż non stop kwilę o pierdoły, typu nr boczny, czy jakiś dym. Nie podoba się aż tak bardzo, to zawsze można sobie pograć w coś innego, prawda? Nie zrozumcie mnie źle, nie uważam, żeby którykolwiek samolot był idealny, ale tylko dlatego, że nie mam Platońskiej idei MiGa-15, Szabla, czy czegoś innego. Po prostu nie ma ideału, do którego ponoć DCS nie dostaje. Jakbym miał, to pewnie bym był dodatkowym głosem w ogólnym pierdolamento. Problemy części graczy wynikają nie ze stanu faktycznego, ale ich stanu psychicznego, tzn. ich osobiste oczekiwania rozmijają się z tym co uważają, że jest/było stanem faktycznym. Na to nie ma rady, oczywiście pomijam konsultację z lekarzem :evil:.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Cześć.
Oczywiście mamy to co mamy. Ale nie można nie mówić o podstawowych niedoróbach, które jednak mają, w mojej skromnej ocenie, dość spore znaczenie (pomijam ewidentne przewagi Miga, o których piszesz). Mówię tu o rudderze i uzbrojeniu w F-86. Ster kierunku znacząco pomaga w ciasnych zakrętach dla utrzymania stabilności maszyny, o czym niejednokrotnie się przekonałem, czy wykonywaniu np. szybkiej beczki. W Szabli jest on w formie szczątkowej, podobnie jak w F15. Devsi doskonale o tym wiedzą już od dawna i nic.
Pomimo tych braków i tak będę ćwiczył szabelką, bo lubię. A z czasem może stała Qrdla ulegnie zmianie :)
-
Jocko wypuścił ostatnio parę kanadyjskich skinyów do F-86, zrobionych już na poprawionym templejcie i kompatybilnych z 1.2.16. Polecam - Szabla znowu lśni "amelinium" jak należy, aż się chce znowu tym latać. Można rzucić czerstwe skiny defaultowe i nareszcie cieszyć oko, no chyba że ktoś nie przepada za nie-amerykańskimi malowaniami. Do zassania na stronie ED.
-
Mógłbyś podać konkretnie który to plik, bo jakoś dalej matowe są.
-
Dowolny z kilku niemalowanych. No jak nie świecą jak świecą ;) :
(http://i24.photobucket.com/albums/c4/Art-J/th_Screen_150429_164822_zpsvcugys6s.jpg) (http://s24.photobucket.com/user/Art-J/media/Screen_150429_164822_zpsvcugys6s.jpg.html) (http://i24.photobucket.com/albums/c4/Art-J/th_Screen_150429_165137_zpsoy7obar8.jpg) (http://s24.photobucket.com/user/Art-J/media/Screen_150429_165137_zpsoy7obar8.jpg.html)
Nie jest to wprawdzie poziom "świecingu" jak na previewsach z EDGE'a, ale domyślny "plastik w lakierze do paznokci" biją na głowę. BoNidle w swoich starych skinach trochę lepiej ogarniał specmapy i jego blachy świeciły nieco fajniej, ale Jocko nadrabia szczegółami, jak przyciery i rysy na łączeniach blach, wziernikach itp.
-
Dokładnie nie rozumiem, do czego jest przycisk "Sight electrical caging buton". Czemu przed atakiem mam go umieścić nad celem ? W tym malusim manual-u nic dokładnie nie piszą o tym.
-
Na forum pisali:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?s=9563568adca20a04e9cd3b46cc74a449&p=2130731&postcount=8
-
Niestety nie znam angielskiego ale rozumiem, że jest to reset żyroskopu.
-
Mniej więcej o to chodzi. Z zalinkowanego postu wynika, że celownik powinien być zablokowany mechanicznie cały czas, z wyjątkiem walki (ze względu na delikatną konstrukcję żyroskopów). Blokada elektryczna służy resetowaniu skumulowanych błędów powstałych przy manewrowaniu, i należy ją uruchamiać w momencie ustawiania się na pozycję do strzału, tuż przed jego oddaniem.
-
DCS 1.5.3, w Szabelce na panelu uzbrojenia brak wypełnienia w Function selector lever. Brakuje też skali w busoli (w zależności od misji, czasem jej brak, czasem jest pod dziwnym kontem, czasem jest). Nie widać działania przycisków na przepustnicy i drążku.
Nie wspomnę, że w manual-u brak jest opisu wszystkich przycisków... Ten moduł chyba nie jest betą ?
http://images75.fotosik.pl/394/ca97c85b548103a0.jpg
-
To nadal beta.
Oznaczenia znikły w ostatnim patchu, chyba już naprawili, trzeba poczekać na update.
-
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=162022
MiG-15 właśnie wyszedł z bety, F-86 jest następny w kolejce, może w tym lub przyszłym tygodniu...
-
Witam...
Niewiarygodne, że jeszcze coś mnie w DCS'ie zaskoczy, ale jednak, F-86 to super sym. do 'polatania'. Ja jestem zachwycony jego symulacją ! Polecam wszystkim rozpoczynającym zabawę w DCS'ie. Fajny jest.
szybownik.
-
Potwierdza, F-86 bardzo przyjemny. Po dłuższym lataniu na nowszych suszarkach jak Mig czy Su, samolot zaskakuje swą "lekkością". Choć można się zapomnieć i szybie spotkanie z Ziemią murowane :) W połączeniu z Migusiem 15, fajna podróż w czasie.