Zła wiadomość dla Ciebie Rutkov jest taka, że nawigacja w BoS to koszmar ... Szczególnie na mapach letnio-jesiennych. Po paru wywijasach z parą jaków lub parchów naprawdę nie wiedziałem gdzie jestem. No chyba, że przez ostatnich parę lat coś się w tej kwestii zmieniło :-D
Ramm, ale zależy z jakiej mapki korzystasz. Jest ta pod "O" - i ona w tej kwestii jest świetna, a nawigacja za jej pomocą naprawdę fajna i realistyczna. Pyknąłem prawie 50 misji (w kampanii) i nigdy się nie zgubiłem na dłużej niż 3 minuty mimo, że zostaje tutaj tylko VFR oraz kompas w samolocie. Miasta, zarysy zalesienia, rzeki itp. między mapą, a tym co w grze jest 1:1. Najgorzej jak są chmury, wtedy trzeba niestety zejść na 500m.
Chociaż Ramm z Toba bym się mniej gubił, ale to uprawiasz polowanie na którym ja to za naganiacza mógłbym tylko robić ze 110tką jako kołatką.Nie przesadzaj, jak mieliśmy Ciebie w 110 za plecami, to psik mówił, że możemy wystartować na całą zgraję parchów i wyjdziemy z tego cało :-D
btw. czy dobrze zrozumiałem że tylko z BoM można latać ten front? Bo na razie mam tak mało czasu że planuję BoM na wakacje zakupić dopiero. Z drugiej strony jeśli juz miałbym tam latać to tylko 110tką, więc tak czy siak, te 300 stówy muszę wybulić.
btw. czy dobrze zrozumiałem że tylko z BoM można latać ten front? Bo na razie mam tak mało czasu że planuję BoM na wakacje zakupić dopiero. Z drugiej strony jeśli juz miałbym tam latać to tylko 110tką, więc tak czy siak, te 300 stówy muszę wybulić.
No cię rozczaruję Rutkov...Tzn. muszę to zrobić na TAW nie w misjach offline?
Aby polatać 110-tką musisz najpierw zabić ileś tam czołgów i samolotów na Stukasie.
Potem, nie dać się zabić na 110. Trochę niewykonalny temat, zważywszy jakość i ilość flaka w konwojach czy zgrupowaniach czołgów :-P
Ramm.
Tzn. muszę to zrobić na TAW nie w misjach offline?
Friedrichów za to 4
Moglbys doprecyzowac, ino w odpowiednim watku bo mnie tu zas zj...a.
Ma być trudno …
Ramm.
Nie wnikam.
Ja tam nie duzo latam ale jak juz latam to w wiekszosci na spadochronie i problem chute killerow widzialem tylko na forom. Wg mnie procent strzelajacych po obu stronach jest taki sam wiec problemu nie ma. Mnie bardzie razi stosunek sil no i tlok w mojej strefie czasowej lotow. Jako samotnik mam male szanse zmienic los wojny ale serwer jest spoko.
Jaki może być powód, że wywala mnie z serwera w trakcie jego wczytywania ?
Pojazdy są zawsze nieruchome czy ja mam pecha?
Dzisiaj deszcz lał, wybrałem lotnisko na północy i chyba źle zrobiłem, bo jakoś pusto było. Nikogo na lotnisku, nikogo w powietrzu. Gdzie te 80 osób? Chyba gdzieś na południu. Dwa razy stamtąd leciałem, bo raz był kick z serwera. Za co? Może poleciałem za bardzo na północ? Hmmm... OK, druga próba. Znalazłem na wschodzie za rzeką kolumnę pojazdów, stały sobie w na drodze lesie. Zero ruchu. Pojazdy są zawsze nieruchome czy ja mam pecha?
Ładnie to opisałeś Ramm, a takie pytanie od początkującego - o co chodzi z misjami w MP? Kiedy się zmieniają i czy nie się jakoś wybiera?
Przepraszam, ale nie za bardzo zrozumiałem pytanie .... o jakich misjach mówisz ?Piszesz, że samolot wraca po iluś tam misjach.
Ramm.
Piszesz, że samolot wraca po iluś tam misjach.
Tak, to co piszesz rozumiem, tylko pytałem bardziej o samą ideę misji w multi. Jak to się odbywa BoX? Co 15 minut na przykład zmienia się misja na serwerze, czy co. Latam od niedawna i na razie tylko singla żeby się podciągnąć. Multi w simach lotniczych to na razie czarna magia dla mnie ;)
It’s possible to register two different accounts: one for Allied and one for Axis. To switch between them please update il2sturmovik.com account to match account on TAW. If you don’t want to update il2sturmovik.com account then you have to change names of your accounts on TAW page.Czy ktoś wie jak to zrobić? Na stronie TAW nie można założyć dwu kont do tego samego adresu mailowego.
The new TAW campaign starts on 16.09.18 Sunday European morning.O i to jest wiadomość dnia.
... i samoloty z BoBp.
Spoko będą na drugiej mapie.
Jak dojdzie BoN to dopiero będzie taki prawdziwy pełny TAW na zachodnim froncie.
Ramm starzejesz się. Strasznie zaczynasz marudzić. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=MfAJwB59lc8&fbclid=IwAR1-MSp6zBertXMI7FSTwDk6DjZrvKBW29FGNOSWIp8IybIn-dVstxxTXc4
Ty to chyba nie umiesz się bawić jager. Masz świadomość że za tego typu akcje bana dostaniesz?
Ej, oni nie mają techchata? :O A jak sobie radzicie wtedy z mniej oczywistymi ustawieniami typu chłodnice etc.? To nie zawsze widać przecież na wajchach czy wskaźnikach...
Nie no, spoko, przy lataniu Heńkiem nie ma problemu - obroty i przepustnicę ustawia się łatwo na zegary, klapy widać, wajchy chłodnic gdzieś na środek i można latać godzinami. Może nie jest optymalnie, ale to nie myśliwiec, gdzie nieoptymalnie poustawiam, będę wolniejszy o 10km/h i może to mi zaszkodzić. :) Oczywiście chodzi mi o myśliwiec aliancki, u faszystów zawsze chyba łatwiej. :)
Swoją drogą ciekawy pomysł z tymi punktami w aktualnym "życiu" pilota. Widać, że warto się wycofać, nie atakować na głupa i dbać o siebie i maszynę.
Przecież piszę, że ustawiając wszystko nieoptymalnie, np. na 2000 RPM i ATA poniżej limitu. :) Swoją drogą ciekawy pomysł z tymi punktami w aktualnym "życiu" pilota. Widać, że warto się wycofać, nie atakować na głupa i dbać o siebie i maszynę. Choć w sumie podobnie jest u Finów na ich serwerze...Niestety w tej i poprzedniej edycji chłopaki poluzowali z życiem i zasadami. Ludzie nie chcieli latać... albo nie mogli ;) kiedyś to było, teraz to ni ma...