Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Wątek zaczęty przez: YoYo w Czerwca 19, 2018, 19:33:29
-
No to pora zacząć nowy wątek.
Oraz news miesiaca, Razbam robi MiG-23 MLA juz oficjalnie https://www.facebook.com/RazbamSims/posts/1740173216069309 :)
(http://i.imgur.com/LXRmCnbm.png) (https://imgur.com/LXRmCnb) (http://i.imgur.com/hJAbQJ8m.png) (https://imgur.com/hJAbQJ8) (http://i.imgur.com/uEnWKVfm.png) (https://imgur.com/uEnWKVf)
Świetny news i w sumie się nie myliłem za bardzo ;):
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3536576&postcount=328
-
http://il2forum.pl/index.php/topic,13423.msg367380.html#msg367380
;)
-
Tu jest rewelacyjny profil o naszych MiG-23: https://www.facebook.com/Floggerfan/ . Kiedyś na niego trafiłem (kupę unikalnych zdjęć), ale widzę, że się przyda.
Lepiej być nie mogło z tym MiG'iem. Będzie pasował (w miarę), a do tego kolejny MiGacz. Po nim to już pozostanie klikalna 29 (no chyba, że ktoś zdecyduje się jeszcze na 25 w co wątpię) ale ten pewnie jest zarezerwowany dla ED.
19-tka to taki test, a potem będzie głębsza woda.
-
Rewelacja, ale nie widzę " kup preorder "
-
Rewelacja, ale nie widzę " kup preorder " 
Pracy jeszcze dużo. Myślę, że to nawet nie ten rok:
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=213395 .
-
Przyjechałem z pracy i od razu TAKI NEWS! Świetna wiadomość, zawsze chciałem polatać tym samolotem w DCS.
-
To trochę smutne patrząc jak traktują klientów, którzy nabyli ich poprzednie moduły. Powinni ku przyzwoitości skończyć choć jeden. Ile to już Mirage jest we wczesnym dostępie i ile to ludzi zgłasza problemy na forum? News byłby fajny gdyby zachowali się honorowo, a teraz to dla mnie trochę tracą twarz bo co można myśleć... ten MiG będzie latał w przyszlym roku a skończą go za kolejne 5.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Oficjalnie Mirage jest juz dawno skończony, a jeśli wydaje Ci się inaczej, to cóż, na blue forum usłyszysz masę wyjaśnień dlaczego tak nie jest.
Osobiście nie liczę na wiele. Razbam dużo zapowiada, a robią czesto byle jak i miesiącami nie mają czasu, żeby poprawić nawet grube błędy.
-
Bez sensu ten MiG, prawie nikt już tym nie lata, mogli lepiej zrobić Su-22.
-
Ile to już Mirage jest we wczesnym dostępie i ile to ludzi zgłasza problemy na forum?
M2KC jest już skończony. Bugów też ze świecą szukać więc nie mam pomysłu o czym piszesz. Jest parę naprawdę tylko drobnych spraw, z których większość to problem samego DCS'a, a nie modułu. Parę spraw będzie jeszcze usprawnionych po wizycie w EC 2/5, ale to już bardziej w ramach szlifów i czegoś ponad program.
MiGi w Razbam to też inny team, niezależny od autorów M2KC i Harriera, kodowo się tylko uzupełniają. Teraz zabiorą się za Strike Eagla.
Bez sensu ten MiG, prawie nikt już tym nie lata, mogli lepiej zrobić Su-22.
Jak nie?
(https://cdn3.img.sputniknews.com/images/102974/43/1029744364.jpg)
Chociaż na ten moment już chyba wszystki uziemione :evil:.
Poza tym dobry przeciwnik ['] pod F-4E, F-5E, F-14A/B o F-15C nie wspomnę. Będzie ciekawie, także pod mapkę z Syrią, nie mówiąc o Kaukazie.
-
Okej, teraz się podjarałem. Siarap end tejk maj many!
-
No w sumie publikacji ich roadmap tak źle to nie wygląda, to dalej mam wątpliwości dlaczego nie skończą szybciej większą grupą Harriera, tylko zaczynają kolejny moduł równolegle. Mnie też co raz mocniej zaczynają drażnić te wieczne alfy.
Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
-
Bo skończenie modułu angażuje większą część zespołu (stopień trudności problemów), a więcej kasy już za to nie będzie. Lepiej zrobić model 3d, ulepić trochę kodu z logiką i wydać jako alfe. :)
-
No w sumie publikacji ich roadmap tak źle to nie wygląda, to dalej mam wątpliwości dlaczego nie skończą szybciej większą grupą Harriera, tylko zaczynają kolejny moduł równolegle. Mnie też co raz mocniej zaczynają drażnić te wieczne alfy.
Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
To nie jest tak, ze sily sa przerzucone na inny model. Modelarz 3D teraz nie ma nic do roboty i nie ma w zasadzie nic wspolnego z obecnie dostepnymi modelami. Moga miec na biurku i kilka modeli w tym samym czasie bez opozniania czegokolwiek. To troche tak jakbys przy budowie domu oczekiwal ze hydraulik zrobi ci elektryke :).
-
Modele i tekstury może klepać wiele osób, ale w Razbam mają tylko dwóch programistów (według tego co napisali wczoraj na FB). Mają plany żeby powiększyć zespół, ale na razie tutaj widzę wąskie gardło.
-
Dokładnie o tym myślałem. Jeśliby w dwójkę usiedli do jednego to skończyliby to na pewno w krótszym czasie. W sofcie trochę siedzę, ale może to jest jakieś specyficzne i tylko jedna osoba może klepać jeden moduł... trochę to by było jednak dziwne.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Ważne, że będzie! :evil: Uganianie się wieczne za Su-27 jest nudnawe, a fani klikalnych maszyn ze strony RED będą się cieszyć. Wiadomo, że nie super nowoczesny, ale nareszcie dla RED.
-
A to próchno obsługuje jakieś operacje A-G z wykorzystaniem TV jak Su-22?
Osobiście wolałbym -22 aniżeli tego MiGa, ale od biedy ujdzie.
A dobra, teraz widzę render kokpitu - brak TV więc lipa.
-
A to próchno obsługuje jakieś operacje A-G z wykorzystaniem TV jak Su-22?
Takie funkcje ma chyba tylko MiG-27.
-
A to próchno obsługuje jakieś operacje A-G z wykorzystaniem TV jak Su-22?
Osobiście wolałbym -22 aniżeli tego MiGa, ale od biedy ujdzie.
A dobra, teraz widzę render kokpitu - brak TV więc lipa.
To już MiG-27 z takim dzióbkiem jak Su-25T.
(http://www.military-today.com/aircraft/mikoyan_mig27_flogger.jpg)
ML/MLA to myśliwiec, ale może zabrać i bomby i NPR, a i zdaje się dodatkowe działko w gondoli.
-
Może zacznijcie marudzić, że robią kolejnego gównianego eFa, F-15E... a potem tylko Padek będzie tym z zacięciem latał...
-
A powiedzcie mi, znawcy techniki czerwonej, jak wyglądają możliwości nawigacyjne tego samolotu? Oglądając zdjęcia czeskich MLek, zauważyłem tam panel systemu nawigacji podobny do tego w Su-25. Dostaniemy jakiś prosty INS czy tylko RSBN i radiokompas?
-
Btw.
(http://www.urrib2000.narod.ru/MiG23armas.jpg)
-
Może zacznijcie marudzić, że robią kolejnego gównianego eFa, F-15E... a potem tylko Padek będzie tym z zacięciem latał...
Padek nie będzie tym latał, spokojna twoja rozczochrana... 8) Nie będzie też Tomkacił. Padek lubi być sam w kokpicie, można się bez stresu podrapać po ja... czymkolwiek. :evil:
Jednak z 23-ki jestem zadowolony, mimo że to nie nowoczesna zabawka ale klimatyczna. Oczywiście Ty Boski raczej tym nie będziesz latał. :-[
-
Padek nie będzie tym latał, spokojna twoja rozczochrana... 8) Nie będzie też Tomkacił. Padek lubi być sam w kokpicie, można się bez stresu podrapać po ja... czymkolwiek. :evil:
Jednak z 23-ki jestem zadowolony, mimo że to nie nowoczesna zabawka ale klimatyczna. Oczywiście Ty Boski raczej tym nie będziesz latał. :-[
Źle mnie zrozumiałeś, tzn. ja miałem na myśli, że Ty będziesz się cieszył na kolejnego F-15... a nie, że będziesz latał 23.
-
Nie,_nie,_nie, dobrze Cię zrozumiałem, jednak nie będę latał kolejną F-15. 8)
-
A powiedzcie mi, znawcy techniki czerwonej, jak wyglądają możliwości nawigacyjne tego samolotu? Oglądając zdjęcia czeskich MLek, zauważyłem tam panel systemu nawigacji podobny do tego w Su-25. Dostaniemy jakiś prosty INS czy tylko RSBN i radiokompas?
Cały system nawigacyjny KN-23. W skład wchodzą:
- wylicznik nawigacyjny W-144,
- platforma bezwładnościowa SKW-2N,
- RSBN-6S,
- ARK-15 i kilka czujników plus dane z innych niezależnych urządzeń.
4 zaprogramowane lotniska ( mogą też być użyte jako koordynaty celi, ponieważ są zapamiętane jako współrzędne geograficzne, kierunek pasa, dodatkowo kanał nawigacji i kanał lądowania ), 3 PPM czyli pośrednie punkty lotu, 1 RO czyli "radio orientir" ( możliwość ustawienia dowolnej radiolatarni jako punktu odniesienia ), tryb WOZWRAT czyli powrót, oraz możliwość przełączenia na nastawy ręczne. Całość pracuje głównie w trybie autonomicznym i sygnały z radiolatarni RSBN służą właściwie jedynie do korekcji błędów, błąd maksymalny to 1,2 % długości trasy czyli dla 1000 km to będzie 12 km ( w przypadku braku korekcji z RSBN, z korekcją błąd to ok. 250-300 m długości i około 2 stopni azymutu) . ARK-15 oczywiście jest tu urządzeniem awaryjnym, możliwość zaprogramowania 8 kanałów co się sprowadza do czterech lotnisk. W połączeniu z układem sterowania daje możliwość lotu automatycznego po trasie, powrotu na lotnisko, wykonania podejścia do lądowania, ponownego podejścia z możliwością wykonania automatycznego kręgu nadlotniskowego lewego bądż prawego w wersji dużej ( przechył na zakrętach 45 stopni ) i małej ( przechył 70 stopni ).
-
Nieźle, dzięki. Oby tylko tego nie schrzanili.
-
No to będzie ciekawie, zważywszy że MiG-23MLA izd. 23-12A (23-14) to nie jest zrazu taki zły samolot :)
MiG ten ma nienajgorszą stację radiolokacyjną (Saphir-23MLAE N-003E / SUW S-23MLAE), wyświetlacz SEI / ASP-17ML, rakiety R-24R/T i R-60MK (head-on) i ciepłonamiernik TP-26Sz-1.
Poza tym szybki, dobrze nabiera prędkości i dobrze się wznosi.
Słabą stroną maszyny może się okazać SPO-10M Syrena zamiast SPO-15ŁM Berioza (dostępna w radzieckich MiG-23MLD izd. 23-18).
Ciekawi mnie na jakiej dokumentacji właściwie bazują? Na eks-czechosłowackich maszynach (z których sporo reprezentowało właśnie izd. 23-12A)? To jedyne co mi przychodzi na myśl.
-
Wspominali, że mają dostęp do prawdziwego samolotu tej wersji i aktywnego pilota... gdzie to może jeszcze latać? W USA u jakiegoś bogacza?
-
Ciekawi mnie na jakiej dokumentacji właściwie bazują? Na eks-czechosłowackich maszynach ...
Tam w samych Czechach to jest całkiem zacnie z dostępem do całkiem dobrych podzespołów:
(http://s6.ifotos.pl/mini/DSC0810JP_qerexxh.jpg) (http://ifotos.pl/z/qerexxh/) (http://s5.ifotos.pl/mini/DSC0819JP_qerexxx.jpg) (http://ifotos.pl/z/qerexxx/) (http://s5.ifotos.pl/mini/DSC0820JP_qerexxn.jpg) (http://ifotos.pl/z/qerexxn/) (http://s6.ifotos.pl/mini/DSC0813JP_qerexxr.jpg) (http://ifotos.pl/z/qerexxr/)
Ciekawe, że napisy mają niektóre po czesku, u nas chyba wszystko było pa ruskij.
-
Jeden MLA został wyremontowany w 2016 roku i jest jedynym dwudziestym trzecim obecnie służącym w Libii. Mają jeszcze BN, ML i UB.
-
Wspominali, że mają dostęp do prawdziwego samolotu tej wersji i aktywnego pilota... gdzie to może jeszcze latać? W USA u jakiegoś bogacza?
No to może jeszcze maszyny ex-NRDowskie... swego czasu kilka izd. 23-12 (MiG-23ML) i pewnie izd. 23-12A (MiG-23MLA) poszło do USA. Obecnie można je oglądać w muzeach albo jako pomniki. To by trochę wyjaśniało :)
-
Ja się bardzo cieszę, że powstanie MiG-23. Wersja też jest OK.
John Cool, wiesz coś może na temat trybów i parametrów radaru?
-
John Cool, wiesz coś może na temat trybów i parametrów radaru?
Zimny Janek wie wszystko ;).
-
Co do radaru to najdokladniejsze (poza .ru) co chyba jest dostepne: https://www.secretprojects.co.uk/forum/index.php?topic=25.0
-
Dzięki za link, przydatne informacje.
-
Ciekawią mnie ramy czasowe, tego projektu. Przyszły rok? Następne dziesięciolecie? Ten wiek?
MiG-23 to nie tylko model lotu i działko jak w przypadku „19”. Tutaj w zasadzie potrzeba 2 modeli lotu, odwzorowania systemów itd...
-
Bazują na dokumentacji kubańskiej, Overstratos czyli główny mózg projektu MiG-19 i MiG-23 jest kubańczykiem i w dodatku przynajmniej do niedawna czynnym technikiem lotniczym mającym na swoim koncie jeśli dobrze pamiętam 7 lat pracy przy Floggerach.
-
Słabą stroną maszyny może się okazać SPO-10M Syrena zamiast SPO-15ŁM Berioza (dostępna w radzieckich MiG-23MLD izd. 23-18).
Jeżeli dobrze zrozumiałem ten post (https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3538423&postcount=99), to dostaniemy dwa warianty tego modelu – jeden „starszy” z SPO-10, a drugi „po modernizacji” z SPO-15 oraz wyrzutnikami flar i dipoli.
-
To byłoby optymalne rozwiązanie.
-
Najlepsza wersja, najnowsza, zdolna do walki manewrowej i odpalania pocisków R-24, z lepszym radarem i termo namiernikiem.
Ostatni wariant, który powstał jako najlepszy sowiecki myśliwiec.
Późniejszy MLD powstał już w czasach MiG-29 i Su-27 i był tylko mięsem armatnim.
Będzie w sam raz jako przeciwnik (Panie świeć nad jego duszą) dla Tomcata na przełomie lat 70/80.
F-5, F-4E, F-14 vs. MiG-21bis i MiG-23MLA
Na pewno go kupię. 8)
-
Poważnie? Dla F-14?
Sam SPO-15 to tak na poważnie kit. W realu w zasadzie nie był w stanie ustalić rodzaju myśliwca który emitował sygnał. Do tego brak jasnego ostrzegania o pociskach ARH.
Czy ten MiG-23 miał jakiś TWS? Mi tam się wydaje że AWG-9 jednak znacznie lepszy. No fakt, MiGacz ma termonamiernik, ale czy da się nim kierować pociski?
Może i pociski nie takie złe, ale kotek jak zacznie walić Phoenixami to trzeba się będzie przed nimi bronić robiąc manewry, ciekawe czy wtedy uda się utrzymać locka...
2 R-24 kontra 6 (czy ile to tam było) pocisków Phoenix. W zasadzie to R-24 też wcale nie były takie dobre jeśli chodzi o manewrowanie. Do tego Phoenix to ARH a R-24 to ZTCP SARH.
Zaletą jest to że nie będzie on kaczką jak MiG-21, bo zabawkowy radar o zasięgu 30km oraz pociski kierowane radarowo krótkiego zasięgu (co?!) to pośmiewisko jak trzeba walczyć z czymś co nie wali myszą na 50 nm. Ten migacz, może nie będzie dobry, ale liczy się to że nie będzie zły w walce AA i że będzie miał jakieś realne szanse.
-
Tylko trzeba brać poprawkę, że mówimy tu o DCS a nie rzeczywistości, więc to i owo na pewno będzie się różnić. Poza tym, Phoenix może i ma zasięg, ale co z tego, skoro jedyne sensowne użycie go będzie nad wodą i ew. płaskim terenem. Druga sprawa, to nikt nie będzie strzelał tymi rakietami od razu kiedy tylko będzie sygnał, chyba żeby postraszyć co najwyżej, a z kolei bliżej, to już wchodzą w grę AIM-7 i najbliżej AIM-9. Takie moje skromne zdanie.
-
Już teraz ludzie walczą na MiGach-21 i F-5E przeciwko Orłom i Flankerom i mają frajdę. W tym rozumieniu MiG-23 vs F-14 też ma sens. Jasne, MiGi będą spadać częściej, będą musiały działać z zasadzki albo przy przewadze liczebnej. Być może twórcy misji powinni im zapewnić EWR, a Tomcatom nie... można stworzyć takie scenariusze, żeby walka była w miarę wyrównana, albo przynajmniej ciekawa dla obu stron.
Natomiast w pojedynku 1v1, 2v2 itd. na równych zasadach nie ma o czym mówić, nawet F-4E ma przewagę nad MiGiem.
-
Tomcatów zbudowali 700, MiG-ów 5000, więc realistyczny scenariusz typu "cold war gone hot" (a nie "klepiemy Kadafiego") powinien zakładać przewagę 6 do 1 po stronie RED :)
Porównanie 1 vs 1 Tomcata do czegokolwiek w DCS da podobny rezultat, zwłaszcza jeśli Heatblur wymodelują Phoenixa we własnym zakresie, zgodnie z dokumentacją, a pozostałe pociski będą dalej latały na modłę ED.
-
Nie no wiadomo, że MiGi-23 będą musiały mieć przewagę liczebną jeśli za sterami z obu stron będą siedzieć nieźli piloci.
Wiadomo, że MiG-23 nie może walczyć w klasycznej BVR z F-14.
Ale mimo wszystko to było najlepsze co ZSRR wtedy produkował.
Pewne szanse w korzystnych warunkach będzie miał, np. przy ataku z zasadzki i w walce manewrowej będzie lepszy niż MiG-21.
-
Z tego co pamiętam, Heatblur przyznał w wywiadzie, że Phoenix będzie miał, przynajmniej na początku, tak samo uproszczony system naprowadzania na cel jak pozostałe pociski. Natomiast będą wspierać ED swoją wiedzą w temacie, jeśli ci zdecydują się na ruszenie tematu.
Ale mimo wszystko to było najlepsze co ZSRR wtedy produkował.
Tu można dyskutować, MiG-25 też jest pretendentem do tego tytułu. Historycznie spisał się na pewno lepiej.
-
MiG-25 też nie był zły, ale w grze nie byłby ciekawy.
MiG-25 w ogóle nie był dopuszczony do wykonywania akrobacji, miał bardzo małe limity G w manewrach, poza lotem na dużej wysokości jego silniki błyskawicznie wypalały paliwo, a jego podstawowa broń - pociski R-40 - miały tak wielki opór czołowy, że z 4 pociskami pod skrzydłami miał prędkość porównywalną z F-15 z 4 wtopionymi w obrys kadłuba AIM-7.
Latanie MiG-25 byłoby trochę monotonne, ścisłe przestrzeganie reżimów w każdej fazie lotu, najczęściej, najbardziej optymalnie, bezpośrednio - niemal bez udziału pilota - kierowanego z ziemi.
(Co nie znaczy wcale, że nie byłby to fajny samolot.)
MiG-23 od wersji ML był całkiem zwrotny, miał wzmocnioną konstrukcję i nadawał się już do walki manewrowej.
Historycznie MiG-25 były pilotowane przez najlepiej wyszkolonych pilotów - tajemnicą Poliszynela jest, że byli to rosyjscy instruktorzy, więc sprawdził się lepiej.
Ogólnie MiG-23MLA będzie ciekawy.
-
Razbam pokazuje pierwsze foty kokpitu:
(https://pbs.twimg.com/media/D0nBvdtWkAEe6Ks.jpg)
(https://pbs.twimg.com/media/D0nBvdwXQAI3dcl.jpg)
-
Razbam pokazuje pierwsze foty kokpitu:
Pierwsze? Raczej od roku nic się nie posunęło ???:
https://imgur.com/r/hoggit/H2suCAB
https://razbamsimulations.com/index.php/dcs/mig-23-project
-
Faktycznie, zapomniałem że coś już było. W sumie to nic się nie posunęło do przodu zgodnie z planem, że najpierw robią inne samoloty :)
-
Wygrzebałem w papierach taką planszę którą kiedyś dostałem.
Może się przyda do malowań. :)
(https://i.ibb.co/vdf1ZW9/slupsk-1.png) (https://ibb.co/vdf1ZW9) (https://i.ibb.co/BGQXP1Q/slupsk-2.png) (https://ibb.co/BGQXP1Q)
-
Myślałem, że ta wersja ma telewizor rubin, ale chyba trzeba czekać na Su-22, który na pewno już będzie mieć to wybuchowe ustrojstwo :D
-
ale chyba trzeba czekać na Su-22, który na pewno już będzie mieć to wybuchowe ustrojstwo :D
A co będzie ten moduł też?
-
A co będzie ten moduł też ?
Niestety nie, przynajmniej nic mi nie wiadomo, by ktoś grzebał z Su-17/22.
-
A mnie gdzieś z kilka miesięcy temu obiło się o uszy, że jest w planach...
-
Su-22M4 od Heatblur to moje marzenie...
-
(https://forum.dcs.world/uploads/monthly_2024_11/23.png.b926584da829ebf998b0ab6b91b63e82.png)
Nie wiadomo czy od ED czy Razbam.
-
A ta kobitka to kto?
-
COO, czyli szefowa :)
-
Dyrektor operacyjny. Generalne osoba nieznana, Kate Perederko, ale znalazłem ją na Forum ED za 100 postami. ;D Faktycznie taka istnieje.
-
A ta kobitka to kto?
Tak jak Some1 napisał, informacje z LinkedIn:
Kate Perederko COO at Eagle Dynamics SA.
Chief Operating Officer / CEO Russia
Kwi 2018 – obecnie 6 lat 9 miesięcy.
We grow, grow and grow in customers, products, teams, revenue
Product and Project Manager.
Sty 2014–Kwi 2018 4 lata 4 miesiące.
Mobile publishing platform product development.
Managing the product life cycle from strategic planning to tactical activities.
Lead the development, approval, training, and communication of new product changes.
General management of regional branch.
Consulting Project Manager.
Lip 2013–Lut 2014 8 miesięcy.
Development and implementation of e-commerce area of website.
Prepare work breakdown structure for each task.
Track and report on project milestones and provide status report.
Translate marketing objectives into creative strategies, present and sell to internal stakeholders.
Manages day-to-day operational aspects of a project and scope.
Review and approve deliverables prepared by team.
Project Manager.
Cze 2013–Lis 2013 6 miesięcy.
Manage company website development from initiation.
Develop the concept of website, including graphic design outlines.
Prepare work breakdown structure for each task.
Track and report on project milestones and provide status report.
Translate marketing objectives into creative strategies, present and sell to internal stakeholders.
Manages day-to-day operational aspects of a project and scope.
Review and approve deliverables prepared by team.
Developer's Team Manager.
Wrz 2009–Maj 2013 3 lata 9 miesięcy.
Act as a mediator between dev team and business team.
Manage software development from initiation to closure.
Work with business team to complete project scope, goals, outlines, specifications and deliverables.
Implementation of SCRUM in dev team.
Provide a project schedule to identify when each development task will be performed.
Clearly communicate expectations to dev team.
Resolve any issues and solve problems related to development process throughout project life cycle.
Track and report on project scrum iterations (milestones) and provide status report and software live presentation of new or changed features.
Implement tools and best practices for project management and execution.
Ensure all project documents are safely archived following project completion.Pokaż mniej
Web Developer.
Cze 2000–Sie 2009 9 lat 3 miesiące.
Participated in development of various web-based enterprise level systems based on Oracle and Microsoft technological stacks. I grown up from Junior position to Team lead and system architect for web based solutions.
Web Developer.
детскаяонкология.рф
Lut 2015–Lis 2016 1 rok 10 miesięcy.
Website development support, started 2015
Website development and implementation based on 1C-Bitrix, 2012.
Senior Web Developer
AllDataCenters.ru
Cze 2012–Lut 2014 1 rok 9 miesięcy.
Development and implementation of website application based on Zend Framework.
Prepare work breakdown structure for each task.
Track and report on project milestones and provide status report.
-
Ładne doświadczenie, pani z pasji, a nie parytetów.
-
No i oświadczenie, odpowiedz normalnie szał. Nie stać jej na więcej?
-
No i oświadczenie, odpowiedz normalnie szał. Nie stać jej na więcej?
Mogła dodać chociaż Two weeks co nie? ;D