Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: qrdl w Grudnia 28, 2004, 01:34:23
-
Szanowni Forumowicze,
Przez ostatnie kilka dni dość intensywnie eksperymentowałem z różnymi ustawieniami LO oraz różnymi ustaw. sterowników karty graficznej. Chwaliłem się w innym wątku :oops: ale mój obecny konfig umożliwia mi przetestowanie ustawień "high" w rozsądnym wymiarze czasu...
Chciałbym rozpocząć wątek - w sumie - techniczny, w którym byśmy mogli wymieniać uwagi na temat ustawień naszej ulubionej :wink: gry, ponieważ imho pewne nawet - wydawałoby się drobne - różnice w usawieniach mogą istotnie wpłynąć na płynnośc i ilośc fps w grze. Oczywiście nie jest sensowne "głębokie tweakowanie" systemu w celu uzyskania kilku fps na +..
Mój konfig:
GF6800 GS Ultra Gainward, P4 3.2HT@~3.5 (FSB 222), 1GB RAM Dual Chanel, Deton. 66.97.
Ustawienia sterowników (profil) dla LO: AA pod kontrolą aplikacji czyli bez AA, Filtr Anizotropowy 8x, wysoka wydajność.
Usatawienia LO: wszystko na HIGH, preload MED, cienie: ALL PLANAR, 32b, 1152x864
Okazuje się, że przy ustawieniu AF (filtra anizo.) na wartość x8(x16) można zrezygnować z AA, które bardzo mocno pożera fpsy. Tak więc lepiej ustawić większe AF i zrezygnować z AA, różnica w jakości obrazu jest - jak dla mnie - do zaakceptowania. Różnica pomiędzy AFx8 i AFx16 jest również niezbyt wielka, jednak zysk fpsów przy x8 nie jest dramatyczny. W moim przypadku nie widać dramatycznych różnic pomiędzy trybem 1024x768 a 1152x864... tak więc tutaj też warto poeksperymentować, bo może się okazać, że gra na wyższej rozdziałce zwolni miniamlnie.
Wniosek mój jest taki: AA pochłania najwięcej zasobów.
FOTY (http://www.dami.pl/~mazak/Ble/)
pozdrawiam,
qrdl
-
To jest niestety smutna prawda a to za sprawa wygladzanie (AA) polega na nalozeniu dodatkowych pikseli o mniejszym nasyceniu niz piksele obiektu oraz zmienia polozenie ich wzgledem krawedzi.
Wygładzanie krawędzi rysunku (łuków, okręgów oraz innych krzywych) poprzez nałożenie dodatkowych pikseli o mniejszym nasyceniu i jasności niż piksele obiektu oraz poprzez niewielką zmianę położenia pikseli w pobliżu krawędzi. Tak oto pozbywamy sie "schodkow" ale tracimy na wydajnosci i troszke jakosc obrazu (za to czcionki sa ostrzejsze i wyrazniejsze). Ten efekt mozna zniwelowac przez filtr anizotropowy oczywoscie kosztem wydajnosci :)
NIemniej kazda firma stara sie cos w kierunku zniwelowania strat zrobic i takim przykladem jest Temporal AA od ATI ktory pozwala osiagnac efekt podobny kosztem mniejszego zuzycia mocy jednak nie ma rozy bez kolcow i aby to osiagnac musi byc min. 60 fps oraz z tego co pamietam Vsync wlaczony.
Krotko mowiac jakosc za wydajnosc :?
Tyle wlasnych przemyslen :) mam nadzieje ze Qrdl sie nie zezlosci 8)
-
No to co ja mam powiedziec:
Athlon XP 1700+, 512 MB RAM, GeForce 2 Titanium 64 MB
Mam juz wyrzucic ten komputer, czy jakos mi on pociagnie LockOna w rozdzielczosci 800x600?
-
Hehehe ja grałem jeszcze miesiąc temu dokładnie na tym samym co ty sprzecie,tylko z 256 MB ramu buachahha ,to się nazywa determinacja :mrgreen:
Z 512 już jest cudownie ale oczywiscie wszystko okrojone.
-
Hehehe!
A ja sie skapnalem, ze mi jedna kosc 256 MB nie dziala. I to od jakiegos czasu. I gram na 256 MB zamiast na 512 MB. LockOn mi chodzi, chociaz dziwilem sie, czemu FB+AEP+PF sie troche krzaczy przy ladowaniu. Jeszcze miesiac gwarancji zostal. Czy ProLine we Wrocq jeszcze prosperuje? :)))
-
Czy ProLine we Wrocq jeszcze prosperuje? :)))
Zyje i ma sie dobrze :D :mrgreen: :wink:
-
Proline w moich oczach się skompromitował dokumentnie, muszę przyznać, że niegdyś dużo u nich kupowałem i nawet lubiłem ich za ceny... teraz nie polecam. Niegdyś zarezerowałem u nich telefonicznie procesor (gadałem ze sprzedawcą z komórki z 10 minut, tak więc trochę w to zainwestowałem..). Po wielokrotnych zapewnieniach, zapisaniu danych, byłem święcie przekonany, że na drugi dzień odbiorę procesor, który fizycznie był u nich na stanie w momencie rezerwacji. Po przyjściu do sklepu, okazało się, że proca już nie ma... na pytanie dlaczego, sprzedawca po chwilowej konsternacji, odparł: "był zepsuty, został odesłany". No comments.. dodam, że był to P4 BOX, tak więc zapudłowany i ze 2x popblombowany - dokładnie wiem jak BOX wygląda, bo miałem 2 takie proce i mam teraz trzeciego... Tak więc pytaniem pozostaje jak "zdiagnozowali", że proc padnięty?! Widać telepatia, albo dar Wróżki S. ;-) Nie polecam tej firmy. Kawałek dalej jest arest.pl gdzie się udałem po przykrym incydencie z proline, i - wyobraźcie sobie - też tam nie mieli proca... ale za 3h był - sprowadzili specjalnie dla mnie :-) Miło z ich strony i diametralnie różne podejście do klienta, a poza tym TANIEJ... Proline się skończył..
pozdrawiam,
qrdl
-
Ok, wroclawskie sklepy to ja znam:)
Chodzilo mi tylko, czy dzialaja.
Jesli dzialaja to ok.
Na marginesie: wszystkie sklepy komputerowe graja w ch...
Od 3 lat procesuje sie z firma COMMA z Wrocka i dopiero uzyskalem klauzule wykonalnosci wyroku. Bagatela: zadam 500 zl za niewymieniony dysk na gwarancji. Ale teraz to juz Pan Komornik im zrobi z d... jesien sredniowiecza.
-
Mogę też dodac ,że lock pracuje płynniej i bez zacięć,gdy przeładuję tą samą misję dwu,trzy krotnie wychodząc z niej i wchodząc.Ma to związek zapewne z ramem.Polecam także darmowy prpgramik fs autostart.Potrafi odzyskać dla locka ok 10,15%ramu.
-
Niestety w LockOn został powielony błąd/wada występująca we Flankerze 2.xx, która objawia się intensywnym doczytywaniem scenerii, w momencie kiedy zasiadamy za sterami 1 raz, nie ma tutaj większego znaczenia, że mam 1GB ramu. Osobiście doradzam - przed rozpoczęciem misji - porozglądanie się na około, a jeśli to jest możliwe, to widok zewnętrzny wokół samolotu... Z tego m.in względu misje offline zaczynają się spauzowane, w zamierzchłych czasach ludziska marudzili, że rozpoczęcie misji "z buta" powoduje nieznośne doczytywanie, a tak przy pauzie można się spokojnie porozglądać, bez straty cennej sekundy :-), a komp doczyta swoje.
pozdrawiam,
qrdl
-
Dodam od siebie,że na płynność gry decydujący wpływ ma dobry procek+ram.Mam słabą ti 4200,ale athlon podkręcony do 2017mhz+1 gig ramu pozwalają wmiarę płynnie grać na wysokich ustawieniach.Po włozeniu parę dni temu fx 5900,fpsy nie skoczyły zbytnio na starych moich ustawieniach.Limitował je zatem przepływ danych między ramem i prockiem.Znaczy to ,że karta nie była zbyt obciążona grafą,bo te ustawienia to był jej ułamek możliwości.Po włączeniu wszystkich bajerów w FX5900,klatki nie spadły ,płynność także.ustawiłem więc locka na max i nadal karta sie wyrabiała na dawnym poziomie.moim zdaniem ilość fps nie jest ściśle związane z grafiką,a raczej z obliczeniami FM i innymi.
-
A ja mam inny problem. Nie dzialaja mi stery kierunku ani przepustnica. Nie wiem jak mam to ustawic w opcjach (wg mnie sa nieczytelne), bo przy ustawieniach joya nie mozna przypisac odpowiednich przyciskow przez ruch przepustnica (tak jak to bylo w Il2). Nie mam pojecia jak to zrobic.
Ponadto nie wiem jak bym sie staral (lecial na cel do samego konca) - nie moge nic zestrzelic z dzialka (ani uszkodzic). Widze strzaly (latam zawsze F-15), lece na obiekt (np. na wiszacy Mi-26) i nic. Strzelam prosto w cel.
-
Można ustawić przepustnicę i ster kierunku przez kręcenie (przesuwanie) dzojstikiem, lock sam odczyta co ma przypisać do danej funkcji!
Robisz to tak, w ustawieniach INPUT: DEVICE - zmieniasz z klawiatury na swojego joya, następnie nastawiasz przełącznik na AXES, potem podświetlasz np. RUDDER, potem naciskasz przycisk CHANGE i kręcisz joyem... program odczyta z twojego joya czym kręcisz i zaproponuje przypisanie tego do danej funkcji.
Skuteczne strzelanie wymaga zalokowanie celu i przejście w tryb działka klawiszem `C`. Czyli np wciskasz 7 [o ile dobrze pamiętam ;-)] czyli tryb nachełmowy, bierzesz w okręg cel (hatem albo klawiaturą numeryczną) naciskasz `TAB` czyli lokujesz cel, powinno to być widoczne choćby przez wyświetlenie na hudzie parametrów celu i pojawieniu się mniejszego, wewnętrznego okręgu. Następnie naciskasz `C` tryb działka i pojawia się celownik, który musisz zsynchronizować z celem - tzn. komputer w zależności od parametrów twoich i celu, ustala gdzie należy strzelać, żeby trafić, jak pokryjesz celownik z celem, to strzelaj.... trochę to mętne, ale mam nadzieję, ża da się zrozumieć :-)
pozdrawiam,
qrdl
[ Dodano: Sob Sty 22, 2005 9:13 pm ]
ach, procedurę strzelania opisałem dla mig29/su27 a nie f15... nie latam tym sprzętem
-
Skuteczne strzelanie wymaga zalokowanie celu i przejście w tryb działka klawiszem `C`. Czyli np wciskasz 7 [o ile dobrze pamiętam ;-)] czyli tryb nachełmowy, bierzesz w okręg cel (hatem albo klawiaturą numeryczną) naciskasz `TAB` czyli lokujesz cel, powinno to być widoczne choćby przez wyświetlenie na hudzie parametrów celu i pojawieniu się mniejszego, wewnętrznego okręgu. Następnie naciskasz `C` tryb działka i pojawia się celownik, który musisz zsynchronizować z celem - tzn. komputer w zależności od parametrów twoich i celu, ustala gdzie należy strzelać, żeby trafić, jak pokryjesz celownik z celem, to strzelaj.... trochę to mętne, ale mam nadzieję, ża da się zrozumieć :-)
pozdrawiam,
qrdl
Można też strzelać celując za pomocą takiego --W-- na hudzie. Jakoś nigdy mi to nie przeszkadzało, a był znacznie prostsze niż wciskanie tych wszystkich guzików, z których każdy tylko pika i nic więcej nie robi.
-
Coś czuję Szpaczq, że dla Ciebie ideałem jest "Dziki" z "1941". To dopiero był pilot :-))
pozdrawiam,
qrdl
-
Witam,
u mnie wstępuje jeszcze inny objaw strasznego spowolnienia gry, podczas lotu, jednak częściej, gdy zostaje załadowana nowa misja lockon bardzo zwalania, jakieś 5-10 klatek.
Pomaga na to ALT -TAB po zwinięciu do paska i powrocie do gry wszystko wraca do normalności, czyli 30-40. Napewno jest to spowodowane przepełnianiem RAM'u.
Może ktoś ma podobne objawy i rozwiązał ten problem
Menek
Athlon64 3000+ 1GB RAM,ATI 9600XT
-
Moze to raczej wina przepelnieja swapa sytemowego nie ramu. Bo prawde mowiac ciezko zapchac gigusia pozatym A64 tez szybciej przepycha to wszystko.
-
Z tym przepełnieniem swapa to masz pewno racje, ale czy jest na to jakieś rozwiązanie ?
Menek
Athlon64 3000+ 1GB RAM,ATI 9600XT
-
Wiekszy swap na osobnym, duzym i szybkim dysku tylko do tych celow podlaczonym.
Ale to zbyt ekonomiczne nie jest :)
Pzdr !
-
Tu jest dosc ciekawie opisane:
LINK (http://www.agavk.p9.pl/strony/xp_ram_01.php)
Polecam rowniez skorzystac z google bo pod hasle "pamieć wirtualna" jest sporo trafien. Mialem kiedys bardzo ciekawy i rzeczowy art na ten temat ale linka gdzies posialem.
Damos tez ma racje ale nie dokonca. Ponoc jak sie swapa przeniesie na drugi dysk taki sam, nie wolniejszy to mozna odnotowac wzrost wydajnosci. Ne trzeba natomiast rezerwowac calego dysku na to :). To si esprawdza jak sa dwa fizyczne napedy nie partycje!.
-
To si esprawdza jak sa dwa fizyczne napedy nie partycje!.
No racja ! Tego nie dopisalem. Chodzi oczywiscie o dysk fizyczny a nie logiczny :)
P.S.
Mazaku - z JG jestes ?
-
Mazaku - z JG jestes ?
Ja naturlich, z JG ;] Sora za offtopik.
-
Słuchajcie. W pewnym temacie napisałem, że mam fps do ...ekhm. Gierka normalnie nie cieła, ale miałem problemy i tak. Miałem grafę na:
woda: niski
horyzont: prosty
textury: niski
światła: brak
cienie: aktywny planer
rozdziałka: 1024/768
efekty: niski
fazowanie terenu: 20km
sceneria: średni
lusterek brak
No i wtedy wyłączyłem refleksje. Aż nagle:
woda: średni
horyzont: zaawansowany
textury: niski
światła: brak
cienie: aktywny planer
rozdziałka: 800/600 :)
efekty: niski (na wszelki wypadek)
fazowanie terenu: 20km
sceneria: niski
lusterek brak
iiiii...
fps 38-21 :shock:
to był szok!!!
Wam też radzę zrobić taki zabieg.
Jak miałem 1024/768 to fps miałem 25-12 :(
Ale i tak gitara gra, nie :D ?
PS. A przy lądowaniu zero mulenia :D
PS 2. A mój sprzęt to -patrz poniżej-
-
Czesc
Po ostatnich testach doszedłem do wniosku , ze to nie woda (mozna wyłaczyc bajerancka ) muli Locka tylko chmury. Przecwiczone w mamisji z pełnym zachmurzeniem i podstawa chmur 1500 m.
Przy spojezniu na wprost mam 20-25 klatek, spojze w góre na chmury spada do 16-17. Pochyle samolot na skrzydło, spojzenie na ziemie 80 klatek !!!!. Pochyle na drugie skrzydło, spojzenie na wode 80 klatek !!!. Gram w 800/600 wszytko ustawione na low, teren 20km.
Da sie cos z tymi chmrami zrobic ?
Sprzęt: AMD64 3000+ ( @2100 MHz ), 512 RAM, ATi 9550 ( @400/500 ).
Martin
-
Mam juz cholera dosyc! :567: Moze ktos mi podpowie jak optymalnie ustawic Locka na takim sprzecie: PIV 3,06GHz RAM512(333) GF5600FX 256Ram. Od 4 miesiecy probuje pograc i cholera mnie juz zzera, bo jak nie cele na TV w A10 widoczne sa dopiero z 1-2Km, to podczas lotu nad ziemia FPS spadaja do 3!!! :evil: Chce w koncu skonczyc pare misji i wrzucic je tutaj na serwis, ale nawet nie moge ich przetestowac do jasnej cholery!
Dzieki wszystkim za ewentualna pomoc.
-
Mało danych podałeś odnośnie ustawień..
W grze:
1. Wyłącz refleksy w kokpicie.
2. Woda najwyżej na med, a jak w ogóle nie latasz nad wodą, to low.
3. Rozdziałka 1024 max.
W ustawieniach sterowników - WAŻNE:
1. Wyłącz AntyAliasing (!)
2. Zredukuj AF (filtrowanie) do x2, x4 - max, albo w ogóle wyłącz, choć dobry efekt daje np. AFx4, bez AA.
3. Uataw na wydajność a nie jakość.
Jeśli nic się nie zmieni, to ..... dokup 512 ramu :roll: niestety, ram to podstawa..
-
Dzieki za pomoc. Dokladnie teraz ustawien nie pamietam (pisze z kafejki) ale z pewnoscia jest to rozdzialka 1024, woda na minimum, teren i tekstury na high, cienie all planar. Cos takiego jak refleksy czy lusterka w ogole nie bralem pod rachube. Byc moze cos w ustawieniach karty jest nie tak. A w ogole, to caly czas mam problem z dzwiekiem. Czasami juz od startu misji mam potworny pisk w sluchawkach, jakby jakas cholera probowala mnie zagluszyc by misja sie nie powiodla:), a czasami nastepuje to po kilku minutach gry. Tu tez nie wiem o co chodzi, jakby :) MAm Blastera Audigy Zcos tam. Niepamietam dokladnie. Niedlugo na pokladzie bede mial 1.5GB RAMu i GF6600 og GigaByte (za marne 69.90£) :/ wiec zobaczymy wtedy co bedzie sie dzialo. W Polsce gralem na Athlonie 2.8 1GB RAM i GF5900FX i smigalem nawet w rozdzialce 1600cos tam i bylo 25-30FPS. Wiec mam nmadzieje, ze 6600 i 1.5GB RAMu w pelni (mniej wiecej) mnie zadowola.
-
Właśnie kupuje nowy komputer, nic nadzwyczajnego ale dość mocny A64 2800+ | 2x512DDR 400Mhz | ASUS GF 6800LE (16p,5v) 128MB, jak gierka bedzie się spisywać w 1024x768 ?? Bo tylko taka rozdzielczość mnie interesuje =) Da się grać z AA i Anizo ?? Interesuje mnie 30fps minimum...=) SOrry za takie glupie pytanie, ale może ktoś ma podobny komputer...
-
Moim zdaniem pojdzie... ale oczywiscie nie na maxymalnych usawieniach- bo to po prostu niemozliwe.
Jesli zrezygnujesz z garstki dodatkow, oszczednie wczlaczysz AA i Anizo to przy takiej rozdzielczosci spokojnie sobie pograsz
I pamietaj zeby sie nie spodziewac ze wszysko bedzie cud dzialalo, bo rozczarowanie boli :572:
-
Moim zdaniem pojdzie... ale oczywiscie nie na maxymalnych usawieniach- bo to po prostu niemozliwe.
Jesli zrezygnujesz z garstki dodatkow, oszczednie wczlaczysz AA i Anizo to przy takiej rozdzielczosci spokojnie sobie pograsz
I pamietaj zeby sie nie spodziewac ze wszysko bedzie cud dzialalo, bo rozczarowanie boli :572:
1024x768xHigh (nie max) AAx2 i Anizox2 mi styka =) Moze się uda...=)
Sprawdzilem na demku, 1024x768 wszystko co sie da na maxa i w powietrzu 30-50fps a nad ziemią 15-25fps przy AAx4 i Anizox4 huh huh =) I to jeszcze na Celeronie D a czekam na Athlona 64 =)
-
bawię się trochę lomanem2.1 i tak:
wyszedłem od visibilty: low
zwiększyłem far clipping na med (gram z haze: advanced i z dużej wysokości przy low horyzont jest ścięty, przy med już nie)
structures, trees i objects density dałem na low (i tak jest ich dużo). btw wydaje mi się, że opisy (pod "i") dla structures i objects są pomylone (zamienione).
structures clipping dałem na med, żeby tak z nienacka te chałupy nie wyskakiwały, a trees clipping na 5k (przy med czyli 8k odczuwalny jest spadek wydajności)
to tylko takie ogólne kombinacje w fazie testów, ale mam wrażenie, że jest nieźle.
[ Dodano: Sob 17 Wrz, 2005 12:11 ]
lusterka off, woda med, mgła adv, refleksy bez zadrapań, cienie active...
-
witam
mam Pytanie - jak wyłączyć te zadrapania na owiewce?
W opcjach mogę wyłączyć refleksy, ale wtedy pozbywam się wszystkiego, a ja chciałbym zostawić refleksy, ale bez zadrapań.
-
nie ma takiej opcji... co nie znaczy, że nie da się tego zrobić - zajrzyj do wątku z modami
-
dzięki:)
-
Mam ość głupie pytane, ale nieststy w instrukcji tego nie znzlazłem - jak włączyć wyświetlanie fps? Bawię się właśnie z ustawieniami i to by mi pomogło wybrać najlepsze.
-
Ctrl + Backspace.
-
dzięki:)
-
Wiem, wiem są mody (med i low), ale co, jeżeli nawet te mody nie pomagają i nie ma z czego schodzić w ustawieniach??? Tak jest właśnie w przypadku mojego kompa.
Czy nie można np. doprowadzić tego efektu do postaci, jaką miał we Flankerze 2?
No ostatecznie można by ten efekt całkowicie usunąć, jak nic się nie da zmodyfikować, bo normalnie mam 30 klatek, a w chmurach (pełna zachm.) i nad nimi 10, a przy takiej liczbie klatek/s to chyba tylko autopilot zostaje :005:
: Grudzień 02, 2005, 18:00:47
Właśnie zakończyłem testy z cyklu "zrobić wszystko, co się da" i efekty są żadne.
Wpadłem do katalogu BazarEffectsOVERCAST i wszystko, co się dało przeformatowałem na rozdzielczość "kilkupikselowe" i nic to nie dało. Owszem niebo jest prawie całkiem jednolite od spodu i od góry, ale klatki jak były na poziomie 10, tak i są nadal...
No i oczywiście przetestowałem całkowite usunięcie efektu poprzez usunięcie katalogu OVERCAST. Rezultat jest... widoczny:) Nie ma zachmurzenia, ale jest ciemno i po osiągnięciu pułapu wyższego niż ustawiony pułap chmur nagle robi się jasno. Oczywiście cały czas widać ziemię :005:
Moim zdaniem brak rezultatów przy zast. tekstur o ekstremalnie małej rozdzielczości pokazuje, na jak niskim poziomie jest engine graficzny Lock Ona. :010:
-
Bucic, a napisz może jaki faktycznie masz sprzęt (ile ramu), bo w tym wątku jakoś tego nie widzę..
Wiadomo, że engine LO/FC nie jest idealny... ale - o to prosiłem w innym wątku! - proszę pisać o jakiej wersji rozmawiamy!!
-
Wesja: Lock On 1.02
Sprzęt:
AMD Athlon 2000XP
1GB RAM DDR
Radeon 9550 GIGABYTE'a
Płyta gł. : SHUTTLE AK-31A
Wszystko ustawione najniżej, jak się da,ale próbowałem z różnymi ustawieniami: haze adv/basic, 16/32bit i różne rozdzielczości. 10-14FPS nad chmurami przy pełnym zachmurzeniu (overcast). Pod chmurami ~25FPS.
-
Coż... nie chcę cię martwić, ale tylko pamięć jest w odpowiedniej ilości. Procesor i grafa, jak dla LO, to niestety mało i te ~25 pod chmurami to nie jest tak źle.... a nad chmurami, coż, ja na swojej 6800 Ultra, 1GB ramu i procku ~3.5GHz (p4) też nad chmurami nie czuję się komfortowo.
Jeszcze jedno, tak na wszelki wypadek, oczywiście z poziomu sterowników nie masz włączonego antyaliasingu i filtra anizo, bardzo to może spowolnić grę?
pozdrawiam,
qrdl
-
Kurna :005:
Antyaliasing i Filtrowanie Anizotropowe mam na AppControlled, bo Off nie ma.
: Grudzień 03, 2005, 16:19:00
Nie da się usunąć tego efektu i grać w kampanię! Usunąłem katalog OVERCAST tak, jak poprzednio i nie wiem, skąd on sobie te chmury z powrotem wytrzepał! W misji pojedynczej ich nie ma!
: Grudzień 03, 2005, 18:56:50
JEEEST!!! UDAŁO SIĘ!!! 002
Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz (a co tam 001). Usunąłem >tylko< folder OVERCAST i oto efekt!
: Grudzień 04, 2005, 10:55:42
Zrzuty pochodzą z 2.misji kampanii Su-27 (Lock On 1.02):
(http://i17.photobucket.com/albums/b68/Bucic/ScreenShot_030.jpg)
(http://i17.photobucket.com/albums/b68/Bucic/ScreenShot_029.jpg)
(http://i17.photobucket.com/albums/b68/Bucic/ScreenShot_031.jpg)
(http://i17.photobucket.com/albums/b68/Bucic/ScreenShot_036.jpg)
(http://i17.photobucket.com/albums/b68/Bucic/ScreenShot_037.jpg)
(http://i17.photobucket.com/albums/b68/Bucic/ScreenShot_039.jpg)
Przed modyfikacją:
~25 FPS pod chmurami
~11 FPS nad chmurami
Po modyfikacji:
~26 FPS pod chmurami!
~60 FPS po przelocie nad warstwę chmur!
Gdyby ktoś miał problemy z odczytem FPS na kolejnych screenach:
FPS=50
FPS=68
FPS=27
FPS=26
FPS=119
FPS=119
P.S. Byłbym zapomniał - zrzuty zrobione podczas pracy w rozdzielczości 1600x1200 :002:
-
Witam,
Moje ustawienia:
Textures: High
Scenes: Medium
Terr. Prld.: 50km
Water: Medium
Haze: Advanced
Lights: Weapons
Visib. Rng.: TOMMY
Effects: Low
Heat Blr.: Off
Shadows: Active Planer
Color :32 bit
Resolut.: 1152x864
Sprzęt:
Athlon MP 2500+@2331MHz
1GB RAM
Radeon 9800 Pro
Windows XP Pro SP2
Lock On 1.11
Mam problem z ustawieniami graficznymi w Lock On-ie. Przy tych ustawieniach fps wacha się w granicach od 16-20 (w kabine na pasie) do nawet 70 (w powietrzu). Wszystko jest OK do czasu kiedy zestrzele jakiś cel. W tym momencie fps siada do ok. 4 i zaczynają się kangury :005:
Mam powgrywane w ModMan wszystkie fps tweaks dla wody, chmur, wybuchów i flar.
Mam ktoś jakiś pomysł?
Albo proszę o przedstawianie swojej konfiguracji do porównania :icon_idea:
-
Wściekliście się dzisiaj?
Tu jeszcze jest taki temacik,jak ktoś niedowidział;
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=5634.0
-
Latam w Lock On już jakiś czas. Zmieniałem grafy, dokładałem RAMu, czytam o tych wszystkich modach i nadal mi się to nie podoba.
Jedno jest pewne: silnik graficzny gry jest zje****! :006:
Widzę prostą zależność: ścinająć detale gra dużo traci na wyglądzie a FPSy rosną o kilka % zaledwie :015:
Mam głupie pytanko:
Kto tutaj ma najmocniejszy sprzęt i na jakich detalach gra?
Chcę wiedzieć czy da się uzyskać wogóle idealną płynność na możliwie maksymalnych detalach.
Może ma ktoś dwie mocne grafy w SLI?
Jakiś bardzo mocno podkręcony procesorek?
2GB DDR2 na wysokich taktowaniach? :020:
Generalnie mogę sobie polatać na dość ładnej graficzce, ale o graniu w kampanię nie mam co marzyć.
Zauważyłem, że gierka dostaje nieco kopa jak mojego Athlona XP1700 kręcę powyżej 2200MHz - ale co z tego skoro kumpel ma Bartona@2,7GHz!!! 1GB RAMu w dualu, nawet 2hdd w SATA RAID (czyli ma dużo więcej ode mnie), a gierka nadal nie śmiga jak powinna. Dziwi mnie to że udaje mi się odpalić LOMAC na PIII 256MB RAM Ti4200, a komp kilka razy lepszy okazuje się nadal za słaby :008:
(nawet głupi Kłak4 mi ładniej chodzi on LOMACa)
Może panowie z Eagle Dynamics powinni zoptymalizować troche engine gry zamiast wypuszcząć dodatki.
Cały czas zastanawiam się nad zakupem Flaming Cliffs, ale zniechęcają mnie wymagania
(sory za odgrzewanie starych tematów, ale jeszcze za dobrze nie umiem poruszać się po tym forum)
PS: Sprawdzanie pisowni to wielka QPA :003:
-
Witam. Zastanawiam się nad zakupem LOFC i w związku z tym mam pytanko. Czy jest sens nabycia tej gry posiadając następujący zestaw?
Procek Athlon 2.2 Barton
Ram 1gb Geil
Grafika radeon 9200.
-
Musisz liczyć się z pewnymi ograniczeniami,ale gra jest jak najbardziej możliwa.
Ja posiadam taki sprzęt i sobie chwalę (nie gram dla grafy tak jak Szmajs :004:)
AMD 1700@2600
1 giga ramu (zbieranina)
gf-4200ti
-
Mam podobny sprzęt za wyjątkiem karty graficznej. Moja to Radeon 9800SE@Pro.
Przy dobrym dopasowaniu ustawień w Locku można grać całkiem płynnie. U mnie konieczne był zainstalowanie kilku "poprawiaczy" FPS-ów i teraz jest OK :001:
Nie ma się co zastanawiać, będzie dobrze.
-
Narazie mam czystego lockona i dziala na tyle dobrze ze grac sie da. Niedlugo moze dokupie dodatek. Dzieki za pomoc
-
Przepraszam, jesli temat wydaje sie burazcany (przeciez juz jeden jest o sprzęcie), ale nurtuje mnie strasznie pytanie - czy pójdzie ? Kiedys sciaglem gre z neta (teraz jej nie posiadam, i chce oryginala kupic <skrucha> ;)) na celeronie 800 i geforce 4MX 256 nie pamietam, zeby zbyt mocno cieło. Za to jak czytam wasze konfiguracje.... procki po 3000mhz !! aktualnie dysponuje athlonem XP 1800+ (podkrecony do 2000+), 512 RAM (taktowanie....cos okolo 400 chyba ;)) i geforce 6600GT. I autentycznie sie boje, czy mi wogole ruszy.... to przez te wasze posty ;) Więc mam pytanie - czy, jesli program da (bo jak juz wyczytalem, raz daje, raz nie) to czy grac bedzie sie dalo, i czy ladnie wygladac to bedzie ? :)
pozdrawiam.
PS. Nie bijcie za taki temat ;)
-
No bez przesady, na pewno ruszy. Co prawda procek u Ciebie nie za silny, ale będzie. Jedyny problem jaki widzę to RAM, pasowałoby jednak ten 1GB. Wynika to z tego, że Lock-On, jeżeli będzie miał mało RAM'u, to zacznie co chwilę swap'ować z dyskiem i gra Ci będzie rwać, lub się wieszać po jakimś czasie grania. Poza tym, nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie, po wystartowaniu system wraz z dodatkami systemowymi już rezerwuje sobie ponad 350 MB wiec przy 512MB mi zostawało na Lock'a koło 150MB, tak więc ciągle mielił z dyskiem. Mówię Ci, 1MB RAM, to by była dobra sprawa, w zasadzie załatwia problem w zupełności.
-
Mówię Ci, 1MB RAM, to by była dobra sprawa, w zasadzie załatwia problem w zupełności.
Jesteś pewien, że 1 MB wystarczy?? ;p :118:
Pozdrawiam :)
-
Cos mi sie nie wydaje, że tyle starczy ;) Hmm, jakoś o to sie nie martwie - pobawie sie z procesami w menadżerze zadań i będzie dobrze. Jeszcze jedno - grając na piracie, gra co jakiś czas się wieszała (nie pamiętam dokładnie objawów, dźwięk był chyba nadal) zwiech następował gdzies tak.... Po 10 lub mniej min grania. Wiem, sam sobie odpowiedziałem - pirat - ale boje sie ze na oryginale bedzie tak samo...
-
Jeszcze raz padnie to słowo tutaj obojętnie w jakich intencjach to będzię banik ... I koniec dyskusji na ten temat.
-
Demo się wieszało jak grałeś jeszcze na GF4MX? To wina tej karty, miałem to samo. A jeśli chodzi o konfig to online i proste misje sobie pograsz, kampanii (dużo jednostek) raczej nie.
-
Dobra, nie róbcie sobie jaj, wszyscy wiedzą, że chodziło o 1GB RAM'u, a pomyłki się zdarzają. Bestie... :118:
A "niemile widziany pseudo oryginał" mógł Ci się też wieszać właśnie z powodu stosunkowo małej ilości RAM'u
-
Mam bardzo podobny komputer (taki sam proc, tyle ramu, słabsza grafika - kręcony GF3 128MB). Grać można na średnich detalach nawet w dużej rozdzielczości, oczywiście pomaga instalacja kilku modów, czy zmiana ustawień graficznych, poczytaj ten i inne wątki. Największy problem to właśnie mała ilość RAM'u. Co prawda LockOn "wypycha" z ramu inne procesy, więc to nie tak, że ma do dyspozycji tylko 150MB ;) ale i tak czas wczytywania misji rośnie u mnie wykładniczo wraz ze wzrostem ilości obiektów na mapie (w kampanii nawet 10 min to normalne) i nie ma takiego pojęcia jak płynność, gdy w powietrzu walczy więcej niż 8-10 samolotów, nie ważne co i jak ustawię.
Proste misje on-line i single to >20 fps, nie ma problemu.
Za 2-3 dni powinienem móc napisać co da sama wymiana pamięci na 1GB, ale raczej na cuda nie liczę. :005:
Aha, o ile pamiętam lockon nie jest nawet kompatybilny z gf4mx, więc każdy używa na własną odpowiedzialność.
-
... Co prawda LockOn "wypycha" z ramu inne procesy, więc to nie tak, że ma do dyspozycji tylko 150MB ...
Panie, panie, proszę nie brać tak dosłownie wyliczanek, przecież wiadomo, że pamięć jest cały czas swapowana i procesy nie działające w danym momencie są przepychane w kierunku pamięci virtualnej, na rzecz procesów bardziej aktywnych, ale niech no tylko jakiś proces z "virtualnej" dostanie wywołanie :) ...
-
Sorry, ale aż nie wierze, że nie pójdzie mi kampania :/ Nie pamiętam żeby mi sie jakoś specjalnie to cieło, nawet jak leciałem na treningu to było chyba, gdzie do zestrzelenia byłyo chyba 5 maszyn. pomijając, że gra wywalała się do windowsa.
-
Sorry, ale aż nie wierze, że nie pójdzie mi kampania :/
Skoro nie wierzysz, to przestań zawracać gitarę, kup grę i sam się przekonasz, jeśli gra ci się będzie wywalała, etc., to ją tutaj wystaw na sprzedaż w odpowiednim dziale, pewnie chętny na zakup się znajdzie.
A jak ci będzie cieło na twoim obecnym sprzęcie, to w ostateczności powrócisz do celerona 800 i geforce 4MX 256 , skoro piszesz, że "nie pamietam, zeby zbyt mocno cieło." Tak więc nie ma tutaj problemu:
1. Kup oryginał - nie będzie działał - odsprzedaj.
2. Kampania będzie się cięła/nie będzie chciała działać - wróć do celka 800 i GF4MX, 256MB ramu - przestanie ciąć.
Proste?
pozdrawiam,
qrdl
-
No proste ^_^' (szczyt hamstwa, po takiej odpowiedzi przywołującej odpowiedzi pisze dwu wyrazowego posta :P) dobrze, przepraszam za moje zachowanie. Po prostu nie moge się nadziwić niedopracowaniami w kodzie tej gry. Mógłbym poprosić jakieś screeny na prv z ustawień na medium ? (najbardziej mnie interesują "chmury widziane od góry" ;) )
-
Niektóre misje w nowych kampaniach pod FC są "trochę" bardziej złożone niż trening. Weź po 4 myśliwce dla każdej ze stron, drugie tyle samolotów szturmowych, jakiś AWACS, w dole 2 jednostki SAM'ów, trochę sprzętu pancernego, krążownik też się przyda umieść to wszystko blisko siebie i poczekaj aż zacznie strzelać :002: - tak to mniej więcej wygląda. Na moim komputerze wtedy 2 fps to dużo, a jak pisałem mam podobną konfigurację co ty. Z drugiej strony jest wiele mniej ambitnych misji w tej kampanii, które działają przyzwoicie.
-
Q-bak. Po co robisz problemy? Chłopaki podzielili się z Tobą tym, co wie większość ludzi latających na Lock-On. Niezależnie od tego jaki masz sprzęt nikt Ci nie da gwarancji na to jak dokładnie gra się będzie zachowywać i co możesz z niej wycisnąć na danym sprzęcie. To czego już się dowiedziałeś, już powinno Ci wystarczyć, a jak chcesz pooglądać sobie przykłady jak LO:FC wygląda, po pogrzeb po sieci. Na samej stronie www.lockon.ru jest kilka filmów, które możesz obejrzeć bez gry, a i DEMO gry też jest dostępne. Sam Lock-On: Modern Air Combat jest w tej chwili w sklepach dostępny po 19,- PLN więc czym się przejmujesz. Kupujesz LO:MAC, Instalujesz i potem ściagasz zupełnie legalnie DEMO Flaming Cliffs i widzisz wszystko co potrzebujesz, zanim kupisz pełną wersję Flaming Cliffs, która na www.lockon.ru w wersji legalnej download kosztuje już tylko $14,99, czyli śmiech na sali.
P.S. Ten "szczyt chamstwa" o którym piszesz, to chyba jakieś niejasne niedomówienie, bo ja zdaje się nie zrozumiałem żartu, a jestem przecież pewien, że nie może to mieć nic wspólnego z wcześniejszą wypowiedzią ogólnie szanowanego na tym forum towarzysza Qrdla :004:
-
Tutaj był twój post Q-bak, ale ciężko było coś z tego zrozumieć więc go wywaliłem. Jak jeszcze masz ochotę to napisz kolejny ale tym razem już poprawnie, jeżeli nie to znowu go usunę i znowu i znowu...
-
Mam pytanko odnosnie ustawien szegolow grafiki a dokladniej chodzi mi o te ustawienia ktore sa odpowiedzialne za widocznosc innych samolotow w powietrzu. Mam modmana i jest tam wiele zaawansowanych ustawien. Chcialbym sie dowiedziec ktore waszym warto ustawic na wyzsze w celu zaauwazania samolotow z jak najdalszej odleglosci.
-
Chcialbym sie dowiedziec ktore waszym warto ustawic na wyzsze w celu zaauwazania samolotow z jak najdalszej odleglosci.
Proponuję ustawić labels'y tak na 100 km... lololol :020:
-
Proponuję ustawić labels'y tak na 100 km... lololol :020:
To zaiste swietne rozwiazanie! Moze ktos ma rownie dobre...tylko bardziej uzyteczne?
-
Nie eksperymentowałem ze wszystkimi opcjami, ale tak w skrócie to od lewej:
near, middle i far clipping odpowiadają za generowanie różnych części planu (near to części samolotu widoczne z kabiny, far to linia horyzontu), ale przesadzenie z wartościami potrafi dać dziwne efekty.
LOD chyba odpowiada za odległość w której złożone obiekty zamieniają się w sześcianiki.
Pozostałe "suwaki" są opisane w miarę przejrzysty sposób. Suwak density odpowiada za gęstość wyświetlania obiektów, a clipping odległość w której się pojawiają.
Jak widać nie ma opcji wpływającej na pojawianie się innych samolotów. Jedyne od czego według mnie może to zależeć to LOD, bo pudełko sześcienne chyba łatwiej zauważyć, poza tym suwaki widoczności w opcjach ustawień pogody. Aha, jeszcze haze advanced, wtedy dużo lepiej widać wszystkie obiekty.
-
Mniej wiecej mam podobne przewidywania. Moge potwierdzic ze LOD daje niezly efekt. Ja nie moge rozgryzc co daje opcja mirage. Moze ktos to wie? sprawdzal?
-
Troszke kombinowalem z ustawieniami i chyba nie ma zlotego srodka zeby ta gra dzialala normalnie
Gram w rozdzialce 1280x1024 AAx4 itp i mam okolo 50 klatek werscja FC 1.2
Pierwsza misja jest ok ale juz nastepne to tragedia ,widok z zewnatrz 5 klatek ,ze srodka kabiny okolo 40 (pomaga zejscie do paska , ale znowy sa bledy w wyswietlaniu grafiki-wiec pozsotaje tylko wyjscie z gry i ponowne urichomienie i tak caly czas)
Zmiana sterownikow nic nie dala
Athlon 3200XP
GF6800 GT ASUS 128 MB RAM
1024 MB
-
Witam,
powiem jak jest od początku :004: ...
jestem tutaj nowy - radosne TAK od Załogi Forum otrzymałem niedawno.
Jestem fanem symulatorów ale kompletną nogą w kwestii konfiguracji sprzętowo-programowej ...
Mam następujący zestaw: P4, CPU 3.00 GHz, 256 RAM, Ge Force FX 5200, Wingrozę XP no i oczywiście legalnego LOCK ON :karpik
Instalacja jak instalacja przebiegła bez przeszkód ... schody zaczęły się później
Jak skonfigurować blaszaka, żeby podniósł w miarę rozsądnie LOCK ON???
Za wszelkie pomysły i sugestię będe zobowiązany
-
Witamy na forum :banan
Najpierw zakup dodatkową ilość ramu, tak aby dociągnąć do 1G, jak Ci starczy pieniędzy to zmień kartę na minimum GF-6600GT, a pózniej zjedz z ustawieniami w dół :118:
-
A lepiej poczekaj i wymień w ogóle blaszaka na takiego naprawdę mocnego.
W moim przypadku procek 2,5 GB, RAdek 9800 Pro, i półtora GB RAM u to pecet który jest rekomendowany moim zdaniem zaledwie tylko do odpalenia FC. O wygodnym graniu nie ma mowy, chyba że poleci się z ustawieniami na minimum( co i tak nie gwarantuje pełnego sukcesu). Ale wtedy wszystko wygląda ochydnie jak w grze stworzonej przed 6 laty.
-
No to jakie kompy mają ci wszyscy kolesie typu np. Glowing Amraam, że sobie pykają na maks ustawieniach i w dodatku idzie im to płynnie. No, bo przecież te filmy od takich typków nie byłyby aż tak edytowane.
-
Nagrywanie filmu to zupełnie inna sprawa, pisałem już o tym.
http://www.il2forum.pl/index.php/topic,4389.msg113036.html#msg113036
-
Some1 a jak tobie chodzi lock on jak w grze masz scenkę z 4-6 samolotów w powietrzu mniej-więcej taka sytuacja jak w twoim filmiku "Angels"? Da się grać czy slide show?
-
Spokojnie da się grać nawet jak samolotów jest ze 20, ale nie na maksymalnych detalach. To znaczy: lusterka wyłączone, woda na 'High" i Visibility range "medium", cienie "Active planar".
-
To jaki masz komp i za ile chyba kupie podobny, bo chce normalnie w to pograć.
-
http://www.il2forum.pl/index.php/topic,7479.msg103993.html#msg103993
-
Witam posiadam komputer z takimi parametrami:
procesor:AMD ATHLON 64 X2 4000 BOX(AM2)
pamięć ram 2GB
Karta graf.:GeForce 8600GT 256mb sonic+
Problem mój tkwi w tym że jak gram w LOMAC na MAX ustawieniach grafiki to niestety ale troszkę się tnie może to i troszkę ale mnie to przeszkadza.Prosiłbym o idealne ustawienia grafiki tak aby ta gra nie cięła się w ogóle albo prawie wogóle.Lub jeżeli nie da się ustawić to w czym tkwi problem?.pozdrawiam i czekam na pomoc.SPIDER
-
Obecnie chyba nie ma takiego kompa który by LockOna w max ustawieniach napędził. Ten ostatni co miałem był blisko ale nad miastem i tak spadło do 18 klatek. Taki urok tej gry. Musisz sam ustawień poszukać np. przy pomocy programu LOCFG.
Poza tym trzeba było poszukać informacji o tym na forum.
-
Oryginalne ustawienia od producenta są do niczego. Polecam ściągnąć optymilizatory, różne mody do gry, które naprawdę potrafią dać więcej FPS bądź za tę samą ilość dać lepszą grafikę.
www.lockonfiles.com (http://www.lockonfiles.com) (trza się rejestrować)
-
Rozumiem a kóre programy polecili byście mi?
-
Najlepiej samemu się zorientować co by się chciało. Ale napewnona początek to:
Lock On 1.1xx FPS Tweak v2.0G5
oraz ModMana do instalacji modów.
Wszystko jest na stronce :)
Reszty Ci nie podam, sam musisz zdecydować co chcesz czy nowe teksturki ziemi, może moda na wodę by nie żarła tyle FPS, nowe chmury, dopalacze i inne rzeczy... W każdym razie każdy powinien znaleść coś dla siebie.
-
Rozumiem a kóre programy polecili byście mi?
Wszystko było i jest na forum, resztę podał Boberros aka kopia boskiego logosa. Tam znajdziesz opisy trzeba tylko chcieć!
-
Swego czasu gdzies głębiej na forum był chyba poruszany problem znikania koszyka przy tankowaniu w ostatniej - najważniejszej fazie podejścia. Ne znalazłem rozwiązania, sam się za to wziąłem, tak więc jeśli ktoś ma taki problem i ustawienia na MEDIUM bądź LOW należy ściągnąć LoCFG i w zakłądce Optimizations>Clipping/Log w Near clipping dać jak najmniejszą wartość która nie zmiejszy wam dużo FPSów.
Pozdrawiam.
-
Witam posiadam komputer z takimi parametrami:
procesor:AMD ATHLON 64 X2 4000 BOX(AM2)
pamięć ram 2GB
Karta graf.:GeForce 8600GT 256mb sonic+
Problem mój tkwi w tym że jak gram w LOMAC na MAX ustawieniach grafiki to niestety ale troszkę się tnie może to i troszkę ale mnie to przeszkadza.Prosiłbym o idealne ustawienia grafiki tak aby ta gra nie cięła się w ogóle albo prawie wogóle.Lub jeżeli nie da się ustawić to w czym tkwi problem?.pozdrawiam i czekam na pomoc.SPIDER
Ja mam taki PC:
AMD Athlon 64 X2 DualCore 6400+ 3.20GHz
2GB RAM
NV GeForce 8800GT 1GB
Umnie wygląda to tak:
Haze: Advanced
VIS RNG: Medium <<<
Ter preload: 100km
Text: High
Scenery: High
Water: High <<<
Shadows: All Planar
Lights: Full
Mirrors: On & High
Podziałka: 1920x1200
FPS: 45-50 nad lasami, miastami bez kaszanki podczas eksplozji. W warunkach 'FLY'. W niektórych misjach i kampaniach mocno kaszani nad lotniskami i miastami (czyli 80% tego co tygryski lubią najbardziej).
No i zauważyłem, że opcje Visib. range i Water są u mnie kwestią kluczową. Wszystko jak wyżej i dam wodę lub zasięg widzenia o oczko wyżej, a płynność się kaszani totalnie.
Rozdzielczość może duża ale nie zauważyłem różnicy w FPS między 1920x1200 a 800x600 - chyba jedyna taka gra xD
-
KosiMazaki, nie ma kompa ktory uciagnie Loczka na high ? :021:
wszystko high, VSB podajze 50km (nie wiem, sprawdze dokladnie) plus 4aa i filtr anizotropowy. Spadku klatek NIE MA (na dotychczasowych misjach przynajmniej granych "as real" i tych z kampanii)
komp:
proc intel E4600
pamiec 2GB
karta Radek 4850 512
:021:
-
Nic? Zero? Nawet przy pukaniu flarami nad miastem, strzelając do UAZa duuuuużą ilością rakiet niekierowanych?
Bo u mnie właśnie wtedy LO czka :118:
-
Nic. Nawet na loczku tym pierwszym, czystym po instalacji. Proba online byla, dwa samoloty, flary itd.
Radzil sobie dobrze :021:
-
I nagle pojawił się DCS i bajkę szlag trafił jak domek z kart :118:
-
To chyba Q-bak nie grałeś w misje Boberosa :D
I nagle pojawił się DCS i bajkę szlag trafił jak domek z kart :118:
Ten post jest co najmniej o pół roku za wcześnie napisany :118:
-
Zobaczymy, zobaczymy. :021: :021:
-
http://3xs.scan.co.uk/ShowSystem.asp?SystemId=827 :banan może to by dało rade :)
-
Q-bak kolego, jak włączę w jakiejś misji pełne zachmorzenie i dam ci 4 śmigłowce do zestrzelenia to zrozumiesz że Mazak ma rację. Nie ma kompa który w pełni uciągnie loczka :118:
Pozdrawiam
-
Witam,
Czy mógłby mi ktoś pomóc z ustawieniami w Lock On FC? Mam Pentium IV 2,8Ghz , GeForce 9600GT, 3GB RAM'u. Moje zabawy z ustawianiem grafiki nie kończą się pomyślnie. Z góry dzięki.
[admin]Zdania rozpoczynamy z wielkiej litery. Mazak.[/admin]
-
Co prawda pytałem o to kilka razy, ale to jest chyba najbardziej pasujący dział.
Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się opcja mini-hud.
"Jeśli chcesz żeby HUD podążał za ruchami głowy, włącz mini-hud w opcjach."
Chodzi mi o coś takiego: http://www.lockonfiles.com/modules/Downloads/imageuploads/RUSSIAN%20SEAT%20TWEAK%20V2.jpg
-
W Options/difficulty sprawdź:)