Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => Wątek zaczęty przez: Ouendat w Grudnia 13, 2005, 14:22:08
-
Witam,
Napiszcie na jakich maszynach walczycie w IL-e.
Ciekaw jestem, dlaczego wybraliście konkretne maszyny?
Będę wdzięczny za odpowiedzi, bo sam nie mogę się zdecydować pomiędzy P-40, P-47, P-51 :021:, Spitfire, Jak9U. Kusi mnie też ciemna strona mocy, czyli BF 109 6AS oraz Foka FW 190-A8. Te maszyny są piękne.... :021:
Piszcie proszę, jakie są wasze refleksje po walce na maszynach przywołanych przeze mnie.
Pozdrawiam,
Piotr
-
No dobrze,jako pierwszy dałem się sprowokować.Moim ulubionym samolotem jest La 5FN.Doskonały myśliwiec o ponadprzeciętnych właściwościach pilotażowych.Niezwykle odporny na uszkodzenia.,z uzbrojeniem trochę gorzej ale może być,nie przeszkadza mi to.Często wybierany przez graczy o pewnym profilu psychicznym...acha...zapomniałem dodać,że jest to mój ulubiony samolot..........do spuszczania :021:
-
He, he, a z jakiej maszyny wypuszczasz srebrne strzały?? :021:
-
Z Białego Mocarnego Wszechmocnego rumaka
-
Ja preferuje Bf-109 głównie wersje F4 i G2. Dlaczego? Poprostu ta maszyna mi się najbardziej podoba :002:.
Co prawda licho z odpornością na trafienia (wystarczy krótka seria i juz ciągne warkoczyk dymu za sobą) , ale nadrabia to zwrotnością.
Dając nura można uciec praktycznie każdemu, a 2 karabiny i działko 20mm w zupełnosci wystarczą na zestrzelenie paru rat :001:
-
A mnie się najlepiej lata na tych właśnie ratach. Zwarta konstrukcja, niezłe (chodzi o szybkostrzelność) uzbrojenie. Samolot dopasowany kamuflażem do terenu na którym lata. Bardzo przyjemnie celuje się w te widoczne z dala żółte pyski Meserów. Polecam. Na dodatek nie wykręci mnie żaden Meser.
Pozdrawiam.
Andrzej
-
A ja latam na takim samolocie jaki akurat w kampanii wypada :-)
Jakie wrażenia:
ŁaGG-3: śmieszny klocek, strasznie łatwo silnik przegrzać, wznozenie tragiczne, całkiem przyzwoite uzbrojenie.
MiG-3: mój ulubiony ruski samolot, szybki, ładnie się wznosi, ale uzbrojenie symboliczne niestety i wytrzymałość zdecydowanie odbiegająca od radzieckich standardów.
Bf-109 F, wolę wersję F4 niż F2, bo preferuję działko a nie ten 15mm wynalazek. Samolot-rakieta tak poza tym.
Czasami w Quck Mission latam Airacobrą (wersja N) - bardzo ciekawy samolot, nie traci tyle prędkości przy manewrach co samoloty radzieckie. Uzbrojenie bardzo fajne - dużo luf karabinowych i armata strzelajaca w wale śmigła (wbrew opinii przeczytanej gdzieś tu na forum: da się z tego trafić we wraży samolot, ino z bliska trza strzelać).
-
Bez wątpienia FW-190 D9 :021: Po prostu jak widzę ten kokpit, sylwetkę to się podniecam :002:
Masa amunicji co pozwala spuszczać mnóstwo kufajmanów za jednym lotem :) Poza tym znakomicie się lata przy dużych prędkościach, szybko kręci beczki. No po prostu cód miód malina :002: Z ruskich to MIG3U ale tylko ze względu na sylwetkę rasowego coupe :020:
-
Messersmitt Me-109 F-4 - posłuszeństwo pilotowi
Hawker Hurricane Mk.IIb - siła ognia + własności pilotażowe
Vickers-Supermarine Spitfire Mk.IXc - prawie myśli za ciebie :020:
Mustang Mk.III osiągi
Właśnie w tej kolejności
-
Mustang Mk.III ;pozatym, że w grze uzbrojenie nie za bardzo efektywne to jednak da się na tym wykręcić prawie wszysko przy odpowiednim
prowadzeniu, a w krytyczntm momencie dać nogę :020:
Z axis side to Fw190 A series, za siłę ognia , nie grzejący się silnik i w ogóle całokształt. :001:
-
Witam. Ja od jakiegoś czasu polubiłem latać Emilami - co nie znaczy, że nie latam innymi samolotami.
Szczególnie lubię jeszcze precyzyjnie pobombować z wysokości 4 - 5 km używając do tego B-25
-
Bf109 F-2 uwielbiam słuchać jak silnik pracuje gdy ze 100 % mocy dam na 0 ehhh , no iten wspaniały zołty nosek
P40 za naprawde rasowy wyglad przejrzysty kokpit i fajne uzbrojenie
-
B-25 i A-20 - bo ja lubie bombowce
Bf-109 późniejsze - bo ładny i ładnie wymiata :020:
P-39 - bardziej za wygląd niż osiągi
P-47 - używam bo raczej jako szturmowca ale zawsze może ugryźć
..... ale tylko ze względu na wygląd: He-162 bo ładny i zgrabny :D
Ktoś gdzieś kiedyś puścił plote że B-17 miało być flyable :005:
-
Ktoś gdzieś kiedyś puścił plote że B-17 miało być flyable :005:
Miało ale nie będzie, podobnie jak Catalina.
1. Fw-190A >za uzbrojenie
2. Fw-190D9 >za całokrztałt :P
3. P-47D >bo duży i zły :)
4. P-51D >tak jak Dora
5. nie wiem :P
-
Każdy wie, że 109G2 wymiata i nie ma na niego bata :D to jest moje zdanie :)
-
FW190A
Za brzydki pysk, za kupe dwudziestek i wagon ammunicji.
I za to, że zawsze mnie dowozil do domu, jeśli pilot nie dostał w czapę:))
Fw190d9, bo jest piękny.
Bf-109F-2, bo najfajniej jest zasadzic la5 czy yakowi 1/7/9, w czapę za pomocą 15mm działka;))
-
BF109 G6 i wyżej za Mk108 :021:
BF109 F4 bo lata sie nim bardzo przyjemnie
FW190 bo śmiertelnie skuteczne
P39 Aircobra bo ładna,to samo P40
-
:002: - Pięknie, właśnie o to mi chodziło!!!!
Proszę tak dalej ...
-
FW 190 A5........i wszystko jasne.Acha,swego czasu Mietek G2
-
A dlaczego A5, a nie A9 lub D9???
-
Moje preferencje to tzw. "konie robocze" frontów czyli:
1. P-40 (no bo po prostu jest piękny !)
2. Wildcat
3. Hurricane (bo to jedyna maszyna, którą opanowała w "iłku" jak na razie moja żona - żona jako skrzydłowy to niezły pomysł, a przy okazji mniej problemów w wymianami kompów :002:)
Poza tym:
P-39 (ale tylko w starym szturmowiku bo tam jest trudna w pilotażu - podobnie jak to było w realu)
P-38 (bo bawi mnie jak "wykręcę" kolesia na Ławoczkinie 5 lub 7 taką "krową" :020:)
-
A dlaczego A5, a nie A9 lub D9???
Bo od A8 zaczyna się "krowie stado"...na A5 jeszcze można poprowadzić przez chwilę namiastkę walki manewrowej...spróbuj to samo na A8 :021:
-
Widzę że zdecydowana większość to myśliwcy na tym forum :001:.
Dlaczego nie ma żadnego entuzjasty głównego bohatera tej gry czyli iła-2 albo chociaż Ju-87 :011: :011:
Pewnie strzelanie w coś co ma skrzydła jest bardziej emocjonujące.
-
Mnie naprzykład nie bawi bycie taksówkarzem dla tego gościa z tyłu co ma MG81,wolę działać solo
Pozatym manewrowość i osiągi myśłiwców vs. cała reszta to tak jak Maluch i Porsche
wyjątkiem jest Mosquito ale to już inna bajka
-
Dlaczego nie ma żadnego entuzjasty głównego bohatera tej gry czyli iła-2 albo chociaż Ju-87 :011: :011:
Nazwa wątku to "Preferowane modele myśliwców ..."
Jeżeli chodzi o większe maszyny to A-20, chociaż nie gardzę też B-25 (przydaje się wtedy wolant w zestawie z pedałami oczywiście - niestety od kierownicy, na te "ładne" z pilots.pl jeszcze sie nie zdobyłem, a i kobieta mi się sprawdza jako strzelec pokładowy)
-
a moim ulunionym samolotem jest Ki-43 :001: bo zakręca w miejscu i ma teleskopowy celownik który jest lepszy niż miotła= bat na Yaki3 Lawoczkiny itp
-
Witam,
Wczoraj wieczorem pilotowałem FW-190 A-8 i D-9 :021:, muszę przyznać - maszyny są nieziemskie!!! Zdolność wznoszenia, prędkość, siła ognia - miodek!!! Trochę gorzej z manewrowaniem kołowym. :005:
FW jest trudny w pilotażu (w porównaniu do Spita, Ła i P51), ale satysfakcja gwarantowana!
Pilotaż FW to bardzo delikatna praca drążkiem (w porównaniu do Ła). Jest to dość trudne w trakcie ostrzału z 6, trzeba być spokojnym, zero nerwowowości!
Latania FW (jak wdać) dopiero się uczę, więc jestem chłonny na wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Piotr
-
No bo foczki nigdy nie były samolotami do walki manewrowej, dla tego są słabe w kołówce, przynajmiej w tej grze.
Z foczek to A6 i D9 :)
-
bardzo delikatna praca drążkiem
be sure,że delikatna :021:
-
No, ale efekt "IS BLOODY" :020: :020: :010:
-
A co mi tam :003: . Śmiejcie się ze mnie. Ja najbardziej lubię latać jaskółką. Bo to mój ulubiony myśliwiec z okresu DWŚ, choć w grze jest za bardzo arkadowy. I jeszcze raz dołożę do pieca...Konrad. Za wznoszenie.
Paweł
'VIPER'
-
U mnie poważanie mają zależnie od misji:
-w latach 39-41 Bf-109 E4 za zwrotnośc i siłę ognia
-w roku 41-42 Bf-109 F4 (najlepszy samolot łączący siłę ognia z osiągami i przyjemnością pilotażu) a po drugiej stronie barykady P-40M zmod. bo go lubię
- w latach 42-44 Bf-G2 te same zalety co F4 a brak wad G6
- w roku 45 niedoceniony przez nikogo na tym forum Ta -152 który jest dla mnie najlepszym samolotem na świecie a 30mm + 2x 20mm do tego wiadro amunicji robią swoje.......
Pozatym dla odmiany lubię polatać Me 110 bo to satysfakcja polecieć czymś takim do domu wrócić i jeszcze jak da Bóg kogoś abo coś zestrzelić........
-
- w roku 45 niedoceniony przez nikogo na tym forum Ta -152 który jest dla mnie najlepszym samolotem na świecie a 30mm + 2x 20mm do tego wiadro amunicji robią swoje.......
Tu się mylisz i to bardzo :D, znam wielu entuzjastów wręcz, Tani. Również w mojej osobie choć latanie nim na serwerach dogowych wymaga sporo samozaparcia :004:
Pozatym dla odmiany lubię polatać Me 110 bo to satysfakcja polecieć czymś takim do domu wrócić i jeszcze jak da Bóg kogoś abo coś zestrzelić........
tu się podpisuję obiema ręcyma :020:
-
-w roku 41-42 Bf-109 F4 (najlepszy samolot łączący siłę ognia z osiągami i przyjemnością pilotażu)
nononono tez lubię ten samolot ale siła ognia przy F4(1x20+2x7,92) to juz lekka przesada
siłę ognia to miał K4 czy Hurry Mk.IIb to tak ale F4???? :034: :549:
-
Witam! Powiedziałem przecież że łączący zalety pilotażowe z siłą ognia a w 41 roku to już taki Hurry co z tego że ma 4x20 mm jak się nim latać nie da. Mnie amunicji w Bf 109 F4 wystarcza na spuszczenie 3-4 samolotów a zalety pilotażowe są bezsporne, nie ma moim zdaniem lepszego samolotu w 41 i na początku 42 roku niż F4.
-
A dalekowschodzi front? A Japonia?
Ja lubię Rufa za klimat pływakowca (choć jest flagmatyczny jak babcia Frania) i Hayate Ib za wszystko, tak jest, Hayate to jest maszyna!!!
pozdro
Paweł
'VIPER'
-
Viper--trochę bawiłem się na pacifiku i niestety ale śmiem twierdzić że ten front był najsłabszy pod względem technicznym. Ani japońskie maszyny ani amerykańskie niemiały by szans w Europie ....co zresztą przetestowano na P-38 Lichtingu który na pacyfiku był kilerem a w Europie zerem i kaczką do spuszczania. Japońskie samoloty są zadelikatne i załatwopalne jak na mój gust a amerykańskie pokładowe za wolne ...poza Corsairem (ale on w IŁku ma własności lotne cegły i nigdy nie nauczyłem się nim latać)... :001:
-
Witam! Powiedziałem przecież że łączący zalety pilotażowe z siłą ognia a w 41 roku to już taki Hurry co z tego że ma 4x20 mm jak się nim latać nie da. Mnie amunicji w Bf 109 F4 wystarcza na spuszczenie 3-4 samolotów a zalety pilotażowe są bezsporne, nie ma moim zdaniem lepszego samolotu w 41 i na początku 42 roku niż F4.
Hurricane IIb to 12x7.69 a nie 4x20 to wersja IIc, IId miał 2x40mm
a Hurry stabilny jest jak mało który samolot posiada świetna manewrowość tylko walka w pionie nie bardzo
-
A ja tam latac lubie na:
Bf 109 G-2 - poniewaz polubilem go podczas pobytu w szkolce Kosa
FW 190 D - za wznoszenie i opadanie, ale dopiero sie ucze :001: i lubie sobie kogos na niej ustrzelic bo to nie LAda wyczyn
Ostatnio mnie wziela chetka na dwuplaty tj. Fiat CR.42, Gladiator itp za piekielna zwrotnosc :)
-
Właśnie czytam książkę "Konwoje arktyczne 41-54" i jest tam ciekawy opis jak zabierane na pokłady Hurikany nie mogły sobie poradzić ani z Condorami ani z niemieckimi łodziami latającymi Voch bo te były dla ich karabinków za mocno opancerzone. Kuriozalne są opisy jak taką łódź atakują 3 Hurii i nic jej nie robią a do tego jeden z nich zostaje zestrzelony. Hurii jest znośny w roku 40 ale i tak wole latać na Bf-109 E a po stronie aliens o niebo lepszym samolotem od Huriego jest P-40.
P.S. Ja jeszcze uwielbiam wprost latać na włoskim Fiacie G50 wspaniały samolot ale słabo uzbrojony 2x12 mm dlatego do latania online się nienadaje ale w kampaniach z początku Barbarossy to prawdziwy pogromca I-16 bo od niej szybszy a przy tym tak samo zwrotny.....
-
No pacyfik to tak
Japsy. Ki-84 Ib ewentualnie Ki-61
a Alies to (tylko się nie śmiać) Hellcat f6f-3 lub F4u1c(Siła ognia MIodna )
-
Ja myśle że w tej grze Corsair nadaje się tylko do niszczenia celów naziemnych bo co jak co ale sprzętu to zabiera całkiem sporo. (chociaż te Tiny Tim to jakoś tandetnie działają :005:)
-
Ostatnio latałem:
- FW 190 A-8 (potworna siła ognia)
- FW 190 D-9 (rewelacyjne przyspieszenie, wzonszenie, etc)
- BF 109 G-10 i K-4 (przyjmność w pilotażu)
- P-47 D 22 (bo piękny jest :))
Muszę przyznać, że jak się dłużej lata na FW to wszystkie pozosatałe latawce są "łatwe". Myśle, że się ze mną zgodzicie.
Niestety walka FW z Ła-5 i Ła-7 lub Spitem IX do przyjemności nie należy, ale rycerzom fuhrera w WWII łatwo też nie było, he he!! :021:
Najczęsciej jak latam powyższymi samolotami to latam w grupie 4 takich samych maszyn po mojej stronie (ustawionych na AS) oraz 6 do 10 maszyn przeciwnika (ustawionych na AS) + bombowce.
W przypadku maszyn niemieckich za przeciwników biorę najczęściej MIG, JAK, P39, P40, P47, P50, SPITY Vb, Hurricane i czasami kuszę się na wspomniane Ła, heheh.
Tak lubię i tak się bawię. Czasami taka zabawa trwa dłużej, czasami krócej :021:
Czasami też 1:1 lub 1:2 (oj, jak to boli ...). :002:
Pytanie: w jakich misjach / konstalacjach najczęściej latacie swoimi ulubionym maszynami???
Pozdro,
Piotr
-
Preferowane modele mysliwców w Ił-2 FB ??
Odpowiedz jest bajecznie prosta :001:
foka, foka, foka, foka, foczunia, foczka, fafkulec, cegła, grzmiący kij, ptak rzeźnik, Dora, Adela, Felicja, Tania :002: :002: :002: :002: :002:
Dlaczego :011:
- za siłe ognia
- za to że setki razy pozwalała mi wrócić do bazy choć teoretycznie powinienem zginąć
- za widowiskowe eksplozje spitów, jaków, parchów
- za widok parcha zaczynającego wywijać sie jak szalony gdy usłyszy szum przelatujących obok niego pocisków z MK 108
- za wygląd
Ostatnio latam głównie na VOWie - głównie dlatego że jest tam front zachodni (nieobecny nigdzie indziej w tej chwili) no i dlatego że jest tam foka :004:
Pozdrawiam.
Ramm
-
1:Ju87B2/pure class/
2:He111H2/nic nie koi nerwow jak wysypac jajca z 7 K w bull.
3:Me109E4/classic/
4:Fw190A4/nie musze nic pisac-koneserzy wczesnych wurgerow wiedza o co chodzi/
5:Fw190F8/wlasciwy przyrzad na cele naziemne/
6:Me110/frajda-jak henio rownierz-zabawa silnikiem na manual i to dwoma!!!/
7:262-jak mam dosc efektu "Frani" w glowie-bloga cisza i tylko szum wiatru...
-
1:Ju87B2/pure class/
2:He111H2/nic nie koi nerwow jak wysypac jajca z 7 K w bull.
3:Me109E4/classic/
4:Fw190A4/nie musze nic pisac-koneserzy wczesnych wurgerow wiedza o co chodzi/
5:Fw190F8/wlasciwy przyrzad na cele naziemne/
6:Me110/frajda-jak henio rownierz-zabawa silnikiem na manual i to dwoma!!!/
7:262-jak mam dosc efektu "Frani" w glowie-bloga cisza i tylko szum wiatru...
dodam do tego 109 F4 i moge sie pod tym podpisać:)
-
1:Ju87B2/pure class/
2:He111H2/nic nie koi nerwow jak wysypac jajca z 7 K w bull.
3:Me109E4/classic/
4:Fw190A4/nie musze nic pisac-koneserzy wczesnych wurgerow wiedza o co chodzi/
5:Fw190F8/wlasciwy przyrzad na cele naziemne/
6:Me110/frajda-jak henio rownierz-zabawa silnikiem na manual i to dwoma!!!/
7:262-jak mam dosc efektu "Frani" w glowie-bloga cisza i tylko szum wiatru...
dodam do tego 109 F4 i moge sie pod tym podpisać:)
Heh..a ja 190 A5
-
A mnie najbardziej podoba się Rata Typ 24. A za co? Ano za to:
- za ręcznie wysuwane podwozie - takie fajne rzężenie, kiedy kręci się korbką :001:
- za wygląd kiełbaski
- za przegrzewajacy się silnik po niecałej minucie lotu na pełnych obrotach
- za to, że zwrotniejsze od tego to jest chyba tylko I-153, ale pewien nie jestem
- za uzbrojenie, które wystarcza na spuszczenie 3 parchów
Dodam tylko, że lubie pofruwać Bf-109 E-4, F-2, Hurrim z 4x20mm oraz Me-262 (za 800 kmh :004:)
-
che che ostatnio pogrywam właśnie Ratą...
Ale zwrotniejszt to jest I-153, Fiat CR42 i Fiat G50....ten ostatni to mój ulubiony pogromca Rat..
-
Latam szkopami, prawie tylko Bf-109 od E-4 do K-4 w tym samolocie niema dlamnie wad.
Fw-190 jest niezły ale z niego niewidze gdzie kule lecą, widok marny i celownik malutki
-
Witam po długiej nieobecności!!
Moim ulubionym samolotem jest Me-110, dlaczego?? Bo jest zwrotny,silnie uzbrojony,i wogule nawet fajny ma wygląd :001: Ale przy oddawania strzałów, bardzo mało widać przez odbijanie się światła z ognia wylatującego z działek.Z samolotów "drugiego obozu" to Ła-7.
Dużo szczęścia w tym roku!!
-
110ka zwrotna? może jak na lekki bombowiec, choć do i tak A-20 startu nie ma. ale to i tak jedna z fajniejszych maszyn - szczególnie na długi lot tuż nad wierzchołkami drzew. prowadzi się elegancko, wręcz dostojnie...
-
Ja dodam od siebie:
1.I-185 M-71 :002:
2.La-7 3x20mm
3.Fw-190A8 -2x1mm3 + 2x30mm (ale to trzeba umieć okiełznać)
4.Beaufighter (bo zwrotniejszy chyba od 110 ale jak straci prędkość to kaplica)
5.Spit VB 4x20mm HS
6.Jak-9U
P.S.Dodam też to czego nie znosze:
1.P-51 (o co w tym chodzi??-chociaż i tak jest lepiej po najnowszym patch'u)
2.Ta-152 (kto tym umie latać ręka do góry??)
-
2.Ta-152 (kto tym umie latać ręka do góry??)
Był kiedyś taki gość. Nazywał się Willi Reschke i całkiem dawał radę na tej maszynie. Niestety szybko go zbanowali.
-
lol , bo wykręcił ufo :D chwile po starcie lol
-
2.Ta-152 (kto tym umie latać ręka do góry??)
Kiedyś się tym latało ;] W rzeczywistości nie byl to taki beznadziejny samolot, tu go Olo zgnoił z lekka :( dlatego na serwerach dogowych lepiej operować D9 gdyż tam się odkręca i się separuje. Druga sprawa że rzadko kiedy lub wcale nie latamy na wysokościach 10-11 tyś. meterków :(. Duże skrzydła też nam nie ułatwiają, kufajman wycwanił się i precyzyjnie potrafi przycelować przez to ;)
Ale tak czy siak Tania to ninia fajniutka ;] Stawiam ją na równo z bliźniaczkami Dorą i Zmorą, Dorotką i Efunią :D
-
tb3.... w koncu mam się odstresować po cięzkim dniu pracy. A jak jeszcze osłona się znajdzie to już tylko gębę do słońca wystawiać, nogi na stero-kierownicę i bujajta się wszystkie wojny świata!
-
nie latamy tanią, bo to nie jest symulator wysokich lotów... tj. wysokiego latania miało być :P
-
tb3....
...tylko trzeba uwazac zeby ciuchy nie wyszly z mody jak sie juz doleci :002:
-
Bf -110. Jedyny (...no..prawie ) w tej grze mosolot którym się lata w sposób najbardziej zbliżóny do swojego realnego pierwowzoru o czym nie mogę powiedzieć niestety o pozostałych maszynkach okaleczonych przez Be Sure Tech.
Me -262 szybki zabójca/niszczyciel combat boxów/ nie nadający się do kierowania przez miłośników tak zwanych "kręciołków " i "teens from Kansas"
Ju 87 (cała seria) - również za normalne odwzorowanie zachowania maszyny w powietrzu. I ta nutka romantyzmu!.
Foczki- wszystko o nich zostało napisane wyżej . piękny w swej brzydocie i uzbrojony po zęby. Jedyne słowo , jakie mi na myśl przychodzi to Pitt bul. Szkoda że w grze brak przeciwnika dla niego jakim był Spit. (Znaczy sie jest Spit , ale nie chodził na lekcje fizyki- wagarował razem z wszystkimi radzieckimi kolegami)
Chciałbym również ciepło wypowiedzieć się o legendzie jaką jest Messerschmit 109 Emil. NIestety w grze tylko z wyglądu go przypomina.
Japońska "Zerówka"- odwzorowany dość poprawnie i lata się nim przyjemnie.No i może utrzymac się w powietrzu przynajmniej 8 godzin (bynajmniej powinien, nie wiem - nie zdążyłęm spróbować, odinstalowałem Be Sure TEch-a)
P-38 Lightning . Bo tak. Jest szybki i ma dwa motory , a do tego nie jest przedstawicielem typowych teenage planes-ów. MOżesz nadlecieć , przywalic zerówce (nieważne czy celnie, ważne że żółtek może zrobić kleksa w majtasy) , spokojnie odlecieć puścić bombsztala , wznieść się i odlecieć spokojnie do domu niezagrożony przez o wiele wolniejszego przeciwnika pokazując w lusterko wsteczne uniesiony środkowy palec w typowym farmerskim akcie pozdrowienia dla przedstawicieli rasy żółtej.
-
Cytat z Mazaka "...W rzeczywistości nie był to taki beznadziejny samolot, tu go Olo zgnoił z lekka..." z lekka powiadasz ,Tania to porażka jak byle Spit CW na 11 tysięcy za tobą wyleci a duże wysokowydajnie śmigło i duże skrzydła nie dają żadnej przewagi bo samolot ledwo sie trzyma "powietrza" kilkanaście sekund lotu na MW50 czy GM1 powoduje przegrzanie silnika na wysokości gdzie panuje prawie -40 stopni.Ten samolot w grze to raczej ciekawostka tak samo jak Bf-109Z czy Go-229 jest bo jest ale jego zalet wykorzystać sie nie da bo engine gry jest do tego nieprzystosowany a wszystko sie opiera na skryptach.Ende...
-
amen
-
1. jak w powietrzu jest duzo bombowców to P-47 z rakietami-efekt murowany
2. jak nie to fw 190 -zalety twardy zad, szybka beczka,która narzuca manewr obronny.
3.no i oczywiście wszystkie mietki z MK 108.pozwala to strzelać z bardzo róznych pozycji, a pocisk 30mm w celu daje 50%zwycięstwa.
-
A ja lubię Jaka 9UT... wiem wiem, wszyscy z "tej niewłaściwej" strony (która wyraźnie występuje tu w przewadze) od razu pomyślą że wybrałem sobie to łatwiejsze rozwiązanie i teraz szpanuję. A otóż nie, moi państwo. Ja go kocham za co innego. Jest to bodaj jedyny (a przynajmniej jedyny jaki znalazłem) samolot o zrónowazonym sterowaniu - wrażliwośc i efektywność wszystkich sterów jest mocno zbliżona, co pozwala latać płynnie i z finezją, nie zmusza do stosowania pewnej grupy manewrów "bo w innych jest słaby"... Pewnie jest w czymś słaby, a może to wina modelu, mało istotne. Chętnie oddałbym część jego parametrów i osiągów (których, nawiasem mówiąc, i tak nie umiem wykorzystać w walce), oby tylko pozostał taki "równy i prosty", jak to się w pewnych kręgach mawia. Oczywiście w dużym stopniu tyczy się to całej rodzinki pana Jakowlewa, dlaczego więc akurat ten? I znów się będą śmiać: za tę rurę w środku pyszczka :-) Wiem, wiem, niecałe 4 strzały na sekundę, do tego trzęsie całością okrótnie... no i ta zabójcza ilość amunicji... zabójcza dla pilota Jaka oczywiście :-P Ale to nie problem - przy naprawdę niewielkiej dozie wyczucia "punktuje" się tą armatką pojedyńcze pociski w (mniej lub bardziej) starannie wybrane miejsce płatowca przeciwnika, i w zasadzie po kłopocie. Większość przeciwników ma dosyć po drugim - trzecim punkcie, Mietki po pierwszym... Zwłaszcza u nasady skrzydła...
-
Huhu oczywiście że FW190 A4, a za co?
- klimat walki ze spitfeuerami VB to jest to!
- nieoceniony uber sprawny orczyk, który pozwala niesamowicie zacieśniać lub rozszerzać manewry, że kufaje nie wiedzą o co kaman, skąd ta zwrotność foki?:)
-oczywiście że roll+orczyk, to jest właśnie to czym udaje się czasem wymanewrować kufajów
- wbrew pozorom da sie tym walczyć, nie turn& burn, ale energy fighting jakoś da rade, o ile immelmanów za dużo się nie sypie i lepiej trochę bardziej być w poziomie niż w pionie(olegotrix rulezz)
-super widoczność na boki i tył, to jest to co pozwala mi żeby nie dać się zaskoczyć, zawsze można zamknąć radiator, pitch na 100% i rura do domu, kufaje po czasie przestają gonić , wystarczyć zawrócić i już można gnoić gnoja:)
-o uzbrojeniu mówić nie trzeba, chociarz dla mnie to by wystarczyła wersja 2x20mm+2x7.92mm w zupełności.
No i ofkoz FW190D9 1944 za to że może dorównać laparchom, trzyma jakoś tą energię, nie najgorzej się wznosi więc i lepiej w pionie niż anton, wystarczające uzbrojenie, ale traktuję ją trochę jako samolot, gdy naprawdę laparchy zaczynają gryźć i doganiać mojego antona. Z reguły wolę latać gorszym samolocie, co zapewnia mi satysfakcję w razie jakiegoś fraga.
Do kolekcji fajnych samolotów można dodać:
BF110- można gryźć wczesne yaki, łaggi, a w razie draki uciec nad własne AA:)wyłącznie boom&run
Zero- najlepiej wczesne zwrotne wersje z '41:)
Emilek - fajnie się tym walczy z hurrkami, jakoś tak podobnie do tego co słyszało się w przekazach, hurrek cienki w pionie, nadrabia zwrotnością, a emilek w pionie daje radę jakoś.
Generalnie im wcześniejsze samoloty, tym walka przynosi więcej emocji i satysfakcji, im później tym gorzej...
-
Preferowane modele myśliwców w Ił-2 FB i AEP ??
Skoro pytanie dotyczy MYŚLIWCÓW to odpowiedź jest tylko jedna: Jak-3
Jaczek trójeczka po jednodniowym zapoznaniu bije wszystkie zachodnie "cudeńka" pod każdym względem
Dlaczego??
Odpal Szturmowika i sprawdź
Pytania mile widziane
Pozdrowionka Tupolew :021:
-
Ja powiem krotko. LA5FN
:007:
-
To ja też krótko ==> P-40 za wymalowaną paszczę rekina na masce :004: :002:
-
Preferowane modele myśliwców w Ił-2 FB i AEP ??
Skoro pytanie dotyczy MYŚLIWCÓW to odpowiedź jest tylko jedna: Jak-3
Jaczek trójeczka po jednodniowym zapoznaniu bije wszystkie zachodnie "cudeńka" pod każdym względem
Dlaczego??
Odpal Szturmowika i sprawdź
Pytania mile widziane
Pozdrowionka Tupolew :021:
Takie pytanie, jaki związek z yakiem ma tupolev??
2. Dlaczego śmierdzi mi tu prowokacją:D
-
PZL-ka przez sentyment i za to, że można mieć grawitację w d...
Hurri MK I, bo się zacina przy ujemnym przeciążeniu i za ładne skiny z kampanii BOB made in POYMANDO,
Hurri MK II, za bezkarne zabawy płaskimi korkociągami,(szkoda że kokpit się nie otwiera)
MiG 3 AM, ud i 2xUB, bo ....to już moja sprawa i mojego lekarza pierwszego kontaktu (każdy ma swoje dewiacje).
Spity są ładne, ale z zewnątrz, bo szklarz za grube ramki wstawił i czuję się jak koń z klapkami na oczach.
Generalnie mam słabość do wczesnych, zwrotnych modeli .
-
Masz rację skiny z BoBa dla Hurka I są pikne bez dwóch zdań......
-
Moim ulubionym rumakiem jest Bf 110. Ciężki, dwusilnikowy, w miarę szybki i dobrze uzbrojony. No i ładny. Dodatkową frajdę daje obsługa silników na manualu. Trzeba bardzo pilnować obrotów. Jest na co uważać podczas lotu. Z dobrze pilotowanymi myśliwcami wroga raczej ciężko walczyć i odnieść zwycięstwo, ale jak się już takiego przydybie to nie ma co zbierać. A dorwać bombowca - to już pełnia radości. Teraz od strony graficznej to b. podoba mi się kokpit.(fajny brudek na szybach). Szkoda, że niektóre dzwignie są martwe. Latam bez napisów, tylko na zegarach i wskaźnikach toteż początkowo stanowiło to pewien problem. Oprócz Bf 110 to latam jeszcze na He-111, Ju-87 i-88, a zdrugiej strony Mossi i Beaufighter. W Ju-87 cudownie gra silnik. Aż miło posłuchać. Nie lubię i nie umię latać na klasycznych myśliwcach. Czasami rekreacyjnie polatam na czymś co ma dwa płaty.
O rany zapomniałem o I-16. Bardzo przyjemny. Czasami do niego wracam.
-
a moje ulubione samoloty w Be Sure Simulator to:
1.FW190 wszystkie z serii A
2.BF109 E4,F2,G2,G6AS,G10 i K4
3.J2m3
4.Ki84 ta wersja z działami 30mm fajne na b29
5.Me262 i he162 fajnie polatać sobie prędkością 800km/h
6.P47 D27 za karabiny które są mocne na japońskei samoloty
7.z kufajmańskich jagerów to La73xb20 i YAK9k-fajny na bombowce
no i to tyle i tak wieloma samolotami lubie latać w tej grze.
-
A ja to P.11c. I Hurrie w różnych postaciach. Choć ostatnio Mk.II nie chce strzelać po naciśnięciu spustu na joyu. Trzeba się wspomagać klawiaturą. Można się zezłościć bo dotyczy to tylko jednego modelu a reszta działa jak trzeba.
No i MiG-3. Za tą piękną ,długą maskę.
-
Od jakiegoś czasu zacząłem latać dla przyjemności SBD. Powiem krótko: idealna maszyna do swoich zadań.
- stabilny jak żaden inny
- nic tak nie cieszy jak wrzucenie japońcowi bomby do czołgu przez wieżyczkę :020:
- jak ktoś z tyłu się kręci to można mu dołożyć z ckma, który posiada bardzo szerokie pole ostrzału ( a jak wiadomo, krótka celna seria po szkrzydle Zero i żółtek jest kaputt :021:)
- no i nie ma jak lądowanie na lotniskowcu wisząc (dosłownie !) nad linami :003:
No i oczywiśćie bardzo ładne skiny można znaleźć/zrobić do SBDka :004:
-
Mi osobiscie najbardziej sie podoba Mig-3U. Za wyglad ktory poprostu powala.
Jak sie umiejetnie polata na klapach to da sie wykrecic prawie wszstko co lata:P.
Tylko cholernie ciezko sie strzela z 2x20mm dzialek bo niezle daja ognia zrur.
W zasadzie to juz lepiej zamkac oczy strzelajac i liczyc na poprawe areodynamiki u wroga:)
-
No i nie palić fajek w kabinie.Łatwo coś przypalić :021: :004: :001:
-
Taaa midżerek nalepiej się prezentuje "podpalany", hehehehee
-
musk, ty przystojniachu, dać Ci BF109-F4 i normalnie laski sikają hihihihi
:D
a co do mojego ulubionego modelu to albo Bf109-F4 albo Bf-110, ten drugi ostatnio szczególnie mi się spodobał
-
Witam.
Jak dla mnie, to najlepszym samolotem jest Dora D-9, za wszystko.
Później długo, długo nic, a następnie Mustang za linię, no i może Tempest i Corsair1c za cztery rurki Hispano.
Poza tym prawie wszystkie wczesne samoloty do 1940 roku, z P11c na czele.
Pozdrawiam.
-
Spitfire MK. IXe za przecudowny cockpit oraz uzbrojenie.
Także kocham go za jego linie http://img141.imageshack.us/my.php?image=spit4dg.jpg
Pozdro
-
Witam.
Moim najlepszym samolotem jest oczywiście Bf 109 6AS, bo:
- jest szybki
- ładnie wygląda
- ma dobre uzbrojenie (MK 108 w dziobie) :021:
- wszystkie potrzebne zegary są na wierzchu
- ma wskaźnik poziomu amunicji
- MW50 :002:
- i głos tego silnika...
Lubie też I 185 za zwrotność i prostote lotu (jednak ja wolę trochę się pomęczyć na 109).
Nie pogardzam też P 38, gdyż zabawa w sterowanie manualne dwóch silników jest nieziemska, poza tym ma gaśnice (często uratowała mnie z wielu walk) i super widok z kabiny.
-
Witam
Ja często latam A6M2-21 jakoś tak mi się spodobał sam nie wiem czemu.
Może za widoczność, zwrotność i za kartonową wytrzymałość.
BF109 F-2 także za dobry widok z kabiny i za km-y którymi trzeba się troszkę namęczyć
by coś ustrzelić. :)
No i ostatnio Spitfira’e jako że ostatnio miałem możliwość w nim siedzieć .
A że się tak pochwalę to daje zdięcie.
http://img127.imageshack.us/my.php?image=spitfire4jx.jpg
Pozdrawiam
-
Nietypowo, bo:
Seafire L MK III, za to, że:
- jest to spitfire z najpiękniejszą linią w swojej historii rozwojowej, elipsy, grzbiet oraz silnik merlina (te długie pyski z griffonami - mniej mi odpowiadają)
- nie dosyć, że spitfire to na dodatek operuje z lotniskowca
- poprawne lądowanie jest ciągle dla mnie wyzwaniem
- całkiem przyjemne uzbrojenie 2xdziałko i 4xkm
- ręcznie regulowany skok śmigła
- no i najważniejsze: mało osób tym lata, zwłaszcza z forumowych ekspertów, więc mogę sobie spokojnie rozkoszować się offlajnowymi kampaniami (online nie uprawiam, bo gierka jest dla mnie bardziej rozwinięciem hobby modelarsko, książkowego niż szukaniem rywalizacji) zanim ktoś uświadomi mnie, że seafire jest ufem nie z tej ziemi (za który uchodzi spit IX, a seafire to właściwie morska wersja spita V o którym jeszcze nie znalazłem wzmianki o ufowości). ;)
-
w pierszym sturmoviku to 109 G2 , za idealną równowagę miedzy zwrotnością a osiągami. Ma najwiecej amunicji z wszystkich 109. Nieprzyjemne jest w nim to ze słabo sie rozpędza w zakresie wyższych prędkosci. Imho , jeden z najniebezpieczniejszych samolotów online w starym szturmoviku. Lubie też fw-190 A8 i tryb 'cegłówkagerat mit bordkanonen spadajaca aus himmel'. Wspaniale lata Mig-3U w szturmoviku również.
W FB latałem dwoma maszynami :) Fw-190 D9 44 i Me-262. Dore uwielbiałem za to była ordynarna, czasem chamska wręcz ale za to szybka i mogła 'to'
robi ciągle przez 21 sekund :D :D, ni i za wygląd. Zero finezji prowadzenia samolotu. 262 w czasach sturmovika i dominacji la5 zwykliśmy marzyc sobie o dniu w którym dostalibyśmy 262. Więc byłem skazany na niego i fakt ze nie dalo sie nim latac praktycznie ( na samym początku fb) nie przeszkadzal mi. Opracowalem stosowne procedury i latalem bezproblemowo. Na początku był to najlepiej oddany samolot w grze - palił się , gasnął, barakowało lotniska by wystartowac nim , nie mówąc o siadaniu.
-
Spita V i IX zawsze lubiłem bo mam słabość do latawców na których nasi latali a IX to w malowaniu
"Skalski's Circus" :002: :002: :002: no i fajnie się Spitem lata, taki jakiś zwrotny i 2 działka ma,fajnie się wznosi, no i to strzemiączko za które się trzyma eh.
Ostatnio u Polish Beginera to na Bufflo (naczy B "cośtam") pomykam i nawet go polubiłem bo fajnie za Ratami i Szczajkami się lata hehe. IARem80 też troche zacząłem i fajny jest trza przyznać.
-
Iar 80 tożto przeróbka P-11/24.
Zobacz na ogon.
Jak byśmy mieli takie w 39 ehhh.
-
Iar 80 tożto przeróbka P-11/24.
Zobacz na ogon.
no to akurat wiedziałem, tylko że broń identyczna, a jakby tak 2x 20mm. włożył :021: :021: :021: to sieczka
-
Ja uwielbiam kobre(ta ze starego Ilka)Za co??Ano za to ze ma niezla widocznosc(ach ten kokpit swietnie sie w nim czuje),za uzbrojenie zwlaszcza w n1, jak z t9 nie da sie trafic to zawsze mozna z kaemow sprawe zalatwic,a samo t9 uwielbiam za kapitalny efekt jaki nastepuje po trafieniu poof!chmurka dymku i odpada skrzydelko albo jeszcze lepiej ogonek i za przeciwnikiem zostaje tylko warkocz ognia :020:.No i lubie ja bo jest dosc trudna w porownaniu do innych maszyn(z tego co mi wiadomo nie jest takim ufem,oczywiscie mowie o starym ile)ale mimo wszystko przyjemnie sie prowadzi(no i mysle ze mozna sie na niej wiele nauczyc,czyli przede wszystkim odzwyczaic sie od zaciagania draga zbyt gwaltownie.
Bf109F baardzo przyjemny w pilotazu,no i uzbrojenie moze nie najlepsze ale fajnie jest czasem sie potrudzic powysilac zeby cos trafic zwlaszcza z groszkow :002:I jeszcze raz przyjemny w prowadzeniu :020:
Mustang,Spitfire i Hurri z sentymentu do tego ze latali nasi na nich. Poza tym tez sa calkiem mile w pilotazu i kokpity maja ladne i wogole sylwetki samych maszyn zwlaszcza spita i mustanga.A P40 za piekna sylwetke i przestronny kokpit i kaemy(to samo tyczy sie mustanga)
Foki(tak ogolnie)za to ze sa mocne maszynki(ta gwiazdowka potezna i ten ryj :002:)no i za to ze(choc przyjemne w prowadzeniu,wylaczajac walke, i stabilne)sa trudne dosc,toporne cegielki takie.
-
Iar 80 tożto przeróbka P-11/24.
Zobacz na ogon.
Proszę nie przesadzać, bo na ogonach podobieństwo się kończy. Zapraszam do materiałów źródłowych.
-
Szmajs ma rację. Jaskółka jest najlepsza :001:.
-
A ja preferuje wszystkie Spitfire-y. Tylko na nich latam. Wystarczy troche wiedzy o tym samolocie i jesteś master na serwerze. Bardzo polecam :021:
-
A ja preferuje wszystkie Spitfire-y. Tylko na nich latam. Wystarczy troche wiedzy o tym samolocie i jesteś master na serwerze. Bardzo polecam :021:
Mnie się wydaje, że jak ma się wiedzę o tym na czym się lata i jak tym latać to prawie we wszystkim można być 'master na serwerze' ;)
-
ja preferuje ki84.swietna zwrotnosc (dzieki zastosowaniu klap o duzej powiezchni)przy dobrych osiągach(silnik 1900 koni)doladowany i predkosc max ok 630km/h tworzy z tego samolotu bardzo trudnego przeciwnika.Osobiscie powiem ze w walce z la7 ktory ma lepsze osiągi(oczywiscie z dobrym pilotem za sterami )jestem w stanie nawiazac wyrownaną walke poza tym panowie uwielbiam japońskie maszyny.Pozdrawiam
-
Wpadnij na sever Polish Begginera na HL :001:
Tam jest dostępny do lotów Ki84. I jest fajnie DOGOWO :021: :021: :021:
-
ok ale na jakiej wersji gry jest postawiany server bo ja mam 4.04m a wiekszosc teraz na 4.05m a ja go nie mam bo kupowal nie bede
-
4.05m :015:
-
MOZE NIE POWINIENEM ALE CZY NIE WIECIE SAKD MOZNA BY GO ............. LOL
-
MOZE NIE POWINIENEM ALE CZY NIE WIECIE SAKD MOZNA BY GO ............. LOL
NIE powinieneś bo to tu TĘPIONE jest :010:
-
Zawsze możesz się z kumplami złożyć, będzie taniej :001:
-
ok sorrry w takim razie.Kończe ten off topic pozdrawiam
-
Ja preferowałem Huricane IIc za jego silne uzbrojenie i mały promień zakrętu, ale przez zmiany wynikające z patchów, powoli się przeżucam(przerzucam) na Spitfire IXc. :005:
Proszę pamietać o poprawnej pisowni. Dziadek Kos
-
Z uwagi na wyższą kulturę pilotów blue, latam grubym rzeźnikiem i małym meserem. (kulturę zachowania się w powietrzu ma się rozumieć) :)
Latam również Spitachą, Mustachą i P38... jak już mnie coś podkusi.
Nie latałem, nie latam i latać nie będę Radziecką myślą techniczną. Powód dosyć prozaiczny: Celownik USSR jest jakiś taki, że tylko jego widzę, zamiast celu. Po prostu niecierpię tego celownika.
-
Z uwagi na wyższą kulturę pilotów blue,
Czy latałeś kiedyś przeciwko mnie i czy nie sądzisz, ze to mocno przegięte stwierdzenie ?
Przeproś albo stawaj Waść na ubitej ziemi :522:
-
Przepraszam wszystkich za to uogólnienie. Moja uwaga powstała na podstawie moich własnych doświadczeń. Źle się wyraziłem. Nie chciałbym ciągnąć dalszej dyskusji na ten temat. Wszystkich poszkodowanych tym stwierdzeniem - przepraszam (a niech będzie na ubitej ziemi) :)
-
Czy latałeś kiedyś przeciwko mnie i czy nie sądzisz, ze to mocno przegięte stwierdzenie ?
Przeproś albo stawaj Waść na ubitej ziemi :522:
i tu poprę kufajmana :) blue/red zawsze się trafi jakiś cham. I nie ma zmiłuj.
-
Dajmy sobie z tym spokój, już złożyłem stosowne przeprosiny. :012:
-
Najlepsze są bf 109. P 47 jest dobre na kukuruźniki.
-
Najlepiej jest latać tym co preferuje Oleg Maddox. :002:
Dla mnie osobiście nie mają znaczenia statystyki, lecz dobra zabawa, więc latam najczęściej wszystkim jak "leci" :001:, szczególnie tymi "gorszymi" - cóż za radocha strącić np. 109 czy Fokę za pomocą I-16, bądź P-11 .....
-
Ja latam n LA7 3xFB i na BF 109F4 to sa nieziemskie samoloty.Pierwszy poprostu wymiata.Dzialko jak na ten samolot piekielnie moce:)
-
Czołem!
Moim zdaniem ciekawymi maszynami są:
Horten,
Pfeil,
Iar-80,
oczywiście P-11c,
ciekawy moim zdaniem jest Yak-1b.
Ocena całkowicie subiektywna.
Pozdrawiam