Autor Wątek: Porady Prawne  (Przeczytany 49994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Porady Prawne
« Odpowiedź #121 dnia: Lutego 28, 2022, 07:23:17 »
Witam, prawdopodobnie mam padniętą płytę główną lub procesor. Pięć krótkich sygnałów, wentylatory kręcą, obrazu brak, sprawdzone na dwóch kartach i dwóch różnych zasilaczach. Dzisiaj zawiozę do znajomego serwisu to mi sprawdzą co się zepsuło. Ale do rzeczy, płyta i procek kupione 22.12.2020 w Komputroniku, jaką opcję reklamacji najlepiej zastosować, żeby było najszybciej? Może ktoś przerabiał z nimi temat reklamacji.

Ps. Wcześniej zdarzały się przy starcie takie komunikaty, ale potem system się ładował i wszystko grało.
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2022, 14:06:40 wysłana przez KosiMazaki »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Porady Prawne
« Odpowiedź #122 dnia: Lutego 28, 2022, 07:47:30 »
Tak naprawdę jaka Ci pasuje. Nie ma reguły. Komputronik to duży sklep, więc nie powinni robić problemów, zwłaszcza, że jednych i drugich obowiązuje 14 czy 21 dni roboczych na rozpatrzenie gwarancji.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"