Z celownikiem to jest problem iłka (i innych gier, ale nie wszystkich). Chodzi o to, że celownik jest płaską bitmapą "przyklejoną" na ekranie bez zdefiniowanej osi z. Tak samo jest np z menu w strategiach (sprawdzałem na Heroes of Might of Magic V), jest płaskie i "przyklejone" do ekranu, co przeszkadza w skupianiu wzroku na elementach trójwymiarowych, które są "w głębi" ekranu, wygląda to tak jak ramka od obrazu (choć w przypadku Herosów da się z tym żyć, gra wygląda ładnie).
Sprawdzałem Black Sharka ze sterownikiem iz3D i okularami anaglifowymi i ten problem nie występuje, można normalnie korzystać z HUD. Efekt jest bardzo fajny, ale przeszkadzają mocne przekłamania kolorów (co nie dziwi biorąc pod uwagę kolor okularów) oraz to, że niektóre obiekty robią się "odblaskowe" i ciężko np przeczytać symbole na panelu wyrzutników flar bo połyskują.
Z innych gier bardzo fajnie w 3D wygląda i działa Team Fortess 2 i inne gry na engine HL2 (Counter Strike Source na przykład). Efekt trójwymiarowości jest tam mocno widoczny. Nieźle jest też z Dragon Age.
Najlepszy efekt głębi osiągnąłem używając dwóch monitorów i odpowiednio ustawionego lustra. Plus jest taki, że kolory są prawidłowe a sam efekt robi świetne wrażenie. Minus (duży) taki, że musimy trzymać głowę nieruchomo w jednym miejscu, bo efekt zależy bezpośrednio od kąta pod jakim patrzymy na ekran i lustro. Do grania nadaje się to raczej średnio.