Dlatego podstawiłem 30 km/h jako taką średnią prędkość. Przecież nie jest to prędkość maksymalna T-34. Filtry w T-34 wyjątkowo słabe. Na jakiej podstawie tak twierdzisz. Słabe w porównaniu do jakich innych czołgów.? Co to jest grzanie silnika? Ponadto dalej nie odpowiedziałeś na pierwsze moje pytanie. Twierdzisz, ze 100h resursu w T-34 to mało. W porównaniu do jakiego ówczesnego czołgu.
Mtg zapisuje się w WP po to by rozliczyć rozkaz wyjazdu. Czołg sobie jeździ i oblicza się zużycie paliwa na podstawie kilometrów, jednak na postoju silnik też zużywa paliwo, więc dodatkowo zapisuje się ilość mtg.
Coś słabo Was tam w batalionie szkolnym 34 BKPanc wyszkolili. Mój batalion szkolny (zmecholski) w 11 BZ w Żarach był zdaje się lepszy. No i nie przejmuj się
tak moimi postami. Po prostu jako stary zmechol działam wg. starej zasady: "jebać dekli" 
Nie przejmuję się. Mam świadomość,
że część ludzi szuka dziury w całym i jestem na to w zasadzie obojętny
. Jak napisałem na początku
- byłem działonowy. Rozliczanie czołgów w motogodzinach
, to jak
za pewne zapewne nie wiesz
, nie była moja działka. W związku z czym nie byłem szkolony w tej kwestii wcale.
Co do resu
rsu t-34 ma
m mniej od np
. shermana
, który miał 200h
- czyli dwa razy więcej.
Twierdzę, że filtry powietrza były mało wydajne na podstawie tego co mówili o nich rosyjscy czołgiści
. Zostało to trochę poprawione w modelu 43
. Podobną opinię mieli na temat
gąsiennic gąsienic
, które zrywały im się na wskutek ziemi
, która dostawała się miedzy koła jezdne
, co nie powinno mieć miejsca.
Przejechanie niemieckimi czołgami 200km nie było problemem
, a dla T-34 było praktycznie
nie wykonalne niewykonalne na wskutek szeregu awarii
, które zwykle trafiały im się po drodze
Testy amerykanów na T-34
, które dostali do tego celu wykazały,
że czołg oprócz wspomnianych wyżej problemów ma wadliwy układ przeniesienia napędu
, który już w modelach fabrycznych nie spełnia amerykańskich norm.
Jest czołgiem bardzo dobrze zaprojektowanym (dobry pancerz i siła ognia)
, ale wadliwie wykonywanym i bardzo słabo wyposażonym.
To tyle z mojej strony.
Tematu potrzeby grzania silnika nie będę ci tłumaczył. Jesteś w końcu bardzo dobrze wyszkolonym zającem
, wi
ęc temat na pewno znasz.
Regulamin forum. Mazak.