Dziękuję za testy

.
W sobotę miałem możliwość sprawdzenia Radeona w komputerze z procesorem intel
-a.
Konfiguracja komputera testowego:
Intel I7 8700 32 GB RAM 512Gb NVME, czysta instalacja Windows 10 21H1, sterowniki Radeon 21.11.1 Steam VR wersja stable.
Wyniki:
1. Steam VR wyłączone Motion Reprojection
.Pulpit pod Windows Mixed Reality Portal czysty bez artefaktów, widoczność czcionek bez zarzutu.
Pulpit pod Steam VR czysty bez artefaktów, widoczność czcionek bez zarzutu.
2. Steam VR włączone Motion Reprojection w trybie auto.
Pulpit pod Steam VR mała ilość artefaktów, widoczność czcionek dopuszczalna.
3. Steam VR włączone Motion Reprojection w trybie wymuszonym (karta generuje połowę klatek, 45/90 fps).
Pulpit pod Steam VR bardzo duża ilość artefaktów, widoczność czcionek tragiczna.
W tym momencie wyjąłem Radeona z komputera testowego i włożyłem do niego 2080TI i bez usuwania sterowników AMD zainstalowałem najnowsze sterowniki Nvidia.
przy ustawieniu z punktu 3 czyli "Steam VR włączone Motion Reprojection w trybie wymuszonym (karta generuje połowę klatek, 45/90 fps)." Pulpit pod Steam VR
jakość bardzo dobra, widoczne drobne zniekształcenia ale w zasadzie bez wpływu na czytelność pulpitu.
Wniosek jest taki, że karty z serii Radeon 6000 kompletnie nie radzą sobie w generowaniu obrazu z wymuszoną Motion Reprojection (45/90 fps), Nvidia jest tu bezkonkurencyjna.
Z kolei w DCS latanie bez Motion Reprojection lub z włączonym w trybie auto nie daje pełnego komfortu, dalej występują szarpnięcia i rozmazania obrazu, dopiero włączenie wymuszonego Motion Reprojection pozwala na uzyskanie czystego obrazu zwłaszcza przy patrzeniu w bok od kierunku lotu.
Na dzień dzisiejszy nie polecam Radeona do DCS.