Skorzystam z tego wątku, by spytac się "lud" czy są chętni na bardziej zaawansowaną grę w Operation Flashpoint.
http://www.gry-online.pl/cm/cm_s043.asp?ID=4677332&N=1Otóź zamiast biegac i strzelac bezładnie a'la cod2, cs, cokolwiek, proponujemy wam co innego.
Mocno realistyczne misje COOP, brutalne walki w miastach, długie strzelaniny w otwartym terenie, zmotoryzowane patrole, misje CSAR (Combat Search and Rescue), misję typu "one shot one kill", wszystko. Jest gotowa specjalna mapa, gdzie na całej wyspie stoją tarcze, masz w skrzynkach wszelakie bronie które możesz spotkac w czasie misji, tutaj się z nimi zapoznajesz. Niezwykła róźnorodność terenu OPF, wyspy do 15kmx15km, porośniete lasami, gorami, pustynią i wioskami/miastami.
Stały podział drużyny na specjalizację, jak wybierzesz kaemistę, to będziesz kaemistą w każdej misji. Nie ma sytuacji, że jest 6 snajperów. Specjalizację rodzaju, sniper, spotter, radio operator, gmpg (general purpose machinegun) operator, saw operator (squad aotumatic weapon), Grenadier, AT Operator, AA Operator, zwykły "grunt" etc...
Realistycznie oddane bronie i pojazdy dzięki wyborowi najlepszych modów do OPF. (BAS/JAM/CFOG).
Klimat. Ponad Wszystko. Nie ma tutaj miejsca na radosną improwizacje oraz nie słuchanie rozkazów. Przed misją opracowywujemy plan, rysujemy trasy na mapie (świetna opcja opf, umozliwiająca w czasie briefingu dawanie znaczników na mapę (w tym własnych znaczników z modów). Od momentu wejścia w strefę walk obowiązuje Code Red, szyk drużyny oraz ruch jest ściśle ustalony, tzw. bounding overwatch, czyli pół drużyny idzie do najbliższej osłony, drugie pół osłania ich, potem zmiana. Obowiązuje bezwględne posłuszeństwo rozkazom dowódcy, jak zakazał strzelać, to zakazał, jak ty zaczniesz pruć za wczesnie, nie bądź zaskoczony ochrzanem. (a następnym razem strzałem w tył głowy z tłumikowanego glocka dowódcy:).
Teamplay to podstawa, w świecie OPF, Rambo żyje 10s, a jego koledzy kolejne 10s, zabici przez jego głupotę. Nie gramy dla fragów, tylko by wykonac misję, i przeżyć. Jeden błąd i nie tylko ty zginies, ale połowa drużyny, a nie ma respawna...
Dostęp do servera dedykowanego od następnego tygodnia, możliwość gier na 12-20 osób (narazie było 8 osób).
Lista wymagań jest długa, by z nami grac i czuć z tego satysfakcję, trzeba mieć "to coś".
Wymagania "Psychologiczne
1. Chęć zaznania drużynowej walki w najbardziej realistycznej symulacji żołnierza dostępnej na rynku.
2. Umiejętność myślenia, słuchania rozkazów, oraz dowodzenia grupą ludzi, np. gdy dowódca zostanie zabity, ciężko ranny, odcięty. Wtedy ty musisz się wykazac zdolnościami i inicjatywą, inaczej wszyscy odwiedzą Valhallę; lub ty będziesz dowodził podsekcją w druzynie (np. sekcja MG). Doceniamy inicjatywę, uwagi co do planu misji są zawsze mile widziane, ale jeśli misja zostanie zaplanowano inaczej niż ty sobię ją wyobrażasz, masz słuchać dowódcy.
3. Kultura, nie tolerujemy chamstwa, tak częstego w grach typu CoD2 czy CS (albo nawet zwykły flashpoint, gdzie grają w CTFy, DMy etc...)
4. Czas w weekendowe wieczory na grę.
5. Cierpliwość, OPF nie jest grą dla ziejących ogniem z pyska 13 latków z kansan. Tutaj często misja będzie trwała 25 minut, z czego walki z wrogiem będzie minuta dwie, i ledwo go będziesz widział w tym czasie.
A czasami zginiesz w 5 minucie misji, trwającej 40 minut, trafiony przez snajpera z kilometra. Wtedy idziesz sobie zaparzyc herbatę, poczytać książkę, lub oglądasz sobie poczynania kolegów.
Wymagania "Fizyczne"

:
1. Operation Flashpoint Resistance w wersji 1.96
2. Darmowe mody BAS/JAM +extra, około 350mb, linki dostępne na naszym forum.
3. Mikrofon+Teamspeak (mamy własny server).
4. Ludzkie łaczę, czyli nie modem 64, przynajmniej neo 128 lub odpowiednik.