Wróciłem do kampanii B. Nie jest źle z tym nowym AI. Przeciwnika o wiele trudniej strącić. Takie np. Airco, które szło do piachu tak szybko jak od strzału śrutówki do kaczki teraz pręży się i stara się wejść na 6ta. N11 już nie gna do ziemi, stara się utrzymać pułap i tam wykonuje drakońskie ewolucje. Bombowce zaczynają lecieć kosiakiem by zwiększyć prędkość jak się do nich dolatuje i uciec. Jest o wiele trudniej, a zmiany w zachowaniach AI podobają się. Zauważyłem też, że np. przeciwnik stara się krążyć nad swoim lotniskiem jak nie ma jakiejś trasy, przez co jeszcze zmusza nas do bycia ostrzeliwanym przez AAA. Zmiany bardzo pozytywne.
To co jeszcze bym sobie życzył:
- jeśli przelatujemy nad lotniskiem wroga, coś tam powinno się zacząć podrywać, być podniesiony jakiś alarm na dole (np. losowe lotniska)
- wciąż przelot nad frontem to za łatwa pestka. Mogli by dodać, że np. jak leci się nad okopami pada z nich wiele wybiórczych strzałów z broni palnej. Coś jak było w OFF, gdzie już jak się udało przelecieć całym nad frontem to kamień spadał z serca i było to 60% sukcesu. W sumie tutaj można nie robić żadnych obiektów, niech walą z całej linii okopów.