Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024
»
Wątek:
Co zrobić aby w FSX były widoczne własne malowania maszyn.
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Autor
Wątek: Co zrobić aby w FSX były widoczne własne malowania maszyn. (Przeczytany 2608 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Maciuś
Gość
Odp: Co zrobić aby w FSX były widoczne własne malowania maszyn.
«
Odpowiedź #15 dnia:
Października 01, 2009, 20:20:52 »
Dobra niema co nie potrafię sobie dać rady z metaliczną texturą. Po prostu robie w tym modelu
http://ftp.sunet.se/pub/pc/games/flight-sim/uploads09/jun/f-20x.zip
( wiem brzydki ) panele 3D poprawne i 2D.
chodzi dokładnie o plik VC3.bmp z tekstur dla F-20B ( z w/w archiwum) Próbowałem już wszystkiego photoshopa ( trial) na milion sposobów ustawiałem przerobiłem każdy dostepny tutorial związany z projektowaniem modeli dla MSFSX i ciągle jestem w głębokiej..... czyli texy mam metaliczne.
Może mi ktoś tą teksture przerobić i wysłać na majla armituriaveria(małpa)gmail(kropka)com byłbym wielce zobowiązany
Zapisane
Miodek
Odp: Co zrobić aby w FSX były widoczne własne malowania maszyn.
«
Odpowiedź #16 dnia:
Października 01, 2009, 21:32:34 »
Z tego co pamiętam to metaliczne/chromowane elementy robiło się używając jakiegoś kolorku, ale w teksturze w formacie .dds. Nie bij jeżeli mówie źle.
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024
»
Wątek:
Co zrobić aby w FSX były widoczne własne malowania maszyn.