Autor Wątek: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.05 i niżej  (Przeczytany 4786 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.05 i niżej
« dnia: Sierpnia 14, 2007, 00:03:31 »
Czas na konkretne wątki.
Poradnik jak dobrać się do plików wersji 4.05 il2 oraz niższych i jak wgrywać modyfikacje.

Na obecny moment rozpoznane, nie działanie z wersjami:  2.04, 1.22

Potrzebne programy:
  • Sfs extractor (to tylko do ripowania; po uruchomieniu wskazujemy plik sfs który chcemy podejrzeć, później podajemy plik który chcemy z niego wypakować - to tyle na temat ripowania :) )
  • rts import patch
z : http://timqwerty.narod.ru/

Potrzebne pliki:
  • plik Main.class z rosyjskiej wersji ( można wyciągnąć sfs extractorem z jakiegoś oficjalnego publicznie dostępnego patcha do rosyjskiej wersji  patchującego do 4.0.4, 4.0.3 ....3.0...)
  • plik rts.dll też z rosyjskiej wersji ( gdzieś na oficjalnej stronie ubi w dziale supportu/rozwiązywania problemów można go ściągnąć)
Oba pół produkty również  umieszczone są w jednym miejscu: http://www.savefile.com/files/974250


Przygotowanie gry do zaczytania modyfikacji:
  • Używając patcha łatamy ściągniętego rts.dll i wrzucamy do głównego katalogu gry.
  • Ściągnięty plik Main.class umieszczamy w głównym katalogu gry w podkatalogu: \com\maddox\il2\game\


Jak już mamy dość domyślnej tekstury jakiegoś samolotu, i narysowaliśmy własną, lub jak mamy dość dźwięków  silników dla których wszystkich podstawą jest odgłos silnika wilgi (a nagraliśmy w areoklubie silnik cessny :P)  czas na wgranie swoich modyfikacji do gry.
  • Zmienione pliki wyeksportowane z plików sfs wrzucamy do odpowiedniego katalogu w iłku ( odpowiedni katalog jest wskazany w sfs ekstraktorze podczas przeglądaniu pliku sfs), jeżeli taki w katalogu gry nie istnieje, tworzymy go zachowując odpowiednia hierarchię.
  • Odpalamy grę, jak wszytko zrobiliśmy prawidłowo modyfikacja powinna działać,


W dalszych częściach jak dekompilować klasy (class) i kiedyś tam jak kompilować z edytowany kod.
A w bardzo dalekiej przyszłości wersje 4.0.6 -4.0.8

Ps. Nie odpowiadam za szkody powstałe w waszych komputerach ani za to że będziecie się dzielili modami :]
Updejt:nowy link
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2007, 18:40:44 wysłana przez Josiv »
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

szyhal55

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.05 i niżej
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 16, 2007, 16:48:08 »
Moglby ktos w jakis zrozumialy sposob wyjasnic jak wrzycic mod z dzwiekami pod wersje 4.04m. Nigdy szczegolnie nie zaglebialem sie w pliki typu sts,rts.itp,itd. Dla mnie to co tu jest napisane to czarna magia :015: mysle ze wiele osob ma podobne problemy a wiec jedna konkretna odpowiedz rozwiazala by problem :001: