0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Potwierdza wyniki testów, że silniki, układy sterowania i główna skrzynia biegów (MGB) tego typu firmy GE Aerospace CT7 zostały zatwierdzone przy wyższym momencie obrotowym wynoszącym 117% w porównaniu z obecnym maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 112%.Zwiększa to dostępną moc startową do 5830 KM (4350 kW) – czyli 1943 KM dla każdego z trzech silników CT7-8E AW101 – w porównaniu z całkowitymi 5580 KM poprzednio, czyli 1860 KM na silnik.(...)Poprawiono osiągi w gorących i wysokich temperaturach, a także możliwość niesprawności jednego silnika helikoptera.(...)Wszyscy operatorzy AW101 korzystający z silników CT7 mogą skorzystać na poprawionych osiągach, twierdzi Leonardo Helicopters(...)(...)od 2025 r. zostanie wprowadzony do floty SAR Queen Królewskich Norweskich Sił Powietrznych (RoNAF).Wyższy moment obrotowy zostanie dostarczony w ramach aktualizacji oprogramowania SS9 dla norweskiej floty śmigłowców poszukiwawczo-ratowniczych na każdą pogodę. Testy w locie pierwszego śmigłowca z SS9 rozpoczną się pod koniec 2024 roku.;