Jakiś czas temu kupiłem sobie Samsunga Odysswey + (wcześniej miałem bez plusa) i mniej więcej w tym momencie pojawiły się poważne problemy ze stabilnością SteamVR.
Praktycznie nierealne jest wykonanie dłuższej misji np. ponad godzinnej, praktycznie zawsze w takim czasie nastąpi pad SteamVR. Objawia się to problemem z trackingiem, potem w goglach pojawia się niebieski ekran i na koniec restartują się, lub przechodzą w stan uśpienia. Nie trzeba dodawać, że oczywiście kończy się to padem DCSa. Myślałem, że to problem gogli, ale zrobiłem sobie maraton oglądania filmów, kilka godzin pracy gogli bez najmniejszego problemu w natywnym środowisku WMR. Testowałem najnowszą Betę SteamVR i wersję stabilną, bez różnicy. Czy może ktoś z was przerabiał taki problem? Gdzieś czytałem, że takie atrakcje pojawiły się od jakiejś wersji sterowników Nvidia, może tutaj jest pies pogrzebany?
Nazwa tematu. Mazak.