Autor Wątek: Niestabilny SteamVR i gogle WMR Samsung Odyssey+.  (Przeczytany 670 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Niestabilny SteamVR i gogle WMR Samsung Odyssey+.
« dnia: Września 01, 2020, 12:49:55 »
Jakiś czas temu kupiłem sobie Samsunga Odysswey + (wcześniej miałem bez plusa) i mniej więcej w tym momencie pojawiły się poważne problemy ze stabilnością SteamVR.
Praktycznie nierealne jest wykonanie dłuższej misji np. ponad godzinnej, praktycznie zawsze w takim czasie nastąpi pad SteamVR. Objawia się to problemem z trackingiem, potem w goglach pojawia się niebieski ekran i na koniec restartują się, lub przechodzą w stan uśpienia. Nie trzeba dodawać, że oczywiście kończy się to padem DCSa. Myślałem, że to problem gogli, ale zrobiłem sobie maraton oglądania filmów, kilka godzin pracy gogli bez najmniejszego problemu w natywnym środowisku WMR. Testowałem najnowszą Betę SteamVR i wersję stabilną, bez różnicy. Czy może ktoś z was przerabiał taki problem? Gdzieś czytałem, że takie atrakcje pojawiły się od jakiejś wersji sterowników Nvidia, może tutaj jest pies pogrzebany?

Nazwa tematu. Mazak.

« Ostatnia zmiana: Września 01, 2020, 13:04:24 wysłana przez KosiMazaki »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Niestabilny SteamVR i gogle WMR Samsung Odyssey+.
« Odpowiedź #1 dnia: Września 01, 2020, 14:26:28 »
Nie spotkałem się ale na Reverbie z czymś takim. WMR z Win10 2004 i Steam WMR w wersji Beta. Nawet nie mam pomysłu co to.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl