Autor Wątek: Kolejny sposób na zwiększenie FPS  (Przeczytany 4714 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolejny sposób na zwiększenie FPS
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 28, 2004, 12:21:42 »
Tego samego doswiadczam w kampanii a-10. Przez te pieprzone chmury fps'y mi spadaja do 8-10. Istnieje jakis sposob na te 3D chmury?
gram na ath xp2400 512MB ramu i Ti4200 64MB
Русский военный корабль, иди нахуй !!!

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Kolejny sposób na zwiększenie FPS
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 28, 2004, 13:15:03 »
w Lomanie mozna podmienic textury chmur na gorsze jakosciowo, pomaga troche.
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

kaa

  • Gość
Kolejny sposób na zwiększenie FPS
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 28, 2004, 23:46:26 »
chciałem tylko napisać, że pokombinowałem trochę, stery nowe zainstalowałem do radka (omega) i nie jest tak źle (choć mogłoby być lepiej). najgorszy framerate mam zdecydowanie w kampanii a10 ~20...25fps, ale czasem spada do 20...15... co ciekawe, gdy w locie koszącym skrzydłowy zrobił wjazd do jakiejś stodoły (już był kulą ognia a jeszcze przez radio nawijał:"bejling aaałt!"), framerate skoczył mi do ponad 30fps... zauważyłem też spore 'zacięcia', gdy jakiś obiekt zostaje zniszczony - nawet jeśli nie widać go na ekranie, a jeśli go widać, to szkoda gadać...  w pozostałych kampaniach jest zdecydowanie lepiej: jakieś 30fps (su27 -> trochę 'szarpie', bo sporo się dzieje). wszystkie uwagi dotyczą pierwszych misji. inna rzecz, że mojemu radkowi 9600 jest chyba obojętne czy jedzie na antyaliasingu 4x czy bez... a rożnica w wyglądzie zasadnicza... wracając do niszczenia - wybuchy i płomienie to największe chyba w tej grze 'zjadacze' framerate'u, nawet przy effects ustawionych na low (suwak effects w ustawieniach zmienia wygląd wszelkich dymków i smug, ale nie eskplozji, przynajmniej między low, medium i high różnicy nie zauważyłem). poza tym największy spadek framerate'u powodują u mnie: haze - advanced, visibility inne niż low... no i water inne niż low (ew. medium). za to scenes na high (na krymie są fajne laski  8) ) nie powodują chyba bez większego zwolnienia (2...5 fps).... a i jeszcze jedno spostrzeżenie: o ile w cfs2 czy w il2:fb sporo frameratu zabierały zegary w kokpicie, to w lock on'ie jakieś 7-12 fps 'zjada' mi hud (nawet w su-25!). tyle. ołwer ent ałt.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Kolejny sposób na zwiększenie FPS
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 31, 2004, 18:22:34 »
Może mi ktoś powiedzieć co to za program spoolsv.exe ?

Znajduje sie on w katalogu windows/system32 i z uporem maniaka odpala się gdy gram sobie w lock'a , zabiera wszystkie zasoby sytemu, przez co z 28 klatek robią sie 2-3.  :shock:

Update
Ok, z tego co się dowiedziałem jest to "bufor drukowania" normalnie jest on zawsze uruchamiany wraz ze startem windowsa... nie wiadomo dlaczego ten program zaczyna świrować w trakcie kiedy gram w Lock On :| zresztą teraz nieważne, wystarczyło przestawić jego uruchamianie na "ręczne" zamiast "automatyczne" , tutaj tekst o optymializacji Win XP: http://www.winxp.com.pl/art/services_optimiz.html