Alez z calym szacunkiem do Ciebie Mazaczku, doskonale wiem ze byly pisane pod 8.1, i dlatego smiem twierdzic ze sa juz lekko nieaktualne

. Jedynie stwierdzam, ze wykorzystuja nowe technologie jedynie dla eyecandy a nie dla realizmu. I nie mam na mysli realizmu lotu heh. Chodzi mi o odbicia swiatla w szybach samolotu, znieksztalcaniu obrazu w owiewkach (lacznie z dyfrakcja swiatla przy grubych szybach jak w fafkulcu), bump mapping i polybump (czyli mapy normalnych) pozwalajace na nie zwiekszanie ilosci polygonow modeli (ktore wygladaja jakby byly z wiekszej ilosci trojkatow), zmiekczenie tekstur, jest mnostwo mozliwosci ktore sa jednoczesnie mile dla oka a jednoczesnie dodaja realizmu, a nie tylko nowa lepsza woda... ktora i tak jest niegrywalana

.
Mysle ze wiekszosc obiektow naziemnych da sie zrobic tak ze beda wygladaly na prawie jak zywe, a moga posiadac mniej detali niz obecne w lock on np. hangary.
I nie twierdze tez ze bedzie chodzil lepiej od lomaca a bedzie wygladal 10 razy lepiej, poczekamy na demo to sie okaze, pozostaje trzymac kciuki aby ten projekt wypalil.
P.S. Kto chcialby zobaczyc jak pilotowi rozmazuje sie obraz z goraca gdy plonie mu samolot reka do gory
