Zack, owszem, Bf 110C, D, E oraz Ju 88C z jednostek Nachtjagdwaffe z lat 40-41 różniły się od maszyn z dziennych jednostek Zerstorer w zasadzie malowaniem i dlatego oznaczenia poszczególnych wersji samolotów pozostały takie same. Ale, kiedy do użycia wprowadzono radary, sytuacja sie zmieniła i jest to najwyraźniej widoczne własnie w przypadku Bf 110G. Przegladajac miesięczne stany jednostek, czy listy strat łatwo dostrzec, że w latach późniejszych jednstki nocne używały niemal wyłacznie Bf 110G-4, a dzienne, niszczycielskie pozbawionych radaru, ale dysponujących uzbrojeniem rakietowym i wzmocnionym strzeleckim Bf 110G-2. To, że faktycznie mozna znaleźć POJEDYNCZE Bf 110G-2 na stanie jednostek Nacht, niczego nei zmienia, bo znaleźć można nawet i Ju 87, także raczej trudno było by Tobie udowodnić, że w przypadku Bf 110G "z różnych powodów latano na tym, co w ręce wpadło i co się dało zmodyfikować". Być moze Bf 110G-2 w Nachtjagdwaffe mogły buć używane jako maszyny dyzpozycyjne, do szkolenia, czy wreszcie do zwalczania odłaczonych od wałsnych formacji uszkodzonych bombowców USAAF powracajacych z dziennych bombardowań, co było pobocznym zadaniem Nachtjagdwaffe. Użytkowanie G-2 w nocy, w sytuacji kiedy do dyspozycji są G-4 z radarem jest raczej pozbawione sensu.
Sytuacja jest nieco inna w przypadku Ju 88R i Ju 88G, które to były produkowane jako nocne myśliwce, ale częśc po zdemontowaniu instalacji radarowych używana była pod nie zmienionym oznaczeniem, jako myśliwce dalekiego zasiegu nad Atlantykiem.