Autor Wątek: Shockwave / A2A  (Przeczytany 117470 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #150 dnia: Kwietnia 02, 2010, 13:23:06 »
No dobra, to jeszcze tylko poproszę o wzięcie całosci pod pachę i przeniesienie z FSX do jakiegos fajnego dedykowanego symulatora, np "B-17 3: Mighty Eight 2" :karpik

A no i obowiązkowo musi być możliwosć chodzenia po samolocie w trybie fpp.

Szkoda, że jadę nad Bajkał i nie mam już całej pensji, równie dobrze mogłem polecieć i to nie bele czem:)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2010, 13:31:29 wysłana przez Qbeesh »

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #151 dnia: Kwietnia 02, 2010, 14:29:41 »
Jaka jest różnica w Paint Kit dla B-17G z Accusim i non Accusim version?

Jak się beda miały inne repainty (starsze do B17G + Accu) np. z tej strony: http://nathansfsxrepaints.webeden.co.uk/#/wop-repaints/4537267893 ?

Układ mapowania jest prawie taki sam ale sugeruję raczej czekać na nowe malowania. Podwojona rozdzielczość,  nowe bump mapy dostosowane są nowych tekstur głównych, specular mapy dostosowane do nowego modelu, nowe odbicia środowiskowe itd. Komu stare malowania by się spodobały na nowym modelu ten dziwak i oryginał.

pozdrawiam
ROB


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #152 dnia: Kwietnia 02, 2010, 14:45:50 »
OK, zatem kolejne pytanie, ponieważ B-17G WOP II do FSX to model, który już jakiś czas temu wyszedł. Czyli należy rozumieć że Accu sim tez coś zmienia w pliku mdl z samym modelem 3D?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #153 dnia: Kwietnia 02, 2010, 15:02:39 »
Tak naprawdę to dodatek Accusim jest całym nowym samolotem: MDLe, tekstury itd. Jest obecny system LOD gdzie stary model jest "drugim" modelem, "pierwszym" zaś jest nowy podrasowany MDL. Nowy produkt powinien się nazywać WOPIII + Accusim. Miał być dodatek ale wyszło tak jak wyszło. Chciwość korporacji A2A jest ciągle kontrolowalna.

pozdrawiam
ROB

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #154 dnia: Kwietnia 02, 2010, 15:42:59 »
WOPIII + Accusim
... no właśnie, o to mi chodziło. Manual wydrukowany, aż mi toner poszedł :D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #155 dnia: Kwietnia 03, 2010, 01:02:29 »







Parę szybkich shotów. Model wygląda pieknie. Jeszcze nic nie czytałem więc nie startuję a metoda prób i błędów konczy się utartą silnika. Czy mi się zdaje czy też szyby w nim parują? :)
Nowy paintkit już jest na Forum A2A : 200 Mb.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2010, 01:25:07 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #156 dnia: Kwietnia 06, 2010, 11:10:43 »
Dobrze Ci się zdaje, to znak firmowy A2A:) Yoyek, taki wymiatacz jak Ty chyba nie powienien mieć problemu z odpalaniem. Każdy taki sprzęt odpala się tak samo (nie, niewciskasz "i":D). Trzeba pamiętać tylko zakresy mocy i obrotów dla różnych etapów. A, i jak pisał Elwood, to nie poldas, że odpalasz i jedziesz:) Na podgrzanie iles tam obrotów, chyba 1000, żeby swiec nie wywaliło:). Olej 40 stopni i można ground test robić. Ale faktycznie, większa frajda checklistę odchaczać niż na pałę.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2010, 11:18:51 wysłana przez Qbeesh »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #157 dnia: Kwietnia 06, 2010, 12:53:11 »
Nie, juz spokojnie, daję radę :) fajnie się prowadzi i bardzo stateczny ale zakręt to trzeba brać nad Helem już ;). Super sprawa , że dodano tam edytor do Configu kontrolsów. Mała sugestia - przydałoby sie tam dodać jeszcze Prop i Mixt też na Lewy i Prawy. Czemu nie ma modelu pilotów w srodku? ;) Albo choć Heidi przy obsłudze wieżyczki....... :D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #158 dnia: Kwietnia 06, 2010, 12:57:17 »
FSX to nie arcadowy Iłek! Tutaj kombinacja klawiszy jest bardziej skomplikowana: CTRL + E  :020: .
Ale zgadzam się z resztą. Jak ktoś pamięta jak odpalić P47 to z B17 nie powinno być problemów.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #159 dnia: Kwietnia 06, 2010, 22:55:58 »
Jak ktoś szuka scenerii pod B-17tkę, tutaj jest tego pełno, historyczne lotniska:
http://www.ianpsdarkcorner.co.uk/

btw. dać w B-17 Light, klapy 15% na start, wznosi się aż miło samiusia :D
Może ktoś wytłumaczyć na czym polega kalibracja Knoba od MP Selector? Czy w ten sposób da się zgrać silniki?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #160 dnia: Kwietnia 07, 2010, 08:45:25 »
Tak, to pozwala zgrać MP silników. Powinien to robić mechanik z obsługi naziemnej po każdej wymianie lub naprawie silników.  Selector na 8, przepustnice i obroty na max, chłodzenie, wkładamy śrubokręt w otwór i kręcimy aż MP będzie 45' (dla paliwa 100 oct) Potem przy starcie powietrze doda nam 1' do prawidłowego ciśnienia 46'.

pozdrawiam
ROB

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #161 dnia: Kwietnia 07, 2010, 09:41:57 »
Selector na 8, przepustnice i obroty na max
Ekhh? To już chyba działanie na hamownię? ;)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #162 dnia: Kwietnia 07, 2010, 09:58:49 »
Na jednym z instruktażowych filmów kalibrują turbo w czasie lotu :)

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #163 dnia: Kwietnia 07, 2010, 10:07:41 »
Scott mówi w nim, że powinno się przeprowadzać na ziemi - pewnie wystarczy odpowiednio ustawić skok śmigieł i wio, niech się ziemia trzęsie  :banan

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #164 dnia: Kwietnia 07, 2010, 10:14:49 »
Bo trzeba jeden silnik naraz. :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"