Autor Wątek: Shockwave / A2A  (Przeczytany 117457 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #165 dnia: Kwietnia 07, 2010, 12:41:06 »
Cały gerat to porównywalna technologia z Komandogeratem, pozwalała 20-letnim pilotom Cuba po krótkim szkoleniu latać na czterosilnikowym bombowcu.

pozdrawiam
ROB

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #166 dnia: Kwietnia 08, 2010, 12:00:43 »
No, ja wczoraj kalibrowałem w trakcie lotu, bo mi w czasie wznoszenia na jakichs 10000 stóp, nummer zwei się rozjechał i miał większe cisnienie na wlocie niż reszta. Ktos w skrócie mi opowie dlaczego tak się dzieje? W manualu wyczytałem, że są tam jakies różnice w budowie wokół silników, jakies geraty, przez co na wysokosciach mogą wystąpić różnice. Zdaje się najpierw 2 zaczyna się rozjeżdżać, ale myslałem, że w dół a nie w górę.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #167 dnia: Kwietnia 08, 2010, 19:28:29 »
Silniki jako takie są różne i różne są też wszystkie inne podzespoły. Wspólna praca tych "różnych" elementów daje różne wyniki ale ciągle w przewidywalnym i kontrolowalnym zakresie. Kalibracja ma za zadanie niwelować te różnice ale już różnice wynikające z nieprawidłowej pracy podzespołów nie powinno się kompensować kalibracją. Te się po prostu naprawia. Kalibrację dokonuje się na ziemi po wszelkich naprawach, wymianach części itd.

pozdrawiam
ROB

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #168 dnia: Kwietnia 08, 2010, 19:37:46 »
Czemu nie ma modelu pilotów w srodku? ;)

I całe szczęście, że nie ma - bo to moim zdaniem psuje cały efekt kabiny (te postacie nigdy nie wyglądają jak należy). Mam nadzieję, że A2A nigdy na ten pomysł nie wpadnie. Ja osobiście rezygnuję z zakupu gdy w kabinie są te koszmarne postacie, no chyba że byłaby to opcja wtedy OK - zadowala zapewne wszystkich.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #169 dnia: Kwietnia 08, 2010, 19:51:17 »
Tak jak mówi Razor, modele pilotów będą wtedy gdy będą mogły przyzwoicie wyglądać i ruszać się. Trzech członków załogi w kokpicie raczej nie pozwala na to teraz, poza tym FS nie jest wygodną platformą do animacji postaci.

pozdrawiam
ROB

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #170 dnia: Kwietnia 08, 2010, 21:39:31 »
Mam nadzieję, że A2A nigdy na ten pomysł nie wpadnie.
Mylisz się, postacie już były od A2A - Heidi o której wspominałem. Jednym to pasuje innym nie, dla mnie akurat podróżowanie gdzie się obok faktycznie widzi postać daje większy realizm bo tak jest w rzeczywistości, zwłaszcza jak coś gada :D. Accu sim pozwala dodać obiekt lub nie. Drugą kwestią jest jakośc modeli. Kiepską postacią w modelu 3D można popsuć wszystko (patrz Bobcat od FSAddon). Jedynym dobrym rozwiązaniem jest tutaj właśnie dobry model 3D, jeśli komuś ma on nie wyjść to lepiej go nie dodawać (Heidi była ok :) ). Inna sprawa to wpływ na FPS jeśli już robi nam się drużyna piłkarska w puszce.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #171 dnia: Kwietnia 08, 2010, 22:13:44 »
Heidi miała pewną niezaprzeczalną przewagę, widziałeś tylko jej plecy. Tutaj miałbyś członków załogi zwróconych frontem, mających większy zakres ruchu, wypadałoby zrobić im mimikę lub chociaż animować usta gdy mówią. Mnóstwo pracy a połowa klientów i tak to wyłączy bo nie będzie mogła sięgnąć do przełączników.

Nie da rady, pogadamy za kilka lat.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #172 dnia: Kwietnia 08, 2010, 22:17:55 »
Mylisz się, postacie już były od A2A - Heidi o której wspominałem.

Doskonale sobie z tego zdaje sprawę (bo choć komputer do gier mam dalej nieczynny) to pamięć mnie chyba nie zawodzi i Heidi to opcja pasażera, jak kogoś takie postacie denerwują to zawsze może sobie wybrać opcje bez pasażera i po kłopocie. W przypadku pilota musiałaby być wprowadzona opcja postacie lub brak postaci, abym mógł taki dodatek tolerować (co zresztą przecież napisałem).

Problem polega na tym, że postacie w strzelankach zwykle ogląda się z pewnej odległości i nawet parę metrów powoduje, że są one optycznie poprawne. W FSX postać pilota oglądasz z bezpośredniej bliskości i o ile postać Heidi widziana z zewnątrz, nawet z odległości dwóch metrów od samolotu jest bardzo dobra, to wewnątrz maszyny wygląda moim zdaniem koszmarnie. Nawet w gierkach o lepszej grafice ludzi (np. ARMA II) postacie oglądane z odległości pół metra budzą zastrzeżenia (choć z 2m są OK). Znacznie łatwiej jest dobrze odwzorować urządzenia i mechanizmy niż postacie istot żywych. Stąd uważam, że takie postacie w kabinie ewentualnie warto robić tylko jako opcja (choć jak dla mnie to lepiej poświęcić ten czas i energie na jakiś mechaniczny "bajer" w samym samolocie), bo psują cały efekt świetnie wymodelowanej kabiny.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #173 dnia: Kwietnia 09, 2010, 08:08:11 »
Też myśle o opcji, w końcu, problem byłby z dostaniem się do jakiegoś przełacznika jakby był w pełni ubrany łacznie z kamizelkami i aparatem.

Nie da rady, pogadamy za kilka lat.
OK, przypomne się przy WOP III B-17 w FS11  :004:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #174 dnia: Kwietnia 09, 2010, 08:48:24 »
Heidi ledwo przeszła kasting - była robiona do modelu zewnętrznego - prawdopodobnie gdyby pilot siedział z przodu nie byłoby niej.

pozdrawiam
ROB

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #175 dnia: Kwietnia 09, 2010, 09:24:16 »
Cytuj
Też myśle o opcji, w końcu, problem byłby z dostaniem się do jakiegoś przełacznika jakby był w pełni ubrany łacznie z kamizelkami i aparatem.

Zawsze można to rozwiązać przekazując obsługę "tych" przełączników drugiemu pilotowi, inżynierowi czy np. nawigatorowi. Już teraz w B17 drugi pilot może zajmować się klapami silników, obrotami i temperaturą powietrza wpadającego do sprężarki. Swoją drogą przydałaby się taka pomoc również w B377, którego obsługa z racji rozmieszczenia przyrządów jest trochę bardziej skomplikowana.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #176 dnia: Kwietnia 09, 2010, 10:24:57 »
No własnie b377 jest tak fajnie pomyslany, że nie ma problemu by większosć lotu siedzieć na fikole mechanika. Jakos tak wygodniej się obsługuje radiatory...hmmmm...może dlatego, że przełączniki mają taką klapkę, która pozwala 4 na raz przełączać. Wiem, że w panelu Accusim można ustawienia radiatorów zmieniać i to wszystkich na raz, ale to jest poniżej mojej godnosci.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #177 dnia: Kwietnia 09, 2010, 11:17:52 »
Problemu nie ma jak siedzi sie na fotelu mechanika. Upierdliwe jest tylko to skakanie między pilotem, mechanikiem i nawigatorem. Wolałbym przy starcie i lądowaniu zająć się tylko pilotowaniem, a resztę zostawić mechanikowi czy drugiemu pilotowi. Bardziej podoba mi się kokpit B17 gdzie prawie wszystko co mi potrzebne mam dostępne z miejsca kapitana.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #178 dnia: Kwietnia 09, 2010, 15:10:54 »
Pierwsze wersje B377 były obsługiwane tylko przez dwóch pilotów ale panicze się burzyli, że nie mają czasu na trzymanie wolantu i wyglądanie "cool" więc dali im robola do pomocy. Od tej pory pilot w B377 służy to trzymania wolantu w krótkich przerwach gdy autopilot jest wyłączony, dodali też małą podstawkę na kawusię. A samolotem leci FE.

http://www.youtube.com/watch?v=_4TRSYhrEJE

pozdrawiam
ROB

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #179 dnia: Kwietnia 09, 2010, 16:21:13 »
Wcale się nie dziwię. Jak jest okazja do zrzucenia obowiązków na kogoś innego to dlaczego nie? :)