Autor Wątek: Shockwave / A2A  (Przeczytany 117454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #285 dnia: Lutego 02, 2011, 09:57:59 »
Ale przecież ten od A2A  strzela z wydechów... Ogień też się pokazuje.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #286 dnia: Lutego 02, 2011, 11:51:59 »
Ale nie w trakcie normalnej pracy, w nocy jest ciemny jak ninja  :121:
Chyba, że coś u mnie jest nie tak.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #287 dnia: Lutego 03, 2011, 21:11:05 »
Ma ktoś dzisiaj ochotę polatać nieco?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #288 dnia: Lutego 05, 2011, 00:28:58 »
Nadal nie mam jeszcze skonfigurowanego FSXa tak jak bym tego chciał, ale udało się już zaliczyć blisko 4 godziny za sterami Spita. Dosyć zabawna sytuacja, bo Spit jest na dość dalekiej pozycji jeżeli chodzi o preferowane przeze mnie samoloty, a mimo to w FSX obecnie latam tylko nim, jest to po prostu przyjemność.



Ogólnie latanie Spitem to ciągłe obserwowanie wskaźnika temperatury chłodziwa, a gdy w końcu wyspinamy się dość wysoko i rozpędzimy maszynę by się nim nie przejmować, to nerwowo zaczynamy co chwilę klikać przycisk uruchamiający wskaźnik paliwa, bo tego wiele do dyspozycji nie ma i się można zdziwić, gdy w połowie kubańskiej ósemki silnik zaczyna kaszleć by po chwili na stałe zamilknąć  :121:

Szybka strata wysokości to też utrata prawie całkowita widoczności z kabiny z powodu parowania szyb.




Solidny kawał samolotu, pozostaje jedynie polecić, no i czekać na Mustanga, który bazując na tym co już mamy w Spicie, będzie po prostu boski  :banan 

« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2011, 11:38:00 wysłana przez Sundowner »

Offline Mac

  • Trolle
  • *
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #289 dnia: Lutego 05, 2011, 11:38:43 »
..........................

Za Spit-a  wielgachne 6
Jest też jedna sprawa która u tego wydawcy bardzo mi się podoba nie zasypuje usera milionem zbędnych malowań 4~5 i jest to świetne.
W online i tak rzadko kiedy razem na jednym typie maszyny lata więcej niż 5 osób. Pominę akcje WATAHY ale tam było kilka różnych maszyn :)

Offline Mac

  • Trolle
  • *
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #290 dnia: Lutego 05, 2011, 19:42:51 »
Za Spit-a  wielgachne 6

Malutka zmiana najwyżej 5 bo znalazłem buga i do tego potwierdziłem go z rzeczywistym zjawiskiem. Otóż to parowanie szyb... ja rozumiem że przy zamkniętym kokpicie  długo to schodzi ale przy otwartym.???
Po prostu dziś pod Biedronką  w autku szybki były zaparowane na cacy no i że bujam się wozidełkiem bez klimy no to sru..szybka w drzwiach  po prawej  i po lewej na lekki lufcik i...zonk para schodziła szybko z bocznych szybek, przednią i tak musiałem do jazdy przetrzeć.
A w spicie nie zależnie czy kokpit zamknięty czy otwarty... para schodzi jednako.
Po naszemu babol. No ale ..nie będę się czepiał

A drugie co znalazłem to brak możliwości skręcenia śmigła w chorągiewkę. Chyba że ta wersja miała stały kąt natarcia śmigła.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #291 dnia: Lutego 05, 2011, 23:55:35 »
Do serwisu, poskarżyć, ponarzekać: http://a2asimulations.com/forum/viewforum.php?f=78
O chorągiewce raczej nie wspominałbym bo przykręcą drugi silnik ;)

pozdrawiam
ROB

Offline Mac

  • Trolle
  • *
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #292 dnia: Lutego 07, 2011, 01:11:22 »

Jeszcze jedno . Klapy. Zachowują jak przerywacze. Spit praktycznie w miejscu staje na max wysuniętych klapach.

Do serwisu, poskarżyć, ponarzekać: http://a2asimulations.com/forum/viewforum.php?f=78
pozdrawiam
ROB

Nawet gdybym chciał się poskarżyć  to nie mogę ...  troszkę inny krąg kulturowy mnie interesuje i wolę Hiszpanki i Włoszki :P

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #293 dnia: Lutego 07, 2011, 01:32:40 »
Eee... Mac, ale ty zauważyłeś jak klapy w Spicie działają? W Spicie jest tylko albo całkowicie wysunięte, albo całkowicie schowane, a kąt i powierzchnia jest taka jak w hamulcach aero A-10  :121:

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #294 dnia: Lutego 07, 2011, 09:07:11 »
Jeszcze jedno . Klapy. Zachowują jak przerywacze. Spit praktycznie w miejscu staje na max wysuniętych klapach.

Napis na zegarze od klap w MkI - BRAKE FLAPS - zobowiązuje.

pozdrawiam
ROB

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #295 dnia: Lutego 07, 2011, 09:40:53 »
Jeszcze jedno . Klapy. Zachowują jak przerywacze. Spit praktycznie w miejscu staje na max wysuniętych klapach.
A w iłka, czy też w WoP kiedyś latałeś? :P
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Mac

  • Trolle
  • *
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #296 dnia: Lutego 07, 2011, 10:54:33 »
Więc tak. Ciąłem w Ił-a 2 jak też i 1946  no ale chyba te klapy tam były lepiej oddane. I jakoś mi żadna maszyna nie stawa dęba w powietrzu na klapach.  Kolejny co zauważyłem dziwny widok a na co mi wczoraj znajomy z firmy zwrócił uwagę ( wpadł badać Spit-a czy warto kupić) to maksymalne położenie klap 90* ( czy aby tak wygląda to w rzeczywistości )'


Ps.
Ja się na lotnictwie znam tak jak większość narodu na membranowym oczyszczeniu ścieków z wykorzystaniem membrany odwróconej w przydomowych oczyszczalniach.


Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #297 dnia: Lutego 07, 2011, 11:08:58 »
Klapy grawitacyjne z blokadą. Tak było, dwie pozycje jak on i off.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #298 dnia: Lutego 07, 2011, 11:21:54 »
Dokładnie tak ma być





Klapy w il2 były śmiechu warte, szczególnie wkurzaliśmy się na nie operując z lotniskowców bo utrzymanie prawidłowych prędkości na podejściu było niemożliwe bo klapy miały na nią minimalny wpływ. Zresztą to też i było widać w Mustangu, w il2 dodawały tylko siły nośnej, gdy w prawdziwym ich najniższy stopień używa się jako hamulca aerodynamicznego ;)


O ile dobrze pamiętam, to jednym z problemów P-47 A2A był właśnie zbyt mały opór jakie klapy stawiały, podobnie jest  w Corsairze z Aircraft Factory. W Spicie wygląda to właściwie.

Offline Mac

  • Trolle
  • *
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #299 dnia: Lutego 07, 2011, 12:08:57 »
O ile dobrze pamiętam, to jednym z problemów P-47 A2A był właśnie zbyt mały opór jakie klapy stawiały, podobnie jest  w Corsairze z Aircraft Factory. W Spicie wygląda to właściwie.

Wiesz ale akurat i P-47  i F-4U  mam no i ta wadliwa funkcjonalność mi odpowiada ... dobra NWM tematu niema widac tak ma być i już :)