Autor Wątek: Shockwave / A2A  (Przeczytany 117698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #315 dnia: Września 15, 2011, 09:51:25 »
No tak, brakuje ustnika, który dodaje takiej miłej dla oka asymetrii... Trza je będzie chyba montować w standardzie, Michał.

pozdrawiam
ROB

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #316 dnia: Września 15, 2011, 10:10:20 »
Na SOH też o sondę się pytali.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #317 dnia: Września 15, 2011, 11:05:32 »
Swoją drogą na prawdę podobają mi się barwy na malowaniu SEA, właściwości materiału chyba podobne co w Spicie ?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #318 dnia: Września 15, 2011, 22:46:55 »
Ołówek, pierwsza klasa. Czakam na model i jego FM :).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #319 dnia: Września 15, 2011, 23:29:10 »
To nie ołówek, tylko 'a missile with a man in it'!  :006:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #320 dnia: Września 16, 2011, 07:49:09 »
To nie ołówek, tylko 'a missile with a man in it'!  :006:
Owszem i typowy STOL ;) .

Ale wracając do tematu: będzie jakiś manager powieszeń i jaka to linia Factory, Accu ... ?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #321 dnia: Września 16, 2011, 10:39:03 »

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #322 dnia: Września 19, 2011, 10:17:46 »
Miałem wreszcie okazję pobawić się trochę Captain of the Ship. Coś pięknego...Jak stewardessa przykołysała swój tyłeczek do kabiny niosąc kawę dla Pana Kapitana i usłyszałem w odpowiedzi "Thank you, sweetie"  to momentalnie odpadłem. Klimat tamtych lat w tym małym lotniczym zakresie uchwycony po prostu genialnie. Gratuluję i dziękuję.

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #323 dnia: Października 16, 2011, 19:21:06 »
Update do Szpitfojera + video Scotta o Accusim.

http://www.a2asimulations.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=26794

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #324 dnia: Października 16, 2011, 22:30:38 »
A tak na marginesie, czy jest jakiś pomysł (inne ustawienie view), które spowoduje, że by przy monitorach szerokoekranowych nie było tych trójkącików (góra, boki ekranu)?
Tutaj wcale nie jest jakoś oddalony bardzo ten widok, by się pojawiały.


webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #325 dnia: Października 16, 2011, 23:06:07 »
Otworzyć owiewkę  :021:

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #326 dnia: Października 16, 2011, 23:44:31 »
Otworzyć owiewkę  :021:
Toś strzelił. Można było zrobić to w tym patchu, pewnie wymaga lekkiej korekty owiewki, która powinna być bardziej balonowa w takim wypadku, pewnie powiększona z poziomu VC, ale tego by nikt nie zauważył. Teraz mało kto ma 4:3. Rozwiązaniem jest ew. obniżenie widoku ale wtedy nie widać nosa Spiciorka, za to drgania fajne. Model jest naprawdę cudny, a Roba to nawet Scott wymienił jako autora... zagłębienia na fotelu? ;)





webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #327 dnia: Października 17, 2011, 07:19:28 »
W takim razie obróć ekran  :118:  W każdym ciasnym myśliwcu tak będzie się wyświetlać jak oddalisz widok tak bardzo. To problem FSa, np. na Spicie RealAir jest to samo.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #328 dnia: Października 17, 2011, 09:56:23 »
Yoyo, i tak już tam jest trochę odgięte szkło, nie chciałem aby było przegięcie z kształtem. Możesz zrobić 100% transparentny kanał alfa w tych rejonach (vc_glass.dds) ale stracisz tam odbicia.

pozdrawiam
ROB

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #329 dnia: Października 17, 2011, 09:58:12 »
Yoyo misiu, a co to za sceneria z tą trawką?