Autor Wątek: Shockwave / A2A  (Przeczytany 117473 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #615 dnia: Stycznia 13, 2014, 21:47:56 »
Co do dziewczyn, nie będą rozebrane, bo będzie im zimno. Mają niskie ciśnienie i Heidi ostatnio pytała o kocyk, a brunetka dodatkowo się wstydzi.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #616 dnia: Stycznia 14, 2014, 19:22:41 »

Co do dziewczyn, nie będą rozebrane, bo będzie im zimno. Mają niskie ciśnienie i Heidi ostatnio pytała o kocyk, a brunetka dodatkowo się wstydzi.
Nie tego spodziewałem się po wyzwolonych, amerykańskich dziewczynach.  :)

Z jednej strony to racja, że T-33 na świecie trochę jest. Z drugiej jednak, A2A już ma na tyle wyrobioną markę wśród simmerów, że nawet wypuszczając zupełnie niszowy samolot, z torbami by nie poszli raczej. W zasadzie każdy nowy ich produkt można w ciemno brać. T-33 to fajny samolot, ale wolałbym już np. TA-4F Skyhawk. Nie za szybki, produkowany w tysiącach egz.(napewno gdzieś taki w USA stoi). Ma haka z tyłu chyba i wygląda tak, że się chce nim latać.

No nic, będzie co ma być.



Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #617 dnia: Stycznia 14, 2014, 19:52:43 »
Marka marką, ale różnice w poziomie sprzedaży różnych dodatków w zależności od popularności samolotu widać bardzo wyraźnie.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #618 dnia: Stycznia 20, 2014, 08:44:05 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #619 dnia: Stycznia 20, 2014, 10:49:48 »
Nie tego spodziewałem się po wyzwolonych, amerykańskich dziewczynach.  :)

Jakich amerykańskich? One nasze, z Inowrocławia są, ja to wiem najlepiej. :D

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #620 dnia: Stycznia 20, 2014, 11:21:14 »

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #621 dnia: Stycznia 21, 2014, 11:24:27 »
No tak, Heidi-typowe polskie, dziewczęce imię z Inowrocławia  ;).
Powinna być w Accusimie taka zależność, że jak One latają zbyt długo w jednym ubranku to strzelają focha (jak w realu) :evil:.

PS.
Jakby A2A kiedyś robiło biplane'a to mam obrazek do prop pre-flight inspection:

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #622 dnia: Stycznia 21, 2014, 12:04:43 »
Co jakby się obie pojawiły w takich samych kreacjach ?  ;D

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #623 dnia: Stycznia 29, 2014, 22:31:23 »
Przeprosiłem się z FSXem i zanabyłem Cessnę. Rewelka. Choć, co prawda, nie jest to F-4, F-104, B-29... itd ;)

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #624 dnia: Kwietnia 23, 2014, 20:55:47 »
Jest problem.
Otóż napadła mnie i  kumpla  idea nakręcenia krótkiego  filmiku  coś a'la WWII
Tak więc wczoraj  nagrałem sobie lot kilku B-29 Virtavia ( ustawione jako AI) z prędkością  około 250 KIAS. Dzisiaj  próbowałem dogonić  te 29  z kolegą za pomocą  P51D i się delikatnie zdziwiłem.  Za żadne  skarby  Kucykiem  nie byłem w stanie  tych 29-tek dogonić.  Nieważne jak kombinowaliśmy za każdym razem było tak samo. Więc  zacząłem  kombinować w cfg. I się zdziwiłem.

Otóż

Defaultowy wpis dotyczący śmigła budzi wątpliwości już nawet dla  laika.

[propeller]
thrust_scalar=1
propeller_type= 0
propeller_diameter= 10.750   <------------ średnica też się nie zgadza 11,3 stopy (nawet defaultowy kucyk ma prawidłowy wymiar )
propeller_blades= 3          <------------------ P-51D miał 3-ój płatowe śmigło  --- ciekawe!!! Może jestem głupi ale nie naiwny.
propeller_moi= 10.000
beta_max= 75.000
beta_min= 15.000
min_gov_rpm= 1700.000
prop_tc= 0.010
gear_reduction_ratio= 2.096
fixed_pitch_beta= 20.000
low_speed_theory_limit= 80.000
prop_sync_available= 0
prop_deice_available= 1
prop_feathering_available= 0
prop_auto_feathering_available= 0
min_rpm_for_feather= 0.000
beta_feather= 0.000
power_absorbed_cf= 0.900
defeathering_accumulators_available= 0
prop_reverse_available= 0.000
minimum_on_ground_beta= 0.000
minimum_reverse_beta= 0.000

Pozostałe parametry   nie tylko śmigła ale i sekcji [piston_engine] też budzą wątpliwości  szczególnie gdy  je porównać z  wartościami zawartymi w Encyklopedii Techniki Wojskowej ,  czy wielu różnych  monografiach. Nawet w  wydawnictwie   wielka encyklopedia lotnictwa*  parametry były podane prawidłowe.
Tak więc mam pytanie  kto  w A2A   testuje  te zabawki bo wątpię aby to był  pilot.
Accusim jest wgrany.

Jakaś idea jak doprowadzić  go do  realnych parametrów.


* Tak mocno przez Was krytykowana




   
ASUS  STRIX  GL503VD-FY260T

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #625 dnia: Kwietnia 23, 2014, 21:10:36 »
Niech zgadnę, te fortece dałeś na 10k + metrach, a kucyki obładowałeś paliwem ?



Tak więc mam pytanie  kto  w A2A   testuje  te zabawki bo wątpię aby to był  pilot.
Głównie ten dżentelmen: http://www.migman.com/pax/Henriques/Henriques.php


PS. Nawet nie wspominam, że zadałeś B-29 prędkość 250kts, gdy ich prędkości przelotowe wahały się zależnie od ładunku - od 180-185mph przy 90k lbs, do 200-205mph dla 130k lbs. Czyli o 1,4-1,6x za dużą.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #626 dnia: Kwietnia 23, 2014, 22:03:30 »
Niech zgadnę, te fortece dałeś na 10k + metrach, a kucyki obładowałeś paliwem ?
Bynajmniej nie. Fortecę puściłem na 8000 m* zaś kucyki puściłem z paliwem tylko w centralnym zbiorniku.

*tak latam z jednostkami ludzkimi.


Głównie ten dżentelmen: http://www.migman.com/pax/Henriques/Henriques.php
I dopuścił  do wydania  produkt z wadliwym cfg. Nie no szacunek dla gościa.

PS. Nawet nie wspominam, że zadałeś B-29 prędkość 250kts, gdy ich prędkości przelotowe wahały się zależnie od ładunku - od 180-185mph przy 90k lbs, do 200-205mph dla 130k lbs. Czyli o 1,4-1,6x za dużą.
Jakby to powiedzieć, overspeeda B-29 "virtavia" załapało dopiero w okolicy 300kias.Zresztą to akurat nie jest tematem.
ASUS  STRIX  GL503VD-FY260T

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #627 dnia: Kwietnia 23, 2014, 22:17:34 »
300 KIAS to osiągi lepsze niż współczesnych odrzutowych samolotów pasażerskich. Może to 300 kt TAS?
http://www.boeing.com/boeing/history/boeing/b29.page - Boeing twierdzi, że maksymalna prędkość wynosiła 365 mph, czyli około 317 kt (oczywiście TAS).


Pliki konfiguracyjne są zazwyczaj tak dopracowywane, żeby w FSie samolot odpowiadał rzeczywistemu zachowaniu. Zwłaszcza jeśli mowa o produktach A2A. Wszelkie porównywanie wartości z plików .cfg do wartości tabelarycznych jest bez sensu.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #628 dnia: Kwietnia 23, 2014, 22:18:51 »
"wadliwym cfg" ? Wstaw "prawidłowe" wartości tam, zobaczysz jak je FSX interpretuje... dobra, może powiem: nie zinterpretuje, nie będzie to dla niego żadną różnicą, bo od fizyki jest Accu-Sim.


Teraz zajrzyj do instrukcji jaka jest maksymalna prędkość kucyka na tym pułapie i pamiętaj, że podane wartości są dla maszyny w bardzo dobrym stanie, zalanej 130 oktanowym paliwem, bez podwieszeń i o masie 9000 funtów (tylko skrzydłowe zbiorniki). Niespecjalnie się dziwię, że nie potrafisz dogonić samolotów, którym zadałeś prędkość prawie 20% większą od ich (B-29) maksymalnej na tym pułapie.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #629 dnia: Kwietnia 23, 2014, 22:56:05 »
No panowie ... nie zmieniajmy tematu. 4-y płaty śmigła to nie 3-y.  Po zmianie parametrów na tabelaryczne ... nawet z Accu kucyk zaczął zachowywać się jak te na filmach archiwalnych.

https://www.youtube.com/watch?v=aDLj9LGBSKU
Zresztą w końcu nawet manewry w powyższym filmie da się zrobić  bez ryzyka przeciągnięć*  z nieba wygenerowanych.

*nie ciągnę drąga  na chama.
ASUS  STRIX  GL503VD-FY260T