Autor Wątek: Shockwave / A2A  (Przeczytany 117482 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #630 dnia: Kwietnia 24, 2014, 01:01:21 »
Khy khy.

Swego czasu była koncepcja, żeby do symulacji silnika tłokowego przez accusim użyć silnika odrzutowego. To dopiero byśmy dostali zjebke na forach, jakby ktoś zauważył, że a2a nie potrafi ustawić nawet właściwego typu silnika w plikach konfiguracyjnych.

A tak na serio, w plikach konfiguracyjnych są wartosci dobrane tak, żeby fsx nie przeszkadzał, a nie przepisane z monografii. Samolot ma powłączane systemy, których w realu nie posiadał i odwrotnie. Parametry związane z fm albo nie mają w ogóle wpływu na zachowanie samolotu, albo są tak ustawione, żeby w polaczeniu z naszym kodem liczącym rzeczy niezależnie od fsx uzyskać wlasciwy rezultat. Oczywiście prościej byłoby, gdyby w fsx dało się po prostu wyłączyć jednym guzikiem cały fm i zastąpić naszym, ale i bez tego można sobie poradzić.

Jeśli chodzi o zgłoszone problemy z osiągami, to mogę się tylko uśmiechnąć. 250 kias na wysokości 8 km to 380 ktas.  Pierwszy z brzegu manual do P51 w internecie podaje, że przy maksymalnej ciaglej mocy silnika samolot na tej wysokości osiąga 360 ktas. Fortece nie mają w ogóle prawa zbliżyć się do tej prędkości w locie poziomym. Nic dziwnego, że nie możesz ich dogonić, skoro lecą z prędkością malego odrzutowca.

Ok, możesz pogmerać w konfiguracji i sprawić, żeby samolot zachowywał się tak jak Ci się wydaje że jest poprawnie, ale obawiam się, ze problem jest po drugiej stronie klawiatury. Zwlaszcza biorąc pod uwagę, że dodatek jest na rynku ponad rok, sporo kumatych ludzi mu się przyglądało i takich problemów nie zaobserwowali. Nie tak dawno porownywalem prędkość osiaganą na podobnym pulapie przez Mustanga w fsx i dcs. Różnica była poniżej 5 kts.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #631 dnia: Kwietnia 24, 2014, 23:33:19 »

Defaultowy wpis dotyczący śmigła budzi wątpliwości już nawet dla  laika.


Heloł,
też bym tutaj nie podchodził do tego aż jakie są wpisy w cfg. Pewne metody można przecież osiągnąć na wiele rożnych rezultatów. Ważne jaki jest skutek. Przykładem nawet są światła w FSX. Niektórzy nawet wbijają je od razu w model, więc w cfg nawet nie ma wpisu lights. Ważne że trzyma osiągi itp. Pamiętaj też, że na dużych wysokościach maszyny przeważnie tracą stateczność wraz ze zwiększającym się pułapem, zwłaszcza te śmigłowe, więc ich zachowanie akrobacyjne jest zgoła inne. Do Virtavia bym niekoniecznie się odnosił, mam tego B-29 i to taka trochę zabawka, ale tak czy siak, czujne oko na wszystko trzeba mieć! faktycznie pamiętam, że tam chyba overspeed włącza się gdzieś koło 300, a i jaki ma roll rate!!!  :040:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #632 dnia: Kwietnia 26, 2014, 23:01:25 »
No to robi się kolejny samolot wojskowy od A2A  :icon_wink:

https://www.youtube.com/watch?v=lfdRxn0E5C0
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #633 dnia: Maja 17, 2014, 10:22:30 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #634 dnia: Maja 27, 2014, 17:08:10 »
Cherokee 180 (FSX) Entertainment jest juz dostepny za 49.99$
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #635 dnia: Maja 29, 2014, 17:42:57 »
To wydanie tylu wersji ma niezły chwyt marketingowy, rzekłbym, że każdy sklep online od góry do dołu ma wszędzie ikonki z C172 albo Cherooke.
Full monopol ; > .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #636 dnia: Czerwca 01, 2014, 23:04:41 »
Super samolot! A2A znowu przeszło samych siebie. Mam nadzieję, że pojawi się update wspierający GTN650/750 od Flight1.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #637 dnia: Czerwca 01, 2014, 23:20:32 »
Super samolot! A2A znowu przeszło samych siebie. Mam nadzieję, że pojawi się update wspierający GTN650/750 od Flight1.

U mnie jeszcze C172 stoi od września  :icon_redface:, ale domyślam się, że top class. Z tym, że przydałby się wreszcie też jakiś warbird, albo jet wojskowy dla "starej gwardii" A2A. Dawno nic nie było w tym temacie, nie licząc Ansona (bo to A2A Factory), to ostatni z Accu to był Kucyk. Ostatnio moda na samolot z czasów zimnej wojny, to Starfighter by się nieźle w to wpisywał ; > , a tam już chyba nawet było sporo zrobione.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #638 dnia: Czerwca 21, 2014, 13:50:30 »
No dobra GA są piękne, ale ja bym wreszcie chciał zobaczyć coś, co poprzedzi cyt. "I have nothing to offer but blood, toil, tears..."  :)

Rozumiem, że T-33 się robi, ale podobno ma być też jakiś "little warbird" w międzyczasie. Coś wiadomo bliżej?
Szkoda, że ekipa A2A nie jada w takich miejscach jak Sowa & friends.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2014, 15:49:42 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #639 dnia: Sierpnia 03, 2014, 00:17:55 »
A2A, dziękuję za Cessnę 172! :)
Co prawda nalot na niej mam (na razie) mały, ale muszę stwierdzić, że lata się nią super! :)
Kupiłem niedawno, bo niedawno dopiero stawiałem FSX na nowym kompie (deficyt czasu). Jednak przyjemność lotu taką maszyną jest ogromna. Nawet wymiana z 10-iu akumulatorów nie poszła na marne (teraz już nie zalewam silnika primerem). ;)
Jedynie uwagi mam do trymowania maszyny. Kółko trymera mogło by się poruszać nieco szybciej po naciśnięciu przycisku na wolancie odpowiedzialnym za trymowanie.
Gbybście kiedyś mysłeli nad dwusilnikowcem GA, to poproszę o Baronika 58. ;]
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #640 dnia: Sierpnia 03, 2014, 10:17:23 »
Cieszymy się, że się podoba. :)

Co do trymowania to nic nie mogę obiecać niestety.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #641 dnia: Sierpnia 03, 2014, 11:23:54 »
A wiadomo coś w sprawie oficjalnego wsparcia GTN650/750?

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #642 dnia: Sierpnia 03, 2014, 11:38:26 »
Na tę chwilę jeszcze nie.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #643 dnia: Sierpnia 03, 2014, 14:27:46 »
Dzięki za odpowiedź.

B17 oraz Radionawigacja
« Odpowiedź #644 dnia: Sierpnia 05, 2014, 21:23:24 »
Witam, mam pewne pytanie dotyczące radionawigacji w starym "B-17" - Kokpit http://www.a2asimulations.com/pans/B17/B17PAN.html.
Mianowicie, aby wykonać poprawny lot IFR, potrzebna jest:
-  RMI - (Żyrobusola Radiomagnetyczna)
- wskaźnik VOR-ILS
-  HSI -(Zespolony wskaźnik nawigacyjny)
- Dalmierz DME (VOR/DME)
- Podstawowe radio (COMM,NAV,ADF)
A jak wiadomo przestarzały B-17 nie ma prawa mieć takiej technologi i teraz moje pytanie,
czy jest jakakolwiek możliwość zainstalowania takich wskaźników z innego samolotu?
Samolot tej samej firmy http://zapodaj.net/7ba3e97c56f9e.jpg.html , równie stary P51 - Mustang, posiada takie wskaźniki (i nawet GPS'a!)