Z tymi R-60 na Su-17M to jest różnie w zależności od żródła. Jedna wersja jest taka że zaczynając od samolotu nr. seryjny 70-01 ( 1975 ) maszyny tej wersji otrzymały możliwość przenoszenia 2-4 rakiet R-60 na wewnętrznych podskrzydłowych węzłach podwieszeń ( 2 na pojedyńczych belkach i 4 na podwójnych ), problem polega na tym, że chyba nikt jeszcze tego nie udowodnił za pomocą zdjęć. Druga wersja mówi o tym że wszystkie wczesne Fittery czyli Su-17 i Su-17M zostały od roku 1978 przystosowane do przenoszenia kpr R-13M na ( maks 4 ) węzłach skrzydłowych, i ten wariant jest potwierdzony zdjęciowo. Oba jakby się wykluczają bo gdyby samoloty otrzymały R-60 to nikt nie zadawałby sobie trudu z R-13M, ale zdjęcia są tylko dla R-13 więc raczej R-60 to bajki. Niewątpliwie próby tego podsystemu uzbrojenia (na potrzeby projektu M2 ) były prowadzone na Su-17M, i stąd może te wieści o ich stosowaniu, ktoś zobaczył zdjęcie któregoś z prototypów i wyciągnął błędny wniosek, podobna sytuacja była przecież z H-25L.