
Nie marudzę, tylko doceniam tutaj np. pewnego jegomościa, który w odróżnieniu od Aerosoft i innych, robi samoloty z pasją, wydając je za darmo i robi je tak, że bubla tam nie znajdziecie. Dlaczego mam przyjąć postawę bezkrytycznego zjadacza każdego szajsu i mam się zachwycać bublami producentów, którzy z niewyjaśnionych przyczyn wydają produkt z bublami za pieniążki?! Jak coś zasługuje na pochwałę to piszę też (patrzcie mój opis C152 Carenado). Taka mała dygresja dla marud, którym przeszkadza postawa krytyczna.
1) Co do HUDu - niestety nie znam się za dużo na samolotach wojskowych po IIWW. Po to chyba forum, aby pytać i dziękuję wszystkim tym, którzy są chętni pomocnie odpowiadać. Generalnie rozumiem już o co chodzi, ale zwróćcie uwagę proszę na mojego skrina - chodzi o to, że busola powinna się znajdować w górnej części huda, patrząc na niego mniej więcej prosto. Mój skrin jest zrobiony właśnie w takiej sytuacji, a kompas znajduje się na środku, tuż pod linią horyzontu. Co więcej - tkwi tam cały czas, niezależnie jak patrzymy. No w życiu w żadnej grze nie spotkałem się z kompasem na linii horyzontu w samolotach USAF w żadnej grze, nawet w manualu do tego F16 :/ Mam podejrzenia co do działania huda u mnie, bo wczoraj np. sam w pewnym momencie zgasł i za nic w świecie nie mogłem go zapalić, po czym po paru minutach lotu sam nagle się zapalił. Wygląda to trochę u mnie jak jakiś problem graficzny z hudem.
A tu kolejne pytania odnośnie tego F16:
2) Test wskaźnika poziomu paliwa - u mnie wskazówki pokazują za każdym razem 3, w manualu piszą o 2...
3) podgrzewanie rurki pilota - jest coś takiego w ogóle tutaj?
4) dopływ paliwa - czy jest jakiś przełącznik odpowiadający za ctrl+shift+F4? Bo bez tego nie mogę uruchomić silnika, a nic o tym nie wspominają w manualu.
5) w checklistach nic też nie ma o zapłonie - czyżby "zbędny" przycisk w
tym F16?
6) przycisk JFS (ten którym uruchamiamy silnik) mogę włączyć, ale nie mogę wyłączyć - tzn. kiedy wyłączam to przerwie uruchamianie silnika, ale graficznie bolec pozostaje na ON. Bug, czy norma?
7) z tego co zrozumiałem z moją nieszczęsną anglielszczyzną, opcja CAGE to autopilot planu lotu. Ale jeśli nie mam planu lotu, a chcę wykonać lądowanie z ILS, to CAGE działa jak autopilot APR?

mam problem z prawidłowym uruchomieniem samolotu - mianowicie. Moment kiedy włączam MAIN POWER na BATT - powinna zgasnąć lampka obok FLCS RELAY - u mnie nie gaśnie. Raz czekałem 2 minuty chyba i wysiadło całkowicie zasilanie. To samo z kolejny stopniem - jak przełączę, to czasem też nie gaśnie FLCS RELAY, a czasem od razu zapala się TOFLCS. Błędu raczej nie popełniam, bo za każdym razem uruchamiam samolot wg checklisty od zimnego. Mało tego - czasami na tablicy lampek z ostrzeżeniami nie zapala się w ogóle SEC light. Mimo tego samolot da się uruchomić, pomijając te kroki.
Mam najnowszego patcha do samolotu.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi
