Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63813 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Krzychu05

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #150 dnia: Marca 22, 2009, 17:36:29 »
U mnie hak nie działa :( a szkoda. Szkoda też, że nie ma wogóle w iłku Swordfisha, chętnie bym sobie polatał. No, ale jest B5N2 "Kate", to można pozrzucać cygara  :004:

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #151 dnia: Marca 22, 2009, 18:25:54 »
Tej a w sumie ja też mam pytanie.

Odnośnie Ultrapacka.

Czy ten Cant Z1007 to jest Twój, Ranwers, czy to zupełnie inny model?
I ponoć jest tam Sea Hurricane. Pytanie brzmi: czy z działającym hakiem?

Cant jest mój, ale działają już trzy silniki. Ja zrobiłem już następną wersję. Wkrótce.
Hak w SeaHuriim działa
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #152 dnia: Marca 22, 2009, 18:30:50 »
Cant jest mój, ale działają już trzy silniki. Ja zrobiłem już następną wersję. Wkrótce.

Hmmm ostatnio na AAA pojawiła się taka aura tajemniczości- czasami któryś z modderów wspomni o tym, że szuka osoby do pomocy ale takiej, żeby się nie wygadała, w którymś poście pojawi się wzmianka o jakimś update wielkim... to będzie COŚ.

PS: W creditsach do ultrapacka przy CANTcie jest 'by Chap', to mnie zmyliło.

Krzychu05

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #153 dnia: Marca 22, 2009, 20:42:13 »
Hak w SeaHuriim działa

Oj, to coś u mnie nie tak :(

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #154 dnia: Marca 23, 2009, 21:44:13 »
Mnie "namówił" Ranwers :001: i zapraszam Go piwo - jak przyjedzie do Olsztyna :564:
Mnie "namówił" Leszek957 :001: i zapraszam Go piwo - jak przyjedzie do Warszawy :564:
Nie da Ci żona nie da sąsiadka,
Nawet nie przyjdzie im to do głowy,
Tego, co da Ci sierżant sztabowy.

http://www.1pl.boo.pl/

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #155 dnia: Marca 28, 2009, 15:26:46 »
Czy ktoś wie jak w zmodowanej grze Ultra Pack`iem podmienić wybuchy flaka na oryginalne? Problem jest taki, że podczas wybuchów mam straszne zacinki. Tak samo gdy strzelam do nieprzyjacielskiego samolotu. Powstałe z tego powodu dziwne czarne obłoczki dymu powodują stop-klatkę na parę/paręnaście sekund. Pomocy! Pomocy! Pomocy!

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #156 dnia: Marca 28, 2009, 19:12:48 »
Sprawdź czy wyłączenie modu HitEffectMod_v1.2_Mvn zniweluje ten efekt. U mnie tak było z każdym strzelaniem. Mody wyłącza się dodają "-" na początku folderu z nim np. "-mojubermod". Jeśli nie pomoże z tym jednym to popróbuj z innymi.
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #157 dnia: Marca 28, 2009, 19:25:40 »
Hmm...Ja dodaje moda/mody za pomocą Generic Mod Enabler`a. Był w komplecie z UltraPack`iem 1.6. Wymienionego przez Ciebie moda tam nie widzę. Ale nic to walczę dalej...Zamiast grać :( Thx za podpowiedź.

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #158 dnia: Marca 28, 2009, 19:35:10 »
Nie doczytałem że to UltraPack :icon_redface: ja używam UnifiedInstaller i to do niego tyczył się sposób. Przepraszam za zamieszanie.
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #159 dnia: Marca 30, 2009, 12:19:45 »
Znalazłem rozwiązanie mojego problemu(na razie częściowe).Za dziwne wybuchy odpowiedzialne były pliki w katalogu Fireworks(gdy dostawał serią samolot, pojawiały się dziwne plamy) oraz w katalogu o nazwie Zenitka(zamulające wybuchy art. p/lot.). Po usunięciu zawartości tych katalogów przywrócone zostały domyślne efekty wybuchów. Prawdopodobnie nie jest potrzebne usuwanie całej zawartości wyżej wymienionych katalogów, jednak odnalezienie plików bezpośrednio powodujących zamieszanie będzie trudniejsze(dla mnie). No cóż, metoda prób i błędów pójdzie w ruch.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 30, 2009, 12:38:08 »
Czy ktoś wie jak w zmodowanej grze Ultra Pack`iem podmienić wybuchy flaka na oryginalne? Problem jest taki, że podczas wybuchów mam straszne zacinki. Tak samo gdy strzelam do nieprzyjacielskiego samolotu. Powstałe z tego powodu dziwne czarne obłoczki dymu powodują stop-klatkę na parę/paręnaście sekund. Pomocy! Pomocy! Pomocy!
.... może masz za słaby sprzęt? - to "działa" na wszystkie mody  :001:
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=6852.0
Leszek

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 30, 2009, 13:03:43 »
Raczej taki średni. C2D(teraz 3 ghz) 2gb ram radeon X1950 512ramu na pokładzie. Żadne inne wybuchy np. z moda ił2 war nie powodowały żadnych nieprawidłowości. A te "efekty" które broiły to nawet się poprawnie nie wyświetlały.Próbowałem ze sterownikami ATI oraz OmegaDrivers.Ciekawostką było to że, po załączeniu tzw. full moda było git, natomiast po załączeniu "submoda" zgodnego CRT=2 działy się te cyrki.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 30, 2009, 13:59:23 »
Zajrzyj jeszcze do katalogu: Effects\Materials. Są tam pliki: burnfire0.mat, WhiteSmoke.mat, WhiteSmokeFar.mat, WhiteSmokeTrail.mat. One chyba też są od AAA.
P.S. Sprawdź PM
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline PIT

  • PAT
  • *
  • PAT , EKG_PIT
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #163 dnia: Maja 29, 2009, 11:55:04 »
Mam problem.
Przekopiowałem Il-1946 4.08 na nową partycję ( kolejną) , rozpakowałem mod AAA Uv1.1.1 wrzucając jego zawartość do katalogu głównego. Zrobiłem to tak jak wcześniej na innej partycji , gdzie ilek 1946 Uv1.1.1. śmiga.
Gra chodzi , ale nie działa Swither , z żadnej pozycji nie da się go uruchomić - błąd " aplikacja została źle zainicjowana". Jest tak i z ikony głównej i dodatkowych switherów, czyli brak zmiany modów i wersji.
Nie wiem gdzie tkwi błąd , bo wcześniejsza instalka działa.
Może ktoś zna odpowiedź?.
Tylko stały trening czyni Cię Mistrzem. Niech Moc będzie z Wami wirtualni lotnicy.
WSP dla Orłów. - od EKG_PIT

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #164 dnia: Maja 29, 2009, 14:39:41 »
  Też tak mam. Stało się to kiedy po formacie zainstalowałem iłka i AAA. Wersje gry można wybierać "ręcznie". w Katalogu gry, mniej więcej po kilkunastu pozycjach masz pliki z wersjami modów, klikasz na wybrany i zmieniasz za pomocą konsoli ( wszystko się samo robi, należy tylko wcisnąć jakiś dowolny klawisz) , potem odpalasz iłka i powinno śmigać. Chociaż u mnie nie wszystko, ale to już inna historia, nie związana myślę z tematem.
Oczywiscie też chciałbym się dowiedzieć jaka może być przyczyna niedziałania tego przełącznika...