Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63735 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PIT

  • PAT
  • *
  • PAT , EKG_PIT
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #165 dnia: Maja 29, 2009, 15:04:53 »
Dzięki , ale to jeszcze nie to - jak pisałem ręcznie też nie uruchamia Swithera.
Tylko stały trening czyni Cię Mistrzem. Niech Moc będzie z Wami wirtualni lotnicy.
WSP dla Orłów. - od EKG_PIT

Offline PIT

  • PAT
  • *
  • PAT , EKG_PIT
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #166 dnia: Maja 29, 2009, 19:13:25 »
Panowie.
Znalazłem odpowiedź na brak załączenia Swithera w IL1946 Uv1.1.1
Przyczyna prozaiczna.
Zainstalowałem ( dobre programy - portal ) program .NET Fremework 3.5 i wszystko w ilku śmiga . Swither działa i przełącza.
Tu podaję linkhttp://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=1897&.NET+Framework+3.5.
Pozdrawiam - PIT
Tylko stały trening czyni Cię Mistrzem. Niech Moc będzie z Wami wirtualni lotnicy.
WSP dla Orłów. - od EKG_PIT

D_H_G

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #167 dnia: Czerwca 03, 2009, 20:34:42 »
Witam wszsytkich.
Czy wiecie może co może byc przyczyną niewczytywania się map,a raczej tekstur bo mapy się wczytuja w FMB? Wybiaram np. Englisch Chanell Map,wczytuje się, mogę porozmieszcza trasy przelotów itp. zapisuję misię i uruchamiam ją. I wszystko gra jak do tej pory, wciskam Fly i po załadowaniu widzę szczontkowe tekstury, trochę nieba, brak kabiny samolotu. Na wersji 1.0 nie miałem takich problemów.
Pozdrawiam i dzięki za ewentualne pomysły.

Ceslaus

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #168 dnia: Czerwca 17, 2009, 16:42:14 »
Witam serdecznie, moje pytanie jest następujące: skąd można ściągnąć "moda nad modami"? I co najważniejsze, jak go odpalić?

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #169 dnia: Czerwca 17, 2009, 17:08:51 »
W pierwszym poście masz link do moda.
Zaloguj się na tym forum ( All Aircraft Arcade) aby go pobrać. W zasadzie samo się robi :)
Jest to mod U.I 1.1.1.

Natomiast jeśli chciałbyś inną paczkę modów zapraszam tu:

http://www.il2forum.pl/index.php?topic=11624.0

ps. uprzedzając pytanie które padnie przy rejestracji na AAA forum - nie kopiuj kodu aktywacyjnego tylko go przepisz :)

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #170 dnia: Czerwca 17, 2009, 17:44:20 »
Sorki za drugi post ale link się zmienił:

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=11860

To jest link do moda U.I 1.1 a tu do patcha 1.1.1:

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=12618

Z resztą najlepiej po prostu się tam zarejestrować i na głównej stronie forum w pierwszym wątku jest wszystko na temat moda i instalacji.

Ceslaus

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #171 dnia: Czerwca 21, 2009, 16:14:07 »
Dzięki za pomoc! Mod wgrany, wrażenia super jest tylko jeden szkopuł... Mianowicie zmiana czcionki, na cyrylicę... Ktoś miał podobnie lub wie jak się pozbyć bukwów?  :021:

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #172 dnia: Czerwca 21, 2009, 18:27:45 »
Dzięki za pomoc! Mod wgrany, wrażenia super jest tylko jeden szkopuł... Mianowicie zmiana czcionki, na cyrylicę... Ktoś miał podobnie lub wie .....
Tak.
I jest to opisane na Forum.
Leszek

Ceslaus

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #173 dnia: Czerwca 21, 2009, 21:01:42 »
Czy jakaś dobra duszyczka, zechciałaby podać link, namiar etc?

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #174 dnia: Czerwca 22, 2009, 09:53:32 »
Mistrzowie, może ktoś mi napisać jaki mod odpowiada za takie wyświetlanie mapy:



Chciałbym powrócić do oryginalnego ustawienia, ponieważ jest bardziej czytelne/przejrzyste.
A niestety nie pamiętam już po instalacji czego zmienił się sposób wyświetlania mapy.

Thx.

Bis zum bitteren Ende.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #175 dnia: Czerwca 22, 2009, 10:09:19 »
Nocna wersja Corsaira-2
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #176 dnia: Czerwca 22, 2009, 10:21:09 »
Nocna wersja Corsaira-2
Dzięki jak zwykle Ranwers.
Tzn. żeby powrócić do starego sposobu wyświetlania mapy muszę wywalic tego moda?

Bis zum bitteren Ende.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #177 dnia: Czerwca 22, 2009, 10:41:53 »
Dzięki jak zwykle Ranwers.
Tzn. żeby powrócić do starego sposobu wyświetlania mapy muszę wywalic tego moda?
Niekoniecznie. Poszukaj takich plików:
Planshet.tga
PlanshetFrame.tga
padcelluloid.mat
i je usuń lub deaktywuj. Tak wyglądający "radar" fajniej wygląda w nocnych łowach  :004:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #178 dnia: Czerwca 22, 2009, 11:07:41 »
Niekoniecznie. Poszukaj takich plików:
Planshet.tga
PlanshetFrame.tga
padcelluloid.mat
i je usuń lub deaktywuj. Tak wyglądający "radar" fajniej wygląda w nocnych łowach  :004:

W jakim katalogu mam szukać?

Bis zum bitteren Ende.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #179 dnia: Czerwca 22, 2009, 12:28:08 »
W jakim katalogu mam szukać?

Windows + ppm + wyszukaj  :121:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym