Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #180 dnia: Czerwca 22, 2009, 19:00:32 »
Mapa deaktywowana.
Mimo to nie wyświetlają mi się ikonki samolotów - tylko same białe punkty, tak jak poprzednio. :008:

Bis zum bitteren Ende.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #181 dnia: Czerwca 22, 2009, 21:39:22 »
Mapa deaktywowana.
Mimo to nie wyświetlają mi się ikonki samolotów - tylko same białe punkty, tak jak poprzednio. :008:

Tu z kolei szukamy tekstury plane.tga w podkatalogu ICONS.
Coś jeszcze ? Bo dzień dobroci mija  :001:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #182 dnia: Czerwca 24, 2009, 10:04:44 »
To może i ja zadam irytujące pytanie  :004:
Czy da się coś dodać/usunąć/zdezaktywować aby pozbyć się całkowicie standardowej, niby obszytej i nikomu nie potrzebnej ramki mapy. (Przez chwilę miałem UltraPacka - niestety za dużo miejsca i chyba komp też już nie wyrabiał więc teraz używam AAA -  a tam była sama "goła" mapa)
Z góry dziękuję.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #183 dnia: Czerwca 24, 2009, 10:48:19 »
Proszę bardzo.
Mod nazywa się NOMAPFRAME i jest tutaj:
http://files.filefront.com/vp+nomapframezip/;13390323;/fileinfo.html  :010:
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #184 dnia: Lipca 02, 2009, 16:12:56 »
Leszek

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #185 dnia: Lipca 02, 2009, 18:08:28 »
Widocznie stwierdził że już więcej w temacie nie zrobi i dał szansę innym. Obawiam się jednak że to się może posypać bez niego.  :005:

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #186 dnia: Lipca 02, 2009, 18:22:02 »
Ranwers - znasz może nieco więcej szczegółów?
Szkoda byłoby stracić cały dotychczasowy dorobek - osobiście dla mnie Iłek odżył na nowo dzięki modom...

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #187 dnia: Lipca 02, 2009, 19:50:48 »
Leszek

oldeagle

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #188 dnia: Lipca 02, 2009, 20:32:52 »
Ile powinno być po instalacji tego moda katalogów ze skinami do Spitfire mk1?U mnie są 2 o nazwach spitfiremk1 i spitfiremkI czy to jest prawidłowe czy jest to błąd?

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #189 dnia: Lipca 02, 2009, 20:50:43 »
oldie  :001:
sprawdź sam, który z nich jest zbędny zmieniając nazwę jednego, uruchamiając grę i DCG.
Na przykładzie SpitaXII widać, że mogą być różne nazwy i wpisy w plikach, to dotyczy również katalogów skinów.
Leszek

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #190 dnia: Lipca 09, 2009, 11:31:09 »
Czy ktoś posiada może moda  TYLKO I WYŁĄCZNIE z prawidłowymi celownikami Revi?
Na stronie AAA szukałem, jest jeden, ale podmienia wszystko zbiorczo dla USAAF, RAF I LW ( i gryzie się przy tym prawie ze wszystkim).  :002:

Bis zum bitteren Ende.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #191 dnia: Lipca 09, 2009, 12:03:05 »
Czy ktoś posiada może moda  TYLKO I WYŁĄCZNIE z prawidłowymi celownikami Revi?
Na stronie AAA szukałem, jest jeden, ale podmienia wszystko zbiorczo dla USAAF, RAF I LW ( i gryzie się przy tym prawie ze wszystkim).  :002:

Wyjmij sobie z tego moda co chcesz.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #192 dnia: Lipca 09, 2009, 12:40:49 »
Ha! W jaki sposób? Czy nie jest skonstruowany na zasadzie "wszystko albo nic"?

Bis zum bitteren Ende.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #193 dnia: Lipca 16, 2009, 18:29:24 »
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=18049

Zbliża się 1.2. Niech mnie ktoś poprawi: trzeba go będzie instalować na czysty U.I 1.1 bez patch 1.1.1 ?

BTW i zuti'ego prace tam widzę ?:)

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #194 dnia: Września 06, 2009, 12:35:47 »
Mod ma wyjść w trzecim tygodniu września. Mam nadzieję, że będzie już wtedy genialny Welington od Ranwersa: http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=4774&postdays=0&postorder=asc&start=345