Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63834 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #225 dnia: Października 17, 2009, 16:41:53 »
Zmiana xxxxx.exe na xxxx.rar też pomaga ;)
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #226 dnia: Października 17, 2009, 17:49:02 »
Ranwers --> pozdrawiam.
W MiG15 bis twój cocpit nie chce działać. Zainstalowany standardowy daje taki efekt:

Czy da się jakoś podmienić ten celownik na coś normalnego???
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #227 dnia: Października 19, 2009, 00:07:11 »
Poproszę jeszcze o pomoc.
Pod AAA 1.2 wszystkie suszarki chodzą znakomicie poza tym nieszczęsnym celownikiem..
Po przerzuceniu pliku butions do AAA 1.1 zainstalowałem wszystkie samoloty na których mi zależało ale ani MiG-15 ani P2V5_Neptune ani F84F1_Thunderstreak nie mają dźwięku pracy silnika.
MiG15bis, czy F84F1_Thunder-Jet jak najbardziej są z dźwiękiem??
Czy ktoś ma podobny problem i zna rozwiązanie....

Dla osłody -- niech się Olo schowa z jego modelem zniszczeń:
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #228 dnia: Października 19, 2009, 08:30:03 »
....
Czy ktoś ma podobny problem i zna rozwiązanie....
Nie mam podobnego problemu, ale mogę przybliżyć "rozwiązanie".
Plik buttons, oprócz FM, "zawiera informację" o stosowanych przez model dźwiękach.
Np SAS ze swoim plikiem buttons "dostarczają" niektóre dźwięki.
Z tego co wiem, jak na razie, nie ma możliwości "korzystania z kilku plików button jednocześnie".
Leszek

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #229 dnia: Października 19, 2009, 09:50:58 »
Ranwers --> pozdrawiam.
W MiG15 bis twój cocpit nie chce działać. Zainstalowany standardowy daje taki efekt:
Czy da się jakoś podmienić ten celownik na coś normalnego???

Nie panimaju.
Usuń wszystko z katalogu kabiny MiGa i wsadź tam moje bebechy. Musi działać. Sprawdź też czy nie pozostał katalog franken MiGa i jego kabina.
Wsio.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #230 dnia: Października 19, 2009, 10:02:30 »
Ranwers --> pozdrawiam.
W MiG15 bis twój cocpit nie chce działać. Zainstalowany standardowy daje taki efekt:
Czy da się jakoś podmienić ten celownik na coś normalnego???

Traun, miałem ten sam problem. Dyskusja i rozwiązanie tu:

http://www.il2forum.pl/index.php?topic=11919.0

Btw - czy przed instalacją MIG a 15 i Sabre'a trzeba również wywalić odpowiednie wpisy w katalogu STD? Czy tylko wystarczy pozbyć się Ranwersowego katalogu MIG 15 z folderu MODS?

Bis zum bitteren Ende.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #231 dnia: Października 19, 2009, 10:27:59 »
No i mamy latanie za darmo ;)



http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=21614

PS. Zack - przy życiu mnie trzymasz... Jasne że trzeba zrobić nowe wpisy, a poprzednie usunąć.

.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #232 dnia: Października 19, 2009, 13:11:29 »
Super :)
Pobrałem, działa :D

Tylko może ktoś mi powiedzieć, co to są za żółte zbiorniki które odpadają od samolotu na spadochronach?
Za każdym razem tak jest gdy ustawię lot w QMB.
Pozdrawiam.
 

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #233 dnia: Października 19, 2009, 19:13:16 »
Super :)
Tylko może ktoś mi powiedzieć, co to są za żółte zbiorniki które odpadają od samolotu na spadochronach?
Za każdym razem tak jest gdy ustawię lot w QMB.

Wystartuj raz -  to się dowiesz
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #234 dnia: Października 19, 2009, 21:36:22 »
1.Kiedy pojawia się stacja benzynowa? Wtedy, kiedy wyczerpuje się paliwo, czy ustawiamy ją jako "friendly aircraft"?

2.Czym zrzuca się tą bombę? Używam wszystkich defaultowych klawiszy odpowiedzialnych za zrzut uzbrojenia, a ona jak siedziała, tak siedzi lol.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #235 dnia: Października 19, 2009, 22:02:34 »
1. Gdy ustawiamy ją jako friendly, czyli jesteś w pobliżu, podlatujesz i możesz tankować. Możesz tankować gdy masz np. 25% paliwa, lub też 75%.

2. U mnie działa przycisk odpowiedzialny za standardowy zrzut bomby.
Zbiorniki z paliwem też domyślnie - Ctrl + T.
Pozdrawiam.
 

mmaruda

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #236 dnia: Października 19, 2009, 23:02:34 »
Ło matko! Tankowanie w powietrzu w Sturmoviku?! Ja nie wiem po co Olo robi tego BOBa, Iłek jak widać ma nieskończony potencjał! :)

No i jeszcze jak zrobią Canvas Knights to będę już w 7 niebie :D

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #237 dnia: Października 19, 2009, 23:12:09 »
2. U mnie działa przycisk odpowiedzialny za standardowy zrzut bomby.
Zbiorniki z paliwem też domyślnie - Ctrl + T.

Wciąż nie działa. Bladego pojęcia nie mam o co chodzi...

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #238 dnia: Października 20, 2009, 16:27:18 »
  Jeżeli idzie o tę nieszczęsną bombę, to może jeszcze trzeba otworzyć drzwi "bombowe"? Nie pamiętam który przycisk jest jako domyślny. Albo jeszcze jest coś takiego jak: włącz\wyłącz zasobniki z uzbrojeniem ( nie pamiętam jak to po angielsku leci) tu trzeba sobie przypisać jakiś przycisk. Może to blokuje..?

pozdr
 

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #239 dnia: Października 21, 2009, 08:37:08 »
Kiedy pojawia się stacja benzynowa? Wtedy, kiedy wyczerpuje się paliwo, czy ustawiamy ją jako "friendly aircraft"?

Już takie coś jest. Lądujesz, kołujesz, czekasz... tik tik tik 10% 15% 20%... ładuje ci się paliwo i ammo, lecisz :)  A jak wróg zniszczy - to nie działa!

Nazwa moda - nie pamiętam :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.