Autor Wątek: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach  (Przeczytany 4435 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 18, 2008, 14:48:05 »
Wiem  wiem lucas. Bristolka już dawno mam. Razorblade1967 dał swoją paczkę z polskimi malowaniami.
 Na temat polskich malowań już rozmawialiśmy w wątku "Polskie malowania do FS'ów" i tam mi dużo pomogliście. Teraz mam trochę samolotów z naszej przedwojennej floty. Nie mogę tylko namierzyć Junkersa F-13. Ktoś podał mi link ale nie wiem jag go tam znaleść :karpik
 Już zassałem Skarżyńskiego, teraz ciągnę scenerie.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 14:55:16 wysłana przez Rafał »

Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 18, 2008, 15:10:33 »
...Golden wings+ 2 updaty i następnie GW Polska. Niestety coś tu nie hula, kilka lotów nad Toruniem zakończyło się CTD. W redme jest wzmianka o dwóch plikach z RWY12, które powodowały problemy, ale podobno w tej paczce zostały usunięte, więc odinstalowałem całkiem te obiekty i jak na razie wydaje się być wszystko w porządku.

Miałem niestety to samo na wielu lotniskach GW PL

Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego tak jest na niektórych komputerach, a może na niektórych instalacjach? U części ludzi działa bez problemu, a u części coś się wiesza - to w ogóle jest jakaś przypadłość RWY12, nie tylko na tej scenerii. Usiłowałem kiedyś dojść o co w tym chodzi i od czego zależy to wieszanie się gry u niektórych użytkowników i do niczego nie doszedłem - a teraz już od dawna nie używam FS9 więc nawet nie mam jak tego sprawdzić czy poprawić, nawet jakby ktoś rozgryzł problem.

dvh6

  • Gość
Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 19, 2008, 20:48:38 »
Jeszcze takie małe pytanie odnośnie GW Polska, czy na lotniskach odwzorowany jest jakiś ruch lotniczy? Bo jakoś nie widziałem samolotów na parkingach.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 20, 2008, 01:23:04 »
Jasne, powinny tam latać samoloty AI, które przyszyły wraz z instalacją GW3.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

dvh6

  • Gość
Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 20, 2008, 11:20:41 »
U mnie dopiero po modyfikacji trafficu, w Gdańsku(0ADA)stoją samoloty. Wygląda na to, że będę musiał na reszcie lotnisk też ustawić ruch, bo kompletna pustka tam panuje. No nic trochę pracy i będzie ładnie :001:

Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 20, 2008, 14:04:44 »
 W sumie racja, co prawda coś lata mi po niebie, ale lotniska świecą pustkami. Na trafiku mam 53% i obie opcje(airline, general aviation) zaznaczone. Coś jeszcze można zmienić żeby pojawiły się samoloty na polskich lotniskach?

dvh6

  • Gość
Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 20, 2008, 14:58:15 »
Trzeba edytować plik BGl odpowiedzialny za AI traffic i dodać kilka lotów z i do polskich lotnisk. Jak na razie zrobiłem plany lotów dla Gdańska i Bydgoszczy

Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 20, 2008, 19:01:14 »
Czyli jeśli dobrze rozumiem trzeba stworzyć traffic dla każdego lotniska, tak? Czy traffic odpowiada także za samoloty stojące na lotnisku, czy tacy "statyści" nie są już wcześniej wpisani w scenerię lotniska? Jeśli jednak samoloty są wpisane w samo lotnisko to trzeba by było edytować całą "Polskę30" i jej wszystkie lotniska. jeśli jednak wystarczy utworzyć sam AI traffic to mam następne pytanie. Czym edytować ".BGL "?

dvh6

  • Gość
Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 20, 2008, 19:34:30 »
Tzn. statyczne samoloty można poustawiać na lotniskach jako zwykłe obiekty 3d, ale na tym to się nie znam :004: Drugie wyjście to edytować plik odpowiedzialny ruch AI. Problem z GW Polska polega na tym, że dodaje on nowe lotniska, czyli zamiast EPGD jest 0ADA, a w pliku traffic z Golden Wings jest rozkład lotów wykonany dla starego EPGD.

Do otwierania plików bgl odpowiedzialnych za traffic służy program o nazwie TTools. po otwarciu takiego pliku otrzymujemy 3 dokumenty tekstowe, które można edytować zwykłym notatnikiem.

Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 21, 2008, 00:11:55 »
rozłożyłem traffic na części i ... czy wystarczy że w lotniskach zmienię współrzędne geograficzne EPGD wpisując w ich miejsce współrzędne z 0ADA? Czy w tej chwili Danzig nie stał się Rębiechowem? 

dvh6

  • Gość
Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 21, 2008, 11:38:29 »
Możesz zmienić, albo po prostu dodać nową linijkę. Jednak to jeszcze nie wszystko, w tym trzecim pliku FlightPlan, wyszukujesz wszystkie słowa EPGD(w notatniku jest taka fajna szukajka) i zamieniasz je na 0ADA. Możesz tez własnoręcznie dodać kilka lotów, poniżej znalazłem tutorial opisujący co i jak należy robić.

http://www.airliners.net/aviation-forums/aviation_hobby/read.main/90574/

Ja jednak nie bawię się w  od podstaw tworzenie, tylko kopiuje już istniejące plany i zmieniam im lotnisko startu i docelowe na te z polski'30.

Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 21, 2008, 23:15:09 »
Dzięki dvh6. Jak ktoś wskaże ci drogę to potem wszystko jest dużo łatwiejsze :004:. Już mam ruch na moim lotnisku Danzig (teraz mieszkam w tym miejscu :002:). Poprawię sobie jeszcze kilka lotnisk i będzie się zupełnie inaczej latało. Teraz już nie czuję się jak w mieście umarłych :003:

dvh6

  • Gość
Odp: FS2004 w 1 i 2 wojennychych klimatach
« Odpowiedź #27 dnia: Listopada 21, 2008, 23:28:09 »
A tak z innej beczki to chyba mam podejrzanego odnośnie wieszającego się RWY12, odpowiednie modyfikacje wprowadziłem i jak na razie żadnego CTD. Moim zdaniem to wina tekstur, zapisałem wszystkie tekstury w formacie DXT bez kanału alfa, być może to tylko przypadek, ale u mnie wszystko śmiga.