Problemy przy 60% pojawiają się najczęściej przy okazji wczytywania różnych klas związanych z samolotami. W tym również ich modeli lotu. Oznaczać to może, że masz w swoim folderze MODS obiekt (samolot), który odwołuje się do modelu lotu nieistniejącego w używanym przez grę pliku z modelami lotu, czyli pliku "buttons". W tej sytuacji istnieją dwie możliwości - albo do tej pory miałeś jakieś mody nie z AAA z nieformalnym "buttons", albo z różnych względów program nie widzi nowego "buttons" zawartego w paczce z P.24 (bo np. wcześniej wczytywany jest inny). Jak to się może zdarzyć, że wcześniej wczytany jest inny plik? Otóż w obecnej strukturze SoundModa wczytywane są, w kolejności alfabetycznej nazw, katalogi z MODS. I jeśli jakiś plik zostanie odnaleziony w jednym z katalogów, to każda inna wersja napotkana później w czasie wczytywania (np. w katalogu o innej nazwie, ale na późniejszą literę) zostanie pominięta.
Model zniszczeń P.24 jest prawie dokładnie taki jak P.11. Tzn. definicje P.24 są wzbogacone jedynie o kilka drobiazgów takich jak otwierana owiewka. Problem najprawdopodobniej leży w tym, że Olegowi nigdy nie chciało się w pewnych samolotach umieścić precyzyjnych reguł obsługi trafiania w poszczególne części samolotu. Takim po macoszemu potraktowanym samolotem jest P.11, ale też np. U-2. Więc samoloty te korzystają jedynie z jakiś domyślnych metod, których implementacji dokładnie nie pamiętam. Brakuje więc np. takich linijek, gdzie jest napisane:
"jeśli trafisz w skrzydło to zrób
getEnergyPastArmor o ileśtam..."
specjalnie użyłem tu realnej nazwy metody
getEnergyPastArmor - ponieważ ona oddaje charakter wielu miejsc kodu programu. Tzn. dużych uproszczeń - i jeśli komuś się kojarzy to ze strzelankami, gdzie są wskaźniki takie jak pozostała żywotność plus ewentualny pancerz, to iłek w pewnych miejscach wygląda podobnie.
Z poprawieniem tego zachowania odziedziczonego z P.11 mogą być pewne problemy. Nie jestem pewny, czy w modelu 3d istnieją odpowiednie strefy odpowiadające za trafienia. Jeśli tak, to postaram się je poprawnie opisać i sprawić, że P.11 będzie bardziej podatny na zniszczenia. Jeśli nie... to raczej trudnym i długotrwałym byłoby tworzenie tych elementów w modelu 3d od początku.
Zatem: model zniszczeń P.24 jest bardzo podobny do tego z P.11, więc na błędy proszę się skarżyć do Ubi

Celownik w P.24, o ile dobrze pamiętam, działa dużo lepiej w "gunsight view", czyli domyślnie po naciśnięciu chyba <Shift>+<F1>