Autor Wątek: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)  (Przeczytany 30677 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 17, 2009, 20:35:38 »
------------------------------------------------------------------------------
plane_ru.properties:
------------------------------------------------------------------------------
P_24b                PZL P.24B, 1936
P_24e                PZL/IAR P.24E, 1937
P_24f                PZL P.24F, 1937
P_24g                PZL P.24G, 1937

------------------------------------------------------------------------------
weapons_ru.properties:
------------------------------------------------------------------------------


#####################################################################
# P.Z.L. P.24B
#####################################################################
P_24b.default                           default
P_24b.2puw125                           2x12.5kg
P_24b.none                              none

#####################################################################
# P.Z.L. P.24E
#####################################################################
P_24e.default                           default
P_24e.2bomb50                           2x50kg,
P_24e.none                              none

#####################################################################
# P.Z.L. P.24F
#####################################################################
P_24f.default                           default
P_24f.none                              none

#####################################################################
# P.Z.L. P.24G
#####################################################################
P_24g.default                           default
P_24g.2bomb50                           2x50kg,
P_24g.2puw125                           2x12.5kg
P_24g.none                              none


------------------------------------------------------------------------------
SKIN folders:
------------------------------------------------------------------------------
P_24b               
P_24e               
P_24f               
P_24g "
Trzeba w ten sposób nadpisać te pliki.           


Sorry za lamerskie treści, ale nigdzie nie mogę zlokalizować powyższych folderów.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 17, 2009, 21:05:41 »
 
  Podaję ścieżki do plików;

1.Air.ini / musisz zrobić wpis /;

MODS>STD>com>maddox>il2>objekts>air

2.Plane_ru ;

MODS>STD>i18n>plane_rus

3.Weapons_ru :

MODS>STD>i18n>weapons_ru

4.Paints schemes> skins> tu wrzucasz foldery ze skinami / ale to chyba wiesz .



 


Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 17, 2009, 22:39:28 »
Dzięki Lechu.
Jeszcze jedna kwestia: wpisuję to na końcu istniejących już wpisów, czy tez zgodnie z porządkiem alfabetycznym?

Bo jak wrzuciłem tylko do air.ini, to mi po załadowaniu 60% symulatora wywalało wszystko do pulpitu bez żadnych komunikatów o błędach.
Ktoś miał zdaje się podobny problem...

Bis zum bitteren Ende.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 17, 2009, 22:55:38 »
....Jeszcze jedna kwestia: wpisuję to na końcu istniejących już wpisów, czy tez zgodnie z porządkiem alfabetycznym?
Dowolnie, alfabetycznie łatwiej wyszukać  :001:
...Bo jak wrzuciłem tylko do air.ini, to mi po załadowaniu 60% symulatora wywalało wszystko do pulpitu bez żadnych komunikatów o błędach.
Ktoś miał zdaje się podobny problem...
Musisz mieć wszystkie wpisy przed uruchomieniem.
Jeśli grę "wywala" po dokonaniu wszystkich wpisów, to możliwe, że jest problem z plikiem buttons.
Jeśli usuniesz linię z air.ini lub wstawisz >;< (średnik) na początku linii to "wpis jest nieaktywny". Reszta wpisów "nie przeszkadza" (może sobie czekać na lepsze czasy  :001: )
BTW - mnie nie udało się uruchomić P24 w UI. AAA. W U@P "chodzi" bezbłędnie.
Leszek

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:03:47 »
Leszki - ale cierpliwe z was ludziska  :004:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 18, 2009, 17:51:45 »
Dzięki Leszki.

Niestety jest jakis problem z air.ini.
Po dokonaniu wpisu do tego katalogu - cały czas wywala iłka po 60 % download - u.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 18, 2009, 19:56:23 »
Mi na ten problem pomogło uruchomienie aircraft installera 3.8 z AAA.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 18, 2009, 20:17:29 »
.... wywala iłka po 60 % download - u.
... czyli jest to co u mnie. "Podmieniałem" plik buttons różnymi wersjami i nic.
Wygląda na to, że trzeba mieć dokładnie taki plik buttons i air.ini, jakie ma się maszyny - nie może być "nadmiarowości" wpisów lub "braków".
W plikach weapons_ru i plane_ru może być "nadmiarowość" lub "braki".
Kto ma kompilator do buttons, ten "rządzi".
Leszek

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 18, 2009, 21:42:58 »
W buttons nadmiarowość może być.
Tak jak Leszeszek pedział - w air.ini - nie.

Spróbuj tego batona: http://aviaskins.com/vb/attachment.php?attachmentid=5804&d=1244960418

Inaczej nIe pomogę - bo to raczej nie możliwe. Dziś iłek przypomina już FSa - każdy ma inną kompilację  :021:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 18, 2009, 22:57:13 »
... każdy ma inną kompilację  :021:
I są dwie struktury katalogów plików w "oferowanych" modach (U@P i UI AAA) - podobne, ale niezamienne.
Wygląda na to, że można "wstawiać" do U@P niektóre maszyny z UI AAA, ale tylko te, które mają swój FM w buttons z U@P.
Czyli UI AAA jest bardziej "otwarty", "elastyczny" ale musisz być zawsze "na bieżąco" ze wszystkimi modyfikacjami  :005:
Co ciekawe - z mapami tak nie jest.

BTW - może by udostępnić "userom" jakiś program do kompilacji pliku buttons? Choćby w formie jakiegoś uniwersalnego "dodawacza" / instalera nowych maszyn ( a FM byś wybierał od "Jolly'ego" lub "od Hades'a"? ). :001:


« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 23:07:26 wysłana przez Leszek957 »
Leszek

Pogo

  • Gość
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 19, 2009, 06:26:32 »
Ja mam jeszcze inaczej nie mam wgranego żadnego mod packa tylko wszystkie mody sobie sam dobieram jakie chce i jakie mi się podobają.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 19, 2009, 08:47:45 »
Ja mam jeszcze inaczej nie mam wgranego żadnego mod packa tylko wszystkie mody sobie sam dobieram jakie chce i jakie mi się podobają.
Możliwość "wstawiania" dowolnego moda, w dowolnym czasie daje każda z tych "technologii", tyle, że U@P jest bardziej dla leniwych/w niedoczasie/graczy bez zacięcia "technologicznego  :001:
Podaj zawartość swego katalogu Mods, a powiem Ci jaką masz technologię (U@P czy UI AAA)  :001:
Leszek

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 19, 2009, 09:33:59 »
Spróbuj tego batona:
 Dziś iłek przypomina już FSa - każdy ma inną kompilację  :021:

1. Co konkretnie  z tym zrobić?
2. Zastanawiam się czy modowanie iłka to był dobry pomysł. Ostatnio ( po jakichś 18 miesiącach bodajże!) wróciłem znowu do latania. Jeżeli chodzi o mody dźwiękowe i np. dymy - jak najbardziej. Ale szlag mnie trafia jak chcę sobie polatać Storchem o 6 rano nad Krymem czysto rekreacyjnie , a ten ma kabinę....Airacobry bodajże. Albo jaki jest sens wsiadać do jakiegokolwiek nowo dodanego bombera, kiedy każdy kokpit to albo B - 29 albo He - 111? Trochę to poszło w złym kierunku  moim zdaniem...

Bis zum bitteren Ende.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 19, 2009, 11:24:28 »
Spróbuj ściągnąć sobie ten samolot z AAA.Jest tam mod dodający Fieslera z odpowiednim kokpitem, (nie aircobry tylko wykonany specjalnie pod ten samolot przez Ranwersa bodajże).

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 19, 2009, 12:06:03 »
1. Co konkretnie  z tym zrobić?
2. Zastanawiam się czy modowanie iłka to był dobry pomysł. Ostatnio ( po jakichś 18 miesiącach bodajże!) wróciłem znowu do latania. Jeżeli chodzi o mody dźwiękowe i np. dymy - jak najbardziej. Ale szlag mnie trafia jak chcę sobie polatać Storchem o 6 rano nad Krymem czysto rekreacyjnie , a ten ma kabinę....Airacobry bodajże. Albo jaki jest sens wsiadać do jakiegokolwiek nowo dodanego bombera, kiedy każdy kokpit to albo B - 29 albo He - 111? Trochę to poszło w złym kierunku  moim zdaniem...

Blitz w drodze...
Nie ma to jak machnąć parę słów, nie ma, nie wiem, nie umiem....  :005:

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=16279

Odnośnie modowania don't liked - don't use it

.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym