Autor Wątek: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)  (Przeczytany 30656 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 19, 2009, 12:36:17 »
Nie strzelajcie.... jak napisałem - mam 1,5 roku opóźnienia.
Przyjmuję wszystko na klatę. Wygłupiłem się.  :003:

Bis zum bitteren Ende.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #76 dnia: Października 26, 2009, 14:15:33 »
Jak dobrze rozumiem na stronie UltraPack-a napisano (między innymi, polecam, zabawny post), że P-24 ma poważny błąd i nie można go zestrzelić karabinkami, a tylko działkiem. Czy to możliwe? Czy tak się na prawdę da? Przedziwna sprawa...

http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,381.0.html

Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 10, 2009, 15:42:45 »
Jak dobrze rozumiem na stronie UltraPack-a napisano (między innymi, polecam, zabawny post), że P-24 ma poważny błąd i nie można go zestrzelić karabinkami, a tylko działkiem. Czy to możliwe? Czy tak się na prawdę da? Przedziwna sprawa...

http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,381.0.html

http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,678.0/topicseen.html
.... Java rulez ?
Może ktoś poprawi - kiedyś.
Leszek

Zefir

  • Gość
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 10, 2009, 16:25:30 »
To nie java. Ten typ tak ma...
To jest przypadłość typu "frankenplane" - nakładające się obiekty 3d wzajemnie przesłaniające czułe punkty, które do tego są słabo zdefiniowane... tzn. nie zostały w P.11 poprawione od pierwszego Sturmovika (a np. takie Bf-y mają je teraz zupełnie inne niż kiedyś i inny mechanizm obsługi "trafień"). Metodą jest dorobienie/poprawienie odpowiednich elementów w 3d. Może komuś się będzie chciało. Ja nawet wiem, komu...  :021:

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 11, 2009, 01:21:10 »
Sry za offtopa:
Zefir a czy to Ty czasem nie pisałeś kiedyś, że miałeś moda sprawiającego, że głowy graczy się ruszają?

Masz go jeszcze? Mógłbyś podesłać? Mam pewien pomysł na wykorzystanie go.
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 11, 2009, 19:22:08 »
Leszek

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 12, 2009, 09:11:36 »
1. Link do http://specialaircraftservice.com przestał działać. "Account suspended."

2. Wg. panów z UP P24 jest po porstu za bardzo zabagniony. A szkoda!
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 12, 2009, 09:16:55 »
1. Link do http://specialaircraftservice.com przestał działać. "Account suspended."

Niestety znowu gówniarzerka zabawiła się w hakerów:
http://www.allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=22568
 Mam nadzieję że strona szybko wróci do życia...

Bis zum bitteren Ende.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #83 dnia: Grudnia 28, 2009, 18:24:15 »
Po użyciu nowego buttons od SAS P.24 śmiga na ultrapack. To ten sam mods jaki jest do RWD 10.

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpnia 27, 2010, 19:34:09 »
Skąd można ściągnąć P-24, bo nie mogę znaleźć żadnego aktywnego linku? Miałem kiedyś na kompie, ale po awarii wszystkie mody mi przepadły.

Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpnia 28, 2010, 09:55:18 »

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: [MOD] PZL P.24 ver1.1 (Aktualizacja 06.12.2008)
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpnia 28, 2010, 12:32:36 »
Wielkie dzięki dobry człowieku  :001:.