Autor Wątek: DCS: A-10C Warthog  (Przeczytany 58118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gerrah

  • *
  • 13 WELT pilot
    • 13 WELT
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 05, 2009, 22:21:29 »
Nie podniecajcie się tak, to tylko render z programu graficznego...
Ale sam model i tekstury chyba zostaną? Tzn. nie zostaną uproszczone? Pomimo że jest to WIP to całkiem szczegółowo już wygląda. Ciekaw jestem ile poly to cudeńko liczy :)
"Right now, you're probably the smelliest Lartnei in the galaxy."
"Excuse me?" Lafiel's eyes narrowed. "Did you just say that you'd like to die? I can help you with that."

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 05, 2009, 22:55:06 »
No właśnie niekonieczne, jeżeli zrobili specjalnie model z wysoką ilością trójkątów specjalnie by stworzyć bump mapę, którą nałożą na model o małej ilości detali  :121:

empeck

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 05, 2009, 23:22:00 »
Narazie engine DCS nie wspiera normalmap (o ile mi wiadomo).

Poza tym, nie sądzę, by obiekt highpoly do wypalenia normalmap chciało im się teksturować ;)

Siatkę by lepiej pokazali ;p

empeck

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 05, 2009, 23:35:49 »

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 06, 2009, 00:28:42 »
99k trisów ;)
Oh, for the love of Gods...

Na jeden samolot, który w simie tylko "po prostu będzie" zużyli więcej niż na dwa Su-25T w LOFC... lepiej żeby zrobili oszczędne LODy...

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #50 dnia: Maja 06, 2009, 07:47:20 »
Nie ma co tragizować, DCS ma lepsze modele od LO, a śmiga aż miło. Za ile lat wyjdzie ten następny moduł, to nawet najstarsi Indianie nie wiedzą, ED zmierza IMHO w dobrym kierunku jeśli chodzi o optymalizację engine'u. Tylko ten teren sobie wymyślili marsjański :-/

poko24

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #51 dnia: Maja 06, 2009, 08:07:34 »
Diabeł tkwi w szczegółach, co? Kiedyś doczekamy DX11 w simach - to pewnie tak będzie wyglądał. Teraz niestety FSX z DX10 trochę odstaje od tego rendera.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 06, 2009, 09:18:03 »
Apache w DCS ma 90 tys trójkątów i gra chodzi lepiej niż LO więc myślę że chłopaki dobrze zoptymalizowali LODy
11:05 PM

empeck

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 19, 2009, 20:25:36 »

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 19, 2009, 21:10:25 »
Cytat z wątku z pozdrowieniami dla Zimnego :)

"Нет слов! Чебурашка в костюме "

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 19, 2009, 21:13:16 »
Ktokolwiek to napisał to trzeba przyznać że słuszne spostrzeżenie  :004:

empeck

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 19, 2009, 21:16:53 »
Może tłumaczenie dla nieznających cyrylicy? ;p

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 19, 2009, 21:18:49 »
W swobodnym tłumaczeniu: Brak słów - Czeburaszka w garsonce!  :121:

empeck

  • Gość
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 19, 2009, 21:20:01 »
Dzięki :)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: A-10C Warthog
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 19, 2009, 21:22:11 »
W swobodnym tłumaczeniu: Brak słów - Czeburaszka w garsonce!  :121:

Albo Kiwaczek jak kto woli ;)
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"