Autor Wątek: Operation Flashpoint 2  (Przeczytany 6998 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 17, 2009, 13:49:13 »
na GoL-u filmik "z dziennika developera" pokazujący tryb hardcore i rozkazy dla drużyny: http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=12034.
Tryb hardcore wygląda apetycznie - już czekam na OFP2.
Ciężka jesień, bo jeszcze CoD:MW2 i choć z Armą2 nie sposób go porównywać to jednak zapowiada się świetnie.

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 19, 2009, 16:36:13 »
Raczej OFP2 to taki CoD4 z więksyzm terenem. Nic wspólnego to nie ma z OFP właściwym niestety.
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

BigMac

  • Gość
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 19, 2009, 20:21:11 »
Skąd wiesz?

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 19, 2009, 21:10:53 »
Raczej OFP2 to taki CoD4 z więksyzm terenem. Nic wspólnego to nie ma z OFP właściwym niestety.

A po czym wnosisz że to taki COD4? Grałeś może w OFP2? To że to robi Codemasters jeszcze nic nie znaczy - pożyjemy zobaczymy.

m4rio

  • Gość
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 20, 2009, 09:38:54 »
Nie wiem jak będzie z OF2,
Ale kopiłem ARME2 i jestem pozytywnie zaskoczony, jest dokladniej wykonana od jedynki, bardziej dynamiczna i zdecydowanie nie arkadowa. Wygląda i działa o niebo lepiej od jedynki. Polecam z czystym sumieniem szczególnie że na Wirtusie można ją kupić za 57 zł.

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 20, 2009, 12:07:19 »
Popatrz na trailery. Na zachowanie AI, ikonki, "wymuszony" tryb hardcore.
Poczytaj rozmowy z twórcami, któzy bezpośrednio porównują OFP2 do CoD4 etc...

Bohemia, twórca OFP z powodów licencyjnych zmieniała nazwę serii na ArmA. OFP2 poza nazwą nie ma nic wspólnego z OFP.
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 20, 2009, 13:49:59 »
Popatrz na trailery. Na zachowanie AI, ikonki, "wymuszony" tryb hardcore.
Poczytaj rozmowy z twórcami, któzy bezpośrednio porównują OFP2 do CoD4 etc...


Mimo wszystko za wcześnie na takie oceny. Jak napisałem wcześniej - pożyjemy zobaczymy.

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 20, 2009, 16:55:08 »
Cóż, skoro w filmiku powyżej twórcy się ekscytują tym, że w trybie hardcore zabierają hud-a (nawet kompas!) i w sumie tylko tym ma się to różnić od normalnej rozgrywki, to coś tu jest nie w porządku (no, chyba że już normalna rozgrywka będzie do rzeczy, na co mam nadzieję).

BigMac

  • Gość
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 21, 2009, 16:12:33 »
To samo masz w Armie. Zmiana poziomu trudności to de facto ikonki/hud oraz celność AI.

Czy gdzieś mówiono, że tryb hardcore różni się TYLKO odebraniem huda?

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 21, 2009, 16:20:57 »
Tak zrozumiałem z filmiku powyżej, pewnie czegoś nie dosłyszałem, a w temacie nie siedzę, więc nie wiem czy w innych źródłach coś o tym było mówione.

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 21, 2009, 21:51:21 »
Czy gdzieś mówiono, że tryb hardcore różni się TYLKO odebraniem huda?

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=5897&STR=3

Tu tak piszą. Ale to beta... I bez znaczenia.

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpnia 23, 2009, 00:20:24 »
Czyli mamy dwa świetne symulatory zolnierzy, konkurujące ze sobą nadchodzi zloty okres tego gatunku:)

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 24, 2009, 16:44:03 »
http://tvgry.pl/?ID=562

Szczerze powiedziawszy nie jestem zachwycony, znaczy gierka wydaje się całkiem niezła, ale to nie jest to czego bym się spodziewał po OFP - takie bardziej rozbudowane Call of Duty na moje oko.

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 24, 2009, 18:08:58 »
Ale mi smaka na robiło :) Chyba znowu jedynkę zainstaluje...


Edit:
Jednak po oglądnięciu tego filmika do końca mam mieszane uczucia. Czemu to jest takie łatwe? W jedynce gdy nigdy by się nie dało podejść tak blisko do wrogiego czołgu a gość z CKM-em o razu by go rozwalił...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2009, 18:18:56 wysłana przez spec »
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpnia 24, 2009, 18:50:28 »
To patrz wyżej. :P

Jak szukasz następcy OFP, to hop do sklepu po ArmAII, 69zł to nie majątek. :)

Właśnie problem z OFP2 to jest ten tryb hardcore, który odrazu się kojarzy z trybem hardcore z Cod4. :P
Wyłączenie hud'a i kompasu (fajnie się będzie nawigować bez żadnego kompasu) :D, to trochę za malo, by gra stałą się symulacją, jak a OFP czy ArmA. Lepsze AI (takie jak w ArmaII), realsityczne zachowanie broni, trajektorie lotu pocisków, całe środowisko, to się składa na ów symulator, a nie wyłączenie HUD'a (w Cod-ach też można;P)
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...